nie odpala 4,6 v8
Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz, mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz
-
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 14
- Rejestracja: 2010-05-07, 15:02
- Model: mustang gt 2005
- Silnik: V8 4.6
nie odpala 4,6 v8
Witam mam problem z odpaleniem mustanga gt 2005r auto przyjechalo ze stanow po wypadku,stalo okolo roku i w koncu trafilo do mnie(robie blacharke)postanowilem auto zatrzymac dla siebie silnik palil na dotyk (zyleta) i wszystko bylo ok do momentu az wjechalem do garazu zalozylem nowy pasek wielorowkowy bo przy wypadku stary sie zerwal,no i odpalam zeby sprawdzic czy ma ladowanie.Zapalil na dotyk jednak po chwili zdechl wiec odpalilem jeszcze raz ale juz byl maly problem silnik nie trzymal obrotow i kulal az zgasl,pozniej juz wogole przestal palic kreci ladnie nawet zalapuje ale nie odpala,przyjechal pan z komputerem polaczyl sie z autem i najfajniejsze to ze bledow nie pokazalo zadnycha wywalona jest poduszka i pompa abs.Wiec pochodzil pomyslal i stwierdzil ze najpierw nalezaloby wymienic swiece a jak nie zapali to zadzwonic i przyjedzie ponownie i bedzie szukal problemu recznie,ogolnie dodlal ze siolnik kreci dobrze i wydaje mu sie ze wszystko jest ok i usterka moga byc swiece albo jakas pierdola nic co wymagaloby rozbierania silnika.Zaznaczam ze auto palilo wczesniej na dotyk.Blagam poratrujcie co mu moze dolegac,bo jeszcze nie zaplacilem i moge sie z niego wycofac a niechcialbym ladowac jeszcze w silnik bo i tak juz duzo w niego bede musial wlozyc!!!!
- Darenty
- Forumowicz
- Posty: 488
- Rejestracja: 2008-12-16, 16:02
- Model: S197 GT
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: Satin Silver Metallic
- Lokalizacja:: Przemyśl
Nie wiem co tam grzebane było, ale może w jakiś tam sposób (po wypadkach i następnie remontach różne dziwne rzeczy potrafią się dziać w autach) pompa odcina paliwo.. po stronie kierowcy, z lewej strony koło pedałów w takiej niszy ( czy jakoś - niepamietam bo tam niezaglądam
) masz przycisk do resetowania pompy paliwowej.
Resetować trzeba ją przy niektórych wypadkach, ponieważ gdzieś tam (z tyłu jeden napewno
) umiejscowione czujniki mają za zadanie odcinać paliwo silnikowi by po dzwonie nie jebutło
Może to?

Resetować trzeba ją przy niektórych wypadkach, ponieważ gdzieś tam (z tyłu jeden napewno


Może to?

You can never have too much power, just not enough traction.
-
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 14
- Rejestracja: 2010-05-07, 15:02
- Model: mustang gt 2005
- Silnik: V8 4.6
przeplywka jest ok i uklad jest szczelny sprawdzalem to jako pierwsze ale nic sie nie zmienilo,zastanawiam sie bardziej nad sama pompa paliwa bo moze daje mniejsze coisnienie niz powinna ale gdyby tak bylo to chyba by odpalil tylko na wyzszych obrotach by go moze dusilo,nie wiem co jeszcze mozna sprawdzic,poczekam na te swiece chociaz watpie zeby to bylo to bo nie sadze ze wszystkie na raz padly tak z niczego a jesli padla by kilka to przeciez chodzilby na pozostalych cylindrach...

- Darenty
- Forumowicz
- Posty: 488
- Rejestracja: 2008-12-16, 16:02
- Model: S197 GT
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: Satin Silver Metallic
- Lokalizacja:: Przemyśl
Może faktycznie cos pociagło z baku i masz korek a nie filtr.. zobaczyć nie szkodi - szybka robota.. nawiasem - paliwo wógole silnik dostaje?alski pisze:Może filtr paliwa zasyfiony? Skoro kręcił - tak jakby na początku paliwo doszło a potem pupka...
U mnie z MAF było tak, że przykurzył się-obrósł pyłem, obroty świrowały i jakby słabiej rwał.. po wyczyszczeniu było okalski pisze:Darenty a MAF sensor nie może bruździć?
Miałeś z nim jakieś chocki-klocki

You can never have too much power, just not enough traction.