Wybór wahaczy tylnych dolnych

Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, celibad, pluzz, stang232

Awatar użytkownika
lamina
Stowarzyszenie MKP
Posty: 1005
Rejestracja: 2012-05-28, 20:54
Model: GT390 1968
Silnik: inny V8
Kolor: Highland Green
Lokalizacja:: Pruszków/Pisz
Stajnia: Stajnia Mazowiecka

Re: Wybór wahaczy tylnych dolnych

Post autor: lamina » 2018-02-15, 12:28

Krystian75 pisze:to i ja teraz się trochę dowiedziałem :D , dlatego zamówiłem sobie ten zestaw https://www.cjponyparts.com/ford-racing ... MFR3AMGTA/" onclick="window.open(this.href);return false; mam nadzieje że prowadzenie sie znacząco poprawi a jak będzie trzeba zrobić korektę to się do laminy zwrócę ;) .....
obniżają o około 1 cal.... dołożyłbym relocation brackets do tyłu i już chyba pomyślałbym o regulowanych końcówkach drążków z przodu i KONIECZNIE śruby do regulacji pochylenia !!!!



Krystian75
Młodszy Forumowicz
Posty: 97
Rejestracja: 2017-06-08, 08:40
Model: GT CS 2008
Silnik: V8 4.6
Kolor: biały
Lokalizacja:: NIECHORZE
Stajnia: Stajnia Pomorze
Kontakt:

Re: Wybór wahaczy tylnych dolnych

Post autor: Krystian75 » 2018-02-15, 12:37

końcówki drążka kierowniczego mam steeda, a śruby to które :wstyd:



Awatar użytkownika
lamina
Stowarzyszenie MKP
Posty: 1005
Rejestracja: 2012-05-28, 20:54
Model: GT390 1968
Silnik: inny V8
Kolor: Highland Green
Lokalizacja:: Pruszków/Pisz
Stajnia: Stajnia Mazowiecka

Re: Wybór wahaczy tylnych dolnych

Post autor: lamina » 2018-02-15, 12:43

Krystian75 pisze:końcówki drążka kierowniczego mam steeda, a śruby to które :wstyd:
https://www.americanmuscle.com/eibach-p ... -0512.html" onclick="window.open(this.href);return false;
mozna to i u Eibacha czy Koni w Polsce kupić.



Awatar użytkownika
lamina
Stowarzyszenie MKP
Posty: 1005
Rejestracja: 2012-05-28, 20:54
Model: GT390 1968
Silnik: inny V8
Kolor: Highland Green
Lokalizacja:: Pruszków/Pisz
Stajnia: Stajnia Mazowiecka

Re: Wybór wahaczy tylnych dolnych

Post autor: lamina » 2018-02-15, 12:44

Krystian75 pisze:końcówki drążka kierowniczego mam steeda, a śruby to które :wstyd:
pytanie czy wysokość drążków dobrze wyregulowali.... czy w ogóle umieli i wiedzieli jak to sie robi... i najbardziej rozbijajace pytanie dla gości od geometrii.... czy w ogóle wiedzą po co to jest :)...... niestety z tym bywa kiepsko...



Krystian75
Młodszy Forumowicz
Posty: 97
Rejestracja: 2017-06-08, 08:40
Model: GT CS 2008
Silnik: V8 4.6
Kolor: biały
Lokalizacja:: NIECHORZE
Stajnia: Stajnia Pomorze
Kontakt:

Re: Wybór wahaczy tylnych dolnych

Post autor: Krystian75 » 2018-02-15, 12:49

czy elocation brackets są konieczne, łape do trzymania dyfra mam bez regulacji



Awatar użytkownika
lamina
Stowarzyszenie MKP
Posty: 1005
Rejestracja: 2012-05-28, 20:54
Model: GT390 1968
Silnik: inny V8
Kolor: Highland Green
Lokalizacja:: Pruszków/Pisz
Stajnia: Stajnia Mazowiecka

Re: Wybór wahaczy tylnych dolnych

Post autor: lamina » 2018-02-15, 12:55

Krystian75 pisze:czy elocation brackets są konieczne, łape do trzymania dyfra mam bez regulacji
przy obniżeniu 1 cal jeśli będziesz miał puste auto to bedzie jeszcze znośnie, ale jak siądzie tył z bagażami to może być gorzej.
jeśli zjawisko wheel hop ci nie przeszkadza to nie ma problemu
od 46 sekundy " onclick="window.open(this.href);return false;

to dokładnie jest wheel hop
" onclick="window.open(this.href);return false;



Krystian75
Młodszy Forumowicz
Posty: 97
Rejestracja: 2017-06-08, 08:40
Model: GT CS 2008
Silnik: V8 4.6
Kolor: biały
Lokalizacja:: NIECHORZE
Stajnia: Stajnia Pomorze
Kontakt:

Re: Wybór wahaczy tylnych dolnych

Post autor: Krystian75 » 2018-02-15, 13:03

w mordę teraz będę miał stresa przy szybkiej jeżdzie :szok: hmm chyba nie ma wyjścia i będzie trzeba kupić :D , tylko będę miał problem aby to wszystko dobrze zestroić u mnie dobrego mechanika ze świecą szukać



Awatar użytkownika
lamina
Stowarzyszenie MKP
Posty: 1005
Rejestracja: 2012-05-28, 20:54
Model: GT390 1968
Silnik: inny V8
Kolor: Highland Green
Lokalizacja:: Pruszków/Pisz
Stajnia: Stajnia Mazowiecka

Re: Wybór wahaczy tylnych dolnych

Post autor: lamina » 2018-02-15, 13:06

tu nie chodzi o prędkość a w zasadzie o palenie gumy i ostry start..... zjawisko podczas jazdy występuje w skrajnych sytuacjach....... ale np na śliskiej nawierzchni jak koło traci przyczepność i zaczyna się ślizgac... w skrajnej sytuacji zacznei podskakiwac tracąc całkowicie stycznosć z podłożem... i wtedy mamy nikontrolowanego bączka...

w 90% przypadków chodzi o palenie gumy i start na 1/4 mili.... przy mocnych autach to moze nawet w dalszej konsekwencji jeśli pojawia się często rozwalić dyfer.

Prawda jest taka, że chyba 80% mustangów w Polsce ma obniżone zawieszenie..... a Relocation Brackets może z 15% z nich albo mniej.
w USA niestety podobnie...... potem oglądamy filmy ze zlotów w USA jak to mustangi po ludziach jeżdżą.



Awatar użytkownika
lamina
Stowarzyszenie MKP
Posty: 1005
Rejestracja: 2012-05-28, 20:54
Model: GT390 1968
Silnik: inny V8
Kolor: Highland Green
Lokalizacja:: Pruszków/Pisz
Stajnia: Stajnia Mazowiecka

Re: Wybór wahaczy tylnych dolnych

Post autor: lamina » 2018-02-15, 13:22

Krystian75 pisze:w mordę teraz będę miał stresa przy szybkiej jeżdzie :szok: hmm chyba nie ma wyjścia i będzie trzeba kupić :D , tylko będę miał problem aby to wszystko dobrze zestroić u mnie dobrego mechanika ze świecą szukać
Relocation Bracket zakładałem pierwsze u siebie na kobyłkach, tam nie ma regulacji.... jeśli kupujesz te z kilkoma otworami to przykręcasz proporcjonalnie do obnizenia i tyle. przy 1" zazwyczaj montuje się na średnim otworze.



Krystian75
Młodszy Forumowicz
Posty: 97
Rejestracja: 2017-06-08, 08:40
Model: GT CS 2008
Silnik: V8 4.6
Kolor: biały
Lokalizacja:: NIECHORZE
Stajnia: Stajnia Pomorze
Kontakt:

Re: Wybór wahaczy tylnych dolnych

Post autor: Krystian75 » 2018-02-15, 13:28

dzieki za podpowiedz :D , czyli mogę sobie zostawić łape mostu bez regulacji



Awatar użytkownika
nomad
Forumowicz
Posty: 635
Rejestracja: 2011-07-09, 18:34
Model: Bullitt & 939
Silnik: V8 4.6
Kolor: Highland Green

Re: Wybór wahaczy tylnych dolnych

Post autor: nomad » 2018-02-15, 13:41

Krystian, a środkowy wahacz Steeda masz w której wersji?
Steeda produkuje identycznie wyglądające 2 wersje nieregulowane, tyle że jedna jest krótsza - właśnie do obniżonego zawieszenia korygując kąt na moście (ja mam taki wahacz Steeda).

Jak zamówiłeś cały zestaw Ford Racing to dorzuć te obniżone mocowania Ford Racing z BOSSa 302S. Idealnie się sprawdzają z wahaczami z BOSSa 302R (podobne do Steeda) i resztą zawiasu FRPP.
Ostatnio zmieniony 2018-02-15, 13:45 przez nomad, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
lamina
Stowarzyszenie MKP
Posty: 1005
Rejestracja: 2012-05-28, 20:54
Model: GT390 1968
Silnik: inny V8
Kolor: Highland Green
Lokalizacja:: Pruszków/Pisz
Stajnia: Stajnia Mazowiecka

Re: Wybór wahaczy tylnych dolnych

Post autor: lamina » 2018-02-15, 13:44

nomad pisze: Jak zamówiłeś cały zestaw Ford Racing to dorzuć te obniżone mocowania Ford Racing z BOSSa 302S.
Idealnie się sprawdzają z wahaczami z BOSSa 302R.
Potwierdzam :) :evil:



Krystian75
Młodszy Forumowicz
Posty: 97
Rejestracja: 2017-06-08, 08:40
Model: GT CS 2008
Silnik: V8 4.6
Kolor: biały
Lokalizacja:: NIECHORZE
Stajnia: Stajnia Pomorze
Kontakt:

Re: Wybór wahaczy tylnych dolnych

Post autor: Krystian75 » 2018-02-15, 13:46

mam ten zestaw założony https://lmr.com/item/ST-5552003/Mustang ... he-Hop-Pak" onclick="window.open(this.href);return false;



Awatar użytkownika
Michał P.
Forumowicz
Posty: 1634
Rejestracja: 2017-06-07, 11:18
Model: Mustang V GT/CS
Silnik: V8 5.0
Kolor: Czerwony
Lokalizacja:: Zabrze
Stajnia: Stajnia Górny Śląsk

Re: Wybór wahaczy tylnych dolnych

Post autor: Michał P. » 2018-02-15, 13:49

Powiem wam, że dobrze się temat rozwinął bo szukałem coś o zawieszeniu i ciężko cokolwiek znaleźć a tu proszę ! Tyle wiedzy. Pytanie, przy standardowych sprężynach warto zamontować "relocation bracket" oraz regulowany górny drążek do dyfra ?


Mustang 3.7l - 2012 Black Beauty 2017 - 2021
Mustang 5.0 l - GT/VS 2012 2021 -

Awatar użytkownika
nomad
Forumowicz
Posty: 635
Rejestracja: 2011-07-09, 18:34
Model: Bullitt & 939
Silnik: V8 4.6
Kolor: Highland Green

Re: Wybór wahaczy tylnych dolnych

Post autor: nomad » 2018-02-15, 13:54

Krystian75 pisze:mam ten zestaw założony https://lmr.com/item/ST-5552003/Mustang ... he-Hop-Pak" onclick="window.open(this.href);return false;
Czyli wersja krótsza,o której pisałem. Nie potrzebujesz regulowanego w takim razie :ok:
This stop the hop package is for lowered cars only, not stock ride height ford mustangs.
Michał, nie. Te części korygują zmiany w geometrii wywołane niższymi sprężynami.



ODPOWIEDZ

Wróć do „12. zawieszenie i układ kierowniczy”