4-tłoczek w V6

tarcze , klocki , pompa , ABS

Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
s4e
Forumowicz
Posty: 118
Rejestracja: 2015-05-10, 21:38
Silnik: V6 4.0
Kolor: szary

4-tłoczek w V6

Post autor: s4e » 2016-08-09, 21:38

Ktoś ma jakieś pomysły, przemyślenia w temacie? Seryjne hamulce jak wiadomo są jakie są... :wstyd:



Awatar użytkownika
s4e
Forumowicz
Posty: 118
Rejestracja: 2015-05-10, 21:38
Silnik: V6 4.0
Kolor: szary

Re: 4-tłoczek w V6

Post autor: s4e » 2016-08-10, 22:14

Jakoś nikt nie miał żadnych pomysłów do podrzucenia to sam sobie wymyśliłem lepsiejsze hamulce przy okazji malowania felg :hyhy: Różnica względem serii jest wyraźna :cwaniak:

Obrazek



Awatar użytkownika
Magic
Forumowicz
Posty: 864
Rejestracja: 2008-07-20, 20:17
Model: RTR 2012
Silnik: V6 3.7
Kolor: BLACK
Lokalizacja:: Oleśnica
Stajnia: Stajnia Dolny Śląsk
Kontakt:

Re: 4-tłoczek w V6

Post autor: Magic » 2016-08-11, 09:25

a ta tarcza ino nie za mała bo widzę zacisk mocno odstaje a tak nie powinno być


Obrazek

Awatar użytkownika
s4e
Forumowicz
Posty: 118
Rejestracja: 2015-05-10, 21:38
Silnik: V6 4.0
Kolor: szary

Re: 4-tłoczek w V6

Post autor: s4e » 2016-08-11, 10:31

Tarcza z GT, klocek bierze cala powierzchnia :ok:



Awatar użytkownika
Magic
Forumowicz
Posty: 864
Rejestracja: 2008-07-20, 20:17
Model: RTR 2012
Silnik: V6 3.7
Kolor: BLACK
Lokalizacja:: Oleśnica
Stajnia: Stajnia Dolny Śląsk
Kontakt:

Re: 4-tłoczek w V6

Post autor: Magic » 2016-08-11, 15:00

a wygląda jak by nie pasowało ale ja tam się nie znam :D ale jak jest ok to :super: zacisk z alfy :P


Obrazek

Awatar użytkownika
s4e
Forumowicz
Posty: 118
Rejestracja: 2015-05-10, 21:38
Silnik: V6 4.0
Kolor: szary

Re: 4-tłoczek w V6

Post autor: s4e » 2016-08-11, 19:59

Pasuje pasuje ;)
A skad z alfy :wstyd: z fiata? :szok:



Awatar użytkownika
Magic
Forumowicz
Posty: 864
Rejestracja: 2008-07-20, 20:17
Model: RTR 2012
Silnik: V6 3.7
Kolor: BLACK
Lokalizacja:: Oleśnica
Stajnia: Stajnia Dolny Śląsk
Kontakt:

Re: 4-tłoczek w V6

Post autor: Magic » 2016-08-11, 21:13

ale że co to takie dziwne że zaciski z innego auta mogą pasować? większość aut takich niezbyt popularnych ma zaciski brembo pasujące z innego auta bo nie opłaca się projektować nowych zacisków dla tanich aut jedynie auta ala porsche ferrari czy lambo ich stać by zrobić zaciski pod siebie ;)

do sn95 zaciski z cobry r pasują z alfy, lanci, viper jedynie różnią się wejściem przewodu hamulcowego

do GT 2010- z pakietem brembo najprawdopodobniej pasują zaciski z któregoś z aut alfy, focus, evo czy nawet subaru bo mają takie same klocki różnią się np. czujnikami zużycia klocków i kto się nie zna nie wyczai że to te same zaciski ;)

trzeba trochę poszukać dobrze pomierzyć i wszystko da się dopasować ;) choć większość woli iść na łatwiznę i kupić byle jaki zacisk i dorobić mocowanie


Obrazek

Awatar użytkownika
s4e
Forumowicz
Posty: 118
Rejestracja: 2015-05-10, 21:38
Silnik: V6 4.0
Kolor: szary

Re: 4-tłoczek w V6

Post autor: s4e » 2016-08-12, 00:46

Akurat mi o kompatybilnosci czesci z roznych aut nie trzeba tlumaczyc ;)



Bewcia
Młodszy Forumowicz
Posty: 60
Rejestracja: 2015-03-27, 12:35
Model: Mustang 99 IV Gen .
Silnik: V6 3.8
Kolor: srebrny

Re: 4-tłoczek w V6

Post autor: Bewcia » 2016-08-15, 11:51

Panowie czy przy wymianie zacisków trzeba wymieniac tez pompę hamulcową i może wiecie jaki ma wpływ wymiana zacisków na ABS



Awatar użytkownika
Magic
Forumowicz
Posty: 864
Rejestracja: 2008-07-20, 20:17
Model: RTR 2012
Silnik: V6 3.7
Kolor: BLACK
Lokalizacja:: Oleśnica
Stajnia: Stajnia Dolny Śląsk
Kontakt:

Re: 4-tłoczek w V6

Post autor: Magic » 2016-08-15, 16:34

nie musisz zmieniać pompy i z abs nie będzie problemów


Obrazek

Awatar użytkownika
nomad
Forumowicz
Posty: 635
Rejestracja: 2011-07-09, 18:34
Model: Bullitt & 939
Silnik: V8 4.6
Kolor: Highland Green

Re: 4-tłoczek w V6

Post autor: nomad » 2018-06-14, 15:30

Jarzma nie są z gumy i nie ma możliwości, by seryjne zmieściły tarcze o 20 mm większe :) Także konieczna jest wymiana jarzm na takie do tarcz 316 mm (zaciski są takie same i wymieniać nie trzeba).



ODPOWIEDZ

Wróć do „10. układ hamowania”