Jak sprawdzić czy to silnik 302 ?
Moderatorzy: Pavulon_, Rezor, pluzz, Przemek64, Piotrek86skc
- lamina
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 1005
- Rejestracja: 2012-05-28, 20:54
- Model: GT390 1968
- Silnik: inny V8
- Kolor: Highland Green
- Lokalizacja:: Pruszków/Pisz
- Stajnia: Stajnia Mazowiecka
Re: Jak sprawdzić czy to silnik 302 ?
Galaxie z 1965 roku z silnika 289 wyciskało około 195 koni.
a najmocniejsze 289 w nim bylo chyba w 1967 i mialo rowne 200 kucy.
JAKI masz gaźnik? 2 czy 4 gardzielowy?
a najmocniejsze 289 w nim bylo chyba w 1967 i mialo rowne 200 kucy.
JAKI masz gaźnik? 2 czy 4 gardzielowy?
- stang67
- Forumowicz
- Posty: 1460
- Rejestracja: 2009-07-31, 18:22
- Model: 1967 Mustang A-code
- Silnik: inny V8
- Kolor: Candy Apple Red
- Kontakt:
Re: Jak sprawdzić czy to silnik 302 ?
Raczej jak nie ma jakiegoś lepszego wyposażenia na zewnątrz to pewnie nie stroker... mało prawdopodobne.
A 302 od 289 różni się skokiem tłoka
A 302 od 289 różni się skokiem tłoka
_______F___U___C___K_________T___H___E_________F___U___E___L_________E___C___O___N___O___M___Y_______
1.1967 Mustang 289-4v V8
2.1997 BMW e36 318ti ///M
3.1998 BMW e36 320i convertible ///M
1.1967 Mustang 289-4v V8
2.1997 BMW e36 318ti ///M
3.1998 BMW e36 320i convertible ///M
- lamina
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 1005
- Rejestracja: 2012-05-28, 20:54
- Model: GT390 1968
- Silnik: inny V8
- Kolor: Highland Green
- Lokalizacja:: Pruszków/Pisz
- Stajnia: Stajnia Mazowiecka
Re: Jak sprawdzić czy to silnik 302 ?
za wyjątkiem Galaxie... tam silnik byl odprezany...stang67 pisze:Raczej jak nie ma jakiegoś lepszego wyposażenia na zewnątrz to pewnie nie stroker... mało prawdopodobne.
A 302 od 289 różni się skokiem tłoka
- stang67
- Forumowicz
- Posty: 1460
- Rejestracja: 2009-07-31, 18:22
- Model: 1967 Mustang A-code
- Silnik: inny V8
- Kolor: Candy Apple Red
- Kontakt:
Re: Jak sprawdzić czy to silnik 302 ?
W 67 289 miało (2v) 200hp i (4v) 225hp -taki jak mójlamina pisze:Galaxie z 1965 roku z silnika 289 wyciskało około 195 koni.
a najmocniejsze 289 w nim bylo chyba w 1967 i mialo rowne 200 kucy.
JAKI masz gaźnik? 2 czy 4 gardzielowy?
i K-code 271hp przy 4v
_______F___U___C___K_________T___H___E_________F___U___E___L_________E___C___O___N___O___M___Y_______
1.1967 Mustang 289-4v V8
2.1997 BMW e36 318ti ///M
3.1998 BMW e36 320i convertible ///M
1.1967 Mustang 289-4v V8
2.1997 BMW e36 318ti ///M
3.1998 BMW e36 320i convertible ///M
- yoozeq
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 1357
- Rejestracja: 2013-01-02, 21:34
- Model: 68,69,69, ..?
- Kolor: ładny
- Kontakt:
Re: Jak sprawdzić czy to silnik 302 ?
No niestety tylko 2V motorcraft, więc nie poszaleję.. właśnie straciłem 30 kucy
pozdrawiam, yoozeq
-------------
Mustang 1968 fastback JCode - projekt
Mustang 1969 coupe 200 c.i. I6
Mustang 1969 sportsroof 331 stroker
Mustang 1973 MACH 25%
Mustang 2017 GT S550 - dzienny
http://www.facebook.com/My.Mustang.69
-------------
Mustang 1968 fastback JCode - projekt
Mustang 1969 coupe 200 c.i. I6
Mustang 1969 sportsroof 331 stroker
Mustang 1973 MACH 25%
Mustang 2017 GT S550 - dzienny
http://www.facebook.com/My.Mustang.69
- lamina
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 1005
- Rejestracja: 2012-05-28, 20:54
- Model: GT390 1968
- Silnik: inny V8
- Kolor: Highland Green
- Lokalizacja:: Pruszków/Pisz
- Stajnia: Stajnia Mazowiecka
Re: Jak sprawdzić czy to silnik 302 ?
i niestety w galaxie byly tylko 2v...
pozostaje ci stroker do 302 i nowy gaźnik 4V ( ale pomysl czy nie zrobic od razu strokera na 331 lub 347..... możesz wtedy wycisnąć teoretycznie do 475 kucy .....
pozostaje ci stroker do 302 i nowy gaźnik 4V ( ale pomysl czy nie zrobic od razu strokera na 331 lub 347..... możesz wtedy wycisnąć teoretycznie do 475 kucy .....
- stang67
- Forumowicz
- Posty: 1460
- Rejestracja: 2009-07-31, 18:22
- Model: 1967 Mustang A-code
- Silnik: inny V8
- Kolor: Candy Apple Red
- Kontakt:
Re: Jak sprawdzić czy to silnik 302 ?
A może zakupić 351??
_______F___U___C___K_________T___H___E_________F___U___E___L_________E___C___O___N___O___M___Y_______
1.1967 Mustang 289-4v V8
2.1997 BMW e36 318ti ///M
3.1998 BMW e36 320i convertible ///M
1.1967 Mustang 289-4v V8
2.1997 BMW e36 318ti ///M
3.1998 BMW e36 320i convertible ///M
- lamina
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 1005
- Rejestracja: 2012-05-28, 20:54
- Model: GT390 1968
- Silnik: inny V8
- Kolor: Highland Green
- Lokalizacja:: Pruszków/Pisz
- Stajnia: Stajnia Mazowiecka
Re: Jak sprawdzić czy to silnik 302 ?
można... tylko że takiego jak powinien byc w tej budzie cięzko będzie dostać, wbrew tego co piszą na wielu stronach, 1 969 roku 351 byly TYLKO I WYŁĄCZNIE Windsor .... Cleavland były od 1970 dopiero...
a Windsora ciężko dostać... i jest też trudniejszy w tuningu bo mniej popularny, i mniej części robią.
myślę że najciekawiej by wyszło jak by zrobi albo 302 HiPO okolo 270 kucy, albo rozwiercal na 331-347.... biorąc poprawkę na dostepnosc czesci itd.... to 289 ma wiekszy potencjał nić 351
w koncu najpopularniejszy silnik to 289.
a Windsora ciężko dostać... i jest też trudniejszy w tuningu bo mniej popularny, i mniej części robią.
myślę że najciekawiej by wyszło jak by zrobi albo 302 HiPO okolo 270 kucy, albo rozwiercal na 331-347.... biorąc poprawkę na dostepnosc czesci itd.... to 289 ma wiekszy potencjał nić 351
w koncu najpopularniejszy silnik to 289.
- yoozeq
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 1357
- Rejestracja: 2013-01-02, 21:34
- Model: 68,69,69, ..?
- Kolor: ładny
- Kontakt:
Re: Jak sprawdzić czy to silnik 302 ?
No wszystko fajnie tylko jak to ogarnąć Czytam i czytam.. Lamina masz może linkę jak zrobić te dwie opcje. Wolałbym już coś robić bliżej 302 (czyli takiego jaki był) niż wkładać 351.. No i kto w PL może takie sprawy wykonać bo ja to mogę tylko rozebrać i złożyć tak jak było...lamina pisze:można... tylko że takiego jak powinien byc w tej budzie cięzko będzie dostać, wbrew tego co piszą na wielu stronach, 1 969 roku 351 byly TYLKO I WYŁĄCZNIE Windsor .... Cleavland były od 1970 dopiero...
a Windsora ciężko dostać... i jest też trudniejszy w tuningu bo mniej popularny, i mniej części robią.
myślę że najciekawiej by wyszło jak by zrobi albo 302 HiPO okolo 270 kucy, albo rozwiercal na 331-347.... biorąc poprawkę na dostepnosc czesci itd.... to 289 ma wiekszy potencjał nić 351
w koncu najpopularniejszy silnik to 289.
pozdrawiam, yoozeq
-------------
Mustang 1968 fastback JCode - projekt
Mustang 1969 coupe 200 c.i. I6
Mustang 1969 sportsroof 331 stroker
Mustang 1973 MACH 25%
Mustang 2017 GT S550 - dzienny
http://www.facebook.com/My.Mustang.69
-------------
Mustang 1968 fastback JCode - projekt
Mustang 1969 coupe 200 c.i. I6
Mustang 1969 sportsroof 331 stroker
Mustang 1973 MACH 25%
Mustang 2017 GT S550 - dzienny
http://www.facebook.com/My.Mustang.69
- lamina
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 1005
- Rejestracja: 2012-05-28, 20:54
- Model: GT390 1968
- Silnik: inny V8
- Kolor: Highland Green
- Lokalizacja:: Pruszków/Pisz
- Stajnia: Stajnia Mazowiecka
Re: Jak sprawdzić czy to silnik 302 ?
na tym to polega, tylko cylindry szlifujeszcz i skladasz na strokerze..yoozeq pisze:No wszystko fajnie tylko jak to ogarnąć Czytam i czytam.. Lamina masz może linkę jak zrobić te dwie opcje. Wolałbym już coś robić bliżej 302 (czyli takiego jaki był) niż wkładać 351.. No i kto w PL może takie sprawy wykonać bo ja to mogę tylko rozebrać i złożyć tak jak było...lamina pisze:można... tylko że takiego jak powinien byc w tej budzie cięzko będzie dostać, wbrew tego co piszą na wielu stronach, 1 969 roku 351 byly TYLKO I WYŁĄCZNIE Windsor .... Cleavland były od 1970 dopiero...
a Windsora ciężko dostać... i jest też trudniejszy w tuningu bo mniej popularny, i mniej części robią.
myślę że najciekawiej by wyszło jak by zrobi albo 302 HiPO okolo 270 kucy, albo rozwiercal na 331-347.... biorąc poprawkę na dostepnosc czesci itd.... to 289 ma wiekszy potencjał nić 351
w koncu najpopularniejszy silnik to 289.
dosc dokladny opis.
http://www.fordmuscleforums.com/all-for ... -info.html
tego typu zestaw.
http://www.ebay.com/itm/NEW-FORD-289-30 ... 48586e94eb
albo.
https://www.mustangsunlimited.com/SubCa ... ords=LMG28
firmy w usa np:
http://www.347strokerkit.com/how-to-bui ... roker.html
do tego komplet uszczelek i po temacie...
w edelbrocku kupujesz ALUMINIOWE głowice i kolektor z gaznikiem... i strzelasz pod 450 koni....
albo zostawiasz stare tylko gaznik i bedzie kolo 300 kucy.
- yoozeq
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 1357
- Rejestracja: 2013-01-02, 21:34
- Model: 68,69,69, ..?
- Kolor: ładny
- Kontakt:
Re: Jak sprawdzić czy to silnik 302 ?
Mhm a jak już tak debatujemy to czy na początku mogę wstawić ten zestaw i zmontować na kolektorze i gaźniku który mam ? Tak na marginesie kupiłem również ostatnio kompletny rozrząd z wałkiem od 351 oraz pompę wody z 302... Mam nadzieję, że przypasuje...
No namieszało mi się..., ale chyba jak będę robić silnik to polecę po bandzie i zrobię 347 I tak już nie jest oryginalny.
No namieszało mi się..., ale chyba jak będę robić silnik to polecę po bandzie i zrobię 347 I tak już nie jest oryginalny.
pozdrawiam, yoozeq
-------------
Mustang 1968 fastback JCode - projekt
Mustang 1969 coupe 200 c.i. I6
Mustang 1969 sportsroof 331 stroker
Mustang 1973 MACH 25%
Mustang 2017 GT S550 - dzienny
http://www.facebook.com/My.Mustang.69
-------------
Mustang 1968 fastback JCode - projekt
Mustang 1969 coupe 200 c.i. I6
Mustang 1969 sportsroof 331 stroker
Mustang 1973 MACH 25%
Mustang 2017 GT S550 - dzienny
http://www.facebook.com/My.Mustang.69
- lamina
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 1005
- Rejestracja: 2012-05-28, 20:54
- Model: GT390 1968
- Silnik: inny V8
- Kolor: Highland Green
- Lokalizacja:: Pruszków/Pisz
- Stajnia: Stajnia Mazowiecka
Re: Jak sprawdzić czy to silnik 302 ?
tak na przwdę ..... stroker to po prostu koszt dobrego remontu silnika.... i dokładnie tyle samo roboty...
- lamina
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 1005
- Rejestracja: 2012-05-28, 20:54
- Model: GT390 1968
- Silnik: inny V8
- Kolor: Highland Green
- Lokalizacja:: Pruszków/Pisz
- Stajnia: Stajnia Mazowiecka
Re: Jak sprawdzić czy to silnik 302 ?
możesz ale nie z kolektorem i gaźnikiem, ten gaźnik nie wyrobi na mocniejszym silniku.... tak samo będzie potrzeba zmiany pompy paliwa na mocniejszą albo elektryczną.yoozeq pisze:Mhm a jak już tak debatujemy to czy na początku mogę wstawić ten zestaw i zmontować na kolektorze i gaźniku który mam ? Tak na marginesie kupiłem również ostatnio kompletny rozrząd z wałkiem od 351 oraz pompę wody z 302... Mam nadzieję, że przypasuje...
No namieszało mi się..., ale chyba jak będę robić silnik to polecę po bandzie i zrobię 347 I tak już nie jest oryginalny.
stare głowice będą działać, ale bardzo ograniczać....
można ponoć głowice od 351 zakładać.... a te były ostatnio chyba w giełdzie za jakieś 600zł?
- yoozeq
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 1357
- Rejestracja: 2013-01-02, 21:34
- Model: 68,69,69, ..?
- Kolor: ładny
- Kontakt:
Re: Jak sprawdzić czy to silnik 302 ?
No miał, nawet o nich myślałem... Albo alusy zapodać to by było mega fajne dzieło
No nic obadam temat. A chciałem gaźnik już zawozić do regeneracji ...
Ed.1
Ot i bagatela gotowiec jest...
http://www.ebay.com/itm/FORD-347-STROKE ... b5&vxp=mtr
No nic obadam temat. A chciałem gaźnik już zawozić do regeneracji ...
Ed.1
Ot i bagatela gotowiec jest...
http://www.ebay.com/itm/FORD-347-STROKE ... b5&vxp=mtr
pozdrawiam, yoozeq
-------------
Mustang 1968 fastback JCode - projekt
Mustang 1969 coupe 200 c.i. I6
Mustang 1969 sportsroof 331 stroker
Mustang 1973 MACH 25%
Mustang 2017 GT S550 - dzienny
http://www.facebook.com/My.Mustang.69
-------------
Mustang 1968 fastback JCode - projekt
Mustang 1969 coupe 200 c.i. I6
Mustang 1969 sportsroof 331 stroker
Mustang 1973 MACH 25%
Mustang 2017 GT S550 - dzienny
http://www.facebook.com/My.Mustang.69
- ERTE
- Forumowicz
- Posty: 426
- Rejestracja: 2012-04-01, 12:36
- Model: Coupe 289 66
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: podkład:)
Re: Jak sprawdzić czy to silnik 302 ?
jak masz 289 z 65r to wyremontuj i zamień się z jednym Coupe z okolicy i każdy będzie miał zgodnie z vinem
a czemu chcesz wkładać wałek od 351?? z myślą o głowicach? masz pewność że wałek podejdzie? bo sam to wałkowałem ostatnio i każdy doradza mi wałek rozrządu dopierać pod blok a nie pod głowice
a czemu chcesz wkładać wałek od 351?? z myślą o głowicach? masz pewność że wałek podejdzie? bo sam to wałkowałem ostatnio i każdy doradza mi wałek rozrządu dopierać pod blok a nie pod głowice