Regeneracja/naprawa mostu 4.0 v6

skrzynia, wał, tylni most

Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz

ODPOWIEDZ
Yoshii89
Posty: 3
Rejestracja: 2021-08-26, 21:54
Model: Deluxe
Silnik: V6 4.0
Kolor: Czerwony
Lokalizacja:: Łódź
Stajnia: Stajnia Łódzka

Regeneracja/naprawa mostu 4.0 v6

Post autor: Yoshii89 » 2021-11-30, 01:40

Cześć,
nie znalazłem podobnego tematu więc zakładam nowy. Mam dwa pytania odnośnie regeneracji mostu do mustanga 4.0 V6
- gdzie to zrobić? Jestem z woj. Łódzkiego, ale oczywiście nie ma problemu żeby jechać gdzie indziej chce to zrobić porządnie.
- ile kasy mniej więcej trzeba na to szykować?
Most mam wyjęty, bo posiadam drugi na podmianie, więc w grę wchodzi również wysyłka



Awatar użytkownika
hellcup
Młodszy Forumowicz
Posty: 67
Rejestracja: 2021-09-19, 17:58
Model: 2014 Cyclone
Silnik: V6 3.7
Kolor: Race Red
Lokalizacja:: Gorinchem, Holandia

Re: Regeneracja/naprawa mostu 4.0 v6

Post autor: hellcup » 2021-11-30, 04:06

Zasiegnij jezyka http://mariuszdrypa.pl/, https://www.facebook.com/mariuszdrypa/ Polecono mi go kiedys, regenrowal komus most do E60. Pelna profeska


V6 3.7L Cyclone, Airaid MXP CAI+SynthaMax Filter, BBK Shorty Headers, BBK Throttle Body+Throttle Body Spacer, DSS Driveshaft 3.5" Alu, Sprint Booster V3, Pype Bomb Axle Back Muffler Delete, EBC Brakes, HD Customs tune, Cervini Type 4 RAM Air Hood

Awatar użytkownika
empi1955
Forumowicz
Posty: 755
Rejestracja: 2013-02-19, 23:40
Model: GT 2006 ; 1978 KC
Silnik: V8 4.6
Kolor: Satin Silver ; Bright Red
Lokalizacja:: 3city

Re: Regeneracja/naprawa mostu 4.0 v6

Post autor: empi1955 » 2021-11-30, 21:43

hellcup pisze:
2021-11-30, 04:06
Zasiegnij jezyka http://mariuszdrypa.pl/, https://www.facebook.com/mariuszdrypa/ Polecono mi go kiedys, regenrowal komus most do E60. Pelna profeska
Kiedy w grę wchodzi robota przy moście od "amerykana" konkretnie Mustanga to z pewnością nie Drypa. Najbliżej i najlepiej masz HD-Customs w Opolu.
Info jest oczywiście na forum, wystarczy poszukać. viewtopic.php?f=121&t=6665


Jedyne moje:
- słuszny, wolnossący GT 4,6 V8; 431 Hp; 569 Nm; tuned by HD-Customs
- taki na forum; Mustang II King Cobra 1978; 302 V8; 141 Hp; 339 Nm; import by As-Profi
- z kompresorem; GT500 5,4 V8; 600+ Hp; 800+ Nm; tuned by HD-Customs

Awatar użytkownika
hellcup
Młodszy Forumowicz
Posty: 67
Rejestracja: 2021-09-19, 17:58
Model: 2014 Cyclone
Silnik: V6 3.7
Kolor: Race Red
Lokalizacja:: Gorinchem, Holandia

Re: Regeneracja/naprawa mostu 4.0 v6

Post autor: hellcup » 2021-11-30, 22:49

empi1955 pisze:
2021-11-30, 21:43
Kiedy w grę wchodzi robota przy moście od "amerykana" konkretnie Mustanga to z pewnością nie Drypa. Najbliżej i najlepiej masz HD-Customs w Opolu.
Info jest oczywiście na forum, wystarczy poszukać. viewtopic.php?f=121&t=6665
A czemu go nie polecasz? Miales okazje korzystac z jego uslug? Podziel sie opinia zeby inni mieli obraz tego mechanika
Pozdrawiam


V6 3.7L Cyclone, Airaid MXP CAI+SynthaMax Filter, BBK Shorty Headers, BBK Throttle Body+Throttle Body Spacer, DSS Driveshaft 3.5" Alu, Sprint Booster V3, Pype Bomb Axle Back Muffler Delete, EBC Brakes, HD Customs tune, Cervini Type 4 RAM Air Hood

Awatar użytkownika
empi1955
Forumowicz
Posty: 755
Rejestracja: 2013-02-19, 23:40
Model: GT 2006 ; 1978 KC
Silnik: V8 4.6
Kolor: Satin Silver ; Bright Red
Lokalizacja:: 3city

Re: Regeneracja/naprawa mostu 4.0 v6

Post autor: empi1955 » 2021-11-30, 23:24

hellcup pisze:
2021-11-30, 22:49
empi1955 pisze:
2021-11-30, 21:43
Kiedy w grę wchodzi robota przy moście od "amerykana" konkretnie Mustanga to z pewnością nie Drypa. Najbliżej i najlepiej masz HD-Customs w Opolu.
Info jest oczywiście na forum, wystarczy poszukać. viewtopic.php?f=121&t=6665
A czemu go nie polecasz? Miales okazje korzystac z jego uslug? Podziel sie opinia zeby inni mieli obraz tego mechanika
Pozdrawiam
Wystarczy zapoznać się z info w linku zamieszczonym przez Ciebie. Chodzi o specjalizacje, jest świetny w europejskich autach wymienionych na profilu. Niechętnie podejmuje się grzebania w innych markach. Sam nie robiłem u niego, ale temat zgłębiałem korzystając z opinii kolegów z tego Forum lata temu. Dlatego do Mustanga polecam inny warsztat. Do Drypy mam 30 km, ale zmianę przełożeń robiłem 600 km od siebie.
Są teraz w 3 City inni ale koledze z Łodzi najbliżej albo do Opola , albo do Warszawy. Jak zawsze, wybór należy do właściciela auta.


Jedyne moje:
- słuszny, wolnossący GT 4,6 V8; 431 Hp; 569 Nm; tuned by HD-Customs
- taki na forum; Mustang II King Cobra 1978; 302 V8; 141 Hp; 339 Nm; import by As-Profi
- z kompresorem; GT500 5,4 V8; 600+ Hp; 800+ Nm; tuned by HD-Customs

Awatar użytkownika
hellcup
Młodszy Forumowicz
Posty: 67
Rejestracja: 2021-09-19, 17:58
Model: 2014 Cyclone
Silnik: V6 3.7
Kolor: Race Red
Lokalizacja:: Gorinchem, Holandia

Re: Regeneracja/naprawa mostu 4.0 v6

Post autor: hellcup » 2021-12-01, 05:43

empi1955 pisze:
2021-11-30, 23:24
Wystarczy zapoznać się z info w linku zamieszczonym przez Ciebie.
Moze i wystarczy ale to juz w gestii zainteresowanego by to zrobil (ja tylko slyszalem ze gosc jest ogarniety w temacie mostow, dlatego tez podeslalem link) no i opisy nie zawsze pelne ;)


V6 3.7L Cyclone, Airaid MXP CAI+SynthaMax Filter, BBK Shorty Headers, BBK Throttle Body+Throttle Body Spacer, DSS Driveshaft 3.5" Alu, Sprint Booster V3, Pype Bomb Axle Back Muffler Delete, EBC Brakes, HD Customs tune, Cervini Type 4 RAM Air Hood

Yoshii89
Posty: 3
Rejestracja: 2021-08-26, 21:54
Model: Deluxe
Silnik: V6 4.0
Kolor: Czerwony
Lokalizacja:: Łódź
Stajnia: Stajnia Łódzka

Re: Regeneracja/naprawa mostu 4.0 v6

Post autor: Yoshii89 » 2021-12-02, 00:14

Niestety nie podejmie się regeneracji. Dostałem info że oo prostu mają za dużo pracy i nie chce brać tak dużego dyfra, bo jest nieporęczny



Awatar użytkownika
sad
Forumowicz
Posty: 613
Rejestracja: 2012-05-13, 09:22
Model: 2011 Shelby Conv
Silnik: V8 5.4
Kolor: kona blue metallic
Lokalizacja:: Piastów
Stajnia: Stajnia Mazowiecka

Re: Regeneracja/naprawa mostu 4.0 v6

Post autor: sad » 2021-12-03, 10:34

Zapraszam do miejscowości Konotopa po Warszawą. Działamy z mostami i mustangami od lat :)

PetrolHeadz



ODPOWIEDZ

Wróć do „8.przeniesienie napędu”