Borla Atak za/przeciw

jedna czy dwie rury?

Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
zaworek1
Forumowicz
Posty: 399
Rejestracja: 2011-05-23, 10:43
Model: GT'06 Roush
Silnik: V8 4.6
Kolor: Screaming Yellow
Lokalizacja:: Szczecin

Borla Atak za/przeciw

Post autor: zaworek1 » 2014-07-19, 19:25

Siemanko,
Mam pytanko, ktos w klubie posiada wydech Borla Atak w Stangu 05-09 V8? Wiem ze ktos sprzedawal ale nie pamietam juz.
Jak wrazenia z jazdy? Za glosno? Czytalem ze przy ostrym wkrecaniu RPM jest glosno ale na trasie wycisza sie i przy wlaczeniu CRUISE'a jest prawie jak stockowy. Ile ludzie tyle opinii za granica, ale chcialbym sie dowiedziec opinii z klubu. Ktokolwiek widzial, ktokolwiek wie :P
Thx :papa:



Awatar użytkownika
bart
Stowarzyszenie MKP
Posty: 1286
Rejestracja: 2012-11-19, 14:32
Model: GT
Silnik: V8 4.6
Kolor: windveil blue

Re: Borla Atak za/przeciw

Post autor: bart » 2014-07-19, 21:11

zaworek, ja mam pype bomby, jest glosno jak cholera, ale uwazam ze jesli jezdzisz dla przyjemnosci i nie codziennie do pracy - TO WARTO :)
jakikolwiek uwolniony wydech poprawia znacznie dziwiek :cwaniak:


http://www.facebook.com/memoriginpolska" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.facebook.com/balticuspolska" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
MaciekW
Stowarzyszenie MKP
Posty: 490
Rejestracja: 2012-07-28, 22:13
Model: MY 2014 GT
Silnik: V8 5.0
Kolor: black
Lokalizacja:: Kędzierzyn-Koźle
Stajnia: Stajnia Dolny Śląsk

Re: Borla Atak za/przeciw

Post autor: MaciekW » 2014-07-20, 00:27

Caniggia ma Borlę Attack. Z tego, co mówi, jest fajnie i nie ma drone.
Ja mam model wcześniejszy, czyli Stinger. Do tych rzeczywiście trzeba się przyzwyczaić, bo pomiędzy 1800-2000 obrotów dość mocno buczą - ale da się wytrzymać. Na trasie jest relatywnie cicho, ale z pewnością głośniej, niż na fabrycznym wydechu.
Co ciekawe, od czasu założenia stingerów zacząłem wolniej po mieście jeździć, bo już wtedy dźwięk jest super, a ludziska oglądają się jak nigdy wcześniej. :hyhy:
W Niemczech pomierzyli nam głośność i ja miałem 116 dB, a Paweł chyba 118 - co ważne, u mnie tylko końcowe tłumiki są zmienione, reszta układu wydechowego jest fabryczna, więc przeróbka prawie żadna i w pełni odwracalna, a efekt ogromny.



Awatar użytkownika
R0N1N
Forumowicz
Posty: 247
Rejestracja: 2013-07-09, 15:45
Model: S197 GT
Silnik: V8 4.6
Kolor: Sonic Blue

Re: Borla Atak za/przeciw

Post autor: R0N1N » 2014-07-20, 10:50

zaworek1, tłumiki końcowe tłumikami końcowymi ale inne elementy wydechu też mają ogromny wpływ na dźwięk. MaciekW ma moje stare Stingery i u niego, na seryjnej reszcie wydechu, brzmią one zupełnie inaczej niż u mnie (stożek na dolocie i kolektory longtube). :)



Awatar użytkownika
bart
Stowarzyszenie MKP
Posty: 1286
Rejestracja: 2012-11-19, 14:32
Model: GT
Silnik: V8 4.6
Kolor: windveil blue

Re: Borla Atak za/przeciw

Post autor: bart » 2014-07-21, 09:36

skoro o glosnosci to ja mam 122db i tak jak maciek napisal - trzeba zaakceptowac/przyzwyczaic sie :) zwlaszcza jak sie wjedzie pomiedzy gesto zabudowane kamienice czy tunel......... polecam :super:


http://www.facebook.com/memoriginpolska" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.facebook.com/balticuspolska" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
R0N1N
Forumowicz
Posty: 247
Rejestracja: 2013-07-09, 15:45
Model: S197 GT
Silnik: V8 4.6
Kolor: Sonic Blue

Re: Borla Atak za/przeciw

Post autor: R0N1N » 2014-07-21, 11:59

bart pisze:skoro o glosnosci to ja mam 122db
bart, nazwanie Pypes Bomb tłumikiem to pewne nadużycie ... Ty masz tylko polerowane końcówki wydechu, a nie tłumiki. :rotfl:
bart pisze:zwlaszcza jak sie wjedzie pomiedzy gesto zabudowane kamienice czy tunel......... polecam
o to to, tato, to to. ;)



Awatar użytkownika
bart
Stowarzyszenie MKP
Posty: 1286
Rejestracja: 2012-11-19, 14:32
Model: GT
Silnik: V8 4.6
Kolor: windveil blue

Re: Borla Atak za/przeciw

Post autor: bart » 2014-07-21, 14:21

heheheh, no dobra, tlumikow nie ma to sa duze rury przelotowe, nie koncowki bo koncowki to kilka centymetrow a bomby maja naprawde kawal rury :hyhy:


http://www.facebook.com/memoriginpolska" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.facebook.com/balticuspolska" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
lamina
Stowarzyszenie MKP
Posty: 1005
Rejestracja: 2012-05-28, 20:54
Model: GT390 1968
Silnik: inny V8
Kolor: Highland Green
Lokalizacja:: Pruszków/Pisz
Stajnia: Stajnia Mazowiecka

Re: Borla Atak za/przeciw

Post autor: lamina » 2014-07-21, 14:30

MaciekW pisze:Caniggia ma Borlę Attack. Z tego, co mówi, jest fajnie i nie ma drone.
Ja mam model wcześniejszy, czyli Stinger. Do tych rzeczywiście trzeba się przyzwyczaić, bo pomiędzy 1800-2000 obrotów dość mocno buczą - ale da się wytrzymać. Na trasie jest relatywnie cicho, ale z pewnością głośniej, niż na fabrycznym wydechu.
Co ciekawe, od czasu założenia stingerów zacząłem wolniej po mieście jeździć, bo już wtedy dźwięk jest super, a ludziska oglądają się jak nigdy wcześniej. :hyhy:
W Niemczech pomierzyli nam głośność i ja miałem 116 dB, a Paweł chyba 118 - co ważne, u mnie tylko końcowe tłumiki są zmienione, reszta układu wydechowego jest fabryczna, więc przeróbka prawie żadna i w pełni odwracalna, a efekt ogromny.
ale on ma Turbo.... z Turbo ciężko o drone efekt..... to spora zmiana w układzie wydechowym.



Awatar użytkownika
robin
Stowarzyszenie MKP
Posty: 601
Rejestracja: 2015-11-15, 23:21
Model: S550
Silnik: V8 5.0
Lokalizacja:: Bydgoszcz
Stajnia: Stajnia Bydgoszcz

Re: Borla Atak za/przeciw

Post autor: robin » 2016-06-21, 16:19

lamina pisze:
MaciekW pisze:Caniggia ma Borlę Attack. Z tego, co mówi, jest fajnie i nie ma drone.
Ja mam model wcześniejszy, czyli Stinger. Do tych rzeczywiście trzeba się przyzwyczaić, bo pomiędzy 1800-2000 obrotów dość mocno buczą - ale da się wytrzymać. Na trasie jest relatywnie cicho, ale z pewnością głośniej, niż na fabrycznym wydechu.
Co ciekawe, od czasu założenia stingerów zacząłem wolniej po mieście jeździć, bo już wtedy dźwięk jest super, a ludziska oglądają się jak nigdy wcześniej. :hyhy:
W Niemczech pomierzyli nam głośność i ja miałem 116 dB, a Paweł chyba 118 - co ważne, u mnie tylko końcowe tłumiki są zmienione, reszta układu wydechowego jest fabryczna, więc przeróbka prawie żadna i w pełni odwracalna, a efekt ogromny.
ale on ma Turbo.... z Turbo ciężko o drone efekt..... to spora zmiana w układzie wydechowym.
ja mam borle atak i sportowe caty 3" long tuby i mi to przeszkadza za pare dni pomierze ile dB ... bede chcial to ucywilizowac wymienic sie z kims nawet jesli to oznacza spadek mocy...



Awatar użytkownika
robin
Stowarzyszenie MKP
Posty: 601
Rejestracja: 2015-11-15, 23:21
Model: S550
Silnik: V8 5.0
Lokalizacja:: Bydgoszcz
Stajnia: Stajnia Bydgoszcz

Re: Borla Atak za/przeciw

Post autor: robin » 2016-06-22, 20:33

ja mam borle atak i sportowe caty 3" long tuby i mi to przeszkadza za pare dni pomierze ile dB ... bede chcial to ucywilizowac wymienic sie z kims nawet jesli to oznacza spadek mocy...


gdyby ktos byl chetny na podmianke albo wiedzial jak potwora troche uciszyc to dajcie znac



Awatar użytkownika
empi1955
Forumowicz
Posty: 755
Rejestracja: 2013-02-19, 23:40
Model: GT 2006 ; 1978 KC
Silnik: V8 4.6
Kolor: Satin Silver ; Bright Red
Lokalizacja:: 3city

Re: Borla Atak za/przeciw

Post autor: empi1955 » 2016-06-22, 22:22

robin pisze:ja mam borle atak i sportowe caty 3" long tuby i mi to przeszkadza za pare dni pomierze ile dB ... bede chcial to ucywilizowac wymienic sie z kims nawet jesli to oznacza spadek mocy...


gdyby ktos byl chetny na podmianke albo wiedzial jak potwora troche uciszyc to dajcie znac
Wróć do seryjnych katów. Trochę ucywilizujesz.


Jedyne moje:
- słuszny, wolnossący GT 4,6 V8; 431 Hp; 569 Nm; tuned by HD-Customs
- taki na forum; Mustang II King Cobra 1978; 302 V8; 141 Hp; 339 Nm; import by As-Profi
- z kompresorem; GT500 5,4 V8; 600+ Hp; 800+ Nm; tuned by HD-Customs

Awatar użytkownika
robin
Stowarzyszenie MKP
Posty: 601
Rejestracja: 2015-11-15, 23:21
Model: S550
Silnik: V8 5.0
Lokalizacja:: Bydgoszcz
Stajnia: Stajnia Bydgoszcz

Re: Borla Atak za/przeciw

Post autor: robin » 2016-06-22, 22:34

empi1955 pisze:
robin pisze:ja mam borle atak i sportowe caty 3" long tuby i mi to przeszkadza za pare dni pomierze ile dB ... bede chcial to ucywilizowac wymienic sie z kims nawet jesli to oznacza spadek mocy...


gdyby ktos byl chetny na podmianke albo wiedzial jak potwora troche uciszyc to dajcie znac
Wróć do seryjnych katów. Trochę ucywilizujesz.
a co strace?



Awatar użytkownika
empi1955
Forumowicz
Posty: 755
Rejestracja: 2013-02-19, 23:40
Model: GT 2006 ; 1978 KC
Silnik: V8 4.6
Kolor: Satin Silver ; Bright Red
Lokalizacja:: 3city

Re: Borla Atak za/przeciw

Post autor: empi1955 » 2016-06-22, 23:09

Pewno kilka koników pójdzie w prerię ...
Odezwij się do Caniggia (Pawła) to może coś "programowo" Ci odłowi. Może masz tam jeszcze jakiś potencjał o którym nawet nie wiesz.
Ostatnio zmieniony 2016-06-22, 23:18 przez empi1955, łącznie zmieniany 2 razy.


Jedyne moje:
- słuszny, wolnossący GT 4,6 V8; 431 Hp; 569 Nm; tuned by HD-Customs
- taki na forum; Mustang II King Cobra 1978; 302 V8; 141 Hp; 339 Nm; import by As-Profi
- z kompresorem; GT500 5,4 V8; 600+ Hp; 800+ Nm; tuned by HD-Customs

Awatar użytkownika
robin
Stowarzyszenie MKP
Posty: 601
Rejestracja: 2015-11-15, 23:21
Model: S550
Silnik: V8 5.0
Lokalizacja:: Bydgoszcz
Stajnia: Stajnia Bydgoszcz

Re: Borla Atak za/przeciw

Post autor: robin » 2016-06-22, 23:15

empi1955 pisze:Pewno kilka koników pójdzie w prerię ...
Odezwij się do Caniggtam (Pawła) to może coś "programowo" Ci odłowi. Może masz tam jeszcze jakiś potencjał o którym nawet nie wiesz.
dzieki tak zrobie moze spotkam Pawla na GT w Poznaniu..



ODPOWIEDZ

Wróć do „5. układ wydechowy”