KUPUJE PIERWSZEGO KLASYKA ,POMOCY
Moderatorzy: Pavulon_, Rezor, pluzz, Przemek64, Piotrek86skc
- ERTE
- Forumowicz
- Posty: 426
- Rejestracja: 2012-04-01, 12:36
- Model: Coupe 289 66
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: podkład:)
Re: KUPUJE PIERWSZEGO KLASYKA ,POMOCY
Jest jakiś odzew na Twoje oglosznie?
Piotrek nie sprzedajesz auta podpicowanego lakierniczo tylko zadbane auto, porobione mechanicznie, zmodernizowane o:
tarcze
klime
podw wydech
tempomat
cena jaką oczekujesz jest uczciwa
prędzej czy poźniej każdy będzie cos ulepszać w swoim samochodzie - problem polega na tym że nie każdy ma od razu do wydania 60 czy 120tys, wiec kupuje auto do remontu i inwestuje stopniowo - ale dla kogoś kto chce cieszyć się Stangiem od razu polecam sprawdzone auto przy którym już ktoś grzebał kilka lat, gdzie mechanicznie nic go nie zaskoczy
inaczej kiedy ma się takie auto i wie ile trzeba zainwestować żeby doprowadzić go do niezawodnego stanu niż kiedy sie komuś wydaje że przecież wyglada tak samo a kosztuje połowe:D
najgorsze że są też oferty typu - Mustang silnik Cobra, shelby, czy edelbrock 300 koni albo 500, a w rzeczywistości dołożony kolektor dolotowy a silnik dymi na niebiesko, koni tyle co w rzędówce itd
Nie łam się - na pewno trafi w dobre ręce
Piotrek nie sprzedajesz auta podpicowanego lakierniczo tylko zadbane auto, porobione mechanicznie, zmodernizowane o:
tarcze
klime
podw wydech
tempomat
cena jaką oczekujesz jest uczciwa
prędzej czy poźniej każdy będzie cos ulepszać w swoim samochodzie - problem polega na tym że nie każdy ma od razu do wydania 60 czy 120tys, wiec kupuje auto do remontu i inwestuje stopniowo - ale dla kogoś kto chce cieszyć się Stangiem od razu polecam sprawdzone auto przy którym już ktoś grzebał kilka lat, gdzie mechanicznie nic go nie zaskoczy
inaczej kiedy ma się takie auto i wie ile trzeba zainwestować żeby doprowadzić go do niezawodnego stanu niż kiedy sie komuś wydaje że przecież wyglada tak samo a kosztuje połowe:D
najgorsze że są też oferty typu - Mustang silnik Cobra, shelby, czy edelbrock 300 koni albo 500, a w rzeczywistości dołożony kolektor dolotowy a silnik dymi na niebiesko, koni tyle co w rzędówce itd
Nie łam się - na pewno trafi w dobre ręce
- Piotrek86skc
- Forumowicz
- Posty: 1076
- Rejestracja: 2010-05-22, 18:02
- Model: coupe 1966
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: signal flare red
- Kontakt:
Re: KUPUJE PIERWSZEGO KLASYKA ,POMOCY
witam,oczywiście widziałem auto które kolega chce sprzedać i myślę że cena 62 tys jest ok,na razie nie napalam sie i obznajamiam ,szukam czytam itd,zainteresował bym się nim ale czekam na odzew ze strony rodziny z usa,nawet przez wzgląd żeby komuś nie zrobić przykrości bo zawracałem im głowę całe święta więc poczekam z dwa m-ce ,nie robie sobie wielkich nadziei bo pewnie prędzej kupie auto w kraju lub krajach UE,na naszym rynku auta pojawia sie rzadko,raczej to odświeżane ogłoszenia które nie mogą znaleźć kupca,ale mam nadzieje że na mnie czeka gdzieś auto,pozdrawiam Rafał
- Piotrek86skc
- Forumowicz
- Posty: 1076
- Rejestracja: 2010-05-22, 18:02
- Model: coupe 1966
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: signal flare red
- Kontakt:
- anbr64
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 811
- Rejestracja: 2012-06-13, 20:40
- Model: convertible 68
- Silnik: inny V8
- Kolor: Tahoe Turquoise
- Lokalizacja:: Ząbki
- Stajnia: Stajnia Mazowiecka
Re: KUPUJE PIERWSZEGO KLASYKA ,POMOCY
Cześć Rafał. Jak czytam twoje posty to widzę siebie 3 lata temu. Jest dużo czynników które wpływaja na decyzję zakupu. Po pierwsze - wybierz model :Coupe, Cabrio czy Fb. Teraz wybierz rocznik - wzrokowo co ci sie najbardziej podoba (ja osobiście jestem za 67). Pamietaj - najtrudniej skompletować 68. Był krótko produkowany, subtelnie rózni się od 67 i stanowi "przejściówkę" do 69. Poprzeglądaj ogłoszenia i sprawdz ceny na wybrany model. Na tej podstawie określ swój pułap cenowy. Teraz włącz rodzinę. Niech szukają najlepiej w swojej okolicy do sprzedaży egzemplarza może nie lśniącego ale w miarę zadbanego w codziennej eksploatacji, najlepiej w oryginalnym stanie. Nie spiesz się, znajdą!!!. Jak już kupisz to zdecyduj - białe tablice czy zabytek. Do transportu wynajmij polską firmę (na forum znajdziesz pewnych i godnych zaufania). Przyjmij do wiadomości, że lakierujesz w Polsce. Przeznacz na to 10-15K pln z przygotowaniem do lakieru, ewentualnymi poprawkami blacharskimi i zabezpieczeniem antykorozyjnym spodu. Reszta to już kwestia szczęścia i zasobności portfela. Ze wszystkiego można zrobić cacko - kwestia kasy. Radzę jednak bardziej zdecydowanie bo po pierwsze - coraz ich mniej a po drugie i konie i USD drożeje.RAFAŁ76 pisze:witam,oczywiście widziałem auto które kolega chce sprzedać i myślę że cena 62 tys jest ok,na razie nie napalam sie i obznajamiam ,szukam czytam itd,zainteresował bym się nim ale czekam na odzew ze strony rodziny z usa,nawet przez wzgląd żeby komuś nie zrobić przykrości bo zawracałem im głowę całe święta więc poczekam z dwa m-ce ,nie robie sobie wielkich nadziei bo pewnie prędzej kupie auto w kraju lub krajach UE,na naszym rynku auta pojawia sie rzadko,raczej to odświeżane ogłoszenia które nie mogą znaleźć kupca,ale mam nadzieje że na mnie czeka gdzieś auto,pozdrawiam Rafał
Pozdrawiam i powodzenia Andrzej
68 Convertible 289 V8
71 MACH1 351C 4V
71 MACH1 351C 4V
Re: KUPUJE PIERWSZEGO KLASYKA ,POMOCY
Witajcie
Panowie, nie mogłem znaleźć lepszego miejsca wiec pisze tutaj. Jak złe różnorodna o przesunięcie w odpowiednie miejsce mojego posta
Jestem na etapie zakupu pierwszego w życiu konika
Mam do zgarnięcia byle r6 z silnikiem napędem dyframi itd od v8. Wersja 4,7 do lekkiego remontu. Odpala.
Auto dość zdrowe. Podłoga ok rudej praktycznie nie ma ale sporo detali do zrobienia. Auto w miarę kompletne. Robi sie już jest całe rozebrane i przygotowane do piaskowania. Rocznik 67.
Jest już pare elementów wnętrza, do zrobienia na pewno detale i chromy, bak, wiadomo lakierowanie itp.
Wiem ze to głupie pytanie bo nie mam fotek ale jak uważacie ile jest warta r6 z betami od v8? Ile dać za tego konia zeby cena była dobra ?
Jakieś sugestie ?:)
Postaram sie wrzucić pózniej jakieś fotki
Dzieki !!!
Panowie, nie mogłem znaleźć lepszego miejsca wiec pisze tutaj. Jak złe różnorodna o przesunięcie w odpowiednie miejsce mojego posta
Jestem na etapie zakupu pierwszego w życiu konika
Mam do zgarnięcia byle r6 z silnikiem napędem dyframi itd od v8. Wersja 4,7 do lekkiego remontu. Odpala.
Auto dość zdrowe. Podłoga ok rudej praktycznie nie ma ale sporo detali do zrobienia. Auto w miarę kompletne. Robi sie już jest całe rozebrane i przygotowane do piaskowania. Rocznik 67.
Jest już pare elementów wnętrza, do zrobienia na pewno detale i chromy, bak, wiadomo lakierowanie itp.
Wiem ze to głupie pytanie bo nie mam fotek ale jak uważacie ile jest warta r6 z betami od v8? Ile dać za tego konia zeby cena była dobra ?
Jakieś sugestie ?:)
Postaram sie wrzucić pózniej jakieś fotki
Dzieki !!!
- Rezor
- Forumowicz
- Posty: 1617
- Rejestracja: 2015-03-19, 13:33
- Model: SN95 GT
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Niebieski
Re: KUPUJE PIERWSZEGO KLASYKA ,POMOCY
Moja sugestia jako posiadacza SN95 jest taka: 302/289 części do tych silników jest multum. Nie wiem jak z r6 ale ja "wpakowałem się w bagno" i wychodzę z tego w miare lekko . Na forum znajdziesz zwolenników każdej wersji ale prawdziwie amerykańskie jest wg mnie V8. Chyba, że szukasz zabytku - podstawę pod żółte tablice, który mało pali i jest spokojnym kucykiem
Mój mustang jest jak pies:
Ciągle się z nim bawię
Kobieta wypomina ile mam przez niego wydatków i problemów
Dzieci go lubią
Matka ma go dość bo przeorał jej podwórko
Ojciec zwie bo olał mu kostkę na podjeździe
Znajomi wciąż muszą o nim wysłuchiwać
Ciągle się z nim bawię
Kobieta wypomina ile mam przez niego wydatków i problemów
Dzieci go lubią
Matka ma go dość bo przeorał jej podwórko
Ojciec zwie bo olał mu kostkę na podjeździe
Znajomi wciąż muszą o nim wysłuchiwać
Re: KUPUJE PIERWSZEGO KLASYKA ,POMOCY
Absolutnie nie szukam niczego spokojnego. Chce tylko v8 a tutaj to jest. Tylko ze buda fabrycznie wyjechała z 6 a nie 8. Jest silnik 289 z całym zestawe napędowym.brac ? Ile za to byście dali ? Pomóżcie mam mało czasu na decyzje
- simontlc
- Forumowicz
- Posty: 1078
- Rejestracja: 2011-08-02, 23:16
- Model: 289 coupe 1965
- Kolor: mechaniczna pomarańcza (Poppy Red )
- Lokalizacja:: TL.
- Kontakt:
Re: KUPUJE PIERWSZEGO KLASYKA ,POMOCY
Darekem pisze:Absolutnie nie szukam niczego spokojnego. Chce tylko v8 a tutaj to jest. Tylko ze buda fabrycznie wyjechała z 6 a nie 8. Jest silnik 289 z całym zestawe napędowym.brac ? Ile za to byście dali ? Pomóżcie mam mało czasu na decyzje
nie bierz tego do siebie ale szustka też potrafi być bardzo żwawa,i jest ich coraz mniej , jest kilka zabiegów dzieki którym taka r6 zawstydzi stockowe v8 , a co do wyceny nikt ci nie powie jak nie pokazesz zdjeć ceny w polsce zaczynają sie od 28000 plnow
"NO IT'S NOT JUST A SIX, IT'S A PART OF THE LEGACY OF THE MUSTANG"
- yoozeq
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 1357
- Rejestracja: 2013-01-02, 21:34
- Model: 68,69,69, ..?
- Kolor: ładny
- Kontakt:
Re: KUPUJE PIERWSZEGO KLASYKA ,POMOCY
Ale macie stereotypy... moje r6 nie należy do spokojnych klasyków.. ale co kto lubi;)
pozdrawiam, yoozeq
-------------
Mustang 1968 fastback JCode - projekt
Mustang 1969 coupe 200 c.i. I6
Mustang 1969 sportsroof 331 stroker
Mustang 1973 MACH 25%
Mustang 2017 GT S550 - dzienny
http://www.facebook.com/My.Mustang.69
-------------
Mustang 1968 fastback JCode - projekt
Mustang 1969 coupe 200 c.i. I6
Mustang 1969 sportsroof 331 stroker
Mustang 1973 MACH 25%
Mustang 2017 GT S550 - dzienny
http://www.facebook.com/My.Mustang.69
Re: KUPUJE PIERWSZEGO KLASYKA ,POMOCY
Panowie, ja nie mowię źle o r6. W końcu to sześć garów jak na codzień sie jeździ dieslem to r6 było by na pewno wielka frajda. Chodzi o to ze marzeniem był mustang v8. Uparłem sie i musi być v8
Pełen szacun dla r6
Pełen szacun dla r6
- Pavulon_
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 2168
- Rejestracja: 2008-08-17, 22:22
- Model: 1965 Convertible
- Silnik: inny V8
- Kolor: Prairie Bronze
- Lokalizacja:: Poznań
- Stajnia: Stajnia Wielkopolska
Re: KUPUJE PIERWSZEGO KLASYKA ,POMOCY
Po pierwsze to pokaż za co mielibyśmy ile dać, po drugie odrzuć emocje, określ swój budżet, sprawdź wiele ofert z PL, DE, US. Podziel się tym na forum a z pewnością będziesz miał wiele ciekawych podpowiedzi. Mustanga, zwłaszcza pierwszego kupuje się z emocji, znam wiele osób które tak kupowały, w tym ja sam. Nie jest to dobra droga ponieważ można być przy tym pominąć sporo istotnych szczegółów.Darekem pisze:Absolutnie nie szukam niczego spokojnego. Chce tylko v8 a tutaj to jest. Tylko ze buda fabrycznie wyjechała z 6 a nie 8. Jest silnik 289 z całym zestawe napędowym.brac ? Ile za to byście dali ? Pomóżcie mam mało czasu na decyzje
Przeczytaj ten wątek - viewtopic.php?f=27&t=309" onclick="window.open(this.href);return false;
Czekamy na obszerniejsze info z Twojej strony!
- 6t07t
- Forumowicz
- Posty: 1650
- Rejestracja: 2009-02-19, 11:13
- Model: 1966-2008
- Kolor: Silver Blue, Black
- Lokalizacja:: Gliwice
- Stajnia: Stajnia Górny Śląsk
Re: KUPUJE PIERWSZEGO KLASYKA ,POMOCY
Przy samochodzie, który jest swapem z I6 na V8 nie będzie możliwości zarejestrować go na żółte tablice.
Teraz może to nie mieć znaczenia ale przewidując wielce prawdopodobną możliwość wprowadzenia podatków ekologicznych, ograniczeń dla poruszania się, itp. dla starszych samochodów (tzw. gratów) to może to już być ważne...
Teraz może to nie mieć znaczenia ale przewidując wielce prawdopodobną możliwość wprowadzenia podatków ekologicznych, ograniczeń dla poruszania się, itp. dla starszych samochodów (tzw. gratów) to może to już być ważne...
1966 Silver-Blue Coupe od nowości w PL
2008 Black Bullitt 3620
Ex: 1964-1/2, 1965, 1966, 1967, 1968, 1971, 1972, 1973, 1995, 2007
2008 Black Bullitt 3620
Ex: 1964-1/2, 1965, 1966, 1967, 1968, 1971, 1972, 1973, 1995, 2007
- CzyTyTez
- Forumowicz
- Posty: 456
- Rejestracja: 2011-01-14, 16:14
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: vintage burgundy
- Kontakt:
Re: KUPUJE PIERWSZEGO KLASYKA ,POMOCY
6t07t pisze:Przy samochodzie, który jest swapem z I6 na V8 nie będzie możliwości zarejestrować go na żółte tablice.
Teraz może to nie mieć znaczenia ale przewidując wielce prawdopodobną możliwość wprowadzenia podatków ekologicznych, ograniczeń dla poruszania się, itp. dla starszych samochodów (tzw. gratów) to może to już być ważne...
czytając to i inne (m.in. o tym, że I6 też może fajnie brzmieć), osobiście bym nie zdecydował się na swapa, a po drugie jeżeli można to poproszę o uściślenie (dla mnie w tym momencie nie istotne, ale może na przyszłość dla innych) czy brak możliwości rejestracji na żółte po swapie dotyczy rejestru pojazdów zabytkowych czy również ewidencji (bo jak dla mnie to raczej tylko rejestru, suma sumarum możliwość rejestracji na żółte wg mnie jest dalej, ale to tylko moje odczucie na podstawie widoczności masy poldków, fiatów, baa nawet golfów II na żółtych (sic!))
--
może offtop, może nie, czyli prostytutka z kiłą na legalnych papierach:
http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic. ... 2&t=128444" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.zlomnik.pl/index.php/2010/05 ... alna-kila/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.zlomnik.pl/index.php/2011/01 ... c-i-kpina/" onclick="window.open(this.href);return false;
- yoozeq
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 1357
- Rejestracja: 2013-01-02, 21:34
- Model: 68,69,69, ..?
- Kolor: ładny
- Kontakt:
Re: KUPUJE PIERWSZEGO KLASYKA ,POMOCY
Mi też się wydaje, że raczej problemu z rejestracją na żółte po swapie nie będzie... zawsze można motywować, że wynikało to z historycznego trendu tak jak np. hotrody itd... ale może się mylę
pozdrawiam, yoozeq
-------------
Mustang 1968 fastback JCode - projekt
Mustang 1969 coupe 200 c.i. I6
Mustang 1969 sportsroof 331 stroker
Mustang 1973 MACH 25%
Mustang 2017 GT S550 - dzienny
http://www.facebook.com/My.Mustang.69
-------------
Mustang 1968 fastback JCode - projekt
Mustang 1969 coupe 200 c.i. I6
Mustang 1969 sportsroof 331 stroker
Mustang 1973 MACH 25%
Mustang 2017 GT S550 - dzienny
http://www.facebook.com/My.Mustang.69