Shelby 2012 vs Boss 2013

nasze modyfikacje

Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz

ODPOWIEDZ
kubaw
Młodszy Forumowicz
Posty: 21
Rejestracja: 2011-07-26, 14:04
Model: GT 2007
Silnik: V8 4.6
Kolor: Czarny

Shelby 2012 vs Boss 2013

Post autor: kubaw » 2014-09-24, 13:40

Cześć, zwracam się z prośbą o poradę. Waham się czy kupić Mustanga Shelby 2013 który jak wiadomo jest bardzo mocny ale niewiele poza tym czy może Bossa 302 2013 który jest słabszy ale ma dużo lepsze parametry jezdne i np. go uturbić tak żeby miał jednak trochę więcej mocy ? Co sądzicie co radzicie ? Dzięki i pozdrawiam (róznica w cenie około 40 tys zł)



Awatar użytkownika
RAFAŁ (GROSZEK)
Stowarzyszenie MKP
Posty: 2379
Rejestracja: 2009-03-28, 17:28
Model: był SN95 jest GT2011
Silnik: V8 5.0
Kolor: SREBRNY

Re: Shelby 2012 vs Boss 2013

Post autor: RAFAŁ (GROSZEK) » 2014-09-24, 17:02

SHELBY I nie uturbiać :wstyd:



Awatar użytkownika
MaciekW
Stowarzyszenie MKP
Posty: 490
Rejestracja: 2012-07-28, 22:13
Model: MY 2014 GT
Silnik: V8 5.0
Kolor: black
Lokalizacja:: Kędzierzyn-Koźle
Stajnia: Stajnia Dolny Śląsk

Re: Shelby 2012 vs Boss 2013

Post autor: MaciekW » 2014-09-24, 22:48

RAFAŁ (GROSZEK) pisze:SHELBY I nie uturbiać :wstyd:
Święte słowa :super: .



Awatar użytkownika
lamina
Stowarzyszenie MKP
Posty: 1005
Rejestracja: 2012-05-28, 20:54
Model: GT390 1968
Silnik: inny V8
Kolor: Highland Green
Lokalizacja:: Pruszków/Pisz
Stajnia: Stajnia Mazowiecka

Re: Shelby 2012 vs Boss 2013

Post autor: lamina » 2014-09-25, 07:40

kubaw pisze:Cześć, zwracam się z prośbą o poradę. Waham się czy kupić Mustanga Shelby 2013 który jak wiadomo jest bardzo mocny ale niewiele poza tym czy może Bossa 302 2013 który jest słabszy ale ma dużo lepsze parametry jezdne i np. go uturbić tak żeby miał jednak trochę więcej mocy ? Co sądzicie co radzicie ? Dzięki i pozdrawiam (róznica w cenie około 40 tys zł)
shelby ma w zasadzie identycnzy zawias, o ile nie lepszy, w 2013 ma juz regulowany z kabiny!!!!
a ze na torze jest słabiej to wynika z nadmiaru mocy !!!!!
boss po doladowaniu tez bedzie gorzej jeździł.... pamietaj
1. ładnych pare kilogramów przed przednią osią
2. nadwyżka mocy trudna do kontrolowania w skręcie.



kubaw
Młodszy Forumowicz
Posty: 21
Rejestracja: 2011-07-26, 14:04
Model: GT 2007
Silnik: V8 4.6
Kolor: Czarny

Re: Shelby 2012 vs Boss 2013

Post autor: kubaw » 2014-10-04, 12:13

Wielkie dzięki, w tym tygodniu będe jezdził bossa i zobaczę jak to wygląda. A na shelbiego chyba jeszcze będe musiał poczekać albo sprowadzić. Pozdrowienia



.3lite
Forumowicz
Posty: 414
Rejestracja: 2014-01-06, 01:13
Model: 2015 GT
Silnik: V8 5.0

Re: Shelby 2012 vs Boss 2013

Post autor: .3lite » 2014-10-17, 06:48

RAFAŁ (GROSZEK) pisze:SHELBY I nie uturbiać :wstyd:
Przecież Shelby zawsze miał kompresor i jak pamiętam jest to "rozwiercony" silnik 5.0 na 5.4 i 5.8, przy tym drugim wariancie generuje 670~ KM.

Boss 302 to zwykły GT, więc na pewno kompresora by się nie powstydził :P Ale turbo? Fuuj.



Awatar użytkownika
witekz
Forumowicz
Posty: 273
Rejestracja: 2009-04-24, 14:21
Model: Mustang 98 Vortech
Silnik: V8 4.6
Kolor: Rio Red
Kontakt:

Re: Shelby 2012 vs Boss 2013

Post autor: witekz » 2014-10-17, 07:36

.3lite pisze:
RAFAŁ (GROSZEK) pisze:SHELBY I nie uturbiać :wstyd:
Przecież Shelby zawsze miał kompresor i jak pamiętam jest to "rozwiercony" silnik 5.0 na 5.4 i 5.8, przy tym drugim wariancie generuje 670~ KM.

Boss 302 to zwykły GT, więc na pewno kompresora by się nie powstydził :P Ale turbo? Fuuj.
Boss 302 to nie nie jest zwykły GT z, ma m.in. wzmocnione korby i kute tłoki, inne głowice w porównaniu do seryjnego silnika coyote.



Awatar użytkownika
stang232
Forumowicz
Posty: 2120
Rejestracja: 2008-12-12, 15:16
Model: stang'95
Silnik: V8 5.0
Kolor: czarny
Lokalizacja:: Bełchatów
Stajnia: Stajnia Łódzka

Re: Shelby 2012 vs Boss 2013

Post autor: stang232 » 2014-10-17, 07:46

.3lite pisze:
RAFAŁ (GROSZEK) pisze:SHELBY I nie uturbiać :wstyd:
Przecież Shelby zawsze miał kompresor i jak pamiętam jest to "rozwiercony" silnik 5.0 na 5.4 i 5.8, przy tym drugim wariancie generuje 670~ KM.

Boss 302 to zwykły GT, więc na pewno kompresora by się nie powstydził :P Ale turbo? Fuuj.
Kolego mylisz się silnik shelby to nie jest rozwiercony 5.0 Coyote.

Tu fajne porównanie 5.0 vs 5.4 z takim samym superchargrem 2.8 KB
http://www.mustangandfords.com/parts/m5 ... -4-condor/" onclick="window.open(this.href);return false;

Z 5.0 wiecej się wyciska, bo silnik można kręcić wyżej


Obrazek

.3lite
Forumowicz
Posty: 414
Rejestracja: 2014-01-06, 01:13
Model: 2015 GT
Silnik: V8 5.0

Re: Shelby 2012 vs Boss 2013

Post autor: .3lite » 2014-10-17, 08:05

A widzicie Panowie, dobrze wiedzieć :) Byłem przekonany, że silnik w Shelby to rozwiercony Coyote z dodatkowym kompresorem.

Dlatego też napisałem "jak pamiętam" - nie byłem pewny.

Dzięki :ok:



.3lite
Forumowicz
Posty: 414
Rejestracja: 2014-01-06, 01:13
Model: 2015 GT
Silnik: V8 5.0

Re: Shelby 2012 vs Boss 2013

Post autor: .3lite » 2014-10-17, 08:11

witekz pisze: Boss 302 to nie nie jest zwykły GT z, ma m.in. wzmocnione korby i kute tłoki, inne głowice w porównaniu do seryjnego silnika coyote.
Tak, zgadza się, ale chodziło bardziej o moc i brak kompresora. No chyba, że mnie zaś ocyganili jak czytałem :)



Awatar użytkownika
Koral
Forumowicz
Posty: 2280
Rejestracja: 2009-01-02, 23:49
Model: GT CS8 +500HP
Silnik: V8 4.6
Kontakt:

Re: Shelby 2012 vs Boss 2013

Post autor: Koral » 2014-11-27, 19:03

stang232 pisze:
.3lite pisze:
RAFAŁ (GROSZEK) pisze:SHELBY I nie uturbiać :wstyd:
Przecież Shelby zawsze miał kompresor i jak pamiętam jest to "rozwiercony" silnik 5.0 na 5.4 i 5.8, przy tym drugim wariancie generuje 670~ KM.

Boss 302 to zwykły GT, więc na pewno kompresora by się nie powstydził :P Ale turbo? Fuuj.
Kolego mylisz się silnik shelby to nie jest rozwiercony 5.0 Coyote.

Tu fajne porównanie 5.0 vs 5.4 z takim samym superchargrem 2.8 KB
http://www.mustangandfords.com/parts/m5 ... -4-condor/" onclick="window.open(this.href);return false;

Z 5.0 wiecej się wyciska, bo silnik można kręcić wyżej
no i GT ,nawet doladowany bedzie znacznie lzejszy od GT500, czyli wiecej mozna wycisnac przy mneijszej masie, wiec robi sie przepasc na korzysc GT w osiagach.. dlatego musieli wprowadzic 5,8 i on juz rozwala system swoimi 662KM w serii ;)


Koral tel.+48 792-33-55-65
http://www.facebook.com/US.AutoimportKS
Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „20. przeróbki i tuning”