Siema
Mam mustanga 4.6 v8 , wszystkie czesci fabryczne z wyjatkiem ukladu wydechowego ford performance.
Chcialbym zwiekszyc lekko przyspieszenie i tu pytanie do was co najlepiej robic i jakie sa tego koszty ?
i czy do tego ukladu wydechowego powinien byc program moj ma osiagi jak fabryczny .
Mustang v gen 4.6 GT 2006 AUTOMAT
Tuning mechaniczny i poprawienie osiagow 4.6 GT 2006
Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz
- Michał P.
- Forumowicz
- Posty: 1642
- Rejestracja: 2017-06-07, 11:18
- Model: Mustang V GT/CS
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Czerwony
- Lokalizacja:: Zabrze
- Stajnia: Stajnia Górny Śląsk
Re: Tuning mechaniczny i poprawienie osiagow 4.6 GT 2006
Najlepszy stosunek zostawionych pieniędzy do efektu to:
1. przełożenie dyfra krótsze,
2. program skrzyni biegów, w 2011-2014 robi to sporą robotę,
3. program silnika.
1. przełożenie dyfra krótsze,
2. program skrzyni biegów, w 2011-2014 robi to sporą robotę,
3. program silnika.
Mustang 3.7l - 2012 Black Beauty 2017 - 2021
Mustang 5.0 l - GT/VS 2012 2021 -
Mustang 5.0 l - GT/VS 2012 2021 -
- sad
- Forumowicz
- Posty: 613
- Rejestracja: 2012-05-13, 09:22
- Model: 2011 Shelby Conv
- Silnik: V8 5.4
- Kolor: kona blue metallic
- Lokalizacja:: Piastów
- Stajnia: Stajnia Mazowiecka
Re: Tuning mechaniczny i poprawienie osiagow 4.6 GT 2006
Michał dobrze prawi.
Do programu (robi się razem skrzyni i silnika) obowiązkowo dolot stożkowy. Mam kilka do wyboru, jakby co wal na priv
Do programu (robi się razem skrzyni i silnika) obowiązkowo dolot stożkowy. Mam kilka do wyboru, jakby co wal na priv
- empi1955
- Forumowicz
- Posty: 756
- Rejestracja: 2013-02-19, 23:40
- Model: GT 2006 ; 1978 KC
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: Satin Silver ; Bright Red
- Lokalizacja:: 3city
Re: Tuning mechaniczny i poprawienie osiagow 4.6 GT 2006
Jeśli chcesz dowiedzieć się co można zrobić w GT 2006 to nieskromnie zwrócę Twoją uwagę na temat: viewtopic.php?f=85&t=7119&hilit=empi1955+GT+2006 Tam jest wszystko co zrobiłem u siebie. I co mi w zupełności wystarcza. Zawsze można pójść jeszcze dalej.
Jedyne moje:
- słuszny, wolnossący GT 4,6 V8; 431 Hp; 569 Nm; tuned by HD-Customs
- taki na forum; Mustang II King Cobra 1978; 302 V8; 141 Hp; 339 Nm; import by As-Profi
- z kompresorem; GT500 5,4 V8; 600+ Hp; 800+ Nm; tuned by HD-Customs
- słuszny, wolnossący GT 4,6 V8; 431 Hp; 569 Nm; tuned by HD-Customs
- taki na forum; Mustang II King Cobra 1978; 302 V8; 141 Hp; 339 Nm; import by As-Profi
- z kompresorem; GT500 5,4 V8; 600+ Hp; 800+ Nm; tuned by HD-Customs