- wyważenie wału (malutka zmiana wibracji).
- (w sumie 3krotnym) wyważeniu kół - i tu polecam referencyjną wyważarkę np. Hunter z próbami drogowymi - bo po wyważaniach na innych i poobklejanych felgach była i tak niedowaga i pionowe bicie na wszystkich kołach. Dodam, że kolejne wyważanie było po przejechanych około 100km, także to nie od dziur.
- ustawieniu geometrii 3d - tu było prawie idealnie.
- wymianie tarcz i klocków przód i tył z pomiarem bicia.
W najbliższym tygodniu czeka mnie poprawa założenia tarcz na tyle, bo jedna piasta ma bicie 0.1 i albo jest krzywa albo brudna - nie mogłem dogadać się z mechanikiem poprzez pośrednika jakim był pan z biura serwisu. Obstawiam, że nie chciało im się wyczyścić, ale to wyjaśni się niebawem.
Czyli do sprawdzenia zostaje ta jedna piasta z tyłu i półosie. Jeśli tam będzie już wszystko ok to zostanie winowajcą wał.
![Wesoly :)](./images/smilies/smile.gif)
Z wibracyjnymi pozdrowieniami Lenny :-)