P0171 i P0174
Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz
- lukasz
- Forumowicz
- Posty: 231
- Rejestracja: 2010-04-29, 21:41
- Model: 4.6 V8 2008
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: RED
P0171 i P0174
Dziś pod koniec ujeżdżania konia w Kielcach na torze wyskoczyła mi kontrolka "pompa" po odczytaniu wyskoczyły błedy jak w tytule.
Samochód stracił moc, przy ostrym gazowaniu poprostu silnik zaczyna się wyłączać.
Znalazłem post który cytuje na dole tylko że nic z tego nie rozumiem bo mam standardowy dolot... i wcześniej auto jezdziło normalnie.
Paliwo tankowałem 95 przed kielcami na Orlenie później wracając zalałem 98 żeby sprawdzić czy może to nie pomoże ale dalej to samo.
Przy ostrym gazowaniu kiedy auto "wyłącza" silnik pojawia się dodatkowo kontrolka ABS
P0171 SYSTEM TO LEAN ( BANK 1)
P0174 SYSTEM TO LEAN ( BANK 2)
To właśnie efekt Twojego dolotu - za uboga mieszanka w stosunku do zaprogramowanej pracy silnika w danym tune.
Reasumując - dolot Twojego wykonania jedynie pogorszył Ci osiągi auta.
Co zrobić dalej? Kupić dolot pasujący do programu albo załóż oryginalny - prawdopodobnie nawet tak będzie lepiej niż jest teraz.
A no możliwe że po update bedę też to miał chodź potrzebny mi on niebedzie
Ja swojego kupiłem w 2005 roku zaraz po zakupie auta
Samochód stracił moc, przy ostrym gazowaniu poprostu silnik zaczyna się wyłączać.
Znalazłem post który cytuje na dole tylko że nic z tego nie rozumiem bo mam standardowy dolot... i wcześniej auto jezdziło normalnie.
Paliwo tankowałem 95 przed kielcami na Orlenie później wracając zalałem 98 żeby sprawdzić czy może to nie pomoże ale dalej to samo.
Przy ostrym gazowaniu kiedy auto "wyłącza" silnik pojawia się dodatkowo kontrolka ABS
P0171 SYSTEM TO LEAN ( BANK 1)
P0174 SYSTEM TO LEAN ( BANK 2)
To właśnie efekt Twojego dolotu - za uboga mieszanka w stosunku do zaprogramowanej pracy silnika w danym tune.
Reasumując - dolot Twojego wykonania jedynie pogorszył Ci osiągi auta.
Co zrobić dalej? Kupić dolot pasujący do programu albo załóż oryginalny - prawdopodobnie nawet tak będzie lepiej niż jest teraz.
A no możliwe że po update bedę też to miał chodź potrzebny mi on niebedzie
Ja swojego kupiłem w 2005 roku zaraz po zakupie auta
- Hans
- Forumowicz
- Posty: 1030
- Rejestracja: 2008-12-30, 11:18
- Model: 500
- Kolor: Black
- Lokalizacja:: Warszawa
- Stajnia: Stajnia Mazowiecka
Re: P0171 i P0174
Pogooglalem:
http://repairpal.com/OBD-II-Code-P0171-and-P0174
http://www.aa1car.com/library/ford_lean_codes.htm
Ten pierwszy na chyba bedzie bardziej przydatny.
Niestety moja wiedza w temacie jest znikoma, a korzystanie z neta na telefonie jest srednio wygodne.
Tak czy inaczej symptomy tu opisane pasują do Twojego przypadku (z tego co mi mówiono miałeś utratę mocy).
http://repairpal.com/OBD-II-Code-P0171-and-P0174
http://www.aa1car.com/library/ford_lean_codes.htm
Ten pierwszy na chyba bedzie bardziej przydatny.
Niestety moja wiedza w temacie jest znikoma, a korzystanie z neta na telefonie jest srednio wygodne.
Tak czy inaczej symptomy tu opisane pasują do Twojego przypadku (z tego co mi mówiono miałeś utratę mocy).
.:: my other ride is your mom ::.
- adasko74
- Forumowicz
- Posty: 859
- Rejestracja: 2009-10-28, 21:22
- Model: GT
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: sonic blue
Re: P0171 i P0174
jesli masz stary filtr z obudowa to przerzuc i sprawc jak bedzie sie zachowywal....
warto wgrac mape pod Twoj dolot..bo moga wystapic problemy bez tego...
warto wgrac mape pod Twoj dolot..bo moga wystapic problemy bez tego...
- mrjackson
- Forumowicz
- Posty: 322
- Rejestracja: 2010-03-26, 17:42
- Model: GT 05 +Kompressor
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: Tungsten grey + Carbon
- Kontakt:
Re: P0171 i P0174
adasko74 pisze:jesli masz stary filtr z obudowa to przerzuc i sprawc jak bedzie sie zachowywal....
warto wgrac mape pod Twoj dolot..bo moga wystapic problemy bez tego...
Łukasz ma stockowy filtr.
Mi się wydaje, że silnik może dostawać lewego powietrza. Polecam wszystko rozkręcić, cały intake i z filtrem i sprawdzić, czy szczelne jest..
- lukasz
- Forumowicz
- Posty: 231
- Rejestracja: 2010-04-29, 21:41
- Model: 4.6 V8 2008
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: RED
Re: P0171 i P0174
moze wsadze to co Ty masz jackson? - masz ten link do tego justina czy gdzie to tam zamawiales?
- mrjackson
- Forumowicz
- Posty: 322
- Rejestracja: 2010-03-26, 17:42
- Model: GT 05 +Kompressor
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: Tungsten grey + Carbon
- Kontakt:
Re: P0171 i P0174
ja kupowałem na ebay-u, najpierw polecałbym znaleźć przyczynę dlaczego mieszanka jest za uboga, bo sama wymiana filtru i programu może nie pomóc..
- adasko74
- Forumowicz
- Posty: 859
- Rejestracja: 2009-10-28, 21:22
- Model: GT
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: sonic blue
Re: P0171 i P0174
http://www.vmptuning.com" onclick="window.open(this.href);return false;
Justin Starker mail Justin@VMPTuning.com
u niego kupisz program i graty -polecam..
najlepiej spraw sobie SCT lub inny scaner i sam kontrolujesz autko...
sprawdz mieszanke w jakich jest normach tak Mr Jackson pisze..ale przyczyn moze byc wiecej..
Justin Starker mail Justin@VMPTuning.com
u niego kupisz program i graty -polecam..
najlepiej spraw sobie SCT lub inny scaner i sam kontrolujesz autko...
sprawdz mieszanke w jakich jest normach tak Mr Jackson pisze..ale przyczyn moze byc wiecej..
- lukasz
- Forumowicz
- Posty: 231
- Rejestracja: 2010-04-29, 21:41
- Model: 4.6 V8 2008
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: RED
Re: P0171 i P0174
ja pierdziele CHYBA Z 20 osob ogladalo silnik, teraz macam macam rure a przy samej przepustnicy dziura wielkosci piesci... poprostu guma sie rozerwala od spodu dlatego na pierwszy rzut oka widac nie bylo...
[URL=http://imageshack.us/photo/my-imag ... .jpg[/img]
Uploaded with ImageShack.us[/url]
ale jak to sie samo zrobilo???
[URL=http://imageshack.us/photo/my-imag ... .jpg[/img]
Uploaded with ImageShack.us[/url]
ale jak to sie samo zrobilo???
Ostatnio zmieniony 2011-05-15, 17:12 przez lukasz, łącznie zmieniany 1 raz.
Re: P0171 i P0174
Przy okazji nie polecam jazdy na paliwie PB98 jeżeli nie masz zmienionego programu.
- lukasz
- Forumowicz
- Posty: 231
- Rejestracja: 2010-04-29, 21:41
- Model: 4.6 V8 2008
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: RED
Re: P0171 i P0174
wlasnie wczoraj o tym spekulowalem z killerem i mowie mu ze jezdze na 95 bo nie mam programu a on mnie przekonywal ze 98 moge lac a nawet wskazane
- adasko74
- Forumowicz
- Posty: 859
- Rejestracja: 2009-10-28, 21:22
- Model: GT
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: sonic blue
Re: P0171 i P0174
watek juz przerabiany ..ale nasze 98 to pewnie chszczone i wychodzi 95-oby tak tylko...to mial na myslilukasz pisze:wlasnie wczoraj o tym spekulowalem z killerem i mowie mu ze jezdze na 95 bo nie mam programu a on mnie przekonywal ze 98 moge lac a nawet wskazane
- lukasz
- Forumowicz
- Posty: 231
- Rejestracja: 2010-04-29, 21:41
- Model: 4.6 V8 2008
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: RED
Re: P0171 i P0174
kupie gdzies na szybko ta czesc w ktorej mam dziure? mowiac na szybko mowie tu w Polsce najlepiej kurierem
- Stachu_xjr
- Forumowicz
- Posty: 1285
- Rejestracja: 2009-04-10, 06:28
- Model: GT 2016
- Silnik: V8 5.0
Re: P0171 i P0174
Chyba ze chcesz cały kompletny dolot K&N (ta rura jest wtedy z twardego plastiku) jak dla ludzi z MKP do 800 zeta oddam - pół ceny nowego