Sprowadzenie Stanga z USA

porady dla kupujących Mustanga V generacji

Moderatorzy: Pavulon_, stang232, celibad, pluzz

ODPOWIEDZ
KamilJaworzno
Posty: 2
Rejestracja: 2016-03-14, 01:01

Sprowadzenie Stanga z USA

Post autor: KamilJaworzno » 2019-02-19, 19:52

Witam. Ostatnimi czasy czaję się na Focusa MK3 ST zza oceanu, ale wybór jest dosyć okrojony i tak całkiem przypadkiem wpadłem na to, żeby może poszukać Mustanga. Zawsze był w sferze marzeń, ale w sumie czemu by sobie nie pozwolić na takiego. Jeśli chodzi o formalności, od dwóch miesięcy się zagłębiam w temat sprowadzania, więc mniej więcej wiem co i jak.

Przechodząc do meritum, interesuje mnie wersja 3.7, bo nie mam stacji benzynowej, a ma całkiem spoko opinie. Orientujecie się może jakim trzeba dysponować budżetem, żeby teraz wylicytowac rocznik 2010-12? W Focusie szukałem sztuk z uszkodzeniem tyłu typu klapa + delikatnie poszycie ćwiartki, ale w tym przypadku nie wiem jakie uszkodzenia będą najlepsze i najtańsze do usunięcia ze względu na dostępność części. Wiadomo, że po zakupie auto jedzie na dostosowanie lamp, ale w przypadku Foki musiałbym pojechać na rolki i wgrać mapę silnika na naszym paliwie. W mustangu na polskiej 95 też odczuję spadek mocy i konieczny będzie remap?



Awatar użytkownika
Radziu
Forumowicz
Posty: 496
Rejestracja: 2012-04-12, 10:46
Model: 2012 Premium Pony
Silnik: V6 3.7
Kolor: Czarny
Lokalizacja:: Warszawa
Stajnia: Stajnia Mazowiecka

Re: Sprowadzenie Stanga z USA

Post autor: Radziu » 2019-02-20, 10:44

Nie będzie spadku mocy na 95.

Licytację wygrasz w zakresie 3-6k USD, w zależności od wyposażenia i uszkodzeń.

Dostępność części bez z znaczenia czy przód czy tył. Najdroższe są maski, klapy tylne, lampy, nadkola tylne.



Robvalk
Posty: 5
Rejestracja: 2018-05-28, 21:25
Model: GT
Silnik: V8 5.0
Lokalizacja:: Kurpie

Re: Sprowadzenie Stanga z USA

Post autor: Robvalk » 2019-02-26, 21:58

A niech się podepnę pod temat, kupisz z aukcji w USA, mnożysz x3 i masz cenę w Polsce na podwórku. Jeśli dostaniesz taniej, chwała Ci, bo się dało taniej niż na aukcjach polskich. Pozostaje kwestia napraw i dostosowania wym. tech. Wersje 3.7 są tańsze, gdyż nie są wersją 5.0 (V8) :hurra:. Chociaż to ogólniki. A co do spalania, to 5.0 pali mniej niż mój opel z 2.0 silnikiem (12,6l/100km)



ODPOWIEDZ

Wróć do „19. kupowanie samochodu”