V6 2013 kupić, sprowadzić czy odpuścić? (Pomyliłem dział, gdyby dało się przenieść.)

porady dla kupujących Mustanga V generacji

Moderatorzy: Pavulon_, stang232, celibad, pluzz

ODPOWIEDZ
Eql
Posty: 5
Rejestracja: 2017-10-02, 16:51
Model: -
Kolor: -

V6 2013 kupić, sprowadzić czy odpuścić? (Pomyliłem dział, gdyby dało się przenieść.)

Post autor: Eql » 2019-07-17, 12:00

Cześć

1. Czy do 60k zł da radę kupić coś sensownego i bezpiecznego do jazdy (wyczytałem tutaj że z tym to różnie może być)? A już widziałem takie V6 2013 za 80k+
2. Widziałem, że Karola z Gliwic był polecany, więc zapytam czy ktoś miał jakieś negatywne doświadczenia kupując u niego (bo że pozytywne to wiem)? :)
3. Czy może lepiej pójść w stronę sprowadzenia i naprawienia? Minusem jest to, że to najdłuższa opcja i najmniej wygodna do realizacji opcja
4. Jakie przebiegi są duże dla tego silnika? Bodajże na grupie na fb wyczytałem, że podobno +100k km to już ryzyko zakupu, a przy 200k km to już powoli koniec jego życia :)

Pomyliłem dział, gdyby dało się przenieść.



Matt84
Forumowicz
Posty: 680
Rejestracja: 2016-03-20, 15:11
Model: 2013
Silnik: V6 3.7

Re: V6 2013 kupić, sprowadzić czy odpuścić? (Pomyliłem dział, gdyby dało się przenieść.)

Post autor: Matt84 » 2019-07-17, 20:07

1. Za 60-70 tys. da radę i na forum takie się sprzedawały - od kilku lat w jednych rękach, dopieszczone
2. -
3. -
4. - nie wiem co miałoby się psuć po 100 kkm a umierać po 200 kkm, może rozrząd i szklanki do wymiany czyli nic wielkiego. Dla mnie to mity i głupia magia liczb. Jak na razie te silniki wydają się pancerne i ja uważam, że mając 124 kkm dopiero go docieram ;)



krosster
Forumowicz
Posty: 871
Rejestracja: 2014-12-01, 22:15
Model: BULLITT 2008
Silnik: V8 4.6
Kolor: highland green
Lokalizacja:: Gliwice
Stajnia: Stajnia Górny Śląsk
Kontakt:

Re: V6 2013 kupić, sprowadzić czy odpuścić? (Pomyliłem dział, gdyby dało się przenieść.)

Post autor: krosster » 2019-07-19, 07:10

Dla ułatwienia tutaj na forum.

Krosster - Karol z gliwic :) to ja.

Polecam prześledzić moje posty na forum MKP



Dominik11
Posty: 3
Rejestracja: 2021-01-04, 17:17
Model: W poszukiwaniu
Lokalizacja:: Radom

Re: V6 2013 kupić, sprowadzić czy odpuścić? (Pomyliłem dział, gdyby dało się przenieść.)

Post autor: Dominik11 » 2021-01-04, 18:20

Witam wszystkich
Nie chciałem zakładać nowego tematu, a że pytanie podobne postanowiłem napisać tutaj.

Chciałbym w okolicach czerwca sprowadzić Mustanga V6 z 2013 z USA. W związku z tym mam kilka pytań.
1. Ile czasu trwa sprowadzenie ?
2. Jaki budżet muszę mieć przygotowany na Mustanga V6 z 2013 ? Jaki na wersję base, a jaki na wersje premium ? (oczywiście orientacyjnie zdaje sobie sprawę, że zależy to od wielu czynników)
3. Czy pora roku będzie miała wpływ na cenę ?
4. Kogo polecacie do sprowadzenia ? Chciałbym aby naprawą zajęła się osoba sprowadzająca i żeby mi pomogła w sprawach papierkowych( dużo firm się teraz tym zajmuje i ciężko wybrać jedną )
5. Jaką prowizje pobierają firmy pośredniczące?

Na ten moment chyba nie mam więcej pytań ale z czasem pewnie się pojawią.
Będę wdzięczny za każdą pomoc w tym temacie.



krosster
Forumowicz
Posty: 871
Rejestracja: 2014-12-01, 22:15
Model: BULLITT 2008
Silnik: V8 4.6
Kolor: highland green
Lokalizacja:: Gliwice
Stajnia: Stajnia Górny Śląsk
Kontakt:

Re: V6 2013 kupić, sprowadzić czy odpuścić? (Pomyliłem dział, gdyby dało się przenieść.)

Post autor: krosster » 2021-01-04, 20:02

Cześć

Importuje i naprawiam na zlecenie klienta. Wiele osób z klubu ma odemnie konie.

1. jeżeli wschód USA to 6 tygodni, jak California to 8-10 tygodni. Naprawa (blacharz, lakiernik, mechanik, elektronik itd) ok 6 tygodni, pomagam ze wszystkim. Klient sie o nic nie martwi i przyjezdza po zrobionego konia
2. Wersji base nie ma sensu, odradzam. róznice w zakupie w USA ok 500-800$ za podobnie uszkodzonego, a potem trudno sprzedać. Generalnie na dobrze zrobionego mustang ze wszystkimi opłatami musisz szykować sie na kwote ok 50-55k może być więcej zależy od życzeń przy naprawie. Wiele importerów pomija takie koszty, jak: tłumaczenie dokumentów, przegląd okresowy+powypadkowy, przeróbke świateł, wymiana akumulatora, serwis u mechanika - klima, zbierzność, klocki tarcze jeżeli jest taka potrzeba lub częsci z zawieszenia. Przeróbke świateł też robie tylko w HD Customs, to wszystko kosztuje ale potem nie ma problemu. Często opony to śmietnik, felgi do regeneracji. itd.
3. tak, najlepiej kupować listopad-luty potem drożej na aukcjach
4 i 5. Odradzam firmy które pośredniczą jedynie w imporcie, jeżeli firma nie świadczy usługi naprawy i nie robi wstępnej wyceny prawdopodbnie ożeni Ci pierwszą sztuke z aukcji byleby zgarnąć prowizje.

Pozdrawiam i zapraszam do kontaktu
Karol Kania



Dominik11
Posty: 3
Rejestracja: 2021-01-04, 17:17
Model: W poszukiwaniu
Lokalizacja:: Radom

Re: V6 2013 kupić, sprowadzić czy odpuścić? (Pomyliłem dział, gdyby dało się przenieść.)

Post autor: Dominik11 » 2021-01-04, 22:06

I tu pojawia się pierwszy problem. Mój budżet będzie wynosił około 40 tys zł. Podpowiecie za jakim rocznikiem mogę się rozglądać, żeby zmieścić się w tej kwocie?



krosster
Forumowicz
Posty: 871
Rejestracja: 2014-12-01, 22:15
Model: BULLITT 2008
Silnik: V8 4.6
Kolor: highland green
Lokalizacja:: Gliwice
Stajnia: Stajnia Górny Śląsk
Kontakt:

Re: V6 2013 kupić, sprowadzić czy odpuścić? (Pomyliłem dział, gdyby dało się przenieść.)

Post autor: krosster » 2021-01-05, 10:17

niestety... maks 2011 i to z bólem



Awatar użytkownika
Michał P.
Forumowicz
Posty: 1641
Rejestracja: 2017-06-07, 11:18
Model: Mustang V GT/CS
Silnik: V8 5.0
Kolor: Czerwony
Lokalizacja:: Zabrze
Stajnia: Stajnia Górny Śląsk

Re: V6 2013 kupić, sprowadzić czy odpuścić? (Pomyliłem dział, gdyby dało się przenieść.)

Post autor: Michał P. » 2021-01-05, 11:14

Dominik11 pisze:
2021-01-04, 22:06
I tu pojawia się pierwszy problem. Mój budżet będzie wynosił około 40 tys zł. Podpowiecie za jakim rocznikiem mogę się rozglądać, żeby zmieścić się w tej kwocie?
Krosster oczywiście mówi o egzemplarzach wartych uwagi bo oczywiście wszędzie pełno jest okazji, perełek za 30-35 tyś zł ale jestem bardzo pewny tego, że kolejne 10 Twoich postów po zakupie takiego auta to będzie z cyklu "coś stuka" , "jak wymienić półosie w moście ?" , "czy takie wibracje to normalka ?"

Niestety Mustangami mocno się zainteresowali "typowi" handlarze bo o zarobek nie ciężko, ściągnąć gruza z USA, ponaciągać, wyklepać, zmontować na zamiennikach i heja ! Przecież to ten sam samochód co o 10-15k drożej ? Noo właśnie nie ten sam :)

Niestety np. ja padłem ofiarą handlarza z Tarnowskich Gór, gdzie 3 lata temu kupiłem 2012r 3,7l premium za 65k zł (było to wtedy wyższa średnia półka cenowa), a z czasem okazało się, że półoś krzywa, brak poduszki fotela kierowcy, zwrotnica zamiast wymieniona to wystukana, tylne poszycie do poprawy bo zaczęła wychodzić korozja ...

Także schowaj emocje i nie bierz pierwszego lepszego egzemplarza bo cena jest niska, niestety z takiego podejścia później jest między innymi opinia, że Ford g wort , bo ludziska chcą auto kupić o 20% taniej niż jego wartość, a to się później odbija na jego stanie.


Mustang 3.7l - 2012 Black Beauty 2017 - 2021
Mustang 5.0 l - GT/VS 2012 2021 -

Dominik11
Posty: 3
Rejestracja: 2021-01-04, 17:17
Model: W poszukiwaniu
Lokalizacja:: Radom

Re: V6 2013 kupić, sprowadzić czy odpuścić? (Pomyliłem dział, gdyby dało się przenieść.)

Post autor: Dominik11 » 2021-01-05, 14:26

W takim razie nie pozostaje nic innego jak trzymać emocje na wodzy i dozbierać do czegoś wartego uwagi.
Dziękuje za pomoc i kubeł zimnej wody.



Awatar użytkownika
Michał P.
Forumowicz
Posty: 1641
Rejestracja: 2017-06-07, 11:18
Model: Mustang V GT/CS
Silnik: V8 5.0
Kolor: Czerwony
Lokalizacja:: Zabrze
Stajnia: Stajnia Górny Śląsk

Re: V6 2013 kupić, sprowadzić czy odpuścić? (Pomyliłem dział, gdyby dało się przenieść.)

Post autor: Michał P. » 2021-01-06, 17:50

No niestety :/ fajnie spełnić jedno z motoryzacyjnych marzeń ale może Ci to się odbić czkawką. Najlepiej jakbyś uderzył do Krosstera, zaufany człowiek na forum i myślę, że nikt nie powie o nim złego słowa, osobiście widziałem parę jego aut i zrobione są dobrze.

Może V gen 2005-2010 ?


Mustang 3.7l - 2012 Black Beauty 2017 - 2021
Mustang 5.0 l - GT/VS 2012 2021 -

ODPOWIEDZ

Wróć do „19. kupowanie samochodu”