Stabilizator tylny - poliuretany vs aftermarket

Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, celibad, pluzz, stang232

Awatar użytkownika
RAFAŁ (GROSZEK)
Stowarzyszenie MKP
Posty: 2380
Rejestracja: 2009-03-28, 17:28
Model: był SN95 jest GT2011
Silnik: V8 5.0
Kolor: SREBRNY

Re: Stabilizator tylny - poliuretany vs aftermarket

Post autor: RAFAŁ (GROSZEK) » 2018-04-13, 05:49

Michał P. pisze:W Polsce :D inter-rally.pl mieli ostatnią sztukę.
dzięki za linka , właśnie zamówiłem sobie stabilizator na tył do mojego macha1 1973 , w usa kwoty powyżej 1 tyś , a tu niespodzianka tylko 678 :D



Awatar użytkownika
walczykkk
Młodszy Forumowicz
Posty: 60
Rejestracja: 2016-01-06, 15:37
Model: 2013 V6 CONVERTIBLE
Silnik: V6 3.7
Kolor: PERFORMANCE WHITE
Lokalizacja:: WIELICZKA

Re: Stabilizator tylny - poliuretany vs aftermarket

Post autor: walczykkk » 2018-04-13, 06:26

Dzięki kolego :D :ok:



Awatar użytkownika
Michał P.
Forumowicz
Posty: 1634
Rejestracja: 2017-06-07, 11:18
Model: Mustang V GT/CS
Silnik: V8 5.0
Kolor: Czerwony
Lokalizacja:: Zabrze
Stajnia: Stajnia Górny Śląsk

Re: Stabilizator tylny - poliuretany vs aftermarket

Post autor: Michał P. » 2018-04-13, 08:28

Służę pomocą :D też bylem zdzwiony, cena w USA to 240$ za stabilizator (sama cena zakupu) a tu, z wysyłką 840 zł czy jakoś tak, strzelam, że to były ich ostatnie sztuki, może stąd cena, a może i nie, mam nadzieję, że to ich uruchomi bardziej na Mustangi.


Mustang 3.7l - 2012 Black Beauty 2017 - 2021
Mustang 5.0 l - GT/VS 2012 2021 -

Awatar użytkownika
pavlito
Stowarzyszenie MKP
Posty: 1299
Rejestracja: 2008-12-21, 03:34
Model: GT 05 premium manual
Silnik: V8 4.6
Kolor: Sonic Blue

Re: Stabilizator tylny - poliuretany vs aftermarket

Post autor: pavlito » 2018-04-13, 09:48

Michał P. pisze:Rafał, tymi ostatnimi 6 słowami mnie mocno zachęciłeś :D
Dzięki za opinie, szala ciut się przechyliła na rzecz Whiteline.

Chciałbym (jeżeli ktoś ma / miał) opinie na temat zestawów poliuretanów do fabrycznego stabilizatora, czy ma to sens jak się sprawuje itd.
Co prawda temat rozwiązany (gratulacje), ale ja dodam opinię o poliuretanach, bo od wielu lat jeżdżę na zestawie Protane (Steeda).
Jest sztywniejszy, nie mam wheelhop, łatwiej się kontroluje zamiatanie tyłem ;) Skrzypienie występuje z czasem (można smarować), ale Mustang to nie jest cicha limuzyna i w tej całej orkiestrze V8, wydechu i dźwięków kabiny mi to zupełnie nie przeszkadza. Na kiepskich drogach wyraźnie sztywniej - nie wszystkim to odpowiada. Mimo wielu lat nic mi się nie poluźniło i nie stuka.



Awatar użytkownika
Michał P.
Forumowicz
Posty: 1634
Rejestracja: 2017-06-07, 11:18
Model: Mustang V GT/CS
Silnik: V8 5.0
Kolor: Czerwony
Lokalizacja:: Zabrze
Stajnia: Stajnia Górny Śląsk

Re: Stabilizator tylny - poliuretany vs aftermarket

Post autor: Michał P. » 2018-04-13, 23:27

Czyli dodatkowy plus dla kolejnej osoby, która będzie miała dylemat.
Mój zestaw może wyląduje jutro rano pod spodem Rumaka :cwaniak:


Mustang 3.7l - 2012 Black Beauty 2017 - 2021
Mustang 5.0 l - GT/VS 2012 2021 -

Joker
Młodszy Forumowicz
Posty: 81
Rejestracja: 2017-12-03, 15:18
Model: GT '13 Convertible
Silnik: V8 5.0
Lokalizacja:: Wawa

Re: Stabilizator tylny - poliuretany vs aftermarket

Post autor: Joker » 2018-04-15, 14:38

No i jak , zamontowales stabilizator ?



Awatar użytkownika
Michał P.
Forumowicz
Posty: 1634
Rejestracja: 2017-06-07, 11:18
Model: Mustang V GT/CS
Silnik: V8 5.0
Kolor: Czerwony
Lokalizacja:: Zabrze
Stajnia: Stajnia Górny Śląsk

Re: Stabilizator tylny - poliuretany vs aftermarket

Post autor: Michał P. » 2018-04-15, 14:43

Tak :D zachęcam do wejścia na mój wątek:
https://forum.mustangklub.pl/forum/view ... 2&start=60" onclick="window.open(this.href);return false;


Mustang 3.7l - 2012 Black Beauty 2017 - 2021
Mustang 5.0 l - GT/VS 2012 2021 -

Awatar użytkownika
walczykkk
Młodszy Forumowicz
Posty: 60
Rejestracja: 2016-01-06, 15:37
Model: 2013 V6 CONVERTIBLE
Silnik: V6 3.7
Kolor: PERFORMANCE WHITE
Lokalizacja:: WIELICZKA

Re: Stabilizator tylny - poliuretany vs aftermarket

Post autor: walczykkk » 2018-06-19, 14:57

Witam

Szukam zestawu stabilizatorów do 2013 V6 3.7 Cabrio.
Z ww. zestawu whiteline pasowałby mi tylko przedni stabilizator z tego co się dowiadywałem od sprzedawcy z Inter-Rally .
Na stronie AM znalazłem taki zestaw Eibach 35129.320
Ten pasuje też to cabrio.
Link : https://www.americanmuscle.com/eibach-a ... -1112.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Jak wiadomo ponad tysiak za przesyłke. Zadzwoniłem do przedstawiciela Eibach -a w Pl w Gdańsku ,3200 PLN brutto z przesyłką.
Może ktoś z Was zna jakis sklep w okolicach Krakowa ,albo strone www gdzie można by taki zestaw kupić taniej?

Pozdrawiam



Awatar użytkownika
Michał P.
Forumowicz
Posty: 1634
Rejestracja: 2017-06-07, 11:18
Model: Mustang V GT/CS
Silnik: V8 5.0
Kolor: Czerwony
Lokalizacja:: Zabrze
Stajnia: Stajnia Górny Śląsk

Re: Stabilizator tylny - poliuretany vs aftermarket

Post autor: Michał P. » 2018-06-19, 15:10

Co do wysyłki ze stanów, zawsze możesz skorzystać z pośredników, którzy ściągną to za mniejszą kwotę, będzie to trwało dłużej (droga morska) ale będzie znacznie taniej.


Mustang 3.7l - 2012 Black Beauty 2017 - 2021
Mustang 5.0 l - GT/VS 2012 2021 -

Awatar użytkownika
walczykkk
Młodszy Forumowicz
Posty: 60
Rejestracja: 2016-01-06, 15:37
Model: 2013 V6 CONVERTIBLE
Silnik: V6 3.7
Kolor: PERFORMANCE WHITE
Lokalizacja:: WIELICZKA

Re: Stabilizator tylny - poliuretany vs aftermarket

Post autor: walczykkk » 2018-06-19, 20:40

No z tego Eibacha polskiego napisali że okres oczekiwania od 6 do 8 tygodni .Więc tak jak piszesz kolego z USA jedynie , bo suma sumarum na to samo wyjdzie.



Awatar użytkownika
Michał P.
Forumowicz
Posty: 1634
Rejestracja: 2017-06-07, 11:18
Model: Mustang V GT/CS
Silnik: V8 5.0
Kolor: Czerwony
Lokalizacja:: Zabrze
Stajnia: Stajnia Górny Śląsk

Re: Stabilizator tylny - poliuretany vs aftermarket

Post autor: Michał P. » 2018-06-19, 22:12

Napisałem do Ciebie.


Mustang 3.7l - 2012 Black Beauty 2017 - 2021
Mustang 5.0 l - GT/VS 2012 2021 -

Awatar użytkownika
misiekwaw
Stowarzyszenie MKP
Posty: 167
Rejestracja: 2009-08-10, 15:25
Model: 2015 R/T + 2013 V6
Silnik: inny V8
Kolor: Ivory White + Grabber Blue
Lokalizacja:: Zadupiodwory
Stajnia: Stajnia Mazowiecka
Kontakt:

Re: Stabilizator tylny - poliuretany vs aftermarket

Post autor: misiekwaw » 2018-12-28, 13:17

Jak wrażenia z jazdy po montażu?


Challenger R/T :DD
Tuned by DISI-tune :DD

Awatar użytkownika
Michał P.
Forumowicz
Posty: 1634
Rejestracja: 2017-06-07, 11:18
Model: Mustang V GT/CS
Silnik: V8 5.0
Kolor: Czerwony
Lokalizacja:: Zabrze
Stajnia: Stajnia Górny Śląsk

Re: Stabilizator tylny - poliuretany vs aftermarket

Post autor: Michał P. » 2018-12-28, 15:00

misiekwaw pisze:
2018-12-28, 13:17
Jak wrażenia z jazdy po montażu?
U mnie, wymiana tylnego na regulowany whiteline inne auto ! dupka mniej się buja, tył jest bardziej posłuszny, łatwiej się wchodzi i wychodzi boczkiem w zakręt. Jak dla mnie bomba i must have w każdym mustangu, który ma dawać frajde z jazdy.


Mustang 3.7l - 2012 Black Beauty 2017 - 2021
Mustang 5.0 l - GT/VS 2012 2021 -

Awatar użytkownika
misiekwaw
Stowarzyszenie MKP
Posty: 167
Rejestracja: 2009-08-10, 15:25
Model: 2015 R/T + 2013 V6
Silnik: inny V8
Kolor: Ivory White + Grabber Blue
Lokalizacja:: Zadupiodwory
Stajnia: Stajnia Mazowiecka
Kontakt:

Re: Stabilizator tylny - poliuretany vs aftermarket

Post autor: misiekwaw » 2018-12-28, 15:12

ok, dzięki :ok:


Challenger R/T :DD
Tuned by DISI-tune :DD

ODPOWIEDZ

Wróć do „12. zawieszenie i układ kierowniczy”