Wydech

Informacje i porady specyficzne dla silników V8

Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz

Awatar użytkownika
RedHornet
Forumowicz
Posty: 448
Rejestracja: 2008-07-10, 23:15
Model: Mustang GT
Kolor: RedHornet

Post autor: RedHornet » 2010-02-14, 22:44

Baks pisze:wychodza z silnika 2 kazda ma swoj katalizator i Y lacza sie do jednej ktora u mnie Y rodziela sie na 2 i idzie do konca bez tlumikow. w okolicahc 2 tys obrotow jest rezonans i czuc deliaktne wibracje ale ogolnie moze filtr stozkowy pomoze troche?
Jeżeli chcesz bulgot po puszczeniu gazu i przy redukcji biegu to musi być H na dwóch rurach jeszcze większe jest przy wyrzuceniu katalizatorów albo włożeniu wysoko przelotowych. X daje bardziej sportowy dźwięk ja to nazywam typu 'włoskiego' i znacznie redukuje bulgotanie przy otwartej przepustnicy jest trrrrrr i tyle. Miałem X i wróciłem do H, miałem wysoko przelotowe katalizatory na H i wróciłem na stokowe- piękne głośne brzmienie 130dB z rur i przerażeni ludzie na chodnikach - odpuściłem chyb za stary jestem już na to :hyhy: .

P.s I ten na filmie z Kooks'ami ma X na bank - mi się nie podoba nie ma bulgotu jest strzelanie i tyrczenie. :dobani:


[img]http://i938.photobucket.com/albums/ad230/RedHornet_PL/Avatar/Avatar-Stripe-5-ANIM.gif[/img]
Best 1/4 ET 12,89

Awatar użytkownika
lukasz
Forumowicz
Posty: 231
Rejestracja: 2010-04-29, 21:41
Model: 4.6 V8 2008
Silnik: V8 4.6
Kolor: RED

Post autor: lukasz » 2010-08-17, 18:39

ktoś poleci jakieś dobre końcówki wydechu? i czy same końcówki zmieniają dźwięk?

ściągam teraz części z USA więc proszę o rade. Zależy mi na bardziej basowym brzemieniu.



Awatar użytkownika
AluStar
Forumowicz
Posty: 2316
Rejestracja: 2008-09-09, 23:25
Model: GT500
Silnik: inny V8
Kontakt:

Post autor: AluStar » 2010-08-17, 18:40

lukasz pisze:ktoś poleci jakieś dobre końcówki wydechu? i czy same końcówki zmieniają dźwięk?

ściągam teraz części z USA więc proszę o rade. Zależy mi na bardziej basowym brzemieniu.
Końcówka nie zmieni dźwięku ..



Awatar użytkownika
lukasz
Forumowicz
Posty: 231
Rejestracja: 2010-04-29, 21:41
Model: 4.6 V8 2008
Silnik: V8 4.6
Kolor: RED

Post autor: lukasz » 2010-08-17, 18:42

czyli ALU proszę powiedz czego szukać? najlepiej na americanmuscle?...

fajnie żeby nie rozwalało głowy po przejechaniu +/- 500 km



andronik
Członek Honorowy MKP
Posty: 399
Rejestracja: 2008-07-08, 10:29
Model: GT 2005
Silnik: V8 4.6
Kolor: Black Metal
Kontakt:

Post autor: andronik » 2010-08-17, 19:23

AluStar pisze:Końcówka nie zmieni dźwięku ..
lukasz, ma chyba na myśli nie nasadke na rure, a cały tzw. "Axleback Exhaust", a te zmieniaja dźwięk.

Tutaj masz zebrane info o końcówkach wydechów viewtopic.php?p=15913&sid=0286e0e3b23ce283d4cc986885f3d1c5#15913

Poszukaj też filimków z nagranym dźwiekiem na youtube - tutaj masz dwa zbiory:
... =1&index=5

... playnext=1
lukasz pisze:fajnie żeby nie rozwalało głowy po przejechaniu +/- 500 km

W takim razie raczej szukaj czegoś z tłumikiem, a nie kawalka prostej rury.
Może coś takiego: http://www.fordracingparts.com/parts/pa ... ield=10540


Pozdrawiam,
Tomek

[color=red][size=150]Piszesz głupoty lub posty nic nie wnoszące do tematu ? ........... proszę ustaw czas ich wygaśnięcia[/size][/color]

Awatar użytkownika
lukasz
Forumowicz
Posty: 231
Rejestracja: 2010-04-29, 21:41
Model: 4.6 V8 2008
Silnik: V8 4.6
Kolor: RED

Post autor: lukasz » 2010-08-18, 18:38

Panowie kupuje to:

http://www.brenspeed.com/bt2005.html

i wystarczy ma się rozumieć? :padam:



Awatar użytkownika
Darenty
Forumowicz
Posty: 488
Rejestracja: 2008-12-16, 16:02
Model: S197 GT
Silnik: V8 4.6
Kolor: Satin Silver Metallic
Lokalizacja:: Przemyśl

Post autor: Darenty » 2010-08-18, 21:26

Tak lukasz, te kupujesz i masz czaad :hyhy:
Wiem, bo sam takie posiadam, filmikiem się możesz ciut posugerować - w rzeczywistości jest dużo lepiej.. i głośniej :devil1:
No trzeba lubić ten jad :hyhy:


You can never have too much power, just not enough traction.

Awatar użytkownika
lukasz
Forumowicz
Posty: 231
Rejestracja: 2010-04-29, 21:41
Model: 4.6 V8 2008
Silnik: V8 4.6
Kolor: RED

Post autor: lukasz » 2010-08-19, 10:33

a program pod to wgrywałeś jakiś dodatkowo? gdzie zakładałeś?



andronik
Członek Honorowy MKP
Posty: 399
Rejestracja: 2008-07-08, 10:29
Model: GT 2005
Silnik: V8 4.6
Kolor: Black Metal
Kontakt:

Post autor: andronik » 2010-08-19, 16:23

lukasz pisze:a program pod to wgrywałeś jakiś dodatkowo? gdzie zakładałeś?
Wgrywac nic nie trzeba, nie ma to żadnego wpływu na prace silnika. Ja zakładałem sam na podwórku,
musisz mieć tylko klucz oczkowy 13mm, długa nasadke 15mm (chyba) i dobra grzechotke w miarę długą. Przyda się też gumowy mlotek do ściągnięcia starego tłumika, jako że cięzko będzie schodził. Najważniejsze to dobrze zabezpieczyć auto, żeby Ci na łeb nie zlecialo :niepewny:


Pozdrawiam,
Tomek

[color=red][size=150]Piszesz głupoty lub posty nic nie wnoszące do tematu ? ........... proszę ustaw czas ich wygaśnięcia[/size][/color]

caniggia
Stowarzyszenie MKP
Posty: 3868
Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
Model: Mustang GT 4.6 Turbo
Silnik: V8 4.6
Kolor: satin silver

Post autor: caniggia » 2010-08-19, 21:37

wpływ na pracę silnika ma. korekty dlugie na wysokich obciazeniach się zmieniają nawet do 10% a do 20% z dolotem odpowiednim.

przy dobrym programie oprócz dzwięku spory zysk na mocy można zdobyć.

dla przykladu dla v6, CAI i program to ok 10rwhp, CAI+Wydechi program to 25RWHP,

także jakieś znaczenie jest, może mniejsze w v8, bo tam mniej restrykcyjny wydech jest.



andronik
Członek Honorowy MKP
Posty: 399
Rejestracja: 2008-07-08, 10:29
Model: GT 2005
Silnik: V8 4.6
Kolor: Black Metal
Kontakt:

Post autor: andronik » 2010-08-20, 08:49

caniggia pisze:także jakieś znaczenie jest, może mniejsze w v8, bo tam mniej restrykcyjny wydech jest.
Jak szukałem info o tym jak wpływa to na auto i przede wszystkim czy zmienia coś w KM albo Nm to nie pamiętam ani jednego postu który by o tym mówił. Może faktycznie w V6 jest inaczej.


Pozdrawiam,
Tomek

[color=red][size=150]Piszesz głupoty lub posty nic nie wnoszące do tematu ? ........... proszę ustaw czas ich wygaśnięcia[/size][/color]

caniggia
Stowarzyszenie MKP
Posty: 3868
Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
Model: Mustang GT 4.6 Turbo
Silnik: V8 4.6
Kolor: satin silver

Post autor: caniggia » 2010-08-20, 14:03

gadalem z gosciem ktory mi robil program, mowi ze ze zmiana filtra w v6 do 10hp, a filtr +wydech 25rwhp - w sensie zalozony muffler z GT:) v6 w srodku bardzo restrykcyjny z rurkami 42mm:(, GT mozna powiedziec pusty, dlatego w GT zmiana tlumika jak pisza (np flowmaster to jedyne 2hp w porywach.

w mnie po zmianie koncowki korekty dlugoterminowe na wysokich obciazeniach polecialy na +10%, takze w v6 daje duzo.



Awatar użytkownika
lukasz
Forumowicz
Posty: 231
Rejestracja: 2010-04-29, 21:41
Model: 4.6 V8 2008
Silnik: V8 4.6
Kolor: RED

Re: Wydech

Post autor: lukasz » 2011-07-13, 22:10

Panowie nie znam się zbytnio na systemach wydechowych dlatego takie pytanko.
Mam boom tuby i myślę co jeszcze zmienić w układzie wydechowym żeby było jeszcze "lepiej" (moc, dźwięk) bo boom tuby mimo że głośne niesamowicie to dźwiękowo dla mnie idealne i zostawiam.

http://www.americanmuscle.com/05-07-mus ... haust.html" onclick="window.open(this.href);return false;

co tu kupić? chodzi mi o działy - x-pipes, h-pipes, mustang headers - nie znam się ale czuję, że istnieje coś co "dopełni" moje boom tuby



Awatar użytkownika
adasko74
Forumowicz
Posty: 859
Rejestracja: 2009-10-28, 21:22
Model: GT
Silnik: V8 4.6
Kolor: sonic blue

Re: Wydech

Post autor: adasko74 » 2011-07-13, 23:02

lukasz pisze:Panowie nie znam się zbytnio na systemach wydechowych dlatego takie pytanko.
Mam boom tuby i myślę co jeszcze zmienić w układzie wydechowym żeby było jeszcze "lepiej" (moc, dźwięk) bo boom tuby mimo że głośne niesamowicie to dźwiękowo dla mnie idealne i zostawiam.

http://www.americanmuscle.com/05-07-mus ... haust.html" onclick="window.open(this.href);return false;

co tu kupić? chodzi mi o działy - x-pipes, h-pipes, mustang headers - nie znam się ale czuję, że istnieje coś co "dopełni" moje boom tuby

Long TUBY zasadzisz i bedzie ryk :D wal w ukladzie H bedzie gang ciekawszy tylko dobrze pozniej zestroic i mape polozyc i gites :D



Awatar użytkownika
lukasz
Forumowicz
Posty: 231
Rejestracja: 2010-04-29, 21:41
Model: 4.6 V8 2008
Silnik: V8 4.6
Kolor: RED

Re: Wydech

Post autor: lukasz » 2011-07-13, 23:48

adasko a możesz mi wskazać z americanmuscle to o czym mówisz? co dokładnie najlepiej kupić...



ODPOWIEDZ

Wróć do „4,6 V8 2005 - 2010”