Przepalający sie rezystor.

ani za zimno ani za gorąco

Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz

ODPOWIEDZ
Kamilos
Młodszy Forumowicz
Posty: 10
Rejestracja: 2017-10-11, 11:48
Model: V
Silnik: V6 4.0
Kolor: Szary mat

Przepalający sie rezystor.

Post autor: Kamilos » 2017-10-24, 10:25

Ktos mnie naprowadzi na powód przepalania sie rezystora dmuchawy ? Nowy przepalił sie po 4 dniach.. :/



Awatar użytkownika
piotrek200585
Młodszy Forumowicz
Posty: 58
Rejestracja: 2017-08-11, 15:38
Model: V6 2014
Silnik: V6 3.7
Kolor: Oxford White

Re: Przepalający sie rezystor.

Post autor: piotrek200585 » 2017-10-26, 22:09

może wentylator stawia za duży opór ?



Kamilos
Młodszy Forumowicz
Posty: 10
Rejestracja: 2017-10-11, 11:48
Model: V
Silnik: V6 4.0
Kolor: Szary mat

Re: Przepalający sie rezystor.

Post autor: Kamilos » 2018-07-04, 00:32

Po dłuuugiej akcji z ubezpieczycielem wracam do ogarniania konia. Pytanie do Was jakos bardziej doswiadczonych. Grzebalem w info o tych rezystorach i te same są w maverickach , f-150 itd , do wszystkich ten sam nr katalogowy rezystora ale gdy pojawia sie słowo 'mustang' cena tej części winduje z 50 do 150 zł. Jest w tym sens czy to tylko marketing ?



Cinek
Młodszy Forumowicz
Posty: 65
Rejestracja: 2017-02-05, 16:22
Model: SN95 convertible 35a
Silnik: V6 3.8
Kolor: biały
Lokalizacja:: Łódź

Re: Przepalający sie rezystor.

Post autor: Cinek » 2018-07-04, 01:31

Nr katalogowy określa konkretną, jedną część. Czyli marketing.
Jeśli pada rezystor - do przejrzenia/wymiany silnik dmuchawy. Sprawdź najpierw styki i przewody (bród, śniedź) od silnika dmuchawy i rezystora oraz panelu sterowania klimatyzacją.



Kamilos
Młodszy Forumowicz
Posty: 10
Rejestracja: 2017-10-11, 11:48
Model: V
Silnik: V6 4.0
Kolor: Szary mat

Re: Przepalający sie rezystor.

Post autor: Kamilos » 2018-07-29, 20:26

Tak na przyszlosc jesli ktos mialby z tym problem. Zamowilem rezystor z f-150 , pasował. Przed montazem wyjalem filtr kabinowy - był zapchamy na głucho. Poprzedni wlasciciel nie przykladal do tego wagi i taki był finał. Z filtra wysypał sie gruz , kurz i co tylko chcecie. Po wymianie filtra i rezysotra wszystko śmiga jak trzeba.



ODPOWIEDZ

Wróć do „3. klimatyzacja i ogrzewanie”