Modyfikacje Mustangów, CHIP-box, mechanika itp...

Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz, SECHUBU, mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz, SECHUBU

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Best-Performance
Posty: 9
Rejestracja: 2017-01-17, 12:07
Model: GT
Silnik: V8 5.0

Modyfikacje Mustangów, CHIP-box, mechanika itp...

Post autor: Best-Performance » 2017-01-17, 12:45

Witam
Widziałem na forum kilka pytań co do BOX'ów w nowym Ecobooscie. Kilka takich samochodów zrobiliśmy, postaram się opisać co i jak.
Posiadamy hamownie MAHA i większość Mustangów nie trzyma serii (o dziwo), natomiast praktycznie każdy Focus RS serię trzyma.
Mimo wszystko po BOXie moc zazwyczaj zawsze wychodzi powyżej 340PS i 430NM.

Przykładowy wykres:
Obrazek

Jeśli ktoś jest zainteresowany modyfikacją to zapraszamy. Posiadamy w naszej ofercie układy wydechowe wielu firm m.in. Milltek, Borla, Armytrix, układy dolotowe i wiele innych ciekawych gadżetów.
Przerobiliśmy już wiele Mustangów. Na wszelkie pytania z chęcią odpowiem, proszę śmiało pisać.
Pozdrawiam, Norbert



dtox
Forumowicz
Posty: 227
Rejestracja: 2016-06-17, 21:10
Model: GT
Silnik: V8 4.6
Lokalizacja:: Dziekanowice

Re: Modyfikacje Mustangów, CHIP-box, mechanika itp...

Post autor: dtox » 2017-01-17, 13:38

Cześć, ja chciałem podpytać, bo parę rzeczy mi się rzuca w oczy na wykresie i chce zgłębić temat.

Jeśli to EcoBoost, to czemu hamowany w trybie OTTO/Bez doładowania.
Dlaczego straty mocy na kolach są różne? Strata na kolach nie powinna być taka sama przed i po modyfikacjach? Chyba, ze kola przekładaliście, albo zmienialiście ciśnienie. Tylko, ze wtedy pomiar porównawczy jest niemiarodajny.
Co się dzieje przy 5600rpm, ze następuje takie gwałtowne załamanie mocy i momentu? Na seryjnym sofcie zejście jest płynne.



Awatar użytkownika
Best-Performance
Posty: 9
Rejestracja: 2017-01-17, 12:07
Model: GT
Silnik: V8 5.0

Re: Modyfikacje Mustangów, CHIP-box, mechanika itp...

Post autor: Best-Performance » 2017-01-17, 14:39

Witam, wielokrotnie sprawdziliśmy, że ustawienie hamowni na doładowane czy nie - to tylko napis na druku z wykresem. Nie ma żadnego wpływu na pomiar. Straty są inne ponieważ między pomiarem seryjnym, a tym po modyfikacji były montowane felgi Vossen ( inny rozmiar kół ). Pod koniec wykresu widać klasyczne obcięcie mocy przez temperaturę w układzie dolotowym. Ze względu na obecne położenie naszej hamowni ( wewnątrz budynku ) - nie jesteśmy w stanie schłodzić dostatecznie samochód między pomiarami a było ich 3-4 pod rząd, więc jednostka miała prawo trochę się zagrzać :)



dtox
Forumowicz
Posty: 227
Rejestracja: 2016-06-17, 21:10
Model: GT
Silnik: V8 4.6
Lokalizacja:: Dziekanowice

Re: Modyfikacje Mustangów, CHIP-box, mechanika itp...

Post autor: dtox » 2017-01-17, 14:48

Dziękuję,
czyli na dzień dzisiejszy, nie macie warunków, żeby prawidłowo zweryfikować strojenie, którego dokonujecie.
Do tego pokazujecie tu wykres, który nie do końca jest wiarygodny.

Mnie to nie zachęca i nie przekonuje.



Awatar użytkownika
Best-Performance
Posty: 9
Rejestracja: 2017-01-17, 12:07
Model: GT
Silnik: V8 5.0

Re: Modyfikacje Mustangów, CHIP-box, mechanika itp...

Post autor: Best-Performance » 2017-01-17, 15:43

dtox pisze:Dziękuję,
czyli na dzień dzisiejszy, nie macie warunków, żeby prawidłowo zweryfikować strojenie, którego dokonujecie.
Do tego pokazujecie tu wykres, który nie do końca jest wiarygodny.

Mnie to nie zachęca i nie przekonuje.
Hamujemy mocniejsze samochody, typu RS6, GTR i wykresy są ok :) Dochodzi kwestia też układu chłodzenia w seryjnym Mustangu (słaby intercooler). Jeśli Ciebie nie przekonuje i współpracujesz z inną firmą, rozumiemy :) My cieszymy się, że są ludzie którzy nam ufają. Nie należymy do firm, które "upiększają" wykresy i wklejamy tylko piękne i gładkie kreski.



Awatar użytkownika
andi74
Forumowicz
Posty: 1168
Rejestracja: 2014-05-30, 17:37
Model: GT S550 GT350 Mod
Silnik: V8 5.0
Kolor: Szary Metalik
Lokalizacja:: EU/PL

Re: Modyfikacje Mustangów, CHIP-box, mechanika itp...

Post autor: andi74 » 2017-01-17, 20:53

czyli turbina moze sie przypalic w Eco ?? po strojeniu



Awatar użytkownika
Best-Performance
Posty: 9
Rejestracja: 2017-01-17, 12:07
Model: GT
Silnik: V8 5.0

Re: Modyfikacje Mustangów, CHIP-box, mechanika itp...

Post autor: Best-Performance » 2017-01-18, 10:25

Nie :) Dzisiejsze sterowniki są na tyle inteligentne, że ucinają dawkę/doładowanie gdy temperatura w dolocie jest za wysoka i nic się nie stanie. To samo z wysoką temperaturą spalin itd. Druga sprawa na drodze przy wyższej prędkości samochód dostanie więcej powietrza niż stojąc na hamowni przed wentylatorem.



Awatar użytkownika
Baron
Forumowicz
Posty: 237
Rejestracja: 2012-06-04, 20:11
Model: GT Ford Perfomance
Silnik: V8 5.0
Kolor: Race Red

Re: Modyfikacje Mustangów, CHIP-box, mechanika itp...

Post autor: Baron » 2017-02-01, 16:47

Offtop: ładne zdjęcie profilowe :D



ODPOWIEDZ

Wróć do „VI Generacja (2015- ... )”