GT 2018 + usterki i przebieg
Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz, SECHUBU
- Darek
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 20
- Rejestracja: 2013-06-16, 08:58
- Model: Bullitt
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: dark highland greeen
- Lokalizacja:: Poznań
GT 2018 + usterki i przebieg
Witam ponownie wszystkich po 3 latach przerwy
Przymierzam się kupić GT 2018 + jednak trochę się naczytałem o problemach z silnikiem i mam wątpliwości.
Dużo jest o tzw. BBQ tik i wybuchających silnikach ale głównie są to informacje z amerykańskich stron, u nas sporadycznie.
Często też zauważyłem, że problem pojawia się przy małych przebiegach.
Mam pytanie do tych co mają poliftowe GT, jakie przebiegi już zrobiliście? Miał już ktoś podobny problem czy jest to wyolbrzymiony temat?
Nie ukrywam, że z wielu różnych względów chciałbym poliftowego ale trochę mam wątpliwości bo boję się awaryjności silnika.
z góry wielkie dzięki za wszystkie odpowiedzi w tym temacie
Przymierzam się kupić GT 2018 + jednak trochę się naczytałem o problemach z silnikiem i mam wątpliwości.
Dużo jest o tzw. BBQ tik i wybuchających silnikach ale głównie są to informacje z amerykańskich stron, u nas sporadycznie.
Często też zauważyłem, że problem pojawia się przy małych przebiegach.
Mam pytanie do tych co mają poliftowe GT, jakie przebiegi już zrobiliście? Miał już ktoś podobny problem czy jest to wyolbrzymiony temat?
Nie ukrywam, że z wielu różnych względów chciałbym poliftowego ale trochę mam wątpliwości bo boję się awaryjności silnika.
z góry wielkie dzięki za wszystkie odpowiedzi w tym temacie
-
- Forumowicz
- Posty: 137
- Rejestracja: 2019-01-12, 14:44
- Model: GT S550 2019
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Orange Fury
- Lokalizacja:: Gliwice
- Stajnia: Stajnia Górny Śląsk
Re: GT 2018 + usterki i przebieg
Ja mam 30k i nie ma żadnych problemów.
Pamiętaj, że w internecie zawsze znajdziesz negatywne opinie. Nikt nie pisze, że po 5k km silnik nadal mu działa dobrze. I że po 10k też nadal jest ok.
Pamiętaj, że w internecie zawsze znajdziesz negatywne opinie. Nikt nie pisze, że po 5k km silnik nadal mu działa dobrze. I że po 10k też nadal jest ok.
- Darek
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 20
- Rejestracja: 2013-06-16, 08:58
- Model: Bullitt
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: dark highland greeen
- Lokalizacja:: Poznań
Re: GT 2018 + usterki i przebieg
zdaję sobie sprawę, że ludzie raczej piszą jak coś jest nie tak dlatego chciałbym znać informacje użytkowników GT polift ile już przejechali. Da to też jakiś pogląd.
Pytam o ten przebieg bo w USA na forach bardzo często problemy są przy niskim przebiegu, rzędu nawet 500-700 mil
Hoch180, dzięki za info odnośnie przebiegu.
Pytam o ten przebieg bo w USA na forach bardzo często problemy są przy niskim przebiegu, rzędu nawet 500-700 mil
Hoch180, dzięki za info odnośnie przebiegu.
-
- Posty: 9
- Rejestracja: 2018-04-12, 08:20
- Model: GT MY2019
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Magnetic Grey
- Lokalizacja:: Warszawa
Re: GT 2018 + usterki i przebieg
u mnie 31k i odpukać nie tylko silnik ale ogólnie nic się jeszcze nie zepsuło
- Xoron
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 37
- Rejestracja: 2018-08-21, 21:37
- Model: GT`18 5.0AT RED RACE
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: RACE RED
- Lokalizacja:: Bolechowice/Kraków
- Stajnia: Stajnia Małopolska
Re: GT 2018 + usterki i przebieg
u mnie 19.800, przy 15 000 i 1,5 roku padł akumulator. ASO wymieniło na nowy.
Re: GT 2018 + usterki i przebieg
Hej,
nie chcę zakładać osobnego tematu, bo w sumie z podobnymi pytaniami przychodzę.
Też rozglądam się za ładną sztuką GT z 2018+ (na FV albo cesja leasingu), ale szukałem trochę informacji i na anglojęzycznych stronach ogólnie słabo wypada Mustang.
Sporo narzekania na skrzynie biegów, manuale to ponoć tragedia, automaty też na gwarancji potrafią być wymieniane. Trochę to zniechęca, bo kupię jakąś młodą sztukę z niewielkim przebiegiem, gwara się skończy i zaraz będę musiał wykładać np. kilkanaście tysięcy na naprawę automatu.
Czy ktoś na forum miał problemy ze skrzyniami? Albo interesował się tematem bardziej i ma wiedzę jak to wygląda w praktyce? Czy może Ford poprawił coś np. w 2019 roku w stosunku do 2018?
Pozdrawiam
nie chcę zakładać osobnego tematu, bo w sumie z podobnymi pytaniami przychodzę.
Też rozglądam się za ładną sztuką GT z 2018+ (na FV albo cesja leasingu), ale szukałem trochę informacji i na anglojęzycznych stronach ogólnie słabo wypada Mustang.
Sporo narzekania na skrzynie biegów, manuale to ponoć tragedia, automaty też na gwarancji potrafią być wymieniane. Trochę to zniechęca, bo kupię jakąś młodą sztukę z niewielkim przebiegiem, gwara się skończy i zaraz będę musiał wykładać np. kilkanaście tysięcy na naprawę automatu.
Czy ktoś na forum miał problemy ze skrzyniami? Albo interesował się tematem bardziej i ma wiedzę jak to wygląda w praktyce? Czy może Ford poprawił coś np. w 2019 roku w stosunku do 2018?
Pozdrawiam
- pab567
- Forumowicz
- Posty: 107
- Rejestracja: 2019-10-14, 13:40
- Model: GT convertible MY16
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: czerwony
- Lokalizacja:: WaWa
- Stajnia: Stajnia Mazowiecka
Re: GT 2018 + usterki i przebieg
Skrzynie A10 wymagały aktualizacji softu, po tym juz nie słyszałem aby cos się działo.
Re: GT 2018 + usterki i przebieg
dzięki za info,
mam jeszcze jedno pytanie odnośnie różnicy między zwykłym zawieszeniem, a MagneRide? Zwykłe to jest odpowiednik jakiegoś trybu komfort w MagneRide?
Czy dużo się traci nie mając tego MagneRide'a?
Jakieś godne polecenia amory i sprężyny, żeby zwykły zawias usztywnić?
mam jeszcze jedno pytanie odnośnie różnicy między zwykłym zawieszeniem, a MagneRide? Zwykłe to jest odpowiednik jakiegoś trybu komfort w MagneRide?
Czy dużo się traci nie mając tego MagneRide'a?
Jakieś godne polecenia amory i sprężyny, żeby zwykły zawias usztywnić?
- Torsen
- Forumowicz
- Posty: 338
- Rejestracja: 2018-04-02, 22:10
- Model: GT
- Silnik: V8 5.0
- Lokalizacja:: ...
Re: GT 2018 + usterki i przebieg
Znajomi maja magne i sobie chwalą. Ja bym brał z magne. Można jeszcze zmienić sprężyny do tego i jest super (byle dedykowane do tego zawiasu).
- pab567
- Forumowicz
- Posty: 107
- Rejestracja: 2019-10-14, 13:40
- Model: GT convertible MY16
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: czerwony
- Lokalizacja:: WaWa
- Stajnia: Stajnia Mazowiecka
Re: GT 2018 + usterki i przebieg
Mam konia bez MagnaRdide. Jeździłem też takim z MagnaRide i moim zdaniem na co dzień nie ma to dużego znaczenia.
-
- Forumowicz
- Posty: 137
- Rejestracja: 2019-01-12, 14:44
- Model: GT S550 2019
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Orange Fury
- Lokalizacja:: Gliwice
- Stajnia: Stajnia Górny Śląsk
Re: GT 2018 + usterki i przebieg
A ja odwrotnie. Testowałem z i bez Magneride. I bez dwóch zdań drugi raz też brałbym Magneride. Ja zauważyłem różnicę właśnie nawet na codzień. Jest to warte swojej ceny.
- Darek
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 20
- Rejestracja: 2013-06-16, 08:58
- Model: Bullitt
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: dark highland greeen
- Lokalizacja:: Poznań
Re: GT 2018 + usterki i przebieg
Co do opisywanych usterek ze skrzyniami i sinikami to sobie dałem na luz.
Zakupiłem w końcu wersje Bullitt z gwarancją jeszcze przez 2 lata, więc przynajmniej będę troszkę spokojniejszy przez jakiś czas.
Z resztą pamiętam jak miałem poprzednie wersje (2008 i 2012, oczywiście V8) to też były narzekania odnośnie skrzyń. Ja na szczęście nie miałem problemów.
Myślę, że przy konikach to trzeba też wziąć pod uwagę, że niektórzy te auta nieźle katują i z tego mogą wynikać problemy.
Co do zawieszenia to uważam, że jeżeli ktoś chce jeździć na co dzień ale od czasu do czasu sobie szybciej pojeździć/ trochę powariować to magne ride jest dobrym rozwiązaniem. Dla tych co tylko swobodnie przemierzają kilometry to nie ma większego znaczenia a ci co będą bardziej hardkorowo pojeździć to magne będzie niewystarczające.... mi z resztą jak mam dzień na szybszą jazdę w zakrętach to magne na razie starcza, ale chyba do czasu.... a potem będzie za mało mocy, itp
Tak jak ja nie wyobrażam sobie, żeby mieć automata w koniu do zabawy.
Zakupiłem w końcu wersje Bullitt z gwarancją jeszcze przez 2 lata, więc przynajmniej będę troszkę spokojniejszy przez jakiś czas.
Z resztą pamiętam jak miałem poprzednie wersje (2008 i 2012, oczywiście V8) to też były narzekania odnośnie skrzyń. Ja na szczęście nie miałem problemów.
Myślę, że przy konikach to trzeba też wziąć pod uwagę, że niektórzy te auta nieźle katują i z tego mogą wynikać problemy.
Co do zawieszenia to uważam, że jeżeli ktoś chce jeździć na co dzień ale od czasu do czasu sobie szybciej pojeździć/ trochę powariować to magne ride jest dobrym rozwiązaniem. Dla tych co tylko swobodnie przemierzają kilometry to nie ma większego znaczenia a ci co będą bardziej hardkorowo pojeździć to magne będzie niewystarczające.... mi z resztą jak mam dzień na szybszą jazdę w zakrętach to magne na razie starcza, ale chyba do czasu.... a potem będzie za mało mocy, itp
Tak jak ja nie wyobrażam sobie, żeby mieć automata w koniu do zabawy.