Witam wszystkich na forum!!
jestem nowy ale mam pewne moze glupie dla nie kturych pytanie
Nosze sie od pewnego czasu z kupnem Mustanga z lat 66-70
z racji ze znam sie troche na lakiernictwie i mechanice ,renowacje moglbym wykonac sam
Mam pytanie co do cen i dostepnosci częsci do tych samochodów
Jesli macie jakies ciekawe info i porady dla mnie to bede b.wdzieczny
Renowacja Mustanga
Moderatorzy: Pavulon_, Rezor, pluzz, Przemek64, Piotrek86skc
- Pavulon_
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 2168
- Rejestracja: 2008-08-17, 22:22
- Model: 1965 Convertible
- Silnik: inny V8
- Kolor: Prairie Bronze
- Lokalizacja:: Poznań
- Stajnia: Stajnia Wielkopolska
Re: Renowacja Mustanga
witaj,williams pisze: Mam pytanie co do cen i dostepnosci częsci do tych samochodów
z częściami nie ma zadnych problemów, po dziś dzień każda jedna śrubka jest robiona do tych aut, kilka pomocnych linków w tym wątku http://www.mustangklub.pl/viewtopic.php?t=503
- Pavulon_
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 2168
- Rejestracja: 2008-08-17, 22:22
- Model: 1965 Convertible
- Silnik: inny V8
- Kolor: Prairie Bronze
- Lokalizacja:: Poznań
- Stajnia: Stajnia Wielkopolska
stawki celne wyglądają tak:
- jak UC się nie zorientuje - 0%
- jak UC się zorientuje - 22% VAT + chyba 3,5% cło (w zależności jaka część)
shipping lotniczy jest baaardzo drogi, kupowałem np. konsolę centralną do coupe 66 - przesylka lotnicza 150 USD + jakieś 25-26% dodatkowo opłat celnych liczonych od kwoty faktury + koszty transportu !
drugi przykład: drewniana kierownica wraz z przejściówką - koszt przesyłki 50 USD + opłaty celne również 25-26% od pełnej faktury powiększonej o koszta transportu.
Koszty transportu zależą również od firmy wysyłkowej, niektórym nie chce się rozpakować części z oryginalnego kartonu i przepakować do innego zeby był mniejszy. Mustang Unlimited potrawi mieć naprawdę zaporowe ceny nawet małych pierdół.
Z niektórymi można się dogadać i zmienić wartość faktury na dużo niższą i po kłopocie...
- jak UC się nie zorientuje - 0%
- jak UC się zorientuje - 22% VAT + chyba 3,5% cło (w zależności jaka część)
shipping lotniczy jest baaardzo drogi, kupowałem np. konsolę centralną do coupe 66 - przesylka lotnicza 150 USD + jakieś 25-26% dodatkowo opłat celnych liczonych od kwoty faktury + koszty transportu !
drugi przykład: drewniana kierownica wraz z przejściówką - koszt przesyłki 50 USD + opłaty celne również 25-26% od pełnej faktury powiększonej o koszta transportu.
Koszty transportu zależą również od firmy wysyłkowej, niektórym nie chce się rozpakować części z oryginalnego kartonu i przepakować do innego zeby był mniejszy. Mustang Unlimited potrawi mieć naprawdę zaporowe ceny nawet małych pierdół.
Z niektórymi można się dogadać i zmienić wartość faktury na dużo niższą i po kłopocie...