nie odpala 4,6 v8

Informacje i porady specyficzne dla silników V8

Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz, mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz

ODPOWIEDZ
Homeboy27
Młodszy Forumowicz
Posty: 14
Rejestracja: 2010-05-07, 15:02
Model: mustang gt 2005
Silnik: V8 4.6

nie odpala 4,6 v8

Post autor: Homeboy27 » 2010-05-07, 15:29

Witam mam problem z odpaleniem mustanga gt 2005r auto przyjechalo ze stanow po wypadku,stalo okolo roku i w koncu trafilo do mnie(robie blacharke)postanowilem auto zatrzymac dla siebie silnik palil na dotyk (zyleta) i wszystko bylo ok do momentu az wjechalem do garazu zalozylem nowy pasek wielorowkowy bo przy wypadku stary sie zerwal,no i odpalam zeby sprawdzic czy ma ladowanie.Zapalil na dotyk jednak po chwili zdechl wiec odpalilem jeszcze raz ale juz byl maly problem silnik nie trzymal obrotow i kulal az zgasl,pozniej juz wogole przestal palic kreci ladnie nawet zalapuje ale nie odpala,przyjechal pan z komputerem polaczyl sie z autem i najfajniejsze to ze bledow nie pokazalo zadnycha wywalona jest poduszka i pompa abs.Wiec pochodzil pomyslal i stwierdzil ze najpierw nalezaloby wymienic swiece a jak nie zapali to zadzwonic i przyjedzie ponownie i bedzie szukal problemu recznie,ogolnie dodlal ze siolnik kreci dobrze i wydaje mu sie ze wszystko jest ok i usterka moga byc swiece albo jakas pierdola nic co wymagaloby rozbierania silnika.Zaznaczam ze auto palilo wczesniej na dotyk.Blagam poratrujcie co mu moze dolegac,bo jeszcze nie zaplacilem i moge sie z niego wycofac a niechcialbym ladowac jeszcze w silnik bo i tak juz duzo w niego bede musial wlozyc!!!!



Awatar użytkownika
Darenty
Forumowicz
Posty: 488
Rejestracja: 2008-12-16, 16:02
Model: S197 GT
Silnik: V8 4.6
Kolor: Satin Silver Metallic
Lokalizacja:: Przemyśl

Post autor: Darenty » 2010-05-07, 16:30

Nie wiem co tam grzebane było, ale może w jakiś tam sposób (po wypadkach i następnie remontach różne dziwne rzeczy potrafią się dziać w autach) pompa odcina paliwo.. po stronie kierowcy, z lewej strony koło pedałów w takiej niszy ( czy jakoś - niepamietam bo tam niezaglądam :P ) masz przycisk do resetowania pompy paliwowej.
Resetować trzeba ją przy niektórych wypadkach, ponieważ gdzieś tam (z tyłu jeden napewno :P ) umiejscowione czujniki mają za zadanie odcinać paliwo silnikowi by po dzwonie nie jebutło ;)
Może to? :niepewny:


You can never have too much power, just not enough traction.

Homeboy27
Młodszy Forumowicz
Posty: 14
Rejestracja: 2010-05-07, 15:02
Model: mustang gt 2005
Silnik: V8 4.6

Post autor: Homeboy27 » 2010-05-08, 14:11

sprawdzilem ale niestety dalej nic chce zapalic a nie moze,znasz jeszcze jakies knify?



Awatar użytkownika
Magic 2OO
Forumowicz
Posty: 138
Rejestracja: 2008-07-27, 22:14
Model: Był: '07 GT-C
Silnik: V8 4.6
Kolor: grafit
Kontakt:

Post autor: Magic 2OO » 2010-05-08, 20:56

Sprawdź dolot powietrza. Jest tam przepływomierz, jeśli jest walnięty albo nie dostarcza danych do kompa (bo np dolot spadł z obudowy przepustnicy i przez przepływomierz nie idzie powietrze) to ni cholery nie odpali.


Pozdrawiam - Maciek.

Homeboy27
Młodszy Forumowicz
Posty: 14
Rejestracja: 2010-05-07, 15:02
Model: mustang gt 2005
Silnik: V8 4.6

Post autor: Homeboy27 » 2010-05-09, 23:08

przeplywka jest ok i uklad jest szczelny sprawdzalem to jako pierwsze ale nic sie nie zmienilo,zastanawiam sie bardziej nad sama pompa paliwa bo moze daje mniejsze coisnienie niz powinna ale gdyby tak bylo to chyba by odpalil tylko na wyzszych obrotach by go moze dusilo,nie wiem co jeszcze mozna sprawdzic,poczekam na te swiece chociaz watpie zeby to bylo to bo nie sadze ze wszystkie na raz padly tak z niczego a jesli padla by kilka to przeciez chodzilby na pozostalych cylindrach...:/



Awatar użytkownika
horse
Forumowicz
Posty: 636
Rejestracja: 2009-02-09, 22:43
Model: Mustang Convertible
Silnik: V6 4.0
Kolor: Torch Red
Kontakt:

Post autor: horse » 2010-05-10, 11:19

homeboy to na bank jest jakas pierdola zwiazana z elektryka. sprawdz kopulke moze zostala zawilgocona, swiece kable WN, sprawdz czy pompa paliwa dziala, silnik krokowy


Jam jest Wujek Staszek Mistrz Ciętej Riposty!!! :D

alski
Forumowicz
Posty: 648
Rejestracja: 2009-04-19, 13:23
Model: GT500 & FAST'67
Silnik: inny V8
Kolor: Aktualnie Qnia brak na stanie...
Lokalizacja:: Poznań
Stajnia: Stajnia Wielkopolska

Post autor: alski » 2010-05-10, 14:34

Może filtr paliwa zasyfiony? Skoro kręcił - tak jakby na początku paliwo doszło a potem pupka... :(

Darenty a MAF sensor nie może bruździć?
Miałeś z nim jakieś chocki-klocki :]


alski


It's Never Too Late to Have a Happy Childhood

Awatar użytkownika
Darenty
Forumowicz
Posty: 488
Rejestracja: 2008-12-16, 16:02
Model: S197 GT
Silnik: V8 4.6
Kolor: Satin Silver Metallic
Lokalizacja:: Przemyśl

Post autor: Darenty » 2010-05-10, 15:52

alski pisze:Może filtr paliwa zasyfiony? Skoro kręcił - tak jakby na początku paliwo doszło a potem pupka...
Może faktycznie cos pociagło z baku i masz korek a nie filtr.. zobaczyć nie szkodi - szybka robota.. nawiasem - paliwo wógole silnik dostaje?
alski pisze:Darenty a MAF sensor nie może bruździć?
Miałeś z nim jakieś chocki-klocki
U mnie z MAF było tak, że przykurzył się-obrósł pyłem, obroty świrowały i jakby słabiej rwał.. po wyczyszczeniu było ok :)


You can never have too much power, just not enough traction.

Homeboy27
Młodszy Forumowicz
Posty: 14
Rejestracja: 2010-05-07, 15:02
Model: mustang gt 2005
Silnik: V8 4.6

Post autor: Homeboy27 » 2010-05-10, 18:19

pompa paliwo podaje z wydechu smierdzi benzyna iskra na swiecach tez jest przynajmniej na nowych bo starych jeszcze nie wkrecilem bo czekam na klucz...



Homeboy27
Młodszy Forumowicz
Posty: 14
Rejestracja: 2010-05-07, 15:02
Model: mustang gt 2005
Silnik: V8 4.6

Post autor: Homeboy27 » 2010-05-12, 14:08

wymienilem swiece po wielkich przebojach i autko pali jak marzenie:)



Awatar użytkownika
Darenty
Forumowicz
Posty: 488
Rejestracja: 2008-12-16, 16:02
Model: S197 GT
Silnik: V8 4.6
Kolor: Satin Silver Metallic
Lokalizacja:: Przemyśl

Post autor: Darenty » 2010-05-12, 14:09

wychodzi na to, że proste rozwazania są najlepsze :)
Tak nawiasem - co ze świcami było? zarosły czy co? jak wyglądały po wykręceniu?


You can never have too much power, just not enough traction.

Homeboy27
Młodszy Forumowicz
Posty: 14
Rejestracja: 2010-05-07, 15:02
Model: mustang gt 2005
Silnik: V8 4.6

Post autor: Homeboy27 » 2010-05-12, 14:11

czesc swiec byla ok ale 3 sie zerwaly odrazu byly zarosniete byly nagarem i rdza masakra



Awatar użytkownika
Darenty
Forumowicz
Posty: 488
Rejestracja: 2008-12-16, 16:02
Model: S197 GT
Silnik: V8 4.6
Kolor: Satin Silver Metallic
Lokalizacja:: Przemyśl

Post autor: Darenty » 2010-05-12, 14:19

Czaje :) dopisz w osobnym wątku tylko jak poradziłeś sobie z tymi pozrywanymi świeczkami, bo ciekaw jestem ;) - ja sytuacji nie przerabiałem osobiście, ale było blisko :hyhy:


You can never have too much power, just not enough traction.

Homeboy27
Młodszy Forumowicz
Posty: 14
Rejestracja: 2010-05-07, 15:02
Model: mustang gt 2005
Silnik: V8 4.6

Post autor: Homeboy27 » 2010-05-12, 20:26

napisalem w watku o swiecach jak trzeba to zrobic



ODPOWIEDZ

Wróć do „4,6 V8 2005 - 2010”