P0171 i P0174

Informacje i porady specyficzne dla silników V8

Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz

Awatar użytkownika
lukasz
Forumowicz
Posty: 231
Rejestracja: 2010-04-29, 21:41
Model: 4.6 V8 2008
Silnik: V8 4.6
Kolor: RED

P0171 i P0174

Post autor: lukasz » 2011-05-14, 21:46

Dziś pod koniec ujeżdżania konia w Kielcach na torze wyskoczyła mi kontrolka "pompa" po odczytaniu wyskoczyły błedy jak w tytule.
Samochód stracił moc, przy ostrym gazowaniu poprostu silnik zaczyna się wyłączać.
Znalazłem post który cytuje na dole tylko że nic z tego nie rozumiem bo mam standardowy dolot... i wcześniej auto jezdziło normalnie.
Paliwo tankowałem 95 przed kielcami na Orlenie później wracając zalałem 98 żeby sprawdzić czy może to nie pomoże ale dalej to samo.
Przy ostrym gazowaniu kiedy auto "wyłącza" silnik pojawia się dodatkowo kontrolka ABS




P0171 SYSTEM TO LEAN ( BANK 1)
P0174 SYSTEM TO LEAN ( BANK 2)



To właśnie efekt Twojego dolotu - za uboga mieszanka w stosunku do zaprogramowanej pracy silnika w danym tune.
Reasumując - dolot Twojego wykonania jedynie pogorszył Ci osiągi auta.
Co zrobić dalej? Kupić dolot pasujący do programu albo załóż oryginalny - prawdopodobnie nawet tak będzie lepiej niż jest teraz.

A no możliwe że po update bedę też to miał chodź potrzebny mi on niebedzie :)
Ja swojego kupiłem w 2005 roku zaraz po zakupie auta :P



Awatar użytkownika
Hans
Forumowicz
Posty: 1030
Rejestracja: 2008-12-30, 11:18
Model: 500
Kolor: Black
Lokalizacja:: Warszawa
Stajnia: Stajnia Mazowiecka

Re: P0171 i P0174

Post autor: Hans » 2011-05-15, 00:27

Pogooglalem:
http://repairpal.com/OBD-II-Code-P0171-and-P0174
http://www.aa1car.com/library/ford_lean_codes.htm

Ten pierwszy na chyba bedzie bardziej przydatny.
Niestety moja wiedza w temacie jest znikoma, a korzystanie z neta na telefonie jest srednio wygodne.

Tak czy inaczej symptomy tu opisane pasują do Twojego przypadku (z tego co mi mówiono miałeś utratę mocy).


.:: :evil: my other ride is your mom :evil: ::.

Kuba
Członek Honorowy MKP
Posty: 1139
Rejestracja: 2008-12-18, 15:43
Model: S281 SC
Silnik: inny V8
Kolor: Wściekle czerwony
Lokalizacja:: Tak po środku.

Re: P0171 i P0174

Post autor: Kuba » 2011-05-15, 12:57

Łukasz - czy Ty masz wgrany jakiś custom tune? Jakiekolwiek modyfikacje?



Awatar użytkownika
lukasz
Forumowicz
Posty: 231
Rejestracja: 2010-04-29, 21:41
Model: 4.6 V8 2008
Silnik: V8 4.6
Kolor: RED

Re: P0171 i P0174

Post autor: lukasz » 2011-05-15, 13:17

Ja nie wgrywałem od zakupu nic.



Awatar użytkownika
adasko74
Forumowicz
Posty: 859
Rejestracja: 2009-10-28, 21:22
Model: GT
Silnik: V8 4.6
Kolor: sonic blue

Re: P0171 i P0174

Post autor: adasko74 » 2011-05-15, 13:50

jesli masz stary filtr z obudowa to przerzuc i sprawc jak bedzie sie zachowywal....
warto wgrac mape pod Twoj dolot..bo moga wystapic problemy bez tego...



Awatar użytkownika
mrjackson
Forumowicz
Posty: 322
Rejestracja: 2010-03-26, 17:42
Model: GT 05 +Kompressor
Silnik: V8 4.6
Kolor: Tungsten grey + Carbon
Kontakt:

Re: P0171 i P0174

Post autor: mrjackson » 2011-05-15, 14:54

adasko74 pisze:jesli masz stary filtr z obudowa to przerzuc i sprawc jak bedzie sie zachowywal....
warto wgrac mape pod Twoj dolot..bo moga wystapic problemy bez tego...

Łukasz ma stockowy filtr.

Mi się wydaje, że silnik może dostawać lewego powietrza. Polecam wszystko rozkręcić, cały intake i z filtrem i sprawdzić, czy szczelne jest..



Awatar użytkownika
lukasz
Forumowicz
Posty: 231
Rejestracja: 2010-04-29, 21:41
Model: 4.6 V8 2008
Silnik: V8 4.6
Kolor: RED

Re: P0171 i P0174

Post autor: lukasz » 2011-05-15, 15:21

moze wsadze to co Ty masz jackson? - masz ten link do tego justina czy gdzie to tam zamawiales?



Awatar użytkownika
mrjackson
Forumowicz
Posty: 322
Rejestracja: 2010-03-26, 17:42
Model: GT 05 +Kompressor
Silnik: V8 4.6
Kolor: Tungsten grey + Carbon
Kontakt:

Re: P0171 i P0174

Post autor: mrjackson » 2011-05-15, 15:59

ja kupowałem na ebay-u, najpierw polecałbym znaleźć przyczynę dlaczego mieszanka jest za uboga, bo sama wymiana filtru i programu może nie pomóc..



Awatar użytkownika
adasko74
Forumowicz
Posty: 859
Rejestracja: 2009-10-28, 21:22
Model: GT
Silnik: V8 4.6
Kolor: sonic blue

Re: P0171 i P0174

Post autor: adasko74 » 2011-05-15, 16:19

http://www.vmptuning.com" onclick="window.open(this.href);return false;
Justin Starker mail Justin@VMPTuning.com

u niego kupisz program i graty -polecam..

najlepiej spraw sobie SCT lub inny scaner i sam kontrolujesz autko...

sprawdz mieszanke w jakich jest normach tak Mr Jackson pisze..ale przyczyn moze byc wiecej..



Awatar użytkownika
lukasz
Forumowicz
Posty: 231
Rejestracja: 2010-04-29, 21:41
Model: 4.6 V8 2008
Silnik: V8 4.6
Kolor: RED

Re: P0171 i P0174

Post autor: lukasz » 2011-05-15, 17:03

ja pierdziele CHYBA Z 20 osob ogladalo silnik, teraz macam macam rure a przy samej przepustnicy dziura wielkosci piesci... poprostu guma sie rozerwala od spodu dlatego na pierwszy rzut oka widac nie bylo...

[URL=http://imageshack.us/photo/my-imag ... .jpg[/img]

Uploaded with ImageShack.us[/url]


ale jak to sie samo zrobilo???
Ostatnio zmieniony 2011-05-15, 17:12 przez lukasz, łącznie zmieniany 1 raz.



Bolek
Forumowicz
Posty: 771
Rejestracja: 2009-07-07, 22:46
Silnik: V6 3.7
Kolor: Silver
Kontakt:

Re: P0171 i P0174

Post autor: Bolek » 2011-05-15, 17:11

Przy okazji nie polecam jazdy na paliwie PB98 jeżeli nie masz zmienionego programu.



Awatar użytkownika
lukasz
Forumowicz
Posty: 231
Rejestracja: 2010-04-29, 21:41
Model: 4.6 V8 2008
Silnik: V8 4.6
Kolor: RED

Re: P0171 i P0174

Post autor: lukasz » 2011-05-15, 17:13

wlasnie wczoraj o tym spekulowalem z killerem i mowie mu ze jezdze na 95 bo nie mam programu a on mnie przekonywal ze 98 moge lac a nawet wskazane



Awatar użytkownika
adasko74
Forumowicz
Posty: 859
Rejestracja: 2009-10-28, 21:22
Model: GT
Silnik: V8 4.6
Kolor: sonic blue

Re: P0171 i P0174

Post autor: adasko74 » 2011-05-15, 17:19

lukasz pisze:wlasnie wczoraj o tym spekulowalem z killerem i mowie mu ze jezdze na 95 bo nie mam programu a on mnie przekonywal ze 98 moge lac a nawet wskazane
watek juz przerabiany ..ale nasze 98 to pewnie chszczone i wychodzi 95-oby tak tylko...to mial na mysli :hyhy:



Awatar użytkownika
lukasz
Forumowicz
Posty: 231
Rejestracja: 2010-04-29, 21:41
Model: 4.6 V8 2008
Silnik: V8 4.6
Kolor: RED

Re: P0171 i P0174

Post autor: lukasz » 2011-05-15, 18:19

kupie gdzies na szybko ta czesc w ktorej mam dziure? mowiac na szybko mowie tu w Polsce najlepiej kurierem



Awatar użytkownika
Stachu_xjr
Forumowicz
Posty: 1285
Rejestracja: 2009-04-10, 06:28
Model: GT 2016
Silnik: V8 5.0

Re: P0171 i P0174

Post autor: Stachu_xjr » 2011-05-15, 18:34

Chyba ze chcesz cały kompletny dolot K&N (ta rura jest wtedy z twardego plastiku) jak dla ludzi z MKP do 800 zeta oddam - pół ceny nowego



ODPOWIEDZ

Wróć do „4,6 V8 2005 - 2010”