luz na wahaczu

Informacje i porady specyficzne dla silników V8

Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz, mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz

Awatar użytkownika
Koral
Forumowicz
Posty: 2277
Rejestracja: 2009-01-02, 23:49
Model: GT CS8 +500HP
Silnik: V8 4.6
Kontakt:

luz na wahaczu

Post autor: Koral » 2009-04-07, 18:14

witam, nie jestem pewny nazwy tego elementu ale ogladalem dzisiaj wahacz mojego GT i wyczulem luz na elemencie z foto, czyli szykuje sie jego wymiana,tzn gum i tulei?
jesli macie jakies namiary gdzie i za ile moge je nabyc to bede wdzieczny :)
Załączniki
SP_A0689.jpg
Ostatnio zmieniony 2009-04-08, 09:08 przez Koral, łącznie zmieniany 1 raz.


Koral tel.+48 792-33-55-65
http://www.facebook.com/US.AutoimportKS
Obrazek

Awatar użytkownika
Darenty
Forumowicz
Posty: 488
Rejestracja: 2008-12-16, 16:02
Model: S197 GT
Silnik: V8 4.6
Kolor: Satin Silver Metallic
Lokalizacja:: Przemyśl

Post autor: Darenty » 2009-04-07, 19:55

koralkarol, to jest zdjecię z pod auta przy tylnim prawym kole? Jeśli tak to przecież jest wahacz :P ( zwany też wahaczem ciągnietym :) )


You can never have too much power, just not enough traction.

Awatar użytkownika
AluStar
Forumowicz
Posty: 2315
Rejestracja: 2008-09-09, 23:25
Model: GT500
Silnik: inny V8
Kontakt:

Post autor: AluStar » 2009-04-07, 21:14

zamow w poliuretan z olkusza . oni maja juz takei w sprzedazy o wiele mocniejsze .
http://www.poliuretan.olkusz.pl/

temat o tym tutaj
http://www.mustangklub.pl/forum/viewtop ... ght=#12406



Awatar użytkownika
RedHornet
Forumowicz
Posty: 448
Rejestracja: 2008-07-10, 23:15
Model: Mustang GT
Kolor: RedHornet

Post autor: RedHornet » 2009-04-07, 23:05

Sprawdź jeszcze śruby czy są dokręcone zgodnie ze specyfikacją 175Nm. A tak po za tym to jest jedna z głównych rzeczy jaką nawet amerykanie wymieniają - fabryczne są o kant dupy roztrzaść.


[img]http://i938.photobucket.com/albums/ad230/RedHornet_PL/Avatar/Avatar-Stripe-5-ANIM.gif[/img]
Best 1/4 ET 12,89

Awatar użytkownika
pavlito
Stowarzyszenie MKP
Posty: 1328
Rejestracja: 2008-12-21, 03:34
Model: GT 05 premium manual
Silnik: V8 4.6
Kolor: Sonic Blue

Post autor: pavlito » 2009-04-07, 23:37

A sworznie dolne z przodu to występują samopas, czy tylko z wahaczami?



Awatar użytkownika
RedHornet
Forumowicz
Posty: 448
Rejestracja: 2008-07-10, 23:15
Model: Mustang GT
Kolor: RedHornet

Post autor: RedHornet » 2009-04-08, 07:46

pavlito pisze:A sworznie dolne z przodu to występują samopas, czy tylko z wahaczami?
Chyba z całymi wahaczami ale ręki nie dam sobie za to uciąć. Tam jest taka dupna guma, że powinna długo wytrzymać.


[img]http://i938.photobucket.com/albums/ad230/RedHornet_PL/Avatar/Avatar-Stripe-5-ANIM.gif[/img]
Best 1/4 ET 12,89

Awatar użytkownika
Koral
Forumowicz
Posty: 2277
Rejestracja: 2009-01-02, 23:49
Model: GT CS8 +500HP
Silnik: V8 4.6
Kontakt:

Post autor: Koral » 2009-04-08, 07:57

AluStar pisze:zamow w poliuretan z olkusza . oni maja juz takei w sprzedazy o wiele mocniejsze .
http://www.poliuretan.olkusz.pl/

temat o tym tutaj
http://www.mustangklub.pl/forum/viewtop ... ght=#12406
no ale pisales ze ten poliuretan wytrzymal Ci tylko 1000km ?
to jak to jest ze Ford do 300konnego mustanga wstawil gumy ktore wytrzymuja tylko jak uzywa sie polowe mocy ? ;)


Koral tel.+48 792-33-55-65
http://www.facebook.com/US.AutoimportKS
Obrazek

Awatar użytkownika
RAFAŁ (GROSZEK)
Stowarzyszenie MKP
Posty: 2450
Rejestracja: 2009-03-28, 17:28
Model: był SN95 jest GT2011
Silnik: V8 5.0
Kolor: SREBRNY

Post autor: RAFAŁ (GROSZEK) » 2009-04-08, 08:05

Te gumy nie wytrzymują polskich dróg a tuleje poli wstawia sie tylko na tor bo obniżają komfort jazdy i na wybojach jeszcze szybciej sie zużywają.
na polskie drogi najlepsze sa gumy wzmacniane dobrych producentów no i amorki lepsze od seryjnych.



Awatar użytkownika
Koral
Forumowicz
Posty: 2277
Rejestracja: 2009-01-02, 23:49
Model: GT CS8 +500HP
Silnik: V8 4.6
Kontakt:

Post autor: Koral » 2009-04-08, 08:10

no ale gdzie dostac takie gumy? bo moge sciagnac wahacz i podjechac do pierwszego motoryzacyjnego, ale powatpiewam zeby mieli.. zreszta zaraz zadzwonie


Koral tel.+48 792-33-55-65
http://www.facebook.com/US.AutoimportKS
Obrazek

Awatar użytkownika
Koral
Forumowicz
Posty: 2277
Rejestracja: 2009-01-02, 23:49
Model: GT CS8 +500HP
Silnik: V8 4.6
Kontakt:

Post autor: Koral » 2009-04-08, 08:21

AluStar pisze:zamow w poliuretan z olkusza . oni maja juz takei w sprzedazy o wiele mocniejsze .
a trzeba im wysylac wahacze? no i jaki koszt?
z drugiej str jak mi maja po 1000km pasc, to moge probowac dorobic u siebie w firmie, mamy takie zaplecze warsztatowe ze Olkusz sie kryje;d ;) kiedys mi nawet dorobili tryb do skrzyni ;) no ale do auta z momentem 300NM a nie 500..


Koral tel.+48 792-33-55-65
http://www.facebook.com/US.AutoimportKS
Obrazek

Awatar użytkownika
Koral
Forumowicz
Posty: 2277
Rejestracja: 2009-01-02, 23:49
Model: GT CS8 +500HP
Silnik: V8 4.6
Kontakt:

Post autor: Koral » 2009-04-08, 08:47

wolalbym kupic sprawdzone gumy i tuleje, i bez wysylania wahacza, zebym mogl sie poruszac GT, w koncu za tydzien juz zlot;) na razie moge jezdzic tylko na lukach przy duzych predkosciach mam uczucie ze tyl ucieka, myslalem ze przez koleiny, ale sprawdzilem i na jednym wahaczu jest luz, na drugim nie ma, ale jak wymieniac to raczej komplet.. tym bardziej ze mam odczucie jakby bordowy GT jeszcze lepiej chodzil od niebieskiego, chociaz moze to wlasnei przez te gumy te wrazenie wiekszej mocy ..
importer wspomnial cos o jakims tuningu, ale ja pod maska nie widze zadnych zmian, kompresora nei ma ,mimo ze jak sie daje po garach slychac delikatny podobny do sprezarki swist( w niebieskim tego nie bylo slychac_)z zewnatrz tylko jakies tuningowe naklejki "ford racing" i tyle..
moze tylko ma mapy paliwowe wgrane, ale nie ma nawet zmeinionego dolotu, wiec sam juz nie wiem..
bynajmniej,co by nie bylo w nim robione , to gumy pozostawili slabe fabryczne, no chyba ze tu tez sie myle i te "tuningowe" poszly ;)
moze rzeczywiscie sprawdze jeszcze czy sa dokrecone siłą 175NM, bo kolega mechanik wczesniej zauwazyl ze zawieszenie w nim bylo zmieniane, wiec moze moj importer tak sie targowal, ze zeszli z ceny ale zdecydowali sie na wyjecie sportowych elementow zawieszenia i wlozenie fabrycznego-jak odebralem GT mial poniedokrecane amortyzatory,stad moje takie przypuszczenie , bo wygladalo to tak jakby ktos na szybko je zmienial..
denerwuje mnie takie podejscie przy sprzedazy auta, ze sie wyciaga co lepsze :/ z drugiej strony jak sam sprzedaje i klient za bardzo sie targuje,to schodze, ale to kosztem wyjecia zmeiniarki, czy sciagneicia felg;d;d ale zawieszenia jeszcze nie sciagalem ;d to az tak drogie moze byc sportowe zawieszenie do Gt zeby oplacalo je sie wyciagac na sprzedaz lub do innego?
w silniku na szczescie nic nie zmienili bo chodzi niesamowicie :)


Koral tel.+48 792-33-55-65
http://www.facebook.com/US.AutoimportKS
Obrazek

Awatar użytkownika
AluStar
Forumowicz
Posty: 2315
Rejestracja: 2008-09-09, 23:25
Model: GT500
Silnik: inny V8
Kontakt:

Post autor: AluStar » 2009-04-08, 14:01

koralkarol pisze:
AluStar pisze:zamow w poliuretan z olkusza . oni maja juz takei w sprzedazy o wiele mocniejsze .
a trzeba im wysylac wahacze? no i jaki koszt?
z drugiej str jak mi maja po 1000km pasc, to moge probowac dorobic u siebie w firmie, mamy takie zaplecze warsztatowe ze Olkusz sie kryje;d ;) kiedys mi nawet dorobili tryb do skrzyni ;) no ale do auta z momentem 300NM a nie 500..
zamow i wysla ci zestaw do twojego - juz bez zdejmowania - ceny juz nei pamietam - zadzwon do nich .



Awatar użytkownika
Koral
Forumowicz
Posty: 2277
Rejestracja: 2009-01-02, 23:49
Model: GT CS8 +500HP
Silnik: V8 4.6
Kontakt:

Post autor: Koral » 2009-04-08, 18:58

RedHornet pisze:Sprawdź jeszcze śruby czy są dokręcone zgodnie ze specyfikacją 175Nm
masz u mnie piwo :) wystarczylo pol obrotu sruby zeby luz zniknal i wraz z nim caly problem:)
mozliwe jest zeby sruby sie luzowaly i trzeba by je bylo dokrecac co jakis czas ? paranoja jakas..


Koral tel.+48 792-33-55-65
http://www.facebook.com/US.AutoimportKS
Obrazek

Awatar użytkownika
AluStar
Forumowicz
Posty: 2315
Rejestracja: 2008-09-09, 23:25
Model: GT500
Silnik: inny V8
Kontakt:

Post autor: AluStar » 2009-04-08, 20:28

koralkarol pisze:
RedHornet pisze:Sprawdź jeszcze śruby czy są dokręcone zgodnie ze specyfikacją 175Nm
masz u mnie piwo :) wystarczylo pol obrotu sruby zeby luz zniknal i wraz z nim caly problem:)
mozliwe jest zeby sruby sie luzowaly i trzeba by je bylo dokrecac co jakis czas ? paranoja jakas..
Tez z tym sie spotkalem u znajomego.



Awatar użytkownika
RedHornet
Forumowicz
Posty: 448
Rejestracja: 2008-07-10, 23:15
Model: Mustang GT
Kolor: RedHornet

Post autor: RedHornet » 2009-04-09, 11:33

koralkarol pisze:
RedHornet pisze:Sprawdź jeszcze śruby czy są dokręcone zgodnie ze specyfikacją 175Nm
masz u mnie piwo :) wystarczylo pol obrotu sruby zeby luz zniknal i wraz z nim caly problem:)
mozliwe jest zeby sruby sie luzowaly i trzeba by je bylo dokrecac co jakis czas ? paranoja jakas..
Te śruby maja plastikową blokadę więc nie powinny się luzować - możesz jak chcesz je zakleić klejem do gwintów dla pewności - niebieskim. Ale coś mi wygląda że na szybko demontowali obniżone zawieszenie i nie poodkręcali śrub zgodnie ze specyfikacją.

Na twoim miejscu sprawdziłbym wszystkie śruby w zawieszeniu tylnym i przednim - chyba nie chcesz żeby ci coś odpadło albo się urwało?

Widzisz ja ostatnio doszedłem do tego ze moje auto tez było kiedyś obniżone bo poduszki przednich amortyzatorów miałem założone na odwrót - zorientowałem się dopiero jak kupiłem pokrywki na kielichy amortyzatorów i nie pasowały. Odkręciłem przekręciłem o 180 stopni i wszystko pasuje i przód od razu się zrobił stabilniejszy - muszę jeszcze sprawdzić geometrię.


[img]http://i938.photobucket.com/albums/ad230/RedHornet_PL/Avatar/Avatar-Stripe-5-ANIM.gif[/img]
Best 1/4 ET 12,89

ODPOWIEDZ

Wróć do „4,6 V8 2005 - 2010”