Post
autor: empi1955 » 2018-05-09, 16:27
Ponieważ problem pojawia się losowo podejrzewam, że możesz mieć gdzieś zimny lut lub słabą masę w obwodzie czujników hamulca (są dwa czujniki) lub ktoś niezbyt dokładnie, fachowo, dokonał przeróbki instalacji tylnych świateł (na wersję EU), jeśli masz przerobione. Równie dobrze może być całkiem coś innego, ja bym od tego zaczął. Z pewnością za chwilę wypowiedzą się fachowcy. Ja nim nie jestem. Rozumiem, że kontrolka błędów się nie świeci.
Jedyne moje:
- słuszny, wolnossący GT 4,6 V8; 431 Hp; 569 Nm; tuned by HD-Customs
- taki na forum; Mustang II King Cobra 1978; 302 V8; 141 Hp; 339 Nm; import by As-Profi
- z kompresorem; GT500 5,4 V8; 600+ Hp; 800+ Nm; tuned by HD-Customs