programator SCT oraz Predator

nasze modyfikacje

Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz

Awatar użytkownika
Koral
Forumowicz
Posty: 2280
Rejestracja: 2009-01-02, 23:49
Model: GT CS8 +500HP
Silnik: V8 4.6
Kontakt:

Post autor: Koral » 2009-09-16, 13:42

marcin nowak pisze:ja moim gt500 leciałem 270 ale maska juz chodziła trochę i wymiękłem,myślę ze300 da bez problemu :] :] :]
nie wiem co Wy macie z tymi maskami i zawieszeniami ze wymiękacie przy 270..
u mnie sportowe teleskopy przy masce i zmienione zawieszenie sprawe zalatwily,bo rzeczywiscie na fabrycznym zawieszeniu nie czulem sie za pewnie nawet przy 200km/h, jeszcze niedawno wypowiadalem sie krytycznie na temat mustanga piszac ze duzo gorzej sie prowadzi przy duzych predkosciach od trans ama, teraz nie moge tego napisac, po gierkówce ostatnio lecialem pow 270 i nie wymiekalem,wczesniejszymi GT jechalem max 180 bo juz b.bylo czuc predkosc-nawet pomyslalem ze soie starzeje skoro boje sie pow 200 jezdzic.. jak widac to nie kwestia mojego wieku tylko zawieszenia ;)


Koral tel.+48 792-33-55-65
http://www.facebook.com/US.AutoimportKS
Obrazek

Awatar użytkownika
RAFAŁ (GROSZEK)
Stowarzyszenie MKP
Posty: 2382
Rejestracja: 2009-03-28, 17:28
Model: był SN95 jest GT2011
Silnik: V8 5.0
Kolor: SREBRNY

Post autor: RAFAŁ (GROSZEK) » 2009-09-16, 18:51

karol ale ty masz dziurę w masce i to załatwia wszystko :)



Awatar użytkownika
Pawellos
Forumowicz
Posty: 300
Rejestracja: 2008-09-23, 03:09
Model: 2009 Mustang GT
Silnik: V8 4.6
Kolor: Candy Apple Red

Post autor: Pawellos » 2009-09-16, 19:02

270 po wawa-katowice? :>
Wariat :D
Ja tam nie jechałem więcej niż 210 i to tylko na tym betonowym odcinku koło Górskiego ;>



Awatar użytkownika
Magic
Forumowicz
Posty: 864
Rejestracja: 2008-07-20, 20:17
Model: RTR 2012
Silnik: V6 3.7
Kolor: BLACK
Lokalizacja:: Oleśnica
Stajnia: Stajnia Dolny Śląsk
Kontakt:

Post autor: Magic » 2009-09-16, 19:36

A ja mam 500 metrów od domu 15km autostrady i leciałem tyle ile ma do odcięcia 120mil czyli szału niema bo to osiąga na 4 biegu czyli niezły wypas... ale zawieszenie fakt strasznie miękkie może już amorki liche ale jak z takiej prędkości hamuje to miałem wrażenie że zderzakiem zaryje zaraz...


Obrazek

Awatar użytkownika
PMN
Młodszy Forumowicz
Posty: 58
Rejestracja: 2008-10-03, 23:59
Model: Shelby GT500
Silnik: V8 5.4
Kolor: performance white/blue

Post autor: PMN » 2009-09-16, 23:10

AluStar pisze:dowiedzialem sie bo mam sasiada ktory strasznie jest dumny z (chyba) SLR-a Mercedes AMG i PMN pokazal ze koniki gora - :D Jemu odcielo przy 250km - ale i tak dostal . Moze niewiele , ale dostal .

PS Jak by to PMN czytal to niech napisze sam jak to bylo ;)
Dopiero zobaczyłem ten temat :)

Faktycznie, nie jest to auto stworzone do wysokich prędkości. Przy serii myślę, że komfortowo można się czuć max. do ok.250km/h.

W trybie no-fear myślę, że 300km/h+ jak najbardziej.

Ah, podane prędkości są realne (GPS), nie licznikowe!
Np. w moim poprzednim M3 E46 jadąc licznikowe 28xkm/h realnie miałem 253km/h.
Więc jeśliby licznik w Shelby był dalej wyskalowany niż fabrycznie to moje 287 z GPS (w niemczech na autostradzie oczywiście) byłoby 3xxkm/h licznikowym.

BTW. do osiągnięcia V-max w Shelby GT500 nie używa się 6tego biegu :) 5tka jest aż nadto.



Awatar użytkownika
Koral
Forumowicz
Posty: 2280
Rejestracja: 2009-01-02, 23:49
Model: GT CS8 +500HP
Silnik: V8 4.6
Kontakt:

Post autor: Koral » 2009-09-17, 12:20

PMN pisze:
AluStar pisze:dowiedzialem sie bo mam sasiada ktory strasznie jest dumny z (chyba) SLR-a Mercedes AMG i PMN pokazal ze koniki gora - :D Jemu odcielo przy 250km - ale i tak dostal . Moze niewiele , ale dostal .

PS Jak by to PMN czytal to niech napisze sam jak to bylo ;)
Dopiero zobaczyłem ten temat :)

Faktycznie, nie jest to auto stworzone do wysokich prędkości. Przy serii myślę, że komfortowo można się czuć max. do ok.250km/h.

W trybie no-fear myślę, że 300km/h+ jak najbardziej.

Ah, podane prędkości są realne (GPS), nie licznikowe!
Np. w moim poprzednim M3 E46 jadąc licznikowe 28xkm/h realnie miałem 253km/h.
Więc jeśliby licznik w Shelby był dalej wyskalowany niż fabrycznie to moje 287 z GPS (w niemczech na autostradzie oczywiście) byłoby 3xxkm/h licznikowym.

BTW. do osiągnięcia V-max w Shelby GT500 nie używa się 6tego biegu :) 5tka jest aż nadto.
niezle:) w berlinie jest na sprzedaz identyczny GT500 jak Twoj, mysle nad nim, chociaz moj mi wystarcza w zupelnosci i ciezko byloby sie rozstac ;)
RAFAŁ pisze:karol ale ty masz dziurę w masce i to załatwia wszystko :)
moze masz i racje i to nie teleskopy tylko ten wlot powietrza swoje robi :)


Koral tel.+48 792-33-55-65
http://www.facebook.com/US.AutoimportKS
Obrazek

Awatar użytkownika
Koral
Forumowicz
Posty: 2280
Rejestracja: 2009-01-02, 23:49
Model: GT CS8 +500HP
Silnik: V8 4.6
Kontakt:

Post autor: Koral » 2009-09-17, 12:32

Pawellos pisze:270 po wawa-katowice? :>
Wariat :D
Ja tam nie jechałem więcej niż 210 i to tylko na tym betonowym odcinku koło Górskiego ;>
dokladnie na odcinku Czestochowa-Kamiensk ,jak wracalem z sesji fotograficznej http://picasaweb.google.com/firebirdser ... leen485HP# ktora byla w Cz-wie ;) no ale wiadomo ze na ograniczeniach zwalnialem, po prostu rozpedzenie do 270km/h nie zajmuje mi duzo czasu, doslownie kilka sekund ;) ale i tak sie zastanawiam czy mi jakies zdjecia nei przyjda.. chyba trza kupic GT500 i jezdzic bez przedniej tablicy ;d;d ;)


Koral tel.+48 792-33-55-65
http://www.facebook.com/US.AutoimportKS
Obrazek

Awatar użytkownika
Michaś
Forumowicz
Posty: 251
Rejestracja: 2009-10-06, 12:15
Model: Y 2006 VB style
Silnik: V6 4.0
Kolor: Vatican Bordo

Re: programator SCT oraz Predator

Post autor: Michaś » 2011-04-02, 16:10

Siema, mam Predator Diablosport ,ale nie wiem jak się nim bawić. Czy jest ktoś w Wawie, kto już go rozgryzł i miałby czas się spotkać i mi pokazać jak się go obsługuje?


.kapo an śoc mesazc ymbórZ

Bolek
Forumowicz
Posty: 771
Rejestracja: 2009-07-07, 22:46
Silnik: V6 3.7
Kolor: Silver
Kontakt:

Re: programator SCT oraz Predator

Post autor: Bolek » 2011-04-02, 16:18

W czym masz konkretnie problem? Podłączasz na wyłączonym zapłonie wchodzisz w performance później wybierasz program później ok i czekasz 3-4 minuty.Wcześniej bedzie Ci predator wyświetlał kiedy masz wyłączyć (off) i włączyć stacyjke(ON)
Po wybraniu programy możesz jeszcze wejść w modify tune i tam wyłaćzyć np.kaganiec lub trakcje



Awatar użytkownika
Michaś
Forumowicz
Posty: 251
Rejestracja: 2009-10-06, 12:15
Model: Y 2006 VB style
Silnik: V6 4.0
Kolor: Vatican Bordo

Re: programator SCT oraz Predator

Post autor: Michaś » 2011-04-02, 17:10

A jak z programowaniem oktanów paliwa? I np. z programowaniem jakbym chciał stożkowy filtr włożyc.


.kapo an śoc mesazc ymbórZ

Bolek
Forumowicz
Posty: 771
Rejestracja: 2009-07-07, 22:46
Silnik: V6 3.7
Kolor: Silver
Kontakt:

Re: programator SCT oraz Predator

Post autor: Bolek » 2011-04-02, 20:52

Masz programy wypisane jak wejdziesz w Perfromance Tune.Czyli wchodzisz w performance i masz JLT,K&N,Saleen,Roush ,Steeda itp wybierasz program której firmy masz stożek naciskasz ok i czekasz 4 min.Jak nie maszsz stożka to wgrywasz sam program Performance Octane Tune i tu wybierasz który chcesz czy na 95pb czy 98 pb.



Awatar użytkownika
Michaś
Forumowicz
Posty: 251
Rejestracja: 2009-10-06, 12:15
Model: Y 2006 VB style
Silnik: V6 4.0
Kolor: Vatican Bordo

Re: programator SCT oraz Predator

Post autor: Michaś » 2011-04-04, 11:25

A czy jest możliwość manualnego ustawienia programu - np. małe spalanie kosztem małych osiągów lub opcja max osiągi przy wyższym spalaniu?


.kapo an śoc mesazc ymbórZ

Bolek
Forumowicz
Posty: 771
Rejestracja: 2009-07-07, 22:46
Silnik: V6 3.7
Kolor: Silver
Kontakt:

Re: programator SCT oraz Predator

Post autor: Bolek » 2011-04-04, 19:12

Nie da się.Jak chcesz mieć dużo lepsze osiągi to musisz założyć kompresor ,jak chcesz mieć małe spalanie musisz kupić passata tdi.



Awatar użytkownika
AluStar
Forumowicz
Posty: 2316
Rejestracja: 2008-09-09, 23:25
Model: GT500
Silnik: inny V8
Kontakt:

Re: programator SCT oraz Predator

Post autor: AluStar » 2011-04-04, 19:19

Michaś pisze:A czy jest możliwość manualnego ustawienia programu - np. małe spalanie kosztem małych osiągów lub opcja max osiągi przy wyższym spalaniu?

Takie cos to tylko w Erze. ;)
Nie da rady



Awatar użytkownika
Michaś
Forumowicz
Posty: 251
Rejestracja: 2009-10-06, 12:15
Model: Y 2006 VB style
Silnik: V6 4.0
Kolor: Vatican Bordo

Re: programator SCT oraz Predator

Post autor: Michaś » 2011-04-04, 21:13

Spox, nie spodziewałem się za wiele, Konrado wcześniej tutaj opisywał mnóstwo opcji którymi można się bawic. Tylko ja nie mogę rozgryźc haseł w menu, a nie chcę czegoś rozregulowac. Chodzi mi w skrócie o taki 'słownik' - co stoi za danym hasłem w menu Predatora.


.kapo an śoc mesazc ymbórZ

ODPOWIEDZ

Wróć do „20. przeróbki i tuning”