Maksymalne prędkości na każdym biegu
Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz, mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz
-
- Członek Honorowy MKP
- Posty: 398
- Rejestracja: 2008-07-08, 10:29
- Model: GT 2005
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: Black Metal
- Kontakt:
Maksymalne prędkości na każdym biegu
Orientuje się ktoś może ile można wyciągnąć na każdym biegu dla Mustanga GT z manualem? Nigdzie tego w necie nie znalazłem.
Pozdrawiam,
Tomek
[color=red][size=150]Piszesz głupoty lub posty nic nie wnoszące do tematu ? ........... proszę ustaw czas ich wygaśnięcia[/size][/color]
Tomek
[color=red][size=150]Piszesz głupoty lub posty nic nie wnoszące do tematu ? ........... proszę ustaw czas ich wygaśnięcia[/size][/color]
Re: Maksymalne prędkości na każdym biegu
[quote:7ca608cc9e="andronik"]Orientuje się ktoś może ile można wyciągnąć na każdym biegu dla Mustanga GT z manualem? Nigdzie tego w necie nie znalazłem.[/quote:7ca608cc9e]
Kurna a myślałem
, że ja znajdę i tyż nic, no znalazłem
, że na 2-gim 70 mph
niemniej jeśli chodzi o racing
ja jeżdże na każdym wg obrotomierza 
Kurna a myślałem





Jedyny alkohol jaki obecnie mogę spożywać to Piña colada...
- Pawellos
- Forumowicz
- Posty: 299
- Rejestracja: 2008-09-23, 03:09
- Model: 2009 Mustang GT
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: Candy Apple Red
Jak nie ma, ja mam w instrukcji podane przy jakich prędkościach powinienem zmieniać biegi :Ddr.killer pisze:Właśnie co jest z Amerykańcami ze nigdzie nie sa podane żadne dane techniczne?? W europie wystarczy instrukcja obsługi i wszystko jest, a w Ameryce niema nic podane, co oni na nic nie zwracają uwagi
-
- Forumowicz
- Posty: 341
- Rejestracja: 2008-07-08, 14:17
- Model: 2005 DżiTi
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: Czrny XTRMNTR
- Lokalizacja:: Koło
- Kontakt:
nie wiem jak to teraz ale kiedyś celowo nie podawano mocy itd w mustangach i innych mocnych autach - chyba chodziło o jakieś przepisy ograniczające moc czy pojemnośćdr.killer pisze:Właśnie co jest z Amerykańcami ze nigdzie nie sa podane żadne dane techniczne?? W europie wystarczy instrukcja obsługi i wszystko jest, a w Ameryce niema nic podane, co oni na nic nie zwracają uwagi

Pozdrawiam
Tomek http://www.alfa-tech.com.pl/kontakt/
Tomek http://www.alfa-tech.com.pl/kontakt/
No i czemu kisisz tak istotne informacje??? Dawaj te speedyPawellos pisze:Jak nie ma, ja mam w instrukcji podane przy jakich prędkościach powinienem zmieniać biegidr.killer pisze:Właśnie co jest z Amerykańcami ze nigdzie nie sa podane żadne dane techniczne?? W europie wystarczy instrukcja obsługi i wszystko jest, a w Ameryce niema nic podane, co oni na nic nie zwracają uwagi



Jedyny alkohol jaki obecnie mogę spożywać to Piña colada...
- Pawellos
- Forumowicz
- Posty: 299
- Rejestracja: 2008-09-23, 03:09
- Model: 2009 Mustang GT
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: Candy Apple Red
jednak źle pamiętałem.. ;D
To chodzi o ekonomiczną jazde
Recommended shift speeds
Do not downshift into 1 (First) when your vehicle is moving
faster than 15 mph (24 km/h). This will damage the clutch.
Upshift according to the following chart:
Upshifts when accelerating (recommended for best fuel
economy)
Shift from:
1 - 2 11 mph (18 km/h)
2 - 3 19 mph (31 km/h)
3 - 4 30 mph (48 km/h)
4 - 5 40 mph (64 km/h)
To chodzi o ekonomiczną jazde

Recommended shift speeds
Do not downshift into 1 (First) when your vehicle is moving
faster than 15 mph (24 km/h). This will damage the clutch.
Upshift according to the following chart:
Upshifts when accelerating (recommended for best fuel
economy)
Shift from:
1 - 2 11 mph (18 km/h)
2 - 3 19 mph (31 km/h)
3 - 4 30 mph (48 km/h)
4 - 5 40 mph (64 km/h)
-
- Forumowicz
- Posty: 131
- Rejestracja: 2008-07-19, 12:54
- Model: Mustang GT Bullitt '08
- Silnik: V6 4.0
- Kolor: highland green
For best fuel economy to se kup rower, a skoro kupiłeś mustanga, to zmieniaj według obrotomierza a nie prędkościomierza... Dla współczesnego silnika wysokie obroty nie są nadmiernie szkodliwe (już producent zadbał, żeby odcięcie zadziałało zanim go popsujesz gdy jest jeszcze na gwarancji), niszczące są natomiast za niskie obroty.
Jedyne, o co należy dbać, to niezbyt ysokie obroty zanim silnik się dobrze rozgrzeje - zimny silnik zużywa się bardzo szybko. Nie należy też oszczędzać na oleju i filtrach.
Poza tym shift@red_line, bo jak wrzucisz 5-kę przy 65kph, to zepsujesz swojemu konikowi opinię i się na tobie strasznie zemści...
Jedyne, o co należy dbać, to niezbyt ysokie obroty zanim silnik się dobrze rozgrzeje - zimny silnik zużywa się bardzo szybko. Nie należy też oszczędzać na oleju i filtrach.
Poza tym shift@red_line, bo jak wrzucisz 5-kę przy 65kph, to zepsujesz swojemu konikowi opinię i się na tobie strasznie zemści...

-
- Forumowicz
- Posty: 131
- Rejestracja: 2008-07-19, 12:54
- Model: Mustang GT Bullitt '08
- Silnik: V6 4.0
- Kolor: highland green
Domyśliłem się... Muszę poszukać w moim manualu. Był tam faktycznie rozdział o ekonomicznej jeździe, ale go pominąłem...
Kurde... Niedługo w samochodach NASCAR będą obowiązkowo wstawiać "turbinki Kowalskiego" i tankować do nich olej rzepakowy... Już w moim koniku w fotelach zamiast uczciwej bąbki jest jakiś wypełniacz na bazie soji - wprawdzie siedzi się spoko, ale przez to nie było pogrzewania foteli nawet w opcji... Do dupy z taką ekologią, jak w tą dupę zimno...
Kurde... Niedługo w samochodach NASCAR będą obowiązkowo wstawiać "turbinki Kowalskiego" i tankować do nich olej rzepakowy... Już w moim koniku w fotelach zamiast uczciwej bąbki jest jakiś wypełniacz na bazie soji - wprawdzie siedzi się spoko, ale przez to nie było pogrzewania foteli nawet w opcji... Do dupy z taką ekologią, jak w tą dupę zimno...