Chromy w 1966 HARDTOP

go polecamy ,a komu stanowczo mówimy nie

Moderatorzy: Pavulon_, Rezor, pluzz, Przemek64, Piotrek86skc

Regulamin forum
Proszę umieszczać informacje związane tylko z I generacją .
ODPOWIEDZ
1966Adi
Młodszy Forumowicz
Posty: 19
Rejestracja: 2013-08-14, 13:50
Model: 66 Hardtop
Silnik: inny V8
Kolor: Ivygreen

Chromy w 1966 HARDTOP

Post autor: 1966Adi » 2013-09-04, 16:11

Witam ! W moim Mustangu 1966 zderzaki, elementy chromowane sa w stanie nie zbyt przyjaznym dla oka. Szukam miejsca lub środka ktory zdoła odnowic wszystkie elementy.
Np: kon ktory jest na grilu jest na tyle zniszczony ze ten chromowy polysk zmienil sie na mat, a zderzaki czy lampy maja takie bomble (jak by rdza wychodzila).
Prosze o porade co z tym zrobic w razie potrzeby dodam zdjecia.
Pozdrawiam !



Awatar użytkownika
stang67
Forumowicz
Posty: 1460
Rejestracja: 2009-07-31, 18:22
Model: 1967 Mustang A-code
Silnik: inny V8
Kolor: Candy Apple Red
Kontakt:

Re: Chromy w 1966 HARDTOP

Post autor: stang67 » 2013-09-04, 16:43

Każdy posiadacz klasyka chyba wie jak to wygląda... :/ Najtaniej kupić nowe elementy np na cjponnyparts.com
ale był też gdzieś wątek o chromowaniu.... z tym że to bardzo droga zabawa... :]


_______F___U___C___K_________T___H___E_________F___U___E___L_________E___C___O___N___O___M___Y_______
Obrazek
1.1967 Mustang 289-4v V8
2.
1997 BMW e36 318ti ///M
3.1998 BMW e36 320i convertible ///M

Awatar użytkownika
yoozeq
Stowarzyszenie MKP
Posty: 1357
Rejestracja: 2013-01-02, 21:34
Model: 68,69,69, ..?
Kolor: ładny
Kontakt:

Re: Chromy w 1966 HARDTOP

Post autor: yoozeq » 2013-09-04, 17:36

stang67 pisze:Każdy posiadacz klasyka chyba wie jak to wygląda... :/ Najtaniej kupić nowe elementy np na cjponnyparts.com
ale był też gdzieś wątek o chromowaniu.... z tym że to bardzo droga zabawa... :]
Droga ale warta tych kosztów bo oryginalne części są z grubszej blachy..

W Poznaniu np. Motochrom wpiszesz w googla to znajdzie dokładne namiary...


pozdrawiam, yoozeq
-------------
Mustang 1968 fastback JCode - projekt
Mustang 1969 coupe 200 c.i. I6
Mustang 1969 sportsroof 331 stroker
Mustang 1973 MACH 25%
Mustang 2017 GT S550 - dzienny
http://www.facebook.com/My.Mustang.69

1966Adi
Młodszy Forumowicz
Posty: 19
Rejestracja: 2013-08-14, 13:50
Model: 66 Hardtop
Silnik: inny V8
Kolor: Ivygreen

Re: Chromy w 1966 HARDTOP

Post autor: 1966Adi » 2013-09-04, 19:14

Jestem z Bytomia wiec jak robilem Motor z 1980 to chromy zawiozłem do Żor, tam tez zajmoja sie chromami w klasykach. Okej dzieki, chcialem poprostu dowiedziec sie czy jest jakas inna forma regeneracji tych elementów.
;)



Awatar użytkownika
marcinp
Stowarzyszenie MKP
Posty: 413
Rejestracja: 2012-08-15, 23:14
Model: 66 Coupe, 72 Mach1
Silnik: inny V8
Kolor: Silver Blue, Bright Blue Metallic
Lokalizacja:: Wrocław

Re: Chromy w 1966 HARDTOP

Post autor: marcinp » 2013-09-05, 21:17

Ja do czyszczenia/polerowania chromów polecam wełnę stalową - gradacja 0000 - doskonale się do tego nadaje (próbowałem też różne pasty polerskie, ale wełna jest najlepsza)
Wypraktykowane przy renowacji mojego coupe, zużyłem jej ponad 0.5 kg.
Oczywiście jak już rdza powychodziła to nie ma rady, musisz dać do chromowania.


Pozdrawiam,
marcinp

Awatar użytkownika
yoozeq
Stowarzyszenie MKP
Posty: 1357
Rejestracja: 2013-01-02, 21:34
Model: 68,69,69, ..?
Kolor: ładny
Kontakt:

Re: Chromy w 1966 HARDTOP

Post autor: yoozeq » 2013-09-05, 22:06

marcinp pisze:Ja do czyszczenia/polerowania chromów polecam wełnę stalową - gradacja 0000 - doskonale się do tego nadaje (próbowałem też różne pasty polerskie, ale wełna jest najlepsza)
Wypraktykowane przy renowacji mojego coupe, zużyłem jej ponad 0.5 kg.
Oczywiście jak już rdza powychodziła to nie ma rady, musisz dać do chromowania.
A poleruje się z łapki? Czy np amelinium też da radę tym wypolerować?


pozdrawiam, yoozeq
-------------
Mustang 1968 fastback JCode - projekt
Mustang 1969 coupe 200 c.i. I6
Mustang 1969 sportsroof 331 stroker
Mustang 1973 MACH 25%
Mustang 2017 GT S550 - dzienny
http://www.facebook.com/My.Mustang.69

Awatar użytkownika
marcinp
Stowarzyszenie MKP
Posty: 413
Rejestracja: 2012-08-15, 23:14
Model: 66 Coupe, 72 Mach1
Silnik: inny V8
Kolor: Silver Blue, Bright Blue Metallic
Lokalizacja:: Wrocław

Re: Chromy w 1966 HARDTOP

Post autor: marcinp » 2013-09-05, 22:26

Tak z łapki ;) to taki pasek/arkusz szerokości około 6-8 cm i grubości około 1 cm, zwinięty w rolkę.
Odcinasz nożyczkami ile potrzebujesz i polerujesz.
Amelinium nie próbowałem ale drewno tak.


Pozdrawiam,
marcinp

1966Adi
Młodszy Forumowicz
Posty: 19
Rejestracja: 2013-08-14, 13:50
Model: 66 Hardtop
Silnik: inny V8
Kolor: Ivygreen

Re: Chromy w 1966 HARDTOP

Post autor: 1966Adi » 2013-09-06, 19:46

Okej dzieki ;) Widze ze mnie czekaja duze wydatki na chromowanie... :(



Awatar użytkownika
Piotrek86skc
Forumowicz
Posty: 1076
Rejestracja: 2010-05-22, 18:02
Model: coupe 1966
Silnik: V8 4.6
Kolor: signal flare red
Kontakt:

Re: Chromy w 1966 HARDTOP

Post autor: Piotrek86skc » 2014-01-12, 00:40

http://forum.motocyklistow.pl/index.php ... e-pytanie/" onclick="window.open(this.href);return false;
Kiedyś widziałem na zlocie facet miał chromy robione w tarnowie i naprawdę były niezłe. Był na tym samym zlocie człowiek, który robił w poznaniu i niektore elementy nie wygladaly juz tak dobrze.



Awatar użytkownika
simontlc
Forumowicz
Posty: 1078
Rejestracja: 2011-08-02, 23:16
Model: 289 coupe 1965
Kolor: mechaniczna pomarańcza (Poppy Red )
Lokalizacja:: TL.
Kontakt:

Re: Chromy w 1966 HARDTOP

Post autor: simontlc » 2014-01-12, 10:53

Piotrek86skc pisze:http://forum.motocyklistow.pl/index.php ... e-pytanie/
Kiedyś widziałem na zlocie facet miał chromy robione w tarnowie i naprawdę były niezłe. Był na tym samym zlocie człowiek, który robił w poznaniu i niektore elementy nie wygladaly juz tak dobrze.
ja też widziałem u kogoś na zlocie chromy robione w tarnowie i nie wyglądały najlepiej , a mowił że musiał odddawać do poprawki kilka razy :kwasny:


ObrazekObrazek
"NO IT'S NOT JUST A SIX, IT'S A PART OF THE LEGACY OF THE MUSTANG"

Awatar użytkownika
Piotrek86skc
Forumowicz
Posty: 1076
Rejestracja: 2010-05-22, 18:02
Model: coupe 1966
Silnik: V8 4.6
Kolor: signal flare red
Kontakt:

Re: Chromy w 1966 HARDTOP

Post autor: Piotrek86skc » 2014-01-12, 11:26

To może się nauczyli. Cena była na pewno okazyjna. Ale fakt, że trzeba ich pilnować bo np zderzak zrobili tylko od góry i jak ich zapytał to powiedzieli, że przecież spodu nie widać i musieli poprawiać więc raczej to firma przemysłowa niż motoryzacyjna.



Awatar użytkownika
yoozeq
Stowarzyszenie MKP
Posty: 1357
Rejestracja: 2013-01-02, 21:34
Model: 68,69,69, ..?
Kolor: ładny
Kontakt:

Re: Chromy w 1966 HARDTOP

Post autor: yoozeq » 2014-01-12, 12:31

Piotrek86skc pisze:bo np zderzak zrobili tylko od góry i jak ich zapytał to powiedzieli, że przecież spodu nie widać i musieli poprawiać więc raczej to firma przemysłowa niż motoryzacyjna.
:rotfl: :rotfl: :rotfl:

Dobre;) się uśmiałem;) A tak poważnie to też znowu mnie czeka przeprawa przez galwano i chyba oddam tam gdzie już mi robili... motochrom Poznań, 8 rok leci i wszystko ok jest.


pozdrawiam, yoozeq
-------------
Mustang 1968 fastback JCode - projekt
Mustang 1969 coupe 200 c.i. I6
Mustang 1969 sportsroof 331 stroker
Mustang 1973 MACH 25%
Mustang 2017 GT S550 - dzienny
http://www.facebook.com/My.Mustang.69

michał83
Forumowicz
Posty: 211
Rejestracja: 2011-09-25, 14:50
Model: coupe 289 manual
Silnik: V8 5.0
Kolor: Blue

Re: Chromy w 1966 HARDTOP

Post autor: michał83 » 2014-01-13, 10:58

Witam.co do chromów to jak kolega napisał ,(wersja uboższa ) na allegro można kupić staliwo w trzech gradacjach kosztuję grosze i świetnie czyści chromy aluminium pochodne ,sprawdzona metoda przeze mnie i najtańsza i co najważniejsze efekt jest,polecam warto najlepiej czyści i poleruję nie zostawia żadnych rys usuwa wszystkie zapuszczone slady.Najlepiej czyści średnia i najmniejsza gradacja polecam warto.


Zdunek Michał.

Awatar użytkownika
yoozeq
Stowarzyszenie MKP
Posty: 1357
Rejestracja: 2013-01-02, 21:34
Model: 68,69,69, ..?
Kolor: ładny
Kontakt:

Re: Chromy w 1966 HARDTOP

Post autor: yoozeq » 2014-01-13, 12:25

michał83 pisze:Witam.co do chromów to jak kolega napisał ,(wersja uboższa ) na allegro można kupić staliwo w trzech gradacjach kosztuję grosze i świetnie czyści chromy aluminium pochodne ,sprawdzona metoda przeze mnie i najtańsza i co najważniejsze efekt jest,polecam warto najlepiej czyści i poleruję nie zostawia żadnych rys usuwa wszystkie zapuszczone slady.Najlepiej czyści średnia i najmniejsza gradacja polecam warto.
To prawda bo to co nadaje się u mnie do czyszczenia zacząłem polerować i daje ta metoda spoko efekty. Niestety nie wszystko jest w stanie do polerki więc coś i tak pójdzie na galwano.


pozdrawiam, yoozeq
-------------
Mustang 1968 fastback JCode - projekt
Mustang 1969 coupe 200 c.i. I6
Mustang 1969 sportsroof 331 stroker
Mustang 1973 MACH 25%
Mustang 2017 GT S550 - dzienny
http://www.facebook.com/My.Mustang.69

Awatar użytkownika
6t07t
Forumowicz
Posty: 1650
Rejestracja: 2009-02-19, 11:13
Model: 1966-2008
Kolor: Silver Blue, Black
Lokalizacja:: Gliwice
Stajnia: Stajnia Górny Śląsk

Re: Chromy w 1966 HARDTOP

Post autor: 6t07t » 2014-01-13, 14:02

Przed polerowaniem polecam potrzymać trochę chromy w odrdzewiaczu (zawierającym rozcieńczony kwas fosforanowy). Rozpuszcza wszelkie osady, naloty, rdzę, itp. bez uszkodzenia chromu i materiału. Stosując taki zabieg nie ścieramy niepotrzebnie warstwy chromu. Polerowania jest wtedy znacznie mniej a efekt lepszy.


1966 Silver-Blue Coupe od nowości w PL
2008 Black Bullitt 3620
Ex: 1964-1/2, 1965, 1966, 1967, 1968, 1971, 1972, 1973, 1995, 2007

ODPOWIEDZ

Wróć do „19 sklepy, warsztaty, fachowcy”