Witam
Szukałem na forum ale nie znalazłem jaki idzie dedykowany płyn do chłodnicy ? ( mój jest czerwony - aktualnie brązowy trzeba wymienić ) czy jest jakiś dedykowany G12 ?
			
									
									Płyn do Chłodnicy
Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz, mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz
- MazurGT
 - Stowarzyszenie MKP
 - Posty: 105
 - Rejestracja: 2015-03-11, 17:18
 - Model: GT
 - Silnik: V8 4.6
 - Kolor: Czerwona strzała
 
Re: Płyn do Chłodnicy
polecam PRESTONE produkcja USA, używam w każdym aucie od 5 lat, jest koloru żółtego ale za to jest mieszalny z każdym, jako ciekawostkę dodam, że świeci w UV, czyli jak będą jakiekolwiek wycieki mało widoczne można użyć lampy co daje światło UV...
			
									
									pozdrowienia:
Mazur - GT
						Mazur - GT
- Treys
 - Forumowicz
 - Posty: 409
 - Rejestracja: 2012-12-26, 20:42
 - Model: Mustang
 - Silnik: V6 4.0
 - Kolor: Black Metalic
 
Re: Płyn do Chłodnicy
nie będzie jakichś problemów jak mam zalany czerwony ?Mazur4x4 pisze:polecam PRESTONE produkcja USA, używam w każdym aucie od 5 lat, jest koloru żółtego ale za to jest mieszalny z każdym, jako ciekawostkę dodam, że świeci w UV, czyli jak będą jakiekolwiek wycieki mało widoczne można użyć lampy co daje światło UV...
"Run my horse run"
						
Re: Płyn do Chłodnicy
Podbije temat. Wymieniam u siebie chłodnice i odrazu wymienię płyn bo nie wiem co ten siedzi. Co wlać? Prestone czy może szukać w serwisie Motorcrafta z norma WSS-M97B51?
			
									
									- empi1955
 - Forumowicz
 - Posty: 764
 - Rejestracja: 2013-02-19, 23:40
 - Model: GT 2006 ; 1978 KC
 - Silnik: V8 4.6
 - Kolor: Satin Silver ; Bright Red
 - Lokalizacja:: 3city
 
Re: Płyn do Chłodnicy
Wg Instrukcji obsługi: 
Engine coolant ; Motorcraft Premium Gold Engine Coolant (yellow-colored) ;
4.0L V6 engine 12.5 quarts (11.8L)
4.6L V8 engine 12.72 quarts (13.4L)
			
									
									Engine coolant ; Motorcraft Premium Gold Engine Coolant (yellow-colored) ;
4.0L V6 engine 12.5 quarts (11.8L)
4.6L V8 engine 12.72 quarts (13.4L)
Jedyne moje: 
- słuszny, wolnossący GT 4,6 V8; 431 Hp; 569 Nm; tuned by HD-Customs
- taki na forum; Mustang II King Cobra 1978; 302 V8; 141 Hp; 339 Nm; import by As-Profi
- z kompresorem; GT500 5,4 V8; 600+ Hp; 800+ Nm; tuned by HD-Customs
						- słuszny, wolnossący GT 4,6 V8; 431 Hp; 569 Nm; tuned by HD-Customs
- taki na forum; Mustang II King Cobra 1978; 302 V8; 141 Hp; 339 Nm; import by As-Profi
- z kompresorem; GT500 5,4 V8; 600+ Hp; 800+ Nm; tuned by HD-Customs
- 
				
				Cinek
 - Młodszy Forumowicz
 - Posty: 65
 - Rejestracja: 2017-02-05, 16:22
 - Model: SN95 convertible 35a
 - Silnik: V6 3.8
 - Kolor: biały
 - Lokalizacja:: Łódź
 
Re: Płyn do Chłodnicy
Prestone - jedyny ogólnodostępny płyn, który mieści się w normach. Chodzi o temp. max.(coś koło 129'C) Jedna duża flaszka koncentratu, jedna duża flaszka gotowca i woda destylowana do uzupełnienia. Wymiana:
- najpierw lekka płukanka do układu chłodzenia
- następnie usunięcie starego płynu
- przepłukanie całości wodą destylowaną (tak ze dwa razy)
- wlanie właściwego płynu
- układ powinien sam się odpowietrzyć
Prestone można lać do wszystkich stangów.
			
									
									- najpierw lekka płukanka do układu chłodzenia
- następnie usunięcie starego płynu
- przepłukanie całości wodą destylowaną (tak ze dwa razy)
- wlanie właściwego płynu
- układ powinien sam się odpowietrzyć
Prestone można lać do wszystkich stangów.