Chłodnica oleju automatycznej skrzyni biegów, srednica rurek

chłodnica, nagrzewnica i okolica, samochód mi się gotuje

Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
J4rek
Forumowicz
Posty: 154
Rejestracja: 2016-05-14, 14:59
Model: GT
Silnik: V8 4.6
Kolor: COLORADO RED

Chłodnica oleju automatycznej skrzyni biegów, srednica rurek

Post autor: J4rek » 2017-04-08, 10:21

Witam ,
Panowie , okazało się że mój Konik ma wyciek z chłodnicy oleju skrzyni biegów , zakupiłem więc nową w firmie midparts poleconej mi przez mechanika , podałem dane samochodu i przyszła chłodnica , z tym że średnica rurek jest mniejsza o 2mm niż w oryginale , natomiast powierchnia chłodząca jest wieksza ze względu na nieco większy romiar chłodnicy. Mechanik stwierdził że nie będzie jej zakładał , gdyż mniejsza średnica wiąże się z wolniejszym przepływem oleju co wg niego może spowodować awarię skrzyni.Czy możecie się do tego jakoś ustosunkować ?

edit :
kupiłem coś takiego : http://midparts.com.pl/pl/p/Dodatkowa-C ... -1405/2150" onclick="window.open(this.href);return false;
Ostatnio zmieniony 2017-04-08, 11:51 przez J4rek, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
empi1955
Forumowicz
Posty: 755
Rejestracja: 2013-02-19, 23:40
Model: GT 2006 ; 1978 KC
Silnik: V8 4.6
Kolor: Satin Silver ; Bright Red
Lokalizacja:: 3city

Re: Chłodnica oleju automatycznej skrzyni biegów, srednica r

Post autor: empi1955 » 2017-04-08, 11:13

Chłodnica którą kupiłeś jest z pewnoscią dedykowana jako dodatkowa (uniwersalna). Miałem ostatnio ten sam problem w innym "amerykanie". W PL nie znalazłem zamienników OEM, wszystkie dostępne (nowe) są jako dodatkowe. Z tego też względu nie zdecydowałem się na zakup i montaż takiej jako podstawowa. Moje doświadczenie zawodowe, sprzed 40 lat podpowiadało mi ostrożność. Szukałbym raczej OEM lub zamiennika dedykowanego do modelu. Zamówiłem w US otrzymałem w ciągu 10 dni.


Jedyne moje:
- słuszny, wolnossący GT 4,6 V8; 431 Hp; 569 Nm; tuned by HD-Customs
- taki na forum; Mustang II King Cobra 1978; 302 V8; 141 Hp; 339 Nm; import by As-Profi
- z kompresorem; GT500 5,4 V8; 600+ Hp; 800+ Nm; tuned by HD-Customs

ODPOWIEDZ

Wróć do „2. układ chłodzenia”