PROŚBA

Informacje i porady specyficzne dla silników V8

Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz, mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz

ODPOWIEDZ
Macc
Forumowicz
Posty: 573
Rejestracja: 2009-07-26, 15:09
Model: Były V6 i GT S 197
Silnik: V8 4.6
Kolor: Namiętny

PROŚBA

Post autor: Macc » 2013-10-29, 09:59

Czy ktoś z Was wie jak zablokować/w jakiej pozycji/czym silnik by zdjąć koło pasowe? Muszę wymienić uszczelniacz.
Proszę o poradę

Dziękuje



Awatar użytkownika
Mały1973
Forumowicz
Posty: 688
Rejestracja: 2009-02-23, 12:32
Model: Mustang Mach I 1971
Silnik: inny V8
Kolor: Medium Blue Metallic
Kontakt:

Re: PROŚBA

Post autor: Mały1973 » 2013-10-29, 10:49

Niech Ci druga osoba zablokuje jakimś dużym śrubokrętem albo czym podobnym koło zamachowe o obudowę skrzyni.


- Ford Mustang Mach I 429
- Chevy Camaro Z/28 LS1
- Chrysler Voyager III CRD
- Pontiac Trans Am GTA
- Buick Electra 1971 455
- Pontiac Grand Prix Seventh Generation

Awatar użytkownika
RAFAŁ (GROSZEK)
Stowarzyszenie MKP
Posty: 2450
Rejestracja: 2009-03-28, 17:28
Model: był SN95 jest GT2011
Silnik: V8 5.0
Kolor: SREBRNY

Re: PROŚBA

Post autor: RAFAŁ (GROSZEK) » 2013-10-29, 11:21

klucz pneumatyczny i odkręci bez blokowania , jak nie masz takiego to podjechać na wulkanizację



Awatar użytkownika
yoozeq
Stowarzyszenie MKP
Posty: 1357
Rejestracja: 2013-01-02, 21:34
Model: 68,69,69, ..?
Kolor: ładny
Kontakt:

Re: PROŚBA

Post autor: yoozeq » 2013-10-29, 13:18

RAFAŁ (GROSZEK) pisze:klucz pneumatyczny i odkręci bez blokowania , jak nie masz takiego to podjechać na wulkanizację
Dokładnie tak jak Rafał pisze i nie trzeba wtedy nic blokować ;)


pozdrawiam, yoozeq
-------------
Mustang 1968 fastback JCode - projekt
Mustang 1969 coupe 200 c.i. I6
Mustang 1969 sportsroof 331 stroker
Mustang 1973 MACH 25%
Mustang 2017 GT S550 - dzienny
http://www.facebook.com/My.Mustang.69

ODPOWIEDZ

Wróć do „4,6 V8 2005 - 2010”