Wydech

Informacje i porady specyficzne dla silników V8

Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
RedHornet
Forumowicz
Posty: 448
Rejestracja: 2008-07-10, 23:15
Model: Mustang GT
Kolor: RedHornet

Post autor: RedHornet » 2009-01-06, 21:59

[quote:ad05a1f3e9="andronik"]K*** czeski film, nikt nic nie wie :rotfl: :rotfl: [b:ad05a1f3e9]Pawellos[/b:ad05a1f3e9], więcej pij :P :rotfl:

[b:ad05a1f3e9]SeaBiscuit[/b:ad05a1f3e9], mówił tutaj jedynie o głośności wydechu, a swój ma przerobiony już dawno.[/quote:ad05a1f3e9]

No mam i chyba deczko za głośny ale ciiii ;). właśnie ściągam maty do wyklejenia kabiny i bagażnika za wielkiej wody bo nie chcę być głuchy na starość :zdegustowany:


[img]http://i938.photobucket.com/albums/ad230/RedHornet_PL/Avatar/Avatar-Stripe-5-ANIM.gif[/img]
Best 1/4 ET 12,89

Awatar użytkownika
Koral
Forumowicz
Posty: 2280
Rejestracja: 2009-01-02, 23:49
Model: GT CS8 +500HP
Silnik: V8 4.6
Kontakt:

Post autor: Koral » 2009-01-10, 12:12

SeaBiscuit pisze: No mam i chyba deczko za głośny ale ciiii ;). właśnie ściągam maty do wyklejenia kabiny i bagażnika za wielkiej wody bo nie chcę być głuchy na starość :zdegustowany:
to w Polsce takich mat sie nie dostanie? tez mysle o przerobce wydechu ale nie lubie jak mnie glowa boli po godzinie jazdy,takze albo maty,albo same koncowe tlumiki zmienie tylko.. ktos z Was wymienial juz w GT tylko te ostatnie?



Awatar użytkownika
Thomeck
Młodszy Forumowicz
Posty: 18
Rejestracja: 2008-08-05, 21:08
Model: 05 GT Premium Manual
Silnik: V8 4.6
Kolor: Redfire
Lokalizacja:: Śląsk
Stajnia: Stajnia Górny Śląsk

Post autor: Thomeck » 2009-01-10, 13:12

koralkarol, jak nie chcesz żeby Cię głowa bolała zainwestuj w Corsy, słyną z tego że przy niskich obrotach i delikatnym dodawaniu gazu nie buczą/hałasują :) Poszukaj na youtube ;)


Pozdrawiam,
Tomek

Awatar użytkownika
Kluczyk
Młodszy Forumowicz
Posty: 10
Rejestracja: 2008-09-08, 23:44
Model: GT 2007
Silnik: V8 4.6
Kolor: czerwony

Post autor: Kluczyk » 2009-01-11, 22:55

koralkarol pisze:tez mysle o przerobce wydechu ale nie lubie jak mnie glowa boli po godzinie jazdy,takze albo maty,albo same koncowe tlumiki zmienie tylko.. ktos z Was wymienial juz w GT tylko te ostatnie?
Ja mam z tylu wymienione na SLP Loud Mouth. Jest oczywiscie glosniej niz na stockowych, ale glowy nie urywa.



Awatar użytkownika
LIZZARD
Forumowicz
Posty: 183
Rejestracja: 2008-09-09, 00:30
Model: DODGE MAGNUM
Kolor: Torch Red

Post autor: LIZZARD » 2009-01-12, 00:15

Kluczyk pisze:
koralkarol pisze:tez mysle o przerobce wydechu ale nie lubie jak mnie glowa boli po godzinie jazdy,takze albo maty,albo same koncowe tlumiki zmienie tylko.. ktos z Was wymienial juz w GT tylko te ostatnie?
Ja mam z tylu wymienione na SLP Loud Mouth. Jest oczywiscie glosniej niz na stockowych, ale glowy nie urywa.
A jesteś z brzmienia zadowolony i w pełni usatysfakcjonowany? Bo ja nie mogę się coś zdecydować, czy SLP właśnie czy Boom Tuby Mac'a... te czy tamte, tamte czy te i tak w kółko :rotfl: :rotfl: :rotfl:


Jedyny alkohol jaki obecnie mogę spożywać to Piña colada...

Awatar użytkownika
Thomeck
Młodszy Forumowicz
Posty: 18
Rejestracja: 2008-08-05, 21:08
Model: 05 GT Premium Manual
Silnik: V8 4.6
Kolor: Redfire
Lokalizacja:: Śląsk
Stajnia: Stajnia Górny Śląsk

Post autor: Thomeck » 2009-01-12, 00:18

LIZZARD, Boom boom boom :rotfl: zdecydowanie :)


Pozdrawiam,
Tomek

Awatar użytkownika
LIZZARD
Forumowicz
Posty: 183
Rejestracja: 2008-09-09, 00:30
Model: DODGE MAGNUM
Kolor: Torch Red

Post autor: LIZZARD » 2009-01-12, 00:34

Thomeck pisze:LIZZARD, Boom boom boom :rotfl: zdecydowanie :)
No i teraz jestem za, a jutro będę za SLP :rotfl: ...będę musiał jednak rzucać monetą :D


Jedyny alkohol jaki obecnie mogę spożywać to Piña colada...

Awatar użytkownika
Thomeck
Młodszy Forumowicz
Posty: 18
Rejestracja: 2008-08-05, 21:08
Model: 05 GT Premium Manual
Silnik: V8 4.6
Kolor: Redfire
Lokalizacja:: Śląsk
Stajnia: Stajnia Górny Śląsk

Post autor: Thomeck » 2009-01-12, 01:06

Boom Tuby mają głębszy dźwięk niż LMy, łączą głębokość np. bassani z agresywnością LM :) Ale to tylko moje odczucia i sugestie :P


Pozdrawiam,
Tomek

Awatar użytkownika
Koral
Forumowicz
Posty: 2280
Rejestracja: 2009-01-02, 23:49
Model: GT CS8 +500HP
Silnik: V8 4.6
Kontakt:

Post autor: Koral » 2009-01-12, 09:49

Thomeck pisze:Boom Tuby mają głębszy dźwięk niż LMy, łączą głębokość np. bassani z agresywnością LM :) Ale to tylko moje odczucia i sugestie :P
a ktores z nich daja chociaz 1% przyrost mocy?;)



Awatar użytkownika
LIZZARD
Forumowicz
Posty: 183
Rejestracja: 2008-09-09, 00:30
Model: DODGE MAGNUM
Kolor: Torch Red

Post autor: LIZZARD » 2009-01-12, 10:49

koralkarol pisze:
Thomeck pisze:Boom Tuby mają głębszy dźwięk niż LMy, łączą głębokość np. bassani z agresywnością LM :) Ale to tylko moje odczucia i sugestie :P
a ktores z nich daja chociaz 1% przyrost mocy?;)
Na pewno oba typy w jakimś tam zakresie eliminują fabryczne tzw. "backpressure" i to ponoć ma wpływ na zwiększenie mocy, ale ile i czy faktycznie tak jest mogą tylko powiedzieć Ci, którzy hamowali enginy przed i po wymianie tłumików...


Jedyny alkohol jaki obecnie mogę spożywać to Piña colada...

alfatech
Forumowicz
Posty: 341
Rejestracja: 2008-07-08, 14:17
Model: 2005 DżiTi
Silnik: V8 4.6
Kolor: Czrny XTRMNTR
Kontakt:

Post autor: alfatech » 2009-01-12, 10:55

Z tego co mówił mi Kluczyk ( niestety nie przyjechał autem więc luknąc nie mogłem :( ) ten wydech SLP Loud Mouth jest dość prosto zrobiony więc może udałoby się go skopiować ? Materiały mam więc może warto ? Wyszła by podejrzewam 1/3 ceny albo i mniej :zdziwko:


Pozdrawiam
Tomek http://www.alfa-tech.com.pl/kontakt/

Awatar użytkownika
Koral
Forumowicz
Posty: 2280
Rejestracja: 2009-01-02, 23:49
Model: GT CS8 +500HP
Silnik: V8 4.6
Kontakt:

Post autor: Koral » 2009-01-12, 11:09

LIZZARD pisze:
koralkarol pisze:
Thomeck pisze:Boom Tuby mają głębszy dźwięk niż LMy, łączą głębokość np. bassani z agresywnością LM :) Ale to tylko moje odczucia i sugestie :P
a ktores z nich daja chociaz 1% przyrost mocy?;)
Na pewno oba typy w jakimś tam zakresie eliminują fabryczne tzw. "backpressure" i to ponoć ma wpływ na zwiększenie mocy, ale ile i czy faktycznie tak jest mogą tylko powiedzieć Ci, którzy hamowali enginy przed i po wymianie tłumików...
zgadza sie,bo zalozyc basowy tlumik zeby stracic na mocy nie widzi mi sie.. w koncu fabryka wie jak zestroic wydech zeby auto nie stracilo na mocy.. z drugiej strony ograniczaja ich normy emisji spalin, wiec moze jednak moc jest zdlawiona?



Awatar użytkownika
Koral
Forumowicz
Posty: 2280
Rejestracja: 2009-01-02, 23:49
Model: GT CS8 +500HP
Silnik: V8 4.6
Kontakt:

Post autor: Koral » 2009-01-12, 11:27

czyli katalizatory tez ograniczaja znacznie moc? no ale jak je usunac zeby tej mocy nie stracic tylko zyskac?



kuczko
Forumowicz
Posty: 129
Rejestracja: 2008-10-08, 15:13
Model: V6 2005
Silnik: V6 4.0
Kolor: Srebrny
Kontakt:

Post autor: kuczko » 2009-01-12, 11:33

Jak najbardziej - usunać można na kilka sposobów. Jeśli nie chcesz, żeby było widać, że masz usunięte, to albo je Ci w środku rozbijają i ptaszek zawartość, albo wstawiają strumienice.
Są tam jeszcze sondy lambda, które w moim wypadku musiałem odsunąć od biegu spalin, ale można też się ich w jakiś sposób pozbyć ;).



Awatar użytkownika
LIZZARD
Forumowicz
Posty: 183
Rejestracja: 2008-09-09, 00:30
Model: DODGE MAGNUM
Kolor: Torch Red

Post autor: LIZZARD » 2009-01-12, 11:59

alfatech pisze:Z tego co mówił mi Kluczyk ( niestety nie przyjechał autem więc luknąc nie mogłem :( ) ten wydech SLP Loud Mouth jest dość prosto zrobiony więc może udałoby się go skopiować ? Materiały mam więc może warto ? Wyszła by podejrzewam 1/3 ceny albo i mniej :zdziwko:
A tak wygląda środek Boom'a i pytanie czy bez odpowiedniej technologii da radę to w PL zrobić:

Obrazek


Jedyny alkohol jaki obecnie mogę spożywać to Piña colada...

ODPOWIEDZ

Wróć do „4,6 V8 2005 - 2010”