Moi Drodzy, prośba o poradę, otóż naprawiałem około trzy miesiące temu skrzynię automatyczną, wymieniłem olej Mercon V. Dużo nie najeździłem. Otóż mam krople oleju pomiędzy skrzynią a silnikiem. Z tego co wiem trudno to bez zdjęcia znów skrzyni zweryfikować. Może są jakieś na to patenty?
Olej raczej ciemny ale trudno to zweryfikować. Może ktoś ma dane - nr uszczelniaczy?
Automat......
Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz
- empi1955
- Forumowicz
- Posty: 762
- Rejestracja: 2013-02-19, 23:40
- Model: GT 2006 ; 1978 KC
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: Satin Silver ; Bright Red
- Lokalizacja:: 3city
Re: Automat......
Jedynym sposobem, na dziś jest ocena wzrokowa wycieku oleju. Oleje do ASB (Mercon V) są koloru czerwonego. Nawet jak jest mocno przepracowany to zawsze będzie w odcieniu czerwieni. Jeśli krople oleju są ciemne, czarne, to jest to z pewnością olej silnikowy. Sprawdź np. bibułą.
Piszesz "Olej raczej ciemny", więc będzie to tylny uszczelniacz wału silnika.
Piszesz "Olej raczej ciemny", więc będzie to tylny uszczelniacz wału silnika.
Jedyne moje:
- słuszny, wolnossący GT 4,6 V8; 431 Hp; 569 Nm; tuned by HD-Customs
- taki na forum; Mustang II King Cobra 1978; 302 V8; 141 Hp; 339 Nm; import by As-Profi
- z kompresorem; GT500 5,4 V8; 600+ Hp; 800+ Nm; tuned by HD-Customs
- słuszny, wolnossący GT 4,6 V8; 431 Hp; 569 Nm; tuned by HD-Customs
- taki na forum; Mustang II King Cobra 1978; 302 V8; 141 Hp; 339 Nm; import by As-Profi
- z kompresorem; GT500 5,4 V8; 600+ Hp; 800+ Nm; tuned by HD-Customs
-
- Forumowicz
- Posty: 648
- Rejestracja: 2009-04-19, 13:23
- Model: GT500 & FAST'67
- Silnik: inny V8
- Kolor: Aktualnie Qnia brak na stanie...
- Lokalizacja:: Poznań
- Stajnia: Stajnia Wielkopolska
Re: Automat......
Może to nie to ale w ręcznej skrzyni miałem objaw jakby się pociła olejem...okazało się - sprawdziłem kamerką endoskopową że olej z odpowietrznika wypluwało nad skrzynią. Zrobiona przedłużka nad skrzynią załatwiła ten problem! Też sądzilem że jakaś uszczelka poszła a było to po zmianie sprzęgła...
alski
It's Never Too Late to Have a Happy Childhood
It's Never Too Late to Have a Happy Childhood
-
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 3868
- Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
- Model: Mustang GT 4.6 Turbo
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: satin silver
Re: Automat......
Macc, jak brązowy, to z silnika, automat, to czerwony.
Pocenie się silnika w okresie zimowym z tego właśnie uszczelniacza jest częste, na lato ustaje. Jak od skrzyni, to tam może być z dwóch uszczelnień, jedno jak coś to mam, zostało mi z jednej naprawy, bo okazało się że z innego cieknie.
Alski, taki objaw jak piszesz, najczęściej jest z powodu zbyt wysokiego poziomu oleju.
Pocenie się silnika w okresie zimowym z tego właśnie uszczelniacza jest częste, na lato ustaje. Jak od skrzyni, to tam może być z dwóch uszczelnień, jedno jak coś to mam, zostało mi z jednej naprawy, bo okazało się że z innego cieknie.
Alski, taki objaw jak piszesz, najczęściej jest z powodu zbyt wysokiego poziomu oleju.
- Piotrek86skc
- Forumowicz
- Posty: 1076
- Rejestracja: 2010-05-22, 18:02
- Model: coupe 1966
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: signal flare red
- Kontakt:
Re: Automat......
Czyli uszczelniacz wału. Jak nie cieknie za dużo to może warto zostawić. U mnie wymiana nie pomogła bo podobno mam wżery na panewce.