Gumy usztywniające zawieszenie

Informacje i porady specyficzne dla silników V8

Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz, mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz

alfatech
Forumowicz
Posty: 341
Rejestracja: 2008-07-08, 14:17
Model: 2005 DżiTi
Silnik: V8 4.6
Kolor: Czrny XTRMNTR
Lokalizacja:: Koło
Kontakt:

Gumy usztywniające zawieszenie

Post autor: alfatech » 2009-02-17, 13:13

Hej!

Mam za niskie auto ,tzn w niektórych sytuacjach np przy wjeżdżaniu do garażu przyciera mi spodem - rzadko ale przyciera. Nie chcę zmieniać sprężyn na oryginalne bo znowu będzie za wysoko ( chcę mieć pół litra ale chcę też się narąbać :P ) ,wystarczy jak podniesie mi się a raczej nie opuści na obciążonym aucie 5-10 mm
Co sądzicie o takich gumach ? Może jakieś inne patenty/pomysły ?
http://www.allegro.pl/item552284215_gum ... aniej.html
Obrazek


Pozdrawiam
Tomek http://www.alfa-tech.com.pl/kontakt/

Awatar użytkownika
Little Pony
Forumowicz
Posty: 121
Rejestracja: 2008-10-30, 21:53
Model: yhm.... :)
Silnik: inny V6

Post autor: Little Pony » 2009-02-17, 14:09

Mocno go opuściłeś względem oryginału? I ciekawe czy V8 i V6 wisza tak samo.


Był ale się rozbił: Mustang GT 2005 Convertible, Dodge Charger R/T 2006

I'm gonna put on a iron shirt, and chase all muscle cars out of earth!

Awatar użytkownika
Radek
Młodszy Forumowicz
Posty: 36
Rejestracja: 2008-08-22, 19:27
Model: Brak
Silnik: inny V8
Kontakt:

Post autor: Radek » 2009-02-17, 14:14

alfatech, o ja pitole... Człowieku to nie polonez żeby mu gumy w sprężyny wciskać. :wstyd:

Połóż sobie deskę w podjeździe lepiej. :oczami:


Był Mustang... czy będzie znowu? Kto wie... Ja, nie...

alfatech
Forumowicz
Posty: 341
Rejestracja: 2008-07-08, 14:17
Model: 2005 DżiTi
Silnik: V8 4.6
Kolor: Czrny XTRMNTR
Lokalizacja:: Koło
Kontakt:

Post autor: alfatech » 2009-02-17, 16:33

Little Pony pisze:Mocno go opuściłeś względem oryginału? I ciekawe czy V8 i V6 wisza tak samo.
już tak kupiłem i mocno jest obniżony :/
Radek pisze:alfatech, o ja pitole... Człowieku to nie polonez żeby mu gumy w sprężyny wciskać.
a dlaczego nie ? W czym to przeszkadza :zdziwko:
Radek pisze:Połóż sobie deskę w podjeździe lepiej.
jasne :rotfl: i będa ją woził w bagarce i przed każdą studzienką która wystaje będę kładł :rotfl: :rotfl:


Pozdrawiam
Tomek http://www.alfa-tech.com.pl/kontakt/

Awatar użytkownika
AluStar
Forumowicz
Posty: 2315
Rejestracja: 2008-09-09, 23:25
Model: GT500
Silnik: inny V8
Kontakt:

Post autor: AluStar » 2009-02-17, 16:49

Wlozenie takich gum zmienia charakterystyke sprezym - powoduje to pekniecie sprezyny. Rozklad sil wtedy jest nierownomierny i zdarza sei ( nie musi ) ze sprezyna strzeli po jakims czasie ..



alfatech
Forumowicz
Posty: 341
Rejestracja: 2008-07-08, 14:17
Model: 2005 DżiTi
Silnik: V8 4.6
Kolor: Czrny XTRMNTR
Lokalizacja:: Koło
Kontakt:

Post autor: alfatech » 2009-02-17, 16:51

AluStar pisze:Wlozenie takich gum zmienia charakterystyke sprezym - powoduje to pekniecie sprezyny. Rozklad sil wtedy jest nierownomierny i zdarza sei ( nie musi ) ze sprezyna strzeli po jakims czasie ..
........ no to jest argument na nie :( czyli lipa ? Albo zmienię sprężynu albo nic :(


Pozdrawiam
Tomek http://www.alfa-tech.com.pl/kontakt/

Awatar użytkownika
Little Pony
Forumowicz
Posty: 121
Rejestracja: 2008-10-30, 21:53
Model: yhm.... :)
Silnik: inny V6

Post autor: Little Pony » 2009-02-17, 17:02

Oj w takich furach hydrauliczne by sie przydalo :)


Był ale się rozbił: Mustang GT 2005 Convertible, Dodge Charger R/T 2006

I'm gonna put on a iron shirt, and chase all muscle cars out of earth!

Awatar użytkownika
Madasek
Forumowicz
Posty: 504
Rejestracja: 2008-08-30, 23:10
Model: 2007 Shelby GT
Silnik: inny V8
Kolor: Czarny srebrne pasy

Post autor: Madasek » 2009-02-17, 18:09

Na ebayu widzialem takie wkladki pod sprezyny!! poszukaj jak znajde to tu wkleje linka



Awatar użytkownika
Darenty
Forumowicz
Posty: 488
Rejestracja: 2008-12-16, 16:02
Model: S197 GT
Silnik: V8 4.6
Kolor: Satin Silver Metallic
Lokalizacja:: Przemyśl

Post autor: Darenty » 2009-02-17, 20:45

alfatech niepchaj żadnych gum w sprężyny bo je połamiesz.. :przestraszony: wszystko jak opisywał AluStar.. więc albo decha :P , albo omijanie studzienek, albo inne obniżające sprężyny.. innego zdrowego rozwiązania dla auta raczej niewidze.. :)


You can never have too much power, just not enough traction.

Awatar użytkownika
AluStar
Forumowicz
Posty: 2315
Rejestracja: 2008-09-09, 23:25
Model: GT500
Silnik: inny V8
Kontakt:

Post autor: AluStar » 2009-02-17, 22:14

Kiedys z firmy Jacky mielismy na sklepie takie rozporki ktore rownomiernie potrafily rozciagnac sprezyne ( regulowane ) . Ale uwaga byla do nich zeby ich nie stosowac do sprezyn progresywnych. Czyli jak auto jest usztywnione i obnizone .
Tutaj jest to o czym pisze
http://www.jacky.pl/pl/katalog/index.php?strona=66

A moze by to pomoglo w ostatecznosci ??

http://www.jacky.pl/pl/katalog/index.php?strona=65



Awatar użytkownika
Radek
Młodszy Forumowicz
Posty: 36
Rejestracja: 2008-08-22, 19:27
Model: Brak
Silnik: inny V8
Kontakt:

Post autor: Radek » 2009-02-18, 08:38

alfatech, bo takie wynalazki to chłopaki to calibr na słomczynie kupują, jak sprężyny dobrane od golfa są za niskie. :rotfl:

Nie polecam ani gum w sprężyny, ani ścisków czy rozpórek sprężyn, chyba że ktoś chce się zabić jak mu na trasie w studzience albo w łuku pęknie sprężyna... Na tych gumach w zwojach fajnie auto musi sie gumowo odbijać podczas jazdy na nierównościach :)

alfatech pisze:będa ją woził w bagarce i przed każdą studzienką która wystaje będę kładł
Kup nowe sprężyny skoro o 12tej przycierałeś tylko w garażu a o 15tej już o studzienki :hyhy: Bo jutro nie przejedziesz po paczce papierosów :hyhy:

Napisz dokładnie czym przycierasz, bo może lepiej kupić/zrobić osłonę pod auto? Aluminiową oczywiście.

Nie wiem jakie masz opony, czy wysokie, czy niskie, ale może zmień profil o jeden numerek wyżej?


Był Mustang... czy będzie znowu? Kto wie... Ja, nie...

Awatar użytkownika
AluStar
Forumowicz
Posty: 2315
Rejestracja: 2008-09-09, 23:25
Model: GT500
Silnik: inny V8
Kontakt:

Post autor: AluStar » 2009-02-18, 09:49

O właśnie miałem poinformować ze robię 2 szt osłony do stanga (197) z aluminium . Dziś wypalają mi na laserze - jak zrobię to pokażę. Osłona będzie chronić dość nisko położone mocowania wahaczy i cały przedni układ w stosunki do dolnej lini przedniego zderzaka. O gr 3-4mm - nie ciezkie i nie zaszkodzi mieć taka osłonę na wypadek większej studzienki .



alfatech
Forumowicz
Posty: 341
Rejestracja: 2008-07-08, 14:17
Model: 2005 DżiTi
Silnik: V8 4.6
Kolor: Czrny XTRMNTR
Lokalizacja:: Koło
Kontakt:

Post autor: alfatech » 2009-02-18, 12:14

Radek pisze:Kup nowe sprężyny skoro o 12tej przycierałeś tylko w garażu a o 15tej już o studzienki Bo jutro nie przejedziesz po paczce papierosów
ani o 12 ani o 15 :P auto stoi w garażu od ostatniej odwilży :P
Radek pisze:Napisz dokładnie czym przycierasz, bo może lepiej kupić/zrobić osłonę pod auto? Aluminiową oczywiście.
wydechem trze i żadna osłona tu nic nie pomoże ............ no cóż ........... czyli lipa :/ ............ knuję dalej :P

Dzięki wszystkim za podpowiedzi :padam:


Pozdrawiam
Tomek http://www.alfa-tech.com.pl/kontakt/

Awatar użytkownika
RedHornet
Forumowicz
Posty: 448
Rejestracja: 2008-07-10, 23:15
Model: Mustang GT
Kolor: RedHornet

Post autor: RedHornet » 2009-02-18, 14:09

A jakie masz amorki złażone tam fabryczne czy jakieś sportowe?
Fabryczne podobno trzymają wyżej.
Jak zamawiałem sprężyny tylne Rousha to się pytałem o ile się obniży od razu mnie się zapytano jakie amorki mam. Na fabrycznych mi podali 0,75 do 1 cala a na sportowych 1 do 1,25 cala.

Poszedł 2 cm czyli jakieś 0,79 cala.


[img]http://i938.photobucket.com/albums/ad230/RedHornet_PL/Avatar/Avatar-Stripe-5-ANIM.gif[/img]
Best 1/4 ET 12,89

alfatech
Forumowicz
Posty: 341
Rejestracja: 2008-07-08, 14:17
Model: 2005 DżiTi
Silnik: V8 4.6
Kolor: Czrny XTRMNTR
Lokalizacja:: Koło
Kontakt:

Post autor: alfatech » 2009-02-18, 14:36

Amory fabryczne ,przynajmniej nie posiadam informacji że są inne :zdziwko:
muszę sprawdzić :zdziwko: sprężyny mam ( chyba :rotfl: ,taki dostałem karton ) eibach Pro-Kit http://cgi.ebay.com/ebaymotors/2005-09- ... ccessories
czyli przód 1,3 cala a tył 1,4 cala w dół


Pozdrawiam
Tomek http://www.alfa-tech.com.pl/kontakt/

ODPOWIEDZ

Wróć do „4,6 V8 2005 - 2010”