Zdjęcie blokady Vmax 180

nasze modyfikacje

Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz

Matt84
Forumowicz
Posty: 680
Rejestracja: 2016-03-20, 15:11
Model: 2013
Silnik: V6 3.7

Re: Zdjęcie blokady Vmax 180

Post autor: Matt84 » 2017-08-18, 15:17

Rozważałem przywóz wału jako bagaż w samolocie, ale o parę cali przekracza dopuszczalny rozmiar standardowego bagażu i pojawiają się dopłaty za oversize i nadbagaż (w moim przypadku w sumie 585 $), które czynią sprawę nieopłacalną. Będę pewnie kombinował inaczej i zobaczymy jak wyjdzie ;)



Feniks
Forumowicz
Posty: 417
Rejestracja: 2016-01-16, 06:31
Model: GT Premium
Silnik: V8 5.0
Kolor: Ruby Red

Re: Zdjęcie blokady Vmax 180

Post autor: Feniks » 2017-08-18, 20:13

Matt84 pisze:Rozważałem przywóz wału jako bagaż w samolocie, ale o parę cali przekracza dopuszczalny rozmiar standardowego bagażu i pojawiają się dopłaty za oversize i nadbagaż (w moim przypadku w sumie 585 $), które czynią sprawę nieopłacalną. Będę pewnie kombinował inaczej i zobaczymy jak wyjdzie ;)
Dokladnie, tez nad tym myslalem ale te doplaty dobijaja. Za 2 miesiace bede mial rodzine u mnie i myslalem zeby im do walizek pare sztuk zapakowac ale cos ciezko to widze :D



Awatar użytkownika
Radziu
Forumowicz
Posty: 496
Rejestracja: 2012-04-12, 10:46
Model: 2012 Premium Pony
Silnik: V6 3.7
Kolor: Czarny
Lokalizacja:: Warszawa
Stajnia: Stajnia Mazowiecka

Re: Zdjęcie blokady Vmax 180

Post autor: Radziu » 2017-08-18, 21:48

Jakby nie kombinować to koszt wału w PL po opłątach wychodzi pod 6k, nie ma zmiłuj... do tego montaż + demontaz i do tego jeszcze zmiana programu za jakieś 2k - łącznie wychodzi okolice 9k za tą możliwość bryknięcia się ponad 200k... mnie to troszkę wkurza, że takie auto traci impet tam, gdzie firmowa Fabia jedzie dalej :/ ale to jest dość rzadko, po mieście nie da rady, na obwodnicach da radę, ale późnymi wieczorami, w normalnych godzinach za duży ruch... czasem tak jak piszecie, wystarczy sama świadomość bycia nieograniczonym... ;)



Awatar użytkownika
Janosik
Stowarzyszenie MKP
Posty: 147
Rejestracja: 2017-03-18, 00:56
Model: Mustang V manual
Silnik: V6 3.7
Kolor: czarny diament
Lokalizacja:: Kielce
Stajnia: Stajnia Świętokrzyska

Re: Zdjęcie blokady Vmax 180

Post autor: Janosik » 2017-08-18, 22:01

Zgadza się ... niestety trochę droga impreza jest z tym wałem aluminiowym :zly: ale myślę że samą blokadę warto jednak zdjąć i delikatnie zaryzykować z fabrycznym wałem pojeździć trochę szybciej. I pewnie jeżeli ktoś nie będzie cisnął i żyłował na maxa to spokojnie sobie pojeździ i ten wał to wytrzyma i nic złego się nie stanie.
A jeżeli faktycznie miałby się rozlecieć to taki sam wał używany można kupić do 1 tys. zł od ręki więc nie ma z tym tragedii.


Czarny Diament V6 2012 manual http://forum.mustangklub.pl/forum/viewt ... 85&t=13404" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
kaskader bart
Forumowicz
Posty: 510
Rejestracja: 2009-10-30, 23:35
Model: GT '08 roush
Silnik: V8 4.6

Re: Zdjęcie blokady Vmax 180

Post autor: kaskader bart » 2017-08-18, 22:30

Janosik pisze:Zgadza się ... niestety trochę droga impreza jest z tym wałem aluminiowym :zly: ale myślę że samą blokadę warto jednak zdjąć i delikatnie zaryzykować z fabrycznym wałem pojeździć trochę szybciej. I pewnie jeżeli ktoś nie będzie cisnął i żyłował na maxa to spokojnie sobie pojeździ i ten wał to wytrzyma i nic złego się nie stanie.
A jeżeli faktycznie miałby się rozlecieć to taki sam wał używany można kupić do 1 tys. zł od ręki więc nie ma z tym tragedii.
Jak pierdolnue to nue tylko wal do wymiany.
Chcesz to ryzykuj sam ale NIE NAMAWIAJ INNYCH!
To jest słabe do oporu.
Wystarczy wpisać w YT "Mustang 3,7 driveshaft fali" i sami zobaczcie.
W pl na hamowni komuś walnął. Były filmy na FB
Ford nie zaprojektował tego wału do tych prędkości obrotowych. Przyoszczedzil.



Feniks
Forumowicz
Posty: 417
Rejestracja: 2016-01-16, 06:31
Model: GT Premium
Silnik: V8 5.0
Kolor: Ruby Red

Re: Zdjęcie blokady Vmax 180

Post autor: Feniks » 2017-08-19, 00:49

Dokladnie, na firmie wieksosc ludzi juz wymienila waly na aluminiowe ze wzgledu na ilosc klientow dzwoniacych w celu zakupu nowego, oczywiscie po lekkiej "awarii" powyzej 130 mil/h. osobiscie widzialem pare sztuk jak luzie przywozili oraz pare dziur w podlodze tez sie zdarzylo zobaczyc :D
Ja dalej kombinuje jak moim rodzicom "wsadzic" pare sztuk do walizek zeby do polski przywiezli :D :rotfl:



Awatar użytkownika
s4e
Forumowicz
Posty: 118
Rejestracja: 2015-05-10, 21:38
Silnik: V6 4.0
Kolor: szary

Re: Zdjęcie blokady Vmax 180

Post autor: s4e » 2017-08-25, 22:23

Czy takie same problemy z walami wystepuja w 4.0 V6?



Whiskeydog
Posty: 1
Rejestracja: 2018-01-26, 13:25
Model: VI Coupe
Silnik: V6 3.7
Kolor: Biały

Re: Zdjęcie blokady Vmax 180

Post autor: Whiskeydog » 2018-01-26, 13:31

Czy w nowszej wersji mustanga (tej od 2014) wał stwarza ten sam problem? Silnik niby ten sam co w poprzednim modelu ale może jakieś komponenty pozmieniali. V6 3.7L



ODPOWIEDZ

Wróć do „20. przeróbki i tuning”