Naprawa blacharska s197
Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz, mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz
-
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 74
- Rejestracja: 2013-02-03, 11:26
- Model: GT
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: Czarny
- Kontakt:
Naprawa blacharska s197
Witam wszystkich ponownie.
Wlasnie zabieram sie za kupno potrzebnych mi części do naprawy mojego GT dopiero co przywiezionego z USA.
Mam zatem do was pytanie: na Alledrogo jest dużo cześci do Mustanga i wlaściwie to występuje wszystko co mi potrzebne ale spotyka sie częsci używane pochodzące jak mniemam z rozbiórki aut rozbitych oraz części nowe w zamiennikach.
Macie może doświadczenie jak to jest z tymi zamiennikami, warto czy nie a jesli warto to jakiej firmy a czego unikać.
Do wymiany mam też światła, w moich pękło mocowanie górne ale nie chę tego kleić bo auto ma wyglądać miód malina i chce mu dać co najlepsze. I tu ponowne pytanie czy te dziwnie wyglądające światła ala soczewki są coś warte czy lepiej brać oryginały??
Tak na marginesie to szukam całego pasa przedniego wraz ze światłami, błotnik i drzwi kierowcy.
Pozdrawiam
Wlasnie zabieram sie za kupno potrzebnych mi części do naprawy mojego GT dopiero co przywiezionego z USA.
Mam zatem do was pytanie: na Alledrogo jest dużo cześci do Mustanga i wlaściwie to występuje wszystko co mi potrzebne ale spotyka sie częsci używane pochodzące jak mniemam z rozbiórki aut rozbitych oraz części nowe w zamiennikach.
Macie może doświadczenie jak to jest z tymi zamiennikami, warto czy nie a jesli warto to jakiej firmy a czego unikać.
Do wymiany mam też światła, w moich pękło mocowanie górne ale nie chę tego kleić bo auto ma wyglądać miód malina i chce mu dać co najlepsze. I tu ponowne pytanie czy te dziwnie wyglądające światła ala soczewki są coś warte czy lepiej brać oryginały??
Tak na marginesie to szukam całego pasa przedniego wraz ze światłami, błotnik i drzwi kierowcy.
Pozdrawiam
- swiadeka
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 676
- Rejestracja: 2009-04-14, 16:58
- Model: GT Turbo
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: bordowy i białe pasy
Re: Naprawa blacharska s197
Cześć Gonsso,
No to czekamy aż Twój kuń będzie w pełni sprawny.
Ze swojej strony napiszę, że zasadniczo używki są w porządku, choć ich ceny u nas są takie jak nówek w USA
Zamienników używam w różnych sytuacjach i nie pamiętam, żebym miał jakieś z nimi problemy, ale moje doświadczenia, to nie wszystkich.
Światła uważam, że w s197 powinny być klasyczne. Bardziej retro niż future
A jak będziesz miał konkretne pytanie to wal na forum. Na pewno znajdą się osoby, które coś poradzą. Ot taka to rodzina pokręconych ludzi
ps. Załącz może jakieś zdjęcia.
pzdr
No to czekamy aż Twój kuń będzie w pełni sprawny.
Ze swojej strony napiszę, że zasadniczo używki są w porządku, choć ich ceny u nas są takie jak nówek w USA

Zamienników używam w różnych sytuacjach i nie pamiętam, żebym miał jakieś z nimi problemy, ale moje doświadczenia, to nie wszystkich.
Światła uważam, że w s197 powinny być klasyczne. Bardziej retro niż future

A jak będziesz miał konkretne pytanie to wal na forum. Na pewno znajdą się osoby, które coś poradzą. Ot taka to rodzina pokręconych ludzi

ps. Załącz może jakieś zdjęcia.
pzdr
Arek
- AdamSz
- Forumowicz
- Posty: 296
- Rejestracja: 2012-05-22, 08:06
- Model: 2006 Deluxe Copue
- Silnik: V6 4.0
- Kolor: Black
Re: Naprawa blacharska s197
ja z własnego doświadczenia powiem Ci szczerze, że nie pakowałbym się w zamienniki.
ja swojego konika odkupiłem od gościa który sprowadził go z USA i miał właśnie przód uszkodzony - oczywiście zrobił wszystko po kosztach jak to u nas w Pl i dał właśnie zamienniki. O dziwo wszystko w miarę do siebie pasowało, oprócz maski którą kupił z tworzywa zaminennik zamiast amelinium i tak były szpary po obu stronach ok. 4cm
a póżniej się okazało jeszcze że nie wszystko do końca wyprostował. Więc ja dałem do porządnego blacharza i kupiłem oryginalne używane i jestem bardzo zadowolony bo miód-malina! 
nie wiem jak to jest z lampami ale z pozostałymi elementami karoserii - zamiennikami jest zazwyczaj właśnie tak że ich wymiar nie do końca jest taki jak oryginału, a jak już nawet kilka milimetrów stracisz to nie wygłąda to zbyt dobrze...
polecam poszukać używek na allegro albo też napisać na forum w zakładce kupię - i wymienić wszystko co potrzebujesz, może akurat ktoś z forum coś będzie miał i kupisz taniej
ja swojego konika odkupiłem od gościa który sprowadził go z USA i miał właśnie przód uszkodzony - oczywiście zrobił wszystko po kosztach jak to u nas w Pl i dał właśnie zamienniki. O dziwo wszystko w miarę do siebie pasowało, oprócz maski którą kupił z tworzywa zaminennik zamiast amelinium i tak były szpary po obu stronach ok. 4cm


nie wiem jak to jest z lampami ale z pozostałymi elementami karoserii - zamiennikami jest zazwyczaj właśnie tak że ich wymiar nie do końca jest taki jak oryginału, a jak już nawet kilka milimetrów stracisz to nie wygłąda to zbyt dobrze...
polecam poszukać używek na allegro albo też napisać na forum w zakładce kupię - i wymienić wszystko co potrzebujesz, może akurat ktoś z forum coś będzie miał i kupisz taniej

Dreams Come True ![Kwadratowy :]](./images/smilies/splash.gif)
Pozdrawiam,
Adam
![Kwadratowy :]](./images/smilies/splash.gif)
Pozdrawiam,
Adam
- AdamSz
- Forumowicz
- Posty: 296
- Rejestracja: 2012-05-22, 08:06
- Model: 2006 Deluxe Copue
- Silnik: V6 4.0
- Kolor: Black
Re: Naprawa blacharska s197
a i zapomniałem dodać że zamieniki oczywiście są takie tanie ponieważ MADE IN CHINA lub TAIWAN wiec i materiał kiepski i wykonanie.
ze swojego doświadczenia nie polecam!
ze swojego doświadczenia nie polecam!

Dreams Come True ![Kwadratowy :]](./images/smilies/splash.gif)
Pozdrawiam,
Adam
![Kwadratowy :]](./images/smilies/splash.gif)
Pozdrawiam,
Adam
-
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 74
- Rejestracja: 2013-02-03, 11:26
- Model: GT
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: Czarny
- Kontakt:
Re: Naprawa blacharska s197
Aktualnie auto wygląda tak:
http://img17.imageshack.us/img17/6281/dscf4512p.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
Wczoraj zawiozłem do blacharza i mam nadzieje wyjechać w połowie maja
http://img17.imageshack.us/img17/6281/dscf4512p.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
Wczoraj zawiozłem do blacharza i mam nadzieje wyjechać w połowie maja
- YoDa
- Forumowicz
- Posty: 964
- Rejestracja: 2011-02-02, 10:43
- Model: V6 3,7 2012
- Silnik: V6 3.7
- Kolor: Performance White
- Kontakt:
Re: Naprawa blacharska s197
Też z doświadczenia Ci powiem że np. błotniki i maska powinny być oryginał , kazde inne mają minimalne odchylenia co skutkuje niedopasowaniem i szpachlowaniem , Okular może być zamiennik , da się dopasować o ile podłużnice Ci dobrze wyprostują. Zderzak też oryginał bo zamienniki są za miękie i żle wykończone. Lepiej używany oryginał niż nowy zamiennik, choć ja zawsze wolałem poczekać i kupowałem nowe oryginały z US.
Częsći w PL jest dużo , zadzwoń do tych co handlują i targuj ogólem całośc bo ceny z nieba wzięte ...
Ze zdjęcia za wiele prżód nie widać ale lampy możesz brać zamienniki takie jak śa oryginały bo trzymają wymiary i są ok ale napewno bez badziewnych soczewek.
Nie zgadzaj się w razie czego na klepanie i szpachlowanie elementów nawet jeśli niewiele są pogięte , to zawsze będzie widać , nawet ryska szpachlowana pod pewnym kątem i światłem będzie widoczna a broń boże maskę , jest tak duża powierzchnia że nie ma szans się utrzymać od trzaśniecia maski i z czasem popęka.
Podeślij więcej zdjęc od przodu żeby lepiej ocenić .
Częsći w PL jest dużo , zadzwoń do tych co handlują i targuj ogólem całośc bo ceny z nieba wzięte ...
Ze zdjęcia za wiele prżód nie widać ale lampy możesz brać zamienniki takie jak śa oryginały bo trzymają wymiary i są ok ale napewno bez badziewnych soczewek.
Nie zgadzaj się w razie czego na klepanie i szpachlowanie elementów nawet jeśli niewiele są pogięte , to zawsze będzie widać , nawet ryska szpachlowana pod pewnym kątem i światłem będzie widoczna a broń boże maskę , jest tak duża powierzchnia że nie ma szans się utrzymać od trzaśniecia maski i z czasem popęka.
Podeślij więcej zdjęc od przodu żeby lepiej ocenić .
Pozdrawiam
Yoda

Yoda
- Sławek
- Forumowicz
- Posty: 257
- Rejestracja: 2012-03-08, 18:43
- Model: GT 2009
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: Ebony
Re: Naprawa blacharska s197
Witam,
Ja wymieniałem tylny błotnik i prawe drzwi.
Błotnik kupiłem od chłopaków z Krakowa a drzwi używane z placu w Grajewie.
Blacharz chwalił jakość, obie firmy znajdziesz na allegro.
Ja jestem zadowolony.
Pozdrawiam
Ja wymieniałem tylny błotnik i prawe drzwi.
Błotnik kupiłem od chłopaków z Krakowa a drzwi używane z placu w Grajewie.
Blacharz chwalił jakość, obie firmy znajdziesz na allegro.
Ja jestem zadowolony.
Pozdrawiam
May the Horse be with you!
- swiadeka
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 676
- Rejestracja: 2009-04-14, 16:58
- Model: GT Turbo
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: bordowy i białe pasy
Re: Naprawa blacharska s197
Czarna sztuka. Naprawiaj i widzimy się na zlocie. Mam nadziejęGonsso pisze:Aktualnie auto wygląda tak:
http://img17.imageshack.us/img17/6281/dscf4512p.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
Wczoraj zawiozłem do blacharza i mam nadzieje wyjechać w połowie maja

pzdr
Arek
- YoDa
- Forumowicz
- Posty: 964
- Rejestracja: 2011-02-02, 10:43
- Model: V6 3,7 2012
- Silnik: V6 3.7
- Kolor: Performance White
- Kontakt:
Re: Naprawa blacharska s197
Podaj ten plik blacharzowi , napewno mu to pomoże i niech posprawdzają wymiary
http://iihs.net/fsm/?dir=491&viewfile=Body.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;
http://iihs.net/fsm/?dir=491&viewfile=Body.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;
Pozdrawiam
Yoda

Yoda
-
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 74
- Rejestracja: 2013-02-03, 11:26
- Model: GT
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: Czarny
- Kontakt:
Re: Naprawa blacharska s197
Dzieki z wszystkie podpowiedzi. Blacharza mam zaangażowanego w naprawe, ustalilismy ze robie wszystko na nowych czesciach, zadnego szpachlowania.
Pozdrawiam
Pozdrawiam
-
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 74
- Rejestracja: 2013-02-03, 11:26
- Model: GT
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: Czarny
- Kontakt:
Re: Naprawa blacharska s197
Już połowa drogi za mna, z przodu nie bylo tak zle jak myślałem, podłużnice co prawda były lekko trafione ale naszczęście lekko i teraz są już proste. Z częściami w PL to faktycznie jest problem, dużo zamienników a te pochodzące z rozbiórki ceny mają kosmiczne no i do tego problemy z transportem. Na szczęście 90% zakupów już za mną, okular, szyba, zdobyłem w orginale, zderzak i maska są w zamienniku ale maska aluminiowa, przymiarka była pasuje jak trzeba, zderzaka też szukałem w orginale ale miał być czarny i nie znalazlem. Martwią mnie dzwi mam tam wgniecenie niestety i muszą iść do wymiany. Na szczęscie firma która sprowadzala mi auto zobowiazala sie ze znajdzie mi te dzwi w usa i sprowadzi a ja tylko za towar zaplace. Poczekam wiec sobie a auto teraz wyjedzie z tymi wgniecionymi.
Kolejny problemik to kluczyki, bo mam tylko jeden i to bez pilota. Jak już odbiore od fachowców to sie tym zajmę.
Malowanie powinno sie zacząć w tym przyszłym tygodniu no i potem przegląd.
Ciekawe jak to będzie, światła mam Amerykańskie.
Aha mam jeszcze jedno pytanko, koleś w USA bardzo dbał o to auto i na sam koniec wsadził mu stacje moltimedialna Pioneer-a z dotykowym ekranem navi, kamera cofania itp. Problem w tym ze jest tam amerykanski soft wiec ani dvd ani navi nie czyta i wiadomo stacje radiowe co druga. Ma ktoś z was pioęcie czy da sie to takiego cuda wgrać europejski soft albo z kim tu na ten temat rozmawiać?? Patrzylem na ceny takich Pioneerow w PL to bym musial z 5k wydac wiec wywalać mi żal. ( jest to Pioneer AVIC-X920BT)
Pozdro
Kolejny problemik to kluczyki, bo mam tylko jeden i to bez pilota. Jak już odbiore od fachowców to sie tym zajmę.
Malowanie powinno sie zacząć w tym przyszłym tygodniu no i potem przegląd.
Ciekawe jak to będzie, światła mam Amerykańskie.

Aha mam jeszcze jedno pytanko, koleś w USA bardzo dbał o to auto i na sam koniec wsadził mu stacje moltimedialna Pioneer-a z dotykowym ekranem navi, kamera cofania itp. Problem w tym ze jest tam amerykanski soft wiec ani dvd ani navi nie czyta i wiadomo stacje radiowe co druga. Ma ktoś z was pioęcie czy da sie to takiego cuda wgrać europejski soft albo z kim tu na ten temat rozmawiać?? Patrzylem na ceny takich Pioneerow w PL to bym musial z 5k wydac wiec wywalać mi żal. ( jest to Pioneer AVIC-X920BT)
Pozdro
-
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 3868
- Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
- Model: Mustang GT 4.6 Turbo
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: satin silver
Re: Naprawa blacharska s197
Światła przerobić to żaden problem, a radio, może spróbuj na początek zadzwonić do producenta?
- swiadeka
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 676
- Rejestracja: 2009-04-14, 16:58
- Model: GT Turbo
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: bordowy i białe pasy
Re: Naprawa blacharska s197
Gonsso, Co do pilotów, to ściągnij sobie z USA. Sztuka 10-15$ za używkę. Co do kluczy, to zanieś swój do dorabiania. Jak gościu będzie kumaty, to dorobi raz dwa. Ja tak zrobiłem i mam jak należy dwa komplety. Koszt chyba 250zł.
Arek
- lamina
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 1005
- Rejestracja: 2012-05-28, 20:54
- Model: GT390 1968
- Silnik: inny V8
- Kolor: Highland Green
- Lokalizacja:: Pruszków/Pisz
- Stajnia: Stajnia Mazowiecka
Re: Naprawa blacharska s197
lepiej dopłacić pare $ i kupić pilota z kluczykiem "scyzoryk" wygodne i fajne 

- Stachu_xjr
- Forumowicz
- Posty: 1285
- Rejestracja: 2009-04-10, 06:28
- Model: GT 2016
- Silnik: V8 5.0