3.7 2014 Hamulce

tarcze , klocki , pompa , ABS

Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, celibad, pluzz, stang232

ODPOWIEDZ
Koniarz
Posty: 2
Rejestracja: 2021-02-16, 07:23
Model: 2014
Silnik: V6 3.7
Kolor: Srebrny
Lokalizacja:: Rzeszów
Stajnia: Stajnia Podkarpacka

3.7 2014 Hamulce

Post autor: Koniarz » 2021-02-16, 07:40

Cześć, jako że z tyłu kończą mi się tarcze, a z przodu klocki chciałbym wymienić fabryczne hamulce które nie do końca spełniają moje oczekiwania. Przy hamowaniu z większych prędkości czuć wyraźnie przegrzewanie i siła hamowania nie jest zbyt imponująca. Moglibyście podpowiedzieć w co najlepiej zainwestować przy budżecie ok 3k?



Awatar użytkownika
Michał P.
Forumowicz
Posty: 1634
Rejestracja: 2017-06-07, 11:18
Model: Mustang V GT/CS
Silnik: V8 5.0
Kolor: Czerwony
Lokalizacja:: Zabrze
Stajnia: Stajnia Górny Śląsk

Re: 3.7 2014 Hamulce

Post autor: Michał P. » 2021-02-16, 10:03

Powerstop Z26 :)
Mogę Ci ściągnąć z USA zestaw, zaproponowałbym dwie opcje
I opcja
- klocki przód Powerstop Z26,
- tarcze tył Powerstop nawiercane i nacinane
z wysyłką około 1100 zł (plus ewentualne cło z tym to różnie bywa :D ) lub na początek marca to około 900 zł

II opcja (powinno się przy wymianie tarcz wymieniać też klocki)
- klocki przód i tył Powerstop Z26
- tarcze tył Powerstop nawiercane i nacinane
z wysyłką na początek marca 1150 zł z wysyłką w 1,5 tygodnia 1350 zł

U siebie i wiele Mustangów z forum używa takich zestawów PowerStop Z26, to już są całkiem dobre klocki i tarcze, powinieneś czuć różnicę


Mustang 3.7l - 2012 Black Beauty 2017 - 2021
Mustang 5.0 l - GT/VS 2012 2021 -

samakra
Forumowicz
Posty: 238
Rejestracja: 2015-03-20, 00:06
Model: Mustang GT 2008
Silnik: V8 4.6
Kolor: Czarny
Lokalizacja:: Śląsk
Stajnia: Stajnia Górny Śląsk

Re: 3.7 2014 Hamulce

Post autor: samakra » 2021-02-16, 10:11

Gdzieś czytałem o pomysłach żeby zaadaptować stockowe, czterotłoczkowe zaciski z s550 do s197. Ktoś już coś takiego próbował i może się pochwalić efektami?



Awatar użytkownika
Michał P.
Forumowicz
Posty: 1634
Rejestracja: 2017-06-07, 11:18
Model: Mustang V GT/CS
Silnik: V8 5.0
Kolor: Czerwony
Lokalizacja:: Zabrze
Stajnia: Stajnia Górny Śląsk

Re: 3.7 2014 Hamulce

Post autor: Michał P. » 2021-02-16, 13:24

Między innymi ja :D w moim wątku jest to ciut opisane, ogólnie prosta sprawa.


Mustang 3.7l - 2012 Black Beauty 2017 - 2021
Mustang 5.0 l - GT/VS 2012 2021 -

Koniarz
Posty: 2
Rejestracja: 2021-02-16, 07:23
Model: 2014
Silnik: V6 3.7
Kolor: Srebrny
Lokalizacja:: Rzeszów
Stajnia: Stajnia Podkarpacka

Re: 3.7 2014 Hamulce

Post autor: Koniarz » 2021-02-16, 17:38

W sumie jestem zainteresowany powerstopami, zaciski zostawić fabryczne?



Awatar użytkownika
Michał P.
Forumowicz
Posty: 1634
Rejestracja: 2017-06-07, 11:18
Model: Mustang V GT/CS
Silnik: V8 5.0
Kolor: Czerwony
Lokalizacja:: Zabrze
Stajnia: Stajnia Górny Śląsk

Re: 3.7 2014 Hamulce

Post autor: Michał P. » 2021-02-17, 09:40

Zależy jak jeździsz :D W swoim zmieniłem zaciski z fabrycznych na 4 tłoczki z przodu bo zacząłem odwiedzać tory w PL, myślę, że ten zestaw Powerstop powinien Ci dać odczuwalną różnicę.

W wiadomości prywatnej napiszę Ci namiar do mnie.


Mustang 3.7l - 2012 Black Beauty 2017 - 2021
Mustang 5.0 l - GT/VS 2012 2021 -

The Fly
Młodszy Forumowicz
Posty: 35
Rejestracja: 2019-09-01, 09:06
Model: Mustang 3.7 2014
Silnik: V6 3.7
Kolor: Szary
Lokalizacja:: Poznań
Stajnia: Stajnia Wielkopolska

Re: 3.7 2014 Hamulce

Post autor: The Fly » 2021-04-13, 18:30

Podepnę się. Jakie klocki na tył KUPIĆ? 2014 3.7. Coś zwykłego co dostanę w PL. Nie jeżdżę na torze.



Awatar użytkownika
RAFAŁ (GROSZEK)
Stowarzyszenie MKP
Posty: 2380
Rejestracja: 2009-03-28, 17:28
Model: był SN95 jest GT2011
Silnik: V8 5.0
Kolor: SREBRNY

Re: 3.7 2014 Hamulce

Post autor: RAFAŁ (GROSZEK) » 2021-04-14, 10:56

amerykany sklep ,zwykłe jakie mają



ODPOWIEDZ

Wróć do „10. układ hamowania”