S197 GT automat - przełożenie 4,1

skrzynia, wał, tylni most

Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz

Dante.
Stowarzyszenie MKP
Posty: 350
Rejestracja: 2015-03-20, 01:00
Model: '09 Shelby GT350
Silnik: V8 4.6
Kolor: Brilliant Silver

Re: S197 GT automat - przełożenie 4,1

Post autor: Dante. » 2015-06-17, 22:18

Empi, genialne. Dziękuję!


- Ventura!
- Yes Satan? ... Sorry sir, you sounded like my Shelby!

2006 V6 [25.04.2015 - 26.05.2015]
2007 GT [31.05.2015 - 15.09.2015]
2009 Shelby GT350 #5 of a build of 9. [14.05.2016 - infinity]

caniggia
Stowarzyszenie MKP
Posty: 3868
Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
Model: Mustang GT 4.6 Turbo
Silnik: V8 4.6
Kolor: satin silver

Re: S197 GT automat - przełożenie 4,1

Post autor: caniggia » 2015-06-17, 22:39

Co wcale nie musi się pokrywać z rzeczywistością.



Dante.
Stowarzyszenie MKP
Posty: 350
Rejestracja: 2015-03-20, 01:00
Model: '09 Shelby GT350
Silnik: V8 4.6
Kolor: Brilliant Silver

Re: S197 GT automat - przełożenie 4,1

Post autor: Dante. » 2015-06-17, 22:49

To prawda. Generalnie u mnie w GT most wygląda zupełnie inaczej niż w V6 i dałbym sobie głowę uciąć że jest ze szperą. Może w komplecie do szpery usiadło też inne przełożenie. Jeśli nie, to będę myślał o 3.73, korciło mnie już w V6 :D


- Ventura!
- Yes Satan? ... Sorry sir, you sounded like my Shelby!

2006 V6 [25.04.2015 - 26.05.2015]
2007 GT [31.05.2015 - 15.09.2015]
2009 Shelby GT350 #5 of a build of 9. [14.05.2016 - infinity]

caniggia
Stowarzyszenie MKP
Posty: 3868
Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
Model: Mustang GT 4.6 Turbo
Silnik: V8 4.6
Kolor: satin silver

Re: S197 GT automat - przełożenie 4,1

Post autor: caniggia » 2015-06-18, 07:27

Szpera jest w std w gt



Awatar użytkownika
raffachi
Forumowicz
Posty: 153
Rejestracja: 2014-01-10, 17:20
Model: GT
Silnik: V8 4.6
Kolor: czarny

Re: S197 GT automat - przełożenie 4,1

Post autor: raffachi » 2017-01-13, 17:56

U mnie siedzi przełożenie 4.10, program HD Customs i jak na moje odczucia to d... urywa. Miałem niestety dość głośne wycie na moście, jednak po wymianie łożysk (kit z AM: http://www.americanmuscle.com/frpp-88-p ... 614v8.html) jest cichutko aż miło. A tę dość skomplikowaną operację wykonał mi mechanik-pasjonata z mojego miasta Białystok.
Nie jeździłem na innym przełożeniu, więc nie mam porównania.

pozdrawiam
Raffachi



Dante.
Stowarzyszenie MKP
Posty: 350
Rejestracja: 2015-03-20, 01:00
Model: '09 Shelby GT350
Silnik: V8 4.6
Kolor: Brilliant Silver

Re: S197 GT automat - przełożenie 4,1

Post autor: Dante. » 2017-01-13, 22:23

Ja w tej chwili już mam porównanie między serią, 3.73 i 4.1. Moim zdaniem akurat najlepsze 3.73, ale to juz kto co woli :P


- Ventura!
- Yes Satan? ... Sorry sir, you sounded like my Shelby!

2006 V6 [25.04.2015 - 26.05.2015]
2007 GT [31.05.2015 - 15.09.2015]
2009 Shelby GT350 #5 of a build of 9. [14.05.2016 - infinity]

ODPOWIEDZ

Wróć do „8.przeniesienie napędu”