naprawa mostu V6, 2012r - pomocy

skrzynia, wał, tylni most

Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz

ODPOWIEDZ
majer
Młodszy Forumowicz
Posty: 18
Rejestracja: 2012-06-24, 22:19
Silnik: V6 3.7
Kolor: Biały

naprawa mostu V6, 2012r - pomocy

Post autor: majer » 2017-06-03, 08:04

Czesc.
Pojawil sie problem z mostem napedowym (szumi). Mechanik najperw obstawial cos innego ale niestety okazalo sie ze do most :( Wrzucam zdjecia jak to wyglada. Czy ktos sie orientuje czy wszystko nalezy wymienic (mechanizm roznicowy, koło zebate, lozyska, uszczelniacze, podkładki dystansujace regulujące luzy na mechanizmie roznicowym)?
Czy ktos mial taki problem -> jak to ogarnal?
Bede bardzo wdzieczny za porady!
Załączniki
20170527_130059.jpg
20170527_124704.jpg
20170527_124552.jpg
20170527_124548.jpg
20170527_124536.jpg
20170527_124514.jpg



Awatar użytkownika
Magic
Forumowicz
Posty: 863
Rejestracja: 2008-07-20, 20:17
Model: RTR 2012
Silnik: V6 3.7
Kolor: BLACK
Lokalizacja:: Oleśnica
Stajnia: Stajnia Dolny Śląsk
Kontakt:

Re: naprawa mostu V6, 2012r - pomocy

Post autor: Magic » 2017-06-03, 13:09

po pierwsze to co widać na pierwszym zdjęciu kto tak punktakiem nawalał po tym dyferencjale :cenzura: chciał ktoś na chama wybić pion? bo jak tak to od razu zmień tego pseudo mechanika :wstyd:

po drugie most wyje czy szumi ? jak wyje to jest wina zbyt dużego luzy i trzeba to wyregulować a jak szumi to wina raczej łożysk na dyfsze

ogólnie mało kto w kraju ogarnia zrobienie prawidłowo luzów na mechanizmie różnicowym w rumaku więc jak masz blisko do opola ta tam odstaw auto http://hd-customs.pl/

bo jak zrobią za mały luz będzie cicho ale będzie się przegrzewać aż w końcu może cały most szlak trafić a to tanie rzeczy nie są


Obrazek

majer
Młodszy Forumowicz
Posty: 18
Rejestracja: 2012-06-24, 22:19
Silnik: V6 3.7
Kolor: Biały

Re: naprawa mostu V6, 2012r - pomocy

Post autor: majer » 2017-06-04, 10:27

1) Na zdjeciach widac to co mechanik zastal po rozkreceniu... wczesniej, przed moim zakupem Konika ktos juz kabinowal :( i chyba bylo "podrobione" i teraz wyszlo...
2) ciezko mi powiedziec czy jest to szum czy wycie... :( w aucie jest glosniej niz normalnie.
3) sugerujesz ze nalezy wykonac regulacje luzow a nie wymianic wszystkiego na nowe?
4) moj mechanik tez poleca hd-custom i sklaniam sie jak najbardziej zeby tam jechac (bo tez czytalem ze tobia dobra robote) tylko mam do Opola 300 km i odpada "sprawdzenie" co jest, tylko musze juz konkretnie sie umowic na dana usluge....



caniggia
Stowarzyszenie MKP
Posty: 3868
Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
Model: Mustang GT 4.6 Turbo
Silnik: V8 4.6
Kolor: satin silver

Re: naprawa mostu V6, 2012r - pomocy

Post autor: caniggia » 2017-06-05, 13:12

Magic pisze:po pierwsze to co widać na pierwszym zdjęciu kto tak punktakiem nawalał po tym dyferencjale :cenzura: chciał ktoś na chama wybić pion? bo jak tak to od razu zmień tego pseudo mechanika :wstyd:
Jeżeli jest sytuacja, że wałek się zespawa, to trzeba go wyciąć albo i całą szperę pociąć aby to zdemontować. Więc najpierw trzeba się zorientować jaka była przyczyna i czy właśnie nie z tego powodu takie ślady.



ODPOWIEDZ

Wróć do „8.przeniesienie napędu”