geometria przód 2014

Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
piotrek200585
Młodszy Forumowicz
Posty: 58
Rejestracja: 2017-08-11, 15:38
Model: V6 2014
Silnik: V6 3.7
Kolor: Oxford White

geometria przód 2014

Post autor: piotrek200585 » 2017-10-12, 11:13

Witajcie,

Znacie może parametry geometrii przedniej osi do 3.7 2014 ?
Byłem na sprawdzaniu, ale dane brali z 2012 (obejmuje Shelby GT500): wszystkie modele wyjąwszy BOSS 302 (nowszych nie mieli)
Według ichniejszego programu kąt powinien mieścić się w przedziale 0*00'' a -1*30''
a według instrukcji serwisowej forda z 2011r jest to -0,75* +/- 0,75* czyli jeśli dobrze rozumiem od -1*50" do 0*00''
Gdzieś na forum wyczytałem, że najlepiej ustawiać na 0*00'', ale to też dotyczyło starszego rocznika niż mój

Mam wrażenie, że przednie koła mają kąt za bardzo na minusie (pochylone do środka), pomimo iż mieszczą sie w tolerancji

Help

Edit:
przed chwilą dorwałem coś takiego, z tego wynika że 2014 ustawia się tak samo jak w instrukcji 2011
Załączniki
Trust-the-Professionals.jpg



dtox
Forumowicz
Posty: 227
Rejestracja: 2016-06-17, 21:10
Model: GT
Silnik: V8 4.6
Lokalizacja:: Dziekanowice

Re: geometria przód 2014

Post autor: dtox » 2017-10-12, 14:31

Tego sie nie ustawia na fabrycznym zawieszeniu.
Jesli chcesz zmienic tzw negatyw na mniejszy, bo obnizyles zawieszenie, to musisz sobie kupic takie specjalne podkladki pod macphersony zwane Caster-Camber Plates.



Awatar użytkownika
piotrek200585
Młodszy Forumowicz
Posty: 58
Rejestracja: 2017-08-11, 15:38
Model: V6 2014
Silnik: V6 3.7
Kolor: Oxford White

Re: geometria przód 2014

Post autor: piotrek200585 » 2017-10-12, 15:45

To, że się nie ustawia teoretycznie to wiem, o CC też wiem.
Ale to nie zmienia faktu, że chciałbym wiedzieć jakie są prawidłowe parametry do mojego modelu, aby upewnić się, czy wszystko jest ok :)



Songoku
Młodszy Forumowicz
Posty: 48
Rejestracja: 2016-06-11, 12:12
Model: GT CS 2011
Silnik: V8 5.0
Kolor: black

Re: geometria przód 2014

Post autor: Songoku » 2018-09-24, 10:54

To znaczy ze kata nachylenia sie w mustangu nie reguluje ? nie ma zadnego mimośrodu do tego, czy tez przy obniżeniu zawieszenia ta regulacja jest poprostu niewystarczajaca zeby wygasic negatyw i trzeba CC plates albo Camber bolts ?



Awatar użytkownika
piotrek200585
Młodszy Forumowicz
Posty: 58
Rejestracja: 2017-08-11, 15:38
Model: V6 2014
Silnik: V6 3.7
Kolor: Oxford White

Re: geometria przód 2014

Post autor: piotrek200585 » 2018-09-25, 12:56

Songoku pisze:To znaczy ze kata nachylenia sie w mustangu nie reguluje ? nie ma zadnego mimośrodu do tego, czy tez przy obniżeniu zawieszenia ta regulacja jest poprostu niewystarczajaca zeby wygasic negatyw i trzeba CC plates albo Camber bolts ?
Nie ma żadnej regulacji. Tylko CC, albo śruby



tomaszg77
Młodszy Forumowicz
Posty: 15
Rejestracja: 2020-02-21, 08:30
Model: V
Silnik: V6 3.7
Kolor: Szary
Lokalizacja:: Jarocin
Stajnia: Stajnia Wielkopolska

Re: geometria przód 2014

Post autor: tomaszg77 » 2020-05-07, 11:32

Koledzy jakie są ustawienia zbieżności na oryginalnym zawieszeniu? Czy macie koledzy jakąś dokumentacje jak ustawić zbieżność przód Ford Mustang 2013? Pozdrawiam



Online
Awatar użytkownika
Michał P.
Forumowicz
Posty: 1642
Rejestracja: 2017-06-07, 11:18
Model: Mustang V GT/CS
Silnik: V8 5.0
Kolor: Czerwony
Lokalizacja:: Zabrze
Stajnia: Stajnia Górny Śląsk

Re: geometria przód 2014

Post autor: Michał P. » 2020-05-07, 14:03

tomaszg77 pisze:
2020-05-07, 11:32
Koledzy jakie są ustawienia zbieżności na oryginalnym zawieszeniu? Czy macie koledzy jakąś dokumentacje jak ustawić zbieżność przód Ford Mustang 2013? Pozdrawiam
Jeżeli się nie mylę to parę postów wyżej masz grafikę z rozpiską geometrii dla 2011-2014.


Mustang 3.7l - 2012 Black Beauty 2017 - 2021
Mustang 5.0 l - GT/VS 2012 2021 -

tomaszg77
Młodszy Forumowicz
Posty: 15
Rejestracja: 2020-02-21, 08:30
Model: V
Silnik: V6 3.7
Kolor: Szary
Lokalizacja:: Jarocin
Stajnia: Stajnia Wielkopolska

Re: geometria przód 2014

Post autor: tomaszg77 » 2020-05-11, 12:28

Według tej rozpiski powyżej mam ustawione i jest ok! Pozdrawiam :)



ODPOWIEDZ

Wróć do „12. zawieszenie i układ kierowniczy”