Jaki gwint ?

Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz

ODPOWIEDZ
Naczelnik_Imperator
Młodszy Forumowicz
Posty: 15
Rejestracja: 2017-04-03, 07:14
Model: GT
Silnik: V8 5.0
Kolor: Red Race

Jaki gwint ?

Post autor: Naczelnik_Imperator » 2017-05-30, 20:12

Aktualnie mam sprężyny obniżające eibaha i zastanawiam się na wymiana zawieszenia na jakieś gwintowane. Polecacie coś do Mustanga. Efekt jaki chce osiągnąć to maksimum komfortu przy lekkim obniżeniu auta, seria jak dla mnie stoi zbyt wysoko.



Awatar użytkownika
jaco
Forumowicz
Posty: 342
Rejestracja: 2011-02-27, 12:12
Model: Cobra 01
Silnik: V8 4.6
Kolor: Czarny

Re: Jaki gwint ?

Post autor: jaco » 2017-05-31, 16:00

Maksimum komfortu i gwint w tym samym aucie w tym samym czasie?


Remember, There Is Life Beyond Grip

Naczelnik_Imperator
Młodszy Forumowicz
Posty: 15
Rejestracja: 2017-04-03, 07:14
Model: GT
Silnik: V8 5.0
Kolor: Red Race

Re: Jaki gwint ?

Post autor: Naczelnik_Imperator » 2017-05-31, 22:34

Oczywiscie możliwe maksimum komfortu jakie mozna osiagnac przy gwincie :) Jakiś czas temu miałem Lexusa SC430 do którego wrzuciłem zawias BC Racing i było bardzo przyjemnie, sporo niżej i całkiem niezle zbierał nierówności. Masa Lexusa jest zbliżona do Mustanga. Zastanawia mnie czy ktos juz wrzucal cos podobnego i jakie wrazenia z uzytkowania.



Awatar użytkownika
Rezor
Forumowicz
Posty: 1624
Rejestracja: 2015-03-19, 13:33
Model: SN95 GT
Silnik: V8 5.0
Kolor: Niebieski

Re: Jaki gwint ?

Post autor: Rezor » 2017-06-01, 01:02

Nawet 20kg może sprawić dużą różnicę. Inny środek ciężkości, inny rozstaw mas. Poza tym lexus "z fabryki siedzi niżej". Niestety taki urok sprężyn: im niżej tym bardziej będziesz czuł pod zadkiem każdy dołek. Pytanie też na jakich felgach i oponach chcesz jeździć? Może się okazać że mustang na 17" i gwincie jest bardziej komfortowy od fabrycznego zawieszenia i 20" felgami. Nie oczekiwałbym komfortu Bentleya. Jak chcesz glebę i komfort to raczej w stronę zawieszenia pneumatycznego bym się kierował


Mój mustang jest jak pies:
Ciągle się z nim bawię
Kobieta wypomina ile mam przez niego wydatków i problemów
Dzieci go lubią
Matka ma go dość bo przeorał jej podwórko
Ojciec zwie bo olał mu kostkę na podjeździe
Znajomi wciąż muszą o nim wysłuchiwać

Naczelnik_Imperator
Młodszy Forumowicz
Posty: 15
Rejestracja: 2017-04-03, 07:14
Model: GT
Silnik: V8 5.0
Kolor: Red Race

Re: Jaki gwint ?

Post autor: Naczelnik_Imperator » 2017-06-01, 11:34

Kolka 20' :) coś pewnie pokombinuje bo na zwykłym zawieszeniu auto siedzi jak dla mnie zbyt wysoko.



Awatar użytkownika
veeefour
Forumowicz
Posty: 1578
Rejestracja: 2016-02-25, 18:48
Model: 2015 GT Fastback US
Silnik: V8 5.0
Kolor: Race red AT
Kontakt:

Re: Jaki gwint ?

Post autor: veeefour » 2017-06-01, 11:46

Juz aftermarketowa sprezyna i amor bedzie 2-3x twardszy i o komforcie po woli bedzie mozna zapomniec.
Gwit to sport i raczej nikt tam nie mysli o komforcie - nie znam jeszcze takiego ktory byl by tak komfortowy jak fabryka.

Cos za cos :cwaniak:



Naczelnik_Imperator
Młodszy Forumowicz
Posty: 15
Rejestracja: 2017-04-03, 07:14
Model: GT
Silnik: V8 5.0
Kolor: Red Race

Re: Jaki gwint ?

Post autor: Naczelnik_Imperator » 2017-06-01, 20:59

To ja wiem ze nie będzie jak na fabryce :) ale dobrze byłoby wybrać taki gwint który ze wszystkich dostępnych będzie najbardziej komfortowy :D kto posiada u siebie jakikolwiek gwint czy będę pierwszy ? :P



ODPOWIEDZ

Wróć do „12. zawieszenie i układ kierowniczy”