Jaki gwint ?
Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz
-
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 15
- Rejestracja: 2017-04-03, 07:14
- Model: GT
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Red Race
Jaki gwint ?
Aktualnie mam sprężyny obniżające eibaha i zastanawiam się na wymiana zawieszenia na jakieś gwintowane. Polecacie coś do Mustanga. Efekt jaki chce osiągnąć to maksimum komfortu przy lekkim obniżeniu auta, seria jak dla mnie stoi zbyt wysoko.
- jaco
- Forumowicz
- Posty: 342
- Rejestracja: 2011-02-27, 12:12
- Model: Cobra 01
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: Czarny
Re: Jaki gwint ?
Maksimum komfortu i gwint w tym samym aucie w tym samym czasie?
Remember, There Is Life Beyond Grip
-
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 15
- Rejestracja: 2017-04-03, 07:14
- Model: GT
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Red Race
Re: Jaki gwint ?
Oczywiscie możliwe maksimum komfortu jakie mozna osiagnac przy gwincie Jakiś czas temu miałem Lexusa SC430 do którego wrzuciłem zawias BC Racing i było bardzo przyjemnie, sporo niżej i całkiem niezle zbierał nierówności. Masa Lexusa jest zbliżona do Mustanga. Zastanawia mnie czy ktos juz wrzucal cos podobnego i jakie wrazenia z uzytkowania.
- Rezor
- Forumowicz
- Posty: 1624
- Rejestracja: 2015-03-19, 13:33
- Model: SN95 GT
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Niebieski
Re: Jaki gwint ?
Nawet 20kg może sprawić dużą różnicę. Inny środek ciężkości, inny rozstaw mas. Poza tym lexus "z fabryki siedzi niżej". Niestety taki urok sprężyn: im niżej tym bardziej będziesz czuł pod zadkiem każdy dołek. Pytanie też na jakich felgach i oponach chcesz jeździć? Może się okazać że mustang na 17" i gwincie jest bardziej komfortowy od fabrycznego zawieszenia i 20" felgami. Nie oczekiwałbym komfortu Bentleya. Jak chcesz glebę i komfort to raczej w stronę zawieszenia pneumatycznego bym się kierował
Mój mustang jest jak pies:
Ciągle się z nim bawię
Kobieta wypomina ile mam przez niego wydatków i problemów
Dzieci go lubią
Matka ma go dość bo przeorał jej podwórko
Ojciec zwie bo olał mu kostkę na podjeździe
Znajomi wciąż muszą o nim wysłuchiwać
Ciągle się z nim bawię
Kobieta wypomina ile mam przez niego wydatków i problemów
Dzieci go lubią
Matka ma go dość bo przeorał jej podwórko
Ojciec zwie bo olał mu kostkę na podjeździe
Znajomi wciąż muszą o nim wysłuchiwać
-
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 15
- Rejestracja: 2017-04-03, 07:14
- Model: GT
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Red Race
Re: Jaki gwint ?
Kolka 20' coś pewnie pokombinuje bo na zwykłym zawieszeniu auto siedzi jak dla mnie zbyt wysoko.
- veeefour
- Forumowicz
- Posty: 1578
- Rejestracja: 2016-02-25, 18:48
- Model: 2015 GT Fastback US
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Race red AT
- Kontakt:
Re: Jaki gwint ?
Juz aftermarketowa sprezyna i amor bedzie 2-3x twardszy i o komforcie po woli bedzie mozna zapomniec.
Gwit to sport i raczej nikt tam nie mysli o komforcie - nie znam jeszcze takiego ktory byl by tak komfortowy jak fabryka.
Cos za cos
Gwit to sport i raczej nikt tam nie mysli o komforcie - nie znam jeszcze takiego ktory byl by tak komfortowy jak fabryka.
Cos za cos
-
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 15
- Rejestracja: 2017-04-03, 07:14
- Model: GT
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Red Race
Re: Jaki gwint ?
To ja wiem ze nie będzie jak na fabryce ale dobrze byłoby wybrać taki gwint który ze wszystkich dostępnych będzie najbardziej komfortowy kto posiada u siebie jakikolwiek gwint czy będę pierwszy ?