Cześć,
nie znalazłem podobnego tematu więc zakładam nowy. Mam dwa pytania odnośnie regeneracji mostu do mustanga 4.0 V6
- gdzie to zrobić? Jestem z woj. Łódzkiego, ale oczywiście nie ma problemu żeby jechać gdzie indziej chce to zrobić porządnie.
- ile kasy mniej więcej trzeba na to szykować?
Most mam wyjęty, bo posiadam drugi na podmianie, więc w grę wchodzi również wysyłka
Regeneracja/naprawa mostu 4.0 v6
Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz
- hellcup
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 67
- Rejestracja: 2021-09-19, 17:58
- Model: 2014 Cyclone
- Silnik: V6 3.7
- Kolor: Race Red
- Lokalizacja:: Gorinchem, Holandia
Re: Regeneracja/naprawa mostu 4.0 v6
Zasiegnij jezyka http://mariuszdrypa.pl/, https://www.facebook.com/mariuszdrypa/ Polecono mi go kiedys, regenrowal komus most do E60. Pelna profeska
V6 3.7L Cyclone, Airaid MXP CAI+SynthaMax Filter, BBK Shorty Headers, BBK Throttle Body+Throttle Body Spacer, DSS Driveshaft 3.5" Alu, Sprint Booster V3, Pype Bomb Axle Back Muffler Delete, EBC Brakes, HD Customs tune, Cervini Type 4 RAM Air Hood
- empi1955
- Forumowicz
- Posty: 762
- Rejestracja: 2013-02-19, 23:40
- Model: GT 2006 ; 1978 KC
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: Satin Silver ; Bright Red
- Lokalizacja:: 3city
Re: Regeneracja/naprawa mostu 4.0 v6
Kiedy w grę wchodzi robota przy moście od "amerykana" konkretnie Mustanga to z pewnością nie Drypa. Najbliżej i najlepiej masz HD-Customs w Opolu.hellcup pisze: ↑2021-11-30, 04:06Zasiegnij jezyka http://mariuszdrypa.pl/, https://www.facebook.com/mariuszdrypa/ Polecono mi go kiedys, regenrowal komus most do E60. Pelna profeska
Info jest oczywiście na forum, wystarczy poszukać. viewtopic.php?f=121&t=6665
Jedyne moje:
- słuszny, wolnossący GT 4,6 V8; 431 Hp; 569 Nm; tuned by HD-Customs
- taki na forum; Mustang II King Cobra 1978; 302 V8; 141 Hp; 339 Nm; import by As-Profi
- z kompresorem; GT500 5,4 V8; 600+ Hp; 800+ Nm; tuned by HD-Customs
- słuszny, wolnossący GT 4,6 V8; 431 Hp; 569 Nm; tuned by HD-Customs
- taki na forum; Mustang II King Cobra 1978; 302 V8; 141 Hp; 339 Nm; import by As-Profi
- z kompresorem; GT500 5,4 V8; 600+ Hp; 800+ Nm; tuned by HD-Customs
- hellcup
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 67
- Rejestracja: 2021-09-19, 17:58
- Model: 2014 Cyclone
- Silnik: V6 3.7
- Kolor: Race Red
- Lokalizacja:: Gorinchem, Holandia
Re: Regeneracja/naprawa mostu 4.0 v6
A czemu go nie polecasz? Miales okazje korzystac z jego uslug? Podziel sie opinia zeby inni mieli obraz tego mechanikaempi1955 pisze: ↑2021-11-30, 21:43Kiedy w grę wchodzi robota przy moście od "amerykana" konkretnie Mustanga to z pewnością nie Drypa. Najbliżej i najlepiej masz HD-Customs w Opolu.
Info jest oczywiście na forum, wystarczy poszukać. viewtopic.php?f=121&t=6665
Pozdrawiam
V6 3.7L Cyclone, Airaid MXP CAI+SynthaMax Filter, BBK Shorty Headers, BBK Throttle Body+Throttle Body Spacer, DSS Driveshaft 3.5" Alu, Sprint Booster V3, Pype Bomb Axle Back Muffler Delete, EBC Brakes, HD Customs tune, Cervini Type 4 RAM Air Hood
- empi1955
- Forumowicz
- Posty: 762
- Rejestracja: 2013-02-19, 23:40
- Model: GT 2006 ; 1978 KC
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: Satin Silver ; Bright Red
- Lokalizacja:: 3city
Re: Regeneracja/naprawa mostu 4.0 v6
Wystarczy zapoznać się z info w linku zamieszczonym przez Ciebie. Chodzi o specjalizacje, jest świetny w europejskich autach wymienionych na profilu. Niechętnie podejmuje się grzebania w innych markach. Sam nie robiłem u niego, ale temat zgłębiałem korzystając z opinii kolegów z tego Forum lata temu. Dlatego do Mustanga polecam inny warsztat. Do Drypy mam 30 km, ale zmianę przełożeń robiłem 600 km od siebie.hellcup pisze: ↑2021-11-30, 22:49A czemu go nie polecasz? Miales okazje korzystac z jego uslug? Podziel sie opinia zeby inni mieli obraz tego mechanikaempi1955 pisze: ↑2021-11-30, 21:43Kiedy w grę wchodzi robota przy moście od "amerykana" konkretnie Mustanga to z pewnością nie Drypa. Najbliżej i najlepiej masz HD-Customs w Opolu.
Info jest oczywiście na forum, wystarczy poszukać. viewtopic.php?f=121&t=6665
Pozdrawiam
Są teraz w 3 City inni ale koledze z Łodzi najbliżej albo do Opola , albo do Warszawy. Jak zawsze, wybór należy do właściciela auta.
Jedyne moje:
- słuszny, wolnossący GT 4,6 V8; 431 Hp; 569 Nm; tuned by HD-Customs
- taki na forum; Mustang II King Cobra 1978; 302 V8; 141 Hp; 339 Nm; import by As-Profi
- z kompresorem; GT500 5,4 V8; 600+ Hp; 800+ Nm; tuned by HD-Customs
- słuszny, wolnossący GT 4,6 V8; 431 Hp; 569 Nm; tuned by HD-Customs
- taki na forum; Mustang II King Cobra 1978; 302 V8; 141 Hp; 339 Nm; import by As-Profi
- z kompresorem; GT500 5,4 V8; 600+ Hp; 800+ Nm; tuned by HD-Customs
- hellcup
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 67
- Rejestracja: 2021-09-19, 17:58
- Model: 2014 Cyclone
- Silnik: V6 3.7
- Kolor: Race Red
- Lokalizacja:: Gorinchem, Holandia
Re: Regeneracja/naprawa mostu 4.0 v6
Moze i wystarczy ale to juz w gestii zainteresowanego by to zrobil (ja tylko slyszalem ze gosc jest ogarniety w temacie mostow, dlatego tez podeslalem link) no i opisy nie zawsze pelne
V6 3.7L Cyclone, Airaid MXP CAI+SynthaMax Filter, BBK Shorty Headers, BBK Throttle Body+Throttle Body Spacer, DSS Driveshaft 3.5" Alu, Sprint Booster V3, Pype Bomb Axle Back Muffler Delete, EBC Brakes, HD Customs tune, Cervini Type 4 RAM Air Hood
-
- Posty: 3
- Rejestracja: 2021-08-26, 21:54
- Model: Deluxe
- Silnik: V6 4.0
- Kolor: Czerwony
- Lokalizacja:: Łódź
- Stajnia: Stajnia Łódzka
Re: Regeneracja/naprawa mostu 4.0 v6
Niestety nie podejmie się regeneracji. Dostałem info że oo prostu mają za dużo pracy i nie chce brać tak dużego dyfra, bo jest nieporęczny