Pomoc przy kupnie mutanga.
Moderatorzy: Pavulon_, pluzz, Rezor, Przemek64, Piotrek86skc
- kaskader bart
- Forumowicz
- Posty: 510
- Rejestracja: 2009-10-30, 23:35
- Model: GT '08 roush
- Silnik: V8 4.6
Pomoc przy kupnie mutanga.
Witam. Niedlugo będę oglądal dwa hardtop-y jeden z 65 drugi z 68.
Mam pytania:
Gdzie znajdują się numery VIN w 65r a w 68r.
Gdzie koniecznie zajżeć w karoseri / silniku ? ( dysponuję miernikiem grubośc lakieru, ciśnienia oleju i sprężania )
Na co zwrócić uwagę przy kupowaniu ?
Jak odróżnić wersję v8 od r6 ( poza nr VIN).
Pozdrawim i z góry dziekuję
Mam pytania:
Gdzie znajdują się numery VIN w 65r a w 68r.
Gdzie koniecznie zajżeć w karoseri / silniku ? ( dysponuję miernikiem grubośc lakieru, ciśnienia oleju i sprężania )
Na co zwrócić uwagę przy kupowaniu ?
Jak odróżnić wersję v8 od r6 ( poza nr VIN).
Pozdrawim i z góry dziekuję
- kaskader bart
- Forumowicz
- Posty: 510
- Rejestracja: 2009-10-30, 23:35
- Model: GT '08 roush
- Silnik: V8 4.6
- Pavulon_
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 2168
- Rejestracja: 2008-08-17, 22:22
- Model: 1965 Convertible
- Silnik: inny V8
- Kolor: Prairie Bronze
- Lokalizacja:: Poznań
- Stajnia: Stajnia Wielkopolska
w 65 VIN jest umieszczony przy prawej krawędzi komory silnika, widoczny po otwarciu maski, mniej wiecej po środku błotnika oraz na tabliczce (jeśli takowa jest) na drzwiach kierowcy przy elemencie zatrzasku zamku.
w 68 jest równiez pod maską, na drzwiach oraz gdzieś na desce rozdzielczej ale nie wiem dokładnie...
R6- przede wszystkim jak podniesiesz maske to od razu wiadomo oraz ma koła na 4 sruby (V8 - na 5) no i oczywiscie VIN, to na szybko wystarczy wiedziec.
powodzenia
p.s.
masz linki ogłoszen tych aut ?
w 68 jest równiez pod maską, na drzwiach oraz gdzieś na desce rozdzielczej ale nie wiem dokładnie...
R6- przede wszystkim jak podniesiesz maske to od razu wiadomo oraz ma koła na 4 sruby (V8 - na 5) no i oczywiscie VIN, to na szybko wystarczy wiedziec.
powodzenia
p.s.
masz linki ogłoszen tych aut ?
- pluzz
- Forumowicz
- Posty: 450
- Rejestracja: 2008-08-21, 15:44
- Model: Coupe 289 V8
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: bialy
- Kontakt:
Wydaje mi sie, ze pytasz o sytuacje kiedy ktos sprzedaje V8 a ty chcesz wiedziec czy byl przerabiany z I6?
Jesli dobrze zrozumialem twoje pytanie to tu sa wskazowki:
+ VIN jest na tabliczce znamionowej na drzwiach kierowcy oraz powinien byc wybity w komorze silnika przy lewym nadkolu (przynajmniej jesli chodzi o roczniki 65-66);
+ jesli konwersja na V8 nie byla solidna to bedziesz mial kola mocowane czterema srubami (I6) a nie piecioma (V8);
+ cos tam jest chyba namieszane (czyt. inaczej rozwiazane) z linka gazu;
+ most moze byc inny;
Ktos pewnie rzuci wiecej swiatla na te kwestie ale mozesz doczytac troche tutaj gdzie ktos zebral liste rzeczy jaka nalezy zmienic przy konwersji I6 do V8 (po angielsku): http://www.stangnet.com/mustang-forums/ ... rsion.html
Jesli dobrze zrozumialem twoje pytanie to tu sa wskazowki:
+ VIN jest na tabliczce znamionowej na drzwiach kierowcy oraz powinien byc wybity w komorze silnika przy lewym nadkolu (przynajmniej jesli chodzi o roczniki 65-66);
+ jesli konwersja na V8 nie byla solidna to bedziesz mial kola mocowane czterema srubami (I6) a nie piecioma (V8);
+ cos tam jest chyba namieszane (czyt. inaczej rozwiazane) z linka gazu;
+ most moze byc inny;
Ktos pewnie rzuci wiecej swiatla na te kwestie ale mozesz doczytac troche tutaj gdzie ktos zebral liste rzeczy jaka nalezy zmienic przy konwersji I6 do V8 (po angielsku): http://www.stangnet.com/mustang-forums/ ... rsion.html
- kaskader bart
- Forumowicz
- Posty: 510
- Rejestracja: 2009-10-30, 23:35
- Model: GT '08 roush
- Silnik: V8 4.6
http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C9518327 - tego oglądalem. Wygląda na pożądnego swapa na v8 ( most na 5 śrub ale w VIN "T")
Te chcę obejżeć:
http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C13171597
http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C13171343
Te chcę obejżeć:
http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C13171597
http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C13171343
- kaskader bart
- Forumowicz
- Posty: 510
- Rejestracja: 2009-10-30, 23:35
- Model: GT '08 roush
- Silnik: V8 4.6
- pluzz
- Forumowicz
- Posty: 450
- Rejestracja: 2008-08-21, 15:44
- Model: Coupe 289 V8
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: bialy
- Kontakt:
Z tego co sie orientuje, Polska ma dobra opinie jesli chodzi o fachowcow od samochodow. Amerykanie wlasciwie nie potrafia robic aut, wiec moim zdaniem droga jaka proponujesz jest sluszna.
Jest takie powiedzienie: jak chcesz cos zrobic dobrze - zrob to sam (ewentualnie przypilnuj kogos komu za to placisz). Mozesz kupic pieknie odpicowane auto za gruba kase a pol roku pozniej zacznie wychodzic rdza, farba odpadac czy co tam jeszcze.
Ja jestem za. Kup jezdzacy projekt i w zimie go doprowadz do porzadku. Poczytaj na forum kto gdzie robil auto i czy jest zadowolony z pracy to bedziesz wiedzial gdzie uderzac.
Jest takie powiedzienie: jak chcesz cos zrobic dobrze - zrob to sam (ewentualnie przypilnuj kogos komu za to placisz). Mozesz kupic pieknie odpicowane auto za gruba kase a pol roku pozniej zacznie wychodzic rdza, farba odpadac czy co tam jeszcze.
Ja jestem za. Kup jezdzacy projekt i w zimie go doprowadz do porzadku. Poczytaj na forum kto gdzie robil auto i czy jest zadowolony z pracy to bedziesz wiedzial gdzie uderzac.
- Pavulon_
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 2168
- Rejestracja: 2008-08-17, 22:22
- Model: 1965 Convertible
- Silnik: inny V8
- Kolor: Prairie Bronze
- Lokalizacja:: Poznań
- Stajnia: Stajnia Wielkopolska
Firma z Siedlec, chyba classic mustang, to zdaje sie ta sama co robi renowacje czyli stajnia mustangów, ma dobrą renomę jeśli chodzi o remonty. Jesli piszą jak jest to 34-35k pln przy aktualnym kursie USD to niezła propozycja jak na auto ze zdrową blacharką i w niezłym stanie mechaniką.kaskader bart pisze:http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C9518327 - tego oglądalem. Wygląda na pożądnego swapa na v8 ( most na 5 śrub ale w VIN "T")
Te chcę obejżeć:
http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C13171597
http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C13171343
Aczkolwiek ten 68 miał robione tylne błotniki, w 68 były swiatełka odblaskowe na tych błotnikach w okolicy zderzaka...
Za zdrowe egzemplarze w Usa musisz dać 7-9k USD (a i tak nie jestes pewien jak są zrobione) + transport + opłaty = drożej aniżeli te z ogłoszenia
w razie pytań wal...
- kaskader bart
- Forumowicz
- Posty: 510
- Rejestracja: 2009-10-30, 23:35
- Model: GT '08 roush
- Silnik: V8 4.6
Co do firmy stajniamustangów to panowie już razem nie pracują... jest teraz mustangclasic.
Ostatnio zmieniony 2010-06-08, 10:19 przez kaskader bart, łącznie zmieniany 1 raz.
- kaskader bart
- Forumowicz
- Posty: 510
- Rejestracja: 2009-10-30, 23:35
- Model: GT '08 roush
- Silnik: V8 4.6
- 6t07t
- Forumowicz
- Posty: 1650
- Rejestracja: 2009-02-19, 11:13
- Model: 1966-2008
- Kolor: Silver Blue, Black
- Lokalizacja:: Gliwice
- Stajnia: Stajnia Górny Śląsk
Auto dobrze zrobione jest bardzo cięzko trafić. To, że się błyszczy z daleka i ładnie wygląda to nie wszystko i niestety zwykle pod tym blaskiem jest syf.
Ja wolę auto z widoczną rdzą, dziurami, wyciekami i innymi mankamentami, wcześniej nie remontowane. Wtedy widać stan rzeczywisty.
Takie auto trzeba jednak zrobić samemu i się na tym bardzo dobrze znać. Ze zlecaniem remontu tez jest problem bo nie wiem czy na palcach jednej ręki się wyliczy miejsca gdzie można by zlecić prawidłową renowację.
Ja wolę auto z widoczną rdzą, dziurami, wyciekami i innymi mankamentami, wcześniej nie remontowane. Wtedy widać stan rzeczywisty.
Takie auto trzeba jednak zrobić samemu i się na tym bardzo dobrze znać. Ze zlecaniem remontu tez jest problem bo nie wiem czy na palcach jednej ręki się wyliczy miejsca gdzie można by zlecić prawidłową renowację.
1966 Silver-Blue Coupe od nowości w PL
2008 Black Bullitt 3620
Ex: 1964-1/2, 1965, 1966, 1967, 1968, 1971, 1972, 1973, 1995, 2007
2008 Black Bullitt 3620
Ex: 1964-1/2, 1965, 1966, 1967, 1968, 1971, 1972, 1973, 1995, 2007