ten typ tak ma5um pisze:Czy spotkaliście sie ze zjawiskiem stuków na wale. U mnie obserwuje zjawisko stuków przy przechodzeniu z jazdy na luzie i dodaniu gazu lub na luz po całkowitym odjęciu gazu.
STUKI w zawieszeniu
Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz, SECHUBU, mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz, SECHUBU
- RAFAŁ (GROSZEK)
 - Stowarzyszenie MKP
 - Posty: 2453
 - Rejestracja: 2009-03-28, 17:28
 - Model: był SN95 jest GT2011
 - Silnik: V8 5.0
 - Kolor: SREBRNY
 
Re: STUKI w zawieszeniu
- MAX
 - Stowarzyszenie MKP
 - Posty: 2810
 - Rejestracja: 2009-10-15, 21:52
 - Model: Fastback GT V8 68
 - Silnik: V8 5.0
 - Kolor: Blue & Black
 - Lokalizacja:: Wieliczka
 - Stajnia: Stajnia Małopolska
 - Kontakt:
 
Re: STUKI w zawieszeniu
Ten efekt potęguje  jeszcze luz na krzyżakach
			
									
									tel 504 266 504
As-PROFI
IMPORTUJEMY MARZENIA
Zrealizowane marzenia: IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII IIII IIII
www.asprofi.pl
https://www.facebook.com/import.usa.max
						As-PROFI
IMPORTUJEMY MARZENIA
Zrealizowane marzenia: IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII IIII IIII
www.asprofi.pl
https://www.facebook.com/import.usa.max
- 5um
 - Młodszy Forumowicz
 - Posty: 75
 - Rejestracja: 2016-06-07, 10:52
 - Model: GT 2016
 - Silnik: V8 5.0
 - Kolor: Czerwony
 
Re: STUKI w zawieszeniu
U mnie stało sie bardzo odczuwalne po usztywnieniu zawieszenia. Rozumiem ze mam sie do tego przyzwyczaić 
			
									
									Nie trać czasu na rzeczy na które nie masz wpływu.
						- 
				
				SilverTM
 - Młodszy Forumowicz
 - Posty: 65
 - Rejestracja: 2015-07-24, 08:28
 - Model: GT
 - Silnik: V8 5.0
 - Kolor: Ruby Red
 
Re: STUKI w zawieszeniu
U mnie po 30 tyś km coś zaczęło stukać ( lewy przód ) na bruku/małych dziurach/łatach asfaltu czy studzienkach pojechałem do stacji diagnostycznej na "szarpaki" i opinia olbrzymie luzy na obu ( prawa i lewa strona auta ) poprzecznych wahaczach luzy były tak duże że normalnie auto nie przeszło by przeglądu. ASO w Lublinie Carrara stanęło na wysokości zadania i wymieniło oba wahacze na gwarancji. Po wyjeździe z ASO okazało się że problem stukania nie znikną więc znowu jadę na stację diagnostyczną i Pan wreszcie ( mam nadzieję ) wyłapał winowajcę "tuleja na przednim wahaczu" oczywiście po lewej stronie auta. Jak z tym Aso będzie chciało się zająć i czy problem zniknie poinformuję.
			
									
									- 
				
				house_1
 - Młodszy Forumowicz
 - Posty: 73
 - Rejestracja: 2017-04-16, 15:07
 - Model: GT
 - Silnik: V8 5.0
 - Kolor: Lightning Blue
 
Re: STUKI w zawieszeniu
U mnie, z ciekawszych rzeczy (przebieg obecnie 23000km) najpierw pojawiło się od czasu do czasu tajemnicze łupnięcie w lewym tyle. Tylko na szybkich dobiciach. Tak z 5000 km temu.
Ostatnio auto zaczęło "myszkować" tyłem przy pełnym bucie na 4 biegu (!). Wyglądało to jakby się ślizgało jednym kołem, ale jakoś tak regularnie, sinusoidalnie.
Okazało się że był luz na piaście lewy tył. Nakrętka doszła o ponad 180 stopni (!). Brawo Ford.
			
									
									Ostatnio auto zaczęło "myszkować" tyłem przy pełnym bucie na 4 biegu (!). Wyglądało to jakby się ślizgało jednym kołem, ale jakoś tak regularnie, sinusoidalnie.
Okazało się że był luz na piaście lewy tył. Nakrętka doszła o ponad 180 stopni (!). Brawo Ford.
- 
				
				ondro
 - Młodszy Forumowicz
 - Posty: 20
 - Rejestracja: 2016-08-10, 09:57
 - Model: GT convertible
 - Silnik: V8 5.0
 - Kolor: magnetic grey
 
Re: STUKI w zawieszeniu
Witam,
Kolejny przeglad przy 39 tys. i znowu wymiana wachacza w prawym kole, czyli po 11 tys. sie rozsypał ten ostatnio wymieniany. A jeżdziłem ostatnio bardzo spokojnie. Jestem zdziwiony i zaniepokojony jakościami części. Czy są może jakieś lepsze od oryginalnych? Wymieniaja jeszcze na gwarancji, ale ona sie mi zaraz konczy:(( Mam drugie auto BMW i tam sie nic nie psuje i nie stuka. Czy to możliwe żeby była aż taka różnica w wykonaniu aut?
			
									
									Kolejny przeglad przy 39 tys. i znowu wymiana wachacza w prawym kole, czyli po 11 tys. sie rozsypał ten ostatnio wymieniany. A jeżdziłem ostatnio bardzo spokojnie. Jestem zdziwiony i zaniepokojony jakościami części. Czy są może jakieś lepsze od oryginalnych? Wymieniaja jeszcze na gwarancji, ale ona sie mi zaraz konczy:(( Mam drugie auto BMW i tam sie nic nie psuje i nie stuka. Czy to możliwe żeby była aż taka różnica w wykonaniu aut?
- 
				
				ondro
 - Młodszy Forumowicz
 - Posty: 20
 - Rejestracja: 2016-08-10, 09:57
 - Model: GT convertible
 - Silnik: V8 5.0
 - Kolor: magnetic grey
 
Re: STUKI w zawieszeniu
dodam jeszcze ze auto mi zatrzymali w ASO na tydzien, bo czesc z niemiec sprowadzaja, a uważają ze z takim wachaczem moge sobie duza krzywde zrobic:((
			
									
									- 
				
				akisel
 - Forumowicz
 - Posty: 100
 - Rejestracja: 2016-05-12, 05:19
 - Model: GT 2016
 - Silnik: V8 5.0
 - Kolor: czarny
 
Re: STUKI w zawieszeniu
dodam od siebie
przebieg 18 tys
na gwarancji wymienili
wahacz lewy, wahacz prawy, amortyzator prawy
			
									
									przebieg 18 tys
na gwarancji wymienili
wahacz lewy, wahacz prawy, amortyzator prawy
- lamina
 - Stowarzyszenie MKP
 - Posty: 1005
 - Rejestracja: 2012-05-28, 20:54
 - Model: GT390 1968
 - Silnik: inny V8
 - Kolor: Highland Green
 - Lokalizacja:: Pruszków/Pisz
 - Stajnia: Stajnia Mazowiecka
 
Re: STUKI w zawieszeniu
niech wymieniaja, czesc wymieniona ma NOWĄ gwarancję.ondro pisze:Witam,
Kolejny przeglad przy 39 tys. i znowu wymiana wachacza w prawym kole, czyli po 11 tys. sie rozsypał ten ostatnio wymieniany. A jeżdziłem ostatnio bardzo spokojnie. Jestem zdziwiony i zaniepokojony jakościami części. Czy są może jakieś lepsze od oryginalnych? Wymieniaja jeszcze na gwarancji, ale ona sie mi zaraz konczy:(( Mam drugie auto BMW i tam sie nic nie psuje i nie stuka. Czy to możliwe żeby była aż taka różnica w wykonaniu aut?