Jakie macie wskazanie obrotomierza

Informacje i porady specyficzne dla silników V8

Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz, mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz

Awatar użytkownika
Dark Red
Forumowicz
Posty: 219
Rejestracja: 2008-07-31, 23:54
Model: GT 2005
Silnik: V8 4.6
Kolor: Dark Red

Jakie macie wskazanie obrotomierza

Post autor: Dark Red » 2008-10-31, 20:29

na zimnym i ciepłym silniku ?


1968 Coupe 6-cyl. / 2005 V8: Boost Brothers LT, FRPP Hot Rod cams & Intake, GT500 TB, H&R stabilizers, J&M LCA, Metco UCA, Spohn panhard bar, UPR CAI, line lock, Brembo 14" brakes, Seibon carbon hood, 18" shelby rims, 4.10 gears

Anonymous

Post autor: Anonymous » 2008-10-31, 23:57

Na zimnym tuż po odpaleniu zawsze są wyższe niż po odpaleniu na ciepłym jeśli o to chodzi ;)



Awatar użytkownika
Dark Red
Forumowicz
Posty: 219
Rejestracja: 2008-07-31, 23:54
Model: GT 2005
Silnik: V8 4.6
Kolor: Dark Red

Post autor: Dark Red » 2008-11-01, 08:57

tak samo jak w polonezie ;)
Prosze o dokladne dane ile RPM na zimnym i cieplym silniku.


1968 Coupe 6-cyl. / 2005 V8: Boost Brothers LT, FRPP Hot Rod cams & Intake, GT500 TB, H&R stabilizers, J&M LCA, Metco UCA, Spohn panhard bar, UPR CAI, line lock, Brembo 14" brakes, Seibon carbon hood, 18" shelby rims, 4.10 gears

alfatech
Forumowicz
Posty: 341
Rejestracja: 2008-07-08, 14:17
Model: 2005 DżiTi
Silnik: V8 4.6
Kolor: Czrny XTRMNTR
Lokalizacja:: Koło
Kontakt:

Post autor: alfatech » 2008-11-01, 11:26

.............zazwyczaj u mnie po odpaleniu jest około 1200 przez parę chwil a potem spada na 1100 potem 1000 i zostaje na około 800-900


Pozdrawiam
Tomek http://www.alfa-tech.com.pl/kontakt/

Awatar użytkownika
Dark Red
Forumowicz
Posty: 219
Rejestracja: 2008-07-31, 23:54
Model: GT 2005
Silnik: V8 4.6
Kolor: Dark Red

Post autor: Dark Red » 2008-11-01, 21:39

U mnie 100 obr/min mniej, a jak u Was ? robimy badania statystyczne...


1968 Coupe 6-cyl. / 2005 V8: Boost Brothers LT, FRPP Hot Rod cams & Intake, GT500 TB, H&R stabilizers, J&M LCA, Metco UCA, Spohn panhard bar, UPR CAI, line lock, Brembo 14" brakes, Seibon carbon hood, 18" shelby rims, 4.10 gears

Awatar użytkownika
LIZZARD
Forumowicz
Posty: 183
Rejestracja: 2008-09-09, 00:30
Model: DODGE MAGNUM
Kolor: Torch Red

Post autor: LIZZARD » 2008-11-07, 02:56

[quote:6c089b7831="alfatech"].............zazwyczaj u mnie po odpaleniu jest około 1200 przez parę chwil a potem spada na 1100 potem 1000 i zostaje na około 800-900[/quote:6c089b7831]
Tak mam i ja...


Jedyny alkohol jaki obecnie mogę spożywać to Piña colada...

Awatar użytkownika
AluStar
Forumowicz
Posty: 2315
Rejestracja: 2008-09-09, 23:25
Model: GT500
Silnik: inny V8
Kontakt:

Post autor: AluStar » 2008-11-07, 10:56

W moim podobnie czyli 4,6 i 5,4 l maja podobne obroty.
na pocfzatku 1200 i potem spada na 900.



kuczko
Forumowicz
Posty: 129
Rejestracja: 2008-10-08, 15:13
Model: V6 2005
Silnik: V6 4.0
Kolor: Srebrny
Kontakt:

Post autor: kuczko » 2008-11-07, 11:30

U mnie po odpaleniu jest okolo 900, a przy rozgrzanym silniku spada do 750 :)



Thomas
Posty: 0
Rejestracja: 2008-07-08, 17:50
Model: Mustang GT premium 2006
Silnik: V6 4.0
Kolor: Czarna czerń
Kontakt:

Post autor: Thomas » 2008-11-07, 12:06

To u mnie po odpaleniu jest 1200-1300 ale potem zaraz spada do 800


A z pocałunkiem póki co zaczekamy - powiedział piękny książę złażąc ze Śpiącej Królewny.

pozdrawiam
Tomek

Awatar użytkownika
Deftronic
Stowarzyszenie MKP
Posty: 489
Rejestracja: 2008-10-08, 11:13
Model: Shelby GT500
Silnik: V8 5.4
Kolor: Grabber Orange
Lokalizacja:: Acheron

Post autor: Deftronic » 2008-11-07, 20:12

U mnie zaraz po odpaleniu jest 1500, po chwili spada do ok.1000, a po następnej chwili do ok. 900.


http://www.dinxproject.org" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
Darenty
Forumowicz
Posty: 488
Rejestracja: 2008-12-16, 16:02
Model: S197 GT
Silnik: V8 4.6
Kolor: Satin Silver Metallic
Lokalizacja:: Przemyśl

Post autor: Darenty » 2008-12-16, 19:10

Zimny bezpośrednio po starcie - 1400/1500
Ciepły - 900


You can never have too much power, just not enough traction.

Awatar użytkownika
Pawellos
Forumowicz
Posty: 299
Rejestracja: 2008-09-23, 03:09
Model: 2009 Mustang GT
Silnik: V8 4.6
Kolor: Candy Apple Red

Post autor: Pawellos » 2008-12-17, 00:52

Zimny około 1200, ciepły około 750, po 30 minutach jazdy, stojąc na luzie na światłach około 600



alfatech
Forumowicz
Posty: 341
Rejestracja: 2008-07-08, 14:17
Model: 2005 DżiTi
Silnik: V8 4.6
Kolor: Czrny XTRMNTR
Lokalizacja:: Koło
Kontakt:

Post autor: alfatech » 2008-12-17, 14:30

Pawellos pisze:stojąc na luzie na światłach około 600
nie za mało :zdziwko: :zdziwko:


Pozdrawiam
Tomek http://www.alfa-tech.com.pl/kontakt/

Awatar użytkownika
pavlito
Stowarzyszenie MKP
Posty: 1328
Rejestracja: 2008-12-21, 03:34
Model: GT 05 premium manual
Silnik: V8 4.6
Kolor: Sonic Blue

Post autor: pavlito » 2008-12-28, 03:40

Ja wcześniej też miałem ca. 600 na ciepłym, ale towarzyszyła temu lampka check engine i bujanie obrotów, szczególnie pod obciążeniem (klima, św. długie, ogrzewanie tylnej szyby). Im większe obciążenie, tym większa amplituda - skakały nawet do 900. Po usunięciu osadu z przepustnicy obroty to stabilne 800 na ciepłym. Start tak jak piszecie: 1200-1400, 1000 i do 800.

Ale jest coś jeszcze: gorzej hamuje silnikiem. Obroty przez moment "wiszą" po wysprzęgleniu, a wcześniej od razu spadały. Teraz hamuje silnikiem prawie jak automat, tzn. po puszczeniu gazu (bez redukcji) trochę zwalnia, ale nie tak, jak przywykłem w manualu i nie tak jak było wcześniej. Zdecydowanie trzeba mu pomagać hamulcem.

Czy macie podobne obserwacje?



alfatech
Forumowicz
Posty: 341
Rejestracja: 2008-07-08, 14:17
Model: 2005 DżiTi
Silnik: V8 4.6
Kolor: Czrny XTRMNTR
Lokalizacja:: Koło
Kontakt:

Post autor: alfatech » 2008-12-29, 12:52

pavlito, ile masz najechane na motorze - chyba dużo skoro przepustnica już uwalona była :zdziwko:


Pozdrawiam
Tomek http://www.alfa-tech.com.pl/kontakt/

ODPOWIEDZ

Wróć do „4,6 V8 2005 - 2010”