Tylni most jak regenerowac ?? co robic ??
Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz, mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz
- Stachu_xjr
- Forumowicz
- Posty: 1285
- Rejestracja: 2009-04-10, 06:28
- Model: GT 2016
- Silnik: V8 5.0
Tylni most jak regenerowac ?? co robic ??
Przy zmianie biegów a szczególnei pierwszych pojawiło sie stukanie, dziś byłem na kanale mam zwiekszony luz na moscie - na ataku i na tych małych satelitkach , szpera jest ok bo jak kręce jednym kołem drugie sie równiez kreci w tym samym kierunku , mam przełoznie 3.31 i niechce innego , co robic szukac uzywanego zdrowego mostu koszt ze 3 tys , loteria i dalej bedzie stock , zwiększonej mocy tez zacznie siadac czy kupic zestaw czesci na AM , ale co mi bedzie potrzebne z tego sklepu bo nie znam sie na tym elemenice zbytni przewaznie pod maske zaglądałem
, i gdzie w PL mi to dobrze złożą ??
, a jakie są mosty w GT500 czy da się go wsadzic do GT i czy jest takie przełożenie ?
- Stachu_xjr
- Forumowicz
- Posty: 1285
- Rejestracja: 2009-04-10, 06:28
- Model: GT 2016
- Silnik: V8 5.0
Re: Tylni most jak regenerowac ?? co robic ??
http://www.cjponyparts.com/ford-racing- ... M4001A355/" onclick="window.open(this.href);return false; 3.55 lub http://www.americanmuscle.com/frpp-svt- ... -0512.html" onclick="window.open(this.href);return false; 3.73 ja mam u siebie 3.31 a Ford Racing ma 3.55 czy bedzie duża róznica ??, bo z tego co widze to nie ma sesnu remontowac mojego jak sie wszytkie koszta czesci motażu ustawianai etc zliczy to moze nawet teniej wyjdzie gotowiec 
- swiadeka
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 676
- Rejestracja: 2009-04-14, 16:58
- Model: GT Turbo
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: bordowy i białe pasy
Re: Tylni most jak regenerowac ?? co robic ??
Ja również zastanawiałem się nad wymianą na coś wzmocnionego. W zeszłym roku pojawiły się luzy i było ciężko. Po wymianie sprzęgła była już tragedia. Kupiłem zestaw naprawczy timkena na ebayu. Uprościłem starego fachmana (dwie godziny), żeby zajął się tym - robił na kalkę, czyli starą metodą. Z tym, że i tak nie jestem z tego zadowolony. Przedłużyłem tylko jego żywot. W końcu most padnie. Jeżdżę na 3.55 i wydaje mi się, że nie ma dużej różnicy między 3.31 a 3.55. Proponuję kupić nowy. Jak dam radę finansowo, to też będę ściągać w zimie. Może pociągniemy od razu dwa? Z tym, że muszę poczekać do końca roku, aby finanse poprawiły się po moich ostatnich modach 
pzdr
pzdr
Arek
-
rick
- Członek Honorowy MKP
- Posty: 1206
- Rejestracja: 2011-02-23, 05:09
- Model: 67 fastback
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: primer,czarny,bialy
Re: Tylni most jak regenerowac ?? co robic ??
http://www.newtakeoff.com/mustang_gt_88 ... c-loc.aspx" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.currieenterprises.com/cestor ... =1430.9500" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.currieenterprises.com/cestor ... =1430.9500" onclick="window.open(this.href);return false;
- YoDa
- Forumowicz
- Posty: 964
- Rejestracja: 2011-02-02, 10:43
- Model: V6 3,7 2012
- Silnik: V6 3.7
- Kolor: Performance White
- Kontakt:
Re: Tylni most jak regenerowac ?? co robic ??
Stachu , jak podjedziesz do dobrego warsztatu 4x4 to napewno ci dobrze zrobią ten most bo to dla nich codziennośc
np. do Raffików w Krakowie , tam magicy są.
A wracając do objawów to też się podepne bo w sumie mam też jakieś objawy. Jak załanczam z P na D to nic się nie dzieje ale jak z D na R to jest taki "Klang"... , jak byłem u mechaniora to stwierdzili ze skrzynia daje takie kopnięcie na most i tak słychać ale jakby nie było luzu na moście to by tego nie było nie? A u żony czy w moim poprzednim tego nie miałem. Tu mam przełożenie 2,73 i pytanie czy przez to że mam takie małe przełożenie w zależności od przełożenia mogą być takie objawy ? czy moduł zębów jest taki sam dla wszystkich przełożeń czy tylko ilośc zębów się zmienia?
A wracając do objawów to też się podepne bo w sumie mam też jakieś objawy. Jak załanczam z P na D to nic się nie dzieje ale jak z D na R to jest taki "Klang"... , jak byłem u mechaniora to stwierdzili ze skrzynia daje takie kopnięcie na most i tak słychać ale jakby nie było luzu na moście to by tego nie było nie? A u żony czy w moim poprzednim tego nie miałem. Tu mam przełożenie 2,73 i pytanie czy przez to że mam takie małe przełożenie w zależności od przełożenia mogą być takie objawy ? czy moduł zębów jest taki sam dla wszystkich przełożeń czy tylko ilośc zębów się zmienia?
Pozdrawiam
Yoda

Yoda
-
rusek
- Forumowicz
- Posty: 163
- Rejestracja: 2012-04-04, 14:31
- Model: cabrio GT 06
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: Biały z czerwonymi pasami
Re: Tylni most jak regenerowac ?? co robic ??
Mam most od GT 4.6 przebieg 60 tys miL STAN BDB ,bo ja założłem sobie od GT 500
http://moto.allegro.pl/drazek-zacisk-po ... 00980.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://moto.allegro.pl/drazek-zacisk-po ... 00980.html" onclick="window.open(this.href);return false;
- Stachu_xjr
- Forumowicz
- Posty: 1285
- Rejestracja: 2009-04-10, 06:28
- Model: GT 2016
- Silnik: V8 5.0
Re: Tylni most jak regenerowac ?? co robic ??
60 tys mil to się nadaje ale do remontu pewnie. U nas za uzywke niewiadoma w jakim stanie wolajom lekko po 3 tys plnów a nowy w us Ford racing 1200dolcow cały kompletny
-
rick
- Członek Honorowy MKP
- Posty: 1206
- Rejestracja: 2011-02-23, 05:09
- Model: 67 fastback
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: primer,czarny,bialy
Re: Tylni most jak regenerowac ?? co robic ??
cyba nie jest mod. jest OEMRAFAŁ pisze:piszemy tu o moście ? czy o modach ?
http://www.newtakeoff.com/mustang_gt_88 ... c-loc.aspx" onclick="window.open(this.href);return false;
a z supercharger most od GT jest slaby, to dalem 9 inch
- Stachu_xjr
- Forumowicz
- Posty: 1285
- Rejestracja: 2009-04-10, 06:28
- Model: GT 2016
- Silnik: V8 5.0
Re: Tylni most jak regenerowac ?? co robic ??
200 dolarów nie różnica a mam nowy z Ford racing a. Ten ten jest z nowego gt i nie gwarantują ze pasi do s197
-
rick
- Członek Honorowy MKP
- Posty: 1206
- Rejestracja: 2011-02-23, 05:09
- Model: 67 fastback
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: primer,czarny,bialy
Re: Tylni most jak regenerowac ?? co robic ??
tylko oferuje opcję, często nowy jest tańsze niż odbudowy. Currie 9 inch, to również idealne dopasowanie i bardzo silny
ten jest heavy duty i do Shelby GT500
http://www.americanmuscle.com/frpp-svt- ... -0512.html" onclick="window.open(this.href);return false;
ten jest heavy duty i do Shelby GT500
http://www.americanmuscle.com/frpp-svt- ... -0512.html" onclick="window.open(this.href);return false;
- Stachu_xjr
- Forumowicz
- Posty: 1285
- Rejestracja: 2009-04-10, 06:28
- Model: GT 2016
- Silnik: V8 5.0
Re: Tylni most jak regenerowac ?? co robic ??
Tak. Ale 3.73 ja mam 3.31 i mi sie super jeździ nat tym przelozeniu niechce zbyt krótkiego bo nawet na tym co mam i oponach półslikach nie mam przyczepnosci na 1 biegu i na końcu 2 na czystej i suchej drodze latem
- SPONTAN
- Forumowicz
- Posty: 351
- Rejestracja: 2011-09-26, 15:14
- Model: Coupe 66, 68, 69
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: złoty, srebrny, czarny
Re: Tylni most jak regenerowac ?? co robic ??
sory,...lecz postaraj się z tym zaprzyjażnić lub do cholery: kup X4
Ostatnio zmieniony 2012-11-17, 10:26 przez SPONTAN, łącznie zmieniany 1 raz.
SPONTAN-Magkri
- SPONTAN
- Forumowicz
- Posty: 351
- Rejestracja: 2011-09-26, 15:14
- Model: Coupe 66, 68, 69
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: złoty, srebrny, czarny
Re: Tylni most jak regenerowac ?? co robic ??
To proste, możliwe, że tylko mnie się tak wydaje
Załżmy: wymieniasz dyferencjał i.... to da Ci półśrodek
Prawdopodobnie to, co radzi Ric to pewniak.
Jestem pewien, że naprawa: to dla Ciebie pośrodek, to kwestja Twojej charyzmy.
Będziesz 17-go, lub innej dady, wowczas, założysz rękawiczki itd.z naszym mechanikiem, to wręcz przyjemność
Lecz przygotuj się, danego dnia na pracę
Uwierz: (zmiany,rewolta) to najlepsza modyfikacja, gdy: przy niej, choć częściowo uczestniczysz
a propos
Ric masz rację
Załżmy: wymieniasz dyferencjał i.... to da Ci półśrodek
Prawdopodobnie to, co radzi Ric to pewniak.
Jestem pewien, że naprawa: to dla Ciebie pośrodek, to kwestja Twojej charyzmy.
Będziesz 17-go, lub innej dady, wowczas, założysz rękawiczki itd.z naszym mechanikiem, to wręcz przyjemność
Lecz przygotuj się, danego dnia na pracę
Uwierz: (zmiany,rewolta) to najlepsza modyfikacja, gdy: przy niej, choć częściowo uczestniczysz
a propos
Ric masz rację
SPONTAN-Magkri
- witekz
- Forumowicz
- Posty: 273
- Rejestracja: 2009-04-24, 14:21
- Model: Mustang 98 Vortech
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: Rio Red
- Kontakt:
Re: Tylni most jak regenerowac ?? co robic ??
A w jakim celu kupować kompletny most? Przecież GT i GT500 za bardzo się nie różnią. GT 2005 maja już mosty 31 spline, takie same typy szpery (gt500 ma karbonowe tarczki za 100usd). Na twoim miejscu kupiłbym polosie Moser 31 spline,dobry komplet lożysk, nowe traczki do szpery np. karbonowe-albo nawet inny typ szpery, jak chcesz zwiekszac moc jeszcze to np. Eaton,Detroit i może nowe przełożenie 3.31. Ten most za 1424 usd nie jest wart takiej kasy, można zbudować dużo lepszy za te pieniądze.
-
rick
- Członek Honorowy MKP
- Posty: 1206
- Rejestracja: 2011-02-23, 05:09
- Model: 67 fastback
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: primer,czarny,bialy
Re: Tylni most jak regenerowac ?? co robic ??
to będzie ten sam tylny most jak Alustar. Nie jestem pewien, jakie zmiany zostały wprowadzone lub jaki gear (3,31 lub 3,73). poprosić jego
nie zapomnij, po dodaniu mocy, szybko znajdziesz najsłabsze części
Musicie mi wybaczyć. Zapominam jak łatwo mam dostęp do części, warsztatów i ludzi, którzy robią to przez 50 lub więcej lat
nie zapomnij, po dodaniu mocy, szybko znajdziesz najsłabsze części
Musicie mi wybaczyć. Zapominam jak łatwo mam dostęp do części, warsztatów i ludzi, którzy robią to przez 50 lub więcej lat