Maksymalne prędkości na każdym biegu

Informacje i porady specyficzne dla silników V8

Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz, mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz

andronik
Członek Honorowy MKP
Posty: 398
Rejestracja: 2008-07-08, 10:29
Model: GT 2005
Silnik: V8 4.6
Kolor: Black Metal
Kontakt:

Maksymalne prędkości na każdym biegu

Post autor: andronik » 2008-11-05, 15:19

Orientuje się ktoś może ile można wyciągnąć na każdym biegu dla Mustanga GT z manualem? Nigdzie tego w necie nie znalazłem.


Pozdrawiam,
Tomek

[color=red][size=150]Piszesz głupoty lub posty nic nie wnoszące do tematu ? ........... proszę ustaw czas ich wygaśnięcia[/size][/color]

Awatar użytkownika
LIZZARD
Forumowicz
Posty: 183
Rejestracja: 2008-09-09, 00:30
Model: DODGE MAGNUM
Kolor: Torch Red

Re: Maksymalne prędkości na każdym biegu

Post autor: LIZZARD » 2008-11-07, 13:36

[quote:7ca608cc9e="andronik"]Orientuje się ktoś może ile można wyciągnąć na każdym biegu dla Mustanga GT z manualem? Nigdzie tego w necie nie znalazłem.[/quote:7ca608cc9e]
Kurna a myślałem :rotfl: , że ja znajdę i tyż nic, no znalazłem :rotfl: , że na 2-gim 70 mph :niepewny: niemniej jeśli chodzi o racing :rotfl: ja jeżdże na każdym wg obrotomierza :rotfl:


Jedyny alkohol jaki obecnie mogę spożywać to Piña colada...

Anonymous

Post autor: Anonymous » 2009-01-27, 20:42

na 4tym pojechal 220km/h



Awatar użytkownika
ewelina
Młodszy Forumowicz
Posty: 71
Rejestracja: 2008-10-06, 12:47
Silnik: V6 4.0
Kolor: Legend Lime
Kontakt:

Post autor: ewelina » 2009-01-27, 20:49

w moim nawet tyle na liczniku nie ma :P


[url=http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=1f4f5cf87a94d199][img]http://images37.fotosik.pl/146/1f4f5cf87a94d199m.jpg[/img][/url]

Awatar użytkownika
Magic
Forumowicz
Posty: 863
Rejestracja: 2008-07-20, 20:17
Model: RTR 2012
Silnik: V6 3.7
Kolor: BLACK
Lokalizacja:: Oleśnica
Stajnia: Stajnia Dolny Śląsk
Kontakt:

Post autor: Magic » 2009-01-27, 20:59

Właśnie co jest z Amerykańcami ze nigdzie nie sa podane żadne dane techniczne?? W europie wystarczy instrukcja obsługi i wszystko jest, a w Ameryce niema nic podane, co oni na nic nie zwracają uwagi


Obrazek

Awatar użytkownika
Pawellos
Forumowicz
Posty: 299
Rejestracja: 2008-09-23, 03:09
Model: 2009 Mustang GT
Silnik: V8 4.6
Kolor: Candy Apple Red

Post autor: Pawellos » 2009-01-27, 22:55

dr.killer pisze:Właśnie co jest z Amerykańcami ze nigdzie nie sa podane żadne dane techniczne?? W europie wystarczy instrukcja obsługi i wszystko jest, a w Ameryce niema nic podane, co oni na nic nie zwracają uwagi
Jak nie ma, ja mam w instrukcji podane przy jakich prędkościach powinienem zmieniać biegi :D



alfatech
Forumowicz
Posty: 341
Rejestracja: 2008-07-08, 14:17
Model: 2005 DżiTi
Silnik: V8 4.6
Kolor: Czrny XTRMNTR
Lokalizacja:: Koło
Kontakt:

Post autor: alfatech » 2009-01-28, 17:40

dr.killer pisze:Właśnie co jest z Amerykańcami ze nigdzie nie sa podane żadne dane techniczne?? W europie wystarczy instrukcja obsługi i wszystko jest, a w Ameryce niema nic podane, co oni na nic nie zwracają uwagi
nie wiem jak to teraz ale kiedyś celowo nie podawano mocy itd w mustangach i innych mocnych autach - chyba chodziło o jakieś przepisy ograniczające moc czy pojemność :zdziwko:


Pozdrawiam
Tomek http://www.alfa-tech.com.pl/kontakt/

Awatar użytkownika
LIZZARD
Forumowicz
Posty: 183
Rejestracja: 2008-09-09, 00:30
Model: DODGE MAGNUM
Kolor: Torch Red

Post autor: LIZZARD » 2009-01-30, 18:54

Pawellos pisze:
dr.killer pisze:Właśnie co jest z Amerykańcami ze nigdzie nie sa podane żadne dane techniczne?? W europie wystarczy instrukcja obsługi i wszystko jest, a w Ameryce niema nic podane, co oni na nic nie zwracają uwagi
Jak nie ma, ja mam w instrukcji podane przy jakich prędkościach powinienem zmieniać biegi :D
No i czemu kisisz tak istotne informacje??? Dawaj te speedy :rotfl: :rotfl: :rotfl:


Jedyny alkohol jaki obecnie mogę spożywać to Piña colada...

Awatar użytkownika
Pawellos
Forumowicz
Posty: 299
Rejestracja: 2008-09-23, 03:09
Model: 2009 Mustang GT
Silnik: V8 4.6
Kolor: Candy Apple Red

Post autor: Pawellos » 2009-02-01, 06:10

jednak źle pamiętałem.. ;D
To chodzi o ekonomiczną jazde :D

Recommended shift speeds
Do not downshift into 1 (First) when your vehicle is moving
faster than 15 mph (24 km/h). This will damage the clutch.
Upshift according to the following chart:
Upshifts when accelerating (recommended for best fuel
economy)
Shift from:
1 - 2 11 mph (18 km/h)
2 - 3 19 mph (31 km/h)
3 - 4 30 mph (48 km/h)
4 - 5 40 mph (64 km/h)



egonw3
Forumowicz
Posty: 131
Rejestracja: 2008-07-19, 12:54
Model: Mustang GT Bullitt '08
Silnik: V6 4.0
Kolor: highland green

Post autor: egonw3 » 2009-02-06, 22:46

For best fuel economy to se kup rower, a skoro kupiłeś mustanga, to zmieniaj według obrotomierza a nie prędkościomierza... Dla współczesnego silnika wysokie obroty nie są nadmiernie szkodliwe (już producent zadbał, żeby odcięcie zadziałało zanim go popsujesz gdy jest jeszcze na gwarancji), niszczące są natomiast za niskie obroty.
Jedyne, o co należy dbać, to niezbyt ysokie obroty zanim silnik się dobrze rozgrzeje - zimny silnik zużywa się bardzo szybko. Nie należy też oszczędzać na oleju i filtrach.
Poza tym shift@red_line, bo jak wrzucisz 5-kę przy 65kph, to zepsujesz swojemu konikowi opinię i się na tobie strasznie zemści... :przestraszony:



Awatar użytkownika
Pawellos
Forumowicz
Posty: 299
Rejestracja: 2008-09-23, 03:09
Model: 2009 Mustang GT
Silnik: V8 4.6
Kolor: Candy Apple Red

Post autor: Pawellos » 2009-02-06, 23:36

Rozumiem że chciałeś mnie pojechać, więc może następnym razem przeczytaj całość to będziesz wiedział czemu to wklejam...



egonw3
Forumowicz
Posty: 131
Rejestracja: 2008-07-19, 12:54
Model: Mustang GT Bullitt '08
Silnik: V6 4.0
Kolor: highland green

Post autor: egonw3 » 2009-02-07, 00:08

Chciałem pojechać nie Ciebie, tylko autorów tabelek o ekonomicznych prędkościach w Mustangach, tych poprawnych politycznie ekoterrorystów...
ATSD strasznie nam się naród drażliwy zrobił... Coraz trudniej być cynikiem...



Awatar użytkownika
Pawellos
Forumowicz
Posty: 299
Rejestracja: 2008-09-23, 03:09
Model: 2009 Mustang GT
Silnik: V8 4.6
Kolor: Candy Apple Red

Post autor: Pawellos » 2009-02-07, 01:12

egonw3 pisze:Chciałem pojechać nie Ciebie, tylko autorów tabelek o ekonomicznych prędkościach w Mustangach, tych poprawnych politycznie ekoterrorystów...
ATSD strasznie nam się naród drażliwy zrobił... Coraz trudniej być cynikiem...
To tabelka z manuala a nie od EKOmaniaków ;)



egonw3
Forumowicz
Posty: 131
Rejestracja: 2008-07-19, 12:54
Model: Mustang GT Bullitt '08
Silnik: V6 4.0
Kolor: highland green

Post autor: egonw3 » 2009-02-07, 14:14

Domyśliłem się... Muszę poszukać w moim manualu. Był tam faktycznie rozdział o ekonomicznej jeździe, ale go pominąłem...
Kurde... Niedługo w samochodach NASCAR będą obowiązkowo wstawiać "turbinki Kowalskiego" i tankować do nich olej rzepakowy... Już w moim koniku w fotelach zamiast uczciwej bąbki jest jakiś wypełniacz na bazie soji - wprawdzie siedzi się spoko, ale przez to nie było pogrzewania foteli nawet w opcji... Do dupy z taką ekologią, jak w tą dupę zimno...



Awatar użytkownika
Pawellos
Forumowicz
Posty: 299
Rejestracja: 2008-09-23, 03:09
Model: 2009 Mustang GT
Silnik: V8 4.6
Kolor: Candy Apple Red

Post autor: Pawellos » 2009-02-07, 16:08

Nie masz w Bullicie podgrzewania czy o innej furce mówisz? :)



ODPOWIEDZ

Wróć do „4,6 V8 2005 - 2010”