Zmiana wydechu w Mustangu GT
Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz, SECHUBU, mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz, SECHUBU
- lukas220
 - Forumowicz
 - Posty: 143
 - Rejestracja: 2014-12-07, 22:20
 - Model: GT
 - Silnik: V8 5.0
 - Kolor: magnetic gray
 
Re: Zmiana wydechu w Mustangu GT
właśnie wróciłem z I Spotu Śląskiego w Rybniku. Ponad 40 załóg i tłumy zwiedzających, ale do rzeczy.... 
  Miałem okazję poznać kolegę Volvera i jego czerwonego GT z MF Axleback w wersji street. Wydech gra pięknie-przyjemnie dla ucha i nisko 
 . Zdecydowanie lepiej niż seria. Wygląd extra   
  Słuchałem tylko z zewnątrz, w gęstej zabudowie Rybnickiego starego miasta, która dodatkowo potęgowała niskie tony 
 . Ostatecznie zostanę jednak przy zainstalowaniu wcześniej kupionej wersji Competition Axleback, dla mnie mogłoby być jednak głośniej. Zdaje sobie sprawę, że może na tym ucierpieć poziom niskich tonów w kabinie, ale zaryzykuję. Oczywiście mówię o odczuciu z zewnątrz samochodu. Może ktoś ma już u siebie taką konfigurację Competition Axleback?
			
									
									GT magnetic -> odebrany 23.08 Ford Store Opole
						- 
				
				Volver
 - Forumowicz
 - Posty: 379
 - Rejestracja: 2015-10-27, 00:22
 - Model: Był GT Premium 2015
 - Silnik: V8 5.0
 - Kolor: Race Red
 - Lokalizacja:: Kraków
 
Re: Zmiana wydechu w Mustangu GT
Spot był rewelacyjny, frekwencja kapitalna, a nade wszystko towarzystwo, bomba! Miło było doświadczyć ogromnego i nad wyraz życzliwego zainteresowania mieszkańców. Co do wydechu, to na A4 czuć go w aucie przy przyspieszeniu, oj, czołg Leopard 2 A7... przy stałych 160 kmh głośniej od serii, ale ok, biorąc pod uwagę charakter auta, da się normalnie rozmawiać i słuchać muzyki. Fajne jest to, że przy manualnej skrzyni samemu reguluje się brzmienie wydechu obrotami 
			
									
									- 
				
				kkk
 - Forumowicz
 - Posty: 290
 - Rejestracja: 2015-02-10, 13:18
 - Model: 2015 Fastback
 - Silnik: V8 5.0
 - Kolor: Black
 
Re: Zmiana wydechu w Mustangu GT
Zamontowałem.kkk pisze:Jutro montuje MF competition od zalasza
Powiem tak, do 1500 obrotów jest okey, ale później to jest trzęsienie ziemi.
- 
				
				Volver
 - Forumowicz
 - Posty: 379
 - Rejestracja: 2015-10-27, 00:22
 - Model: Był GT Premium 2015
 - Silnik: V8 5.0
 - Kolor: Race Red
 - Lokalizacja:: Kraków
 
Re: Zmiana wydechu w Mustangu GT
Przekracza granicę komfortu? Bo z pewnością oczekiwania czy wyobrażenia... Pod tym względem MF Street jest optymalne IMO.
			
									
									- 
				
				kkk
 - Forumowicz
 - Posty: 290
 - Rejestracja: 2015-02-10, 13:18
 - Model: 2015 Fastback
 - Silnik: V8 5.0
 - Kolor: Black
 
Re: Zmiana wydechu w Mustangu GT
Catback 
http://www.cjponyparts.com/magnaflow-ca ... 6/p/CBG83/" onclick="window.open(this.href);return false;
W sumie nie jest źle, pierwsze 15 minut się przeraziłem, teraz już trochę przygłuchłem więc jest spoko
			
									
									http://www.cjponyparts.com/magnaflow-ca ... 6/p/CBG83/" onclick="window.open(this.href);return false;
W sumie nie jest źle, pierwsze 15 minut się przeraziłem, teraz już trochę przygłuchłem więc jest spoko
- 
				
				Volver
 - Forumowicz
 - Posty: 379
 - Rejestracja: 2015-10-27, 00:22
 - Model: Był GT Premium 2015
 - Silnik: V8 5.0
 - Kolor: Race Red
 - Lokalizacja:: Kraków
 
Re: Zmiana wydechu w Mustangu GT
No to koniecznie musimy porównać przy okazji. Moja wersja jest min./ max. Czyli minimalna ingerencja, bo axleback i maximum tego, co znoszę. Myślę, że problem leży także w tym, że Amerykańce kończą odsłuch przy 110 kmh, a my jeździmy, no...ciut szybciej i może na wyższych obrotach. Jak dziś wracaĺem obwodnicą Krakowa, to przy 120 kmh było milutko i cichutko...Wydech grzmi przy WOT, przy stabilnej prędkości, nawet wysokiej jest fajowo.   
			
									
									- 
				
				kkk
 - Forumowicz
 - Posty: 290
 - Rejestracja: 2015-02-10, 13:18
 - Model: 2015 Fastback
 - Silnik: V8 5.0
 - Kolor: Black
 
Re: Zmiana wydechu w Mustangu GT
Wiesz co, dzisiaj po dłuższej jeździe stwierdzam że sąsiedzi znienawidzą mnie nie tylko wizualnie ale też akustycznie.
Jak do tej pory ludzie się obracali do 50m, to teraz w zasięgu 400m bo myślą że jedzie jakiś czołg.
Autentycznie jest to huk i bulgot.
Na wolnych obrotach pięknie brzmi, Największa masakra jest przy 1500 - 2500, jest to uciążliwe. Wszystko co powyżej 2500 rpm jest piękne i rasowe.
Najchętniej zminimalizowałbym to co jest 1500-2500 a zostawił to co wyżej. Jazda w trybie sport to bolące uszy, a wcześniej jeździłem wyłącznie na sporcie
Teraz staram się mieć mniej niż 1500 rpm
Z ciekawszych efektów, stojąc za autem i dodając gazu z odległości 5-6 metrów czuć mocny podmuch gorącego powietrza
Zastanawiam się czy zostawić, czy kombinować z bardziej cichym wydechem.
Odnośnie autostrady do jest luz. Nie jest głośno powyżej 130. Za to jest głośno poniżej 30
Nie ma takiego nagrania dźwiękowego które odda to co auto oddaje z tyłu
			
									
									Jak do tej pory ludzie się obracali do 50m, to teraz w zasięgu 400m bo myślą że jedzie jakiś czołg.
Autentycznie jest to huk i bulgot.
Na wolnych obrotach pięknie brzmi, Największa masakra jest przy 1500 - 2500, jest to uciążliwe. Wszystko co powyżej 2500 rpm jest piękne i rasowe.
Najchętniej zminimalizowałbym to co jest 1500-2500 a zostawił to co wyżej. Jazda w trybie sport to bolące uszy, a wcześniej jeździłem wyłącznie na sporcie
Teraz staram się mieć mniej niż 1500 rpm
Z ciekawszych efektów, stojąc za autem i dodając gazu z odległości 5-6 metrów czuć mocny podmuch gorącego powietrza
Zastanawiam się czy zostawić, czy kombinować z bardziej cichym wydechem.
Odnośnie autostrady do jest luz. Nie jest głośno powyżej 130. Za to jest głośno poniżej 30
Nie ma takiego nagrania dźwiękowego które odda to co auto oddaje z tyłu
- 
				
				Volver
 - Forumowicz
 - Posty: 379
 - Rejestracja: 2015-10-27, 00:22
 - Model: Był GT Premium 2015
 - Silnik: V8 5.0
 - Kolor: Race Red
 - Lokalizacja:: Kraków
 
Re: Zmiana wydechu w Mustangu GT
Kolega 3lite ma catback z H pipe firmy nie pamiętam, a słyszałem go u siebie na parkingu...miazga dla moich uszu. Zastanów się dobrze, czy zakres obrotów od 1500 do 2500 nie jest jednak użyteczny w praktyce i czy dasz radę wytrzymać?
			
									
									- 
				
				Volver
 - Forumowicz
 - Posty: 379
 - Rejestracja: 2015-10-27, 00:22
 - Model: Był GT Premium 2015
 - Silnik: V8 5.0
 - Kolor: Race Red
 - Lokalizacja:: Kraków
 
Re: Zmiana wydechu w Mustangu GT
No to powtarzam do znudzenia. Nie ma sensu bazować na filmach z YT itp. Trzeba trochę szczęścia żeby trafić. Ja i Kol. Jager mieliśmy je, choć zmiana ze stocku na MF jest lekko przerażająca na początkukkk pisze:Nie ma takiego nagrania dźwiękowego które odda to co auto oddaje z tyłu
- 
				
				kkk
 - Forumowicz
 - Posty: 290
 - Rejestracja: 2015-02-10, 13:18
 - Model: 2015 Fastback
 - Silnik: V8 5.0
 - Kolor: Black
 
Re: Zmiana wydechu w Mustangu GT
Pojeżdżę kilka dni i ocenię finalnie.
Póki co po odpaleniu ciesze się tak samo jak po odpaleniu mustanga za pierwszym razem

			
									
									Póki co po odpaleniu ciesze się tak samo jak po odpaleniu mustanga za pierwszym razem
Do tej pory nie wierzyłemVolver pisze:No to powtarzam do znudzenia. Nie ma sensu bazować na filmach z YT itp.kkk pisze:Nie ma takiego nagrania dźwiękowego które odda to co auto oddaje z tyłu
- lukas220
 - Forumowicz
 - Posty: 143
 - Rejestracja: 2014-12-07, 22:20
 - Model: GT
 - Silnik: V8 5.0
 - Kolor: magnetic gray
 
Re: Zmiana wydechu w Mustangu GT
Volver, nie porównujcie wersji Street Axleback z Competition Catback. Po wywaleniu rezonatora nawet seryjne wydechy brzmią mocniej. Czekamy na montaż wersji Competition Axleback. Inna sprawna, że w automacie, a taką wersję ma chyba kolega kkk, możesz mniej dyrygować orkiestrą  
Po wywaleniu rezonatora i wstawieniu X-pipe nawet seryjny wydech grzmi
 
" onclick="window.open(this.href);return false;
			
									
									Po wywaleniu rezonatora i wstawieniu X-pipe nawet seryjny wydech grzmi
" onclick="window.open(this.href);return false;
GT magnetic -> odebrany 23.08 Ford Store Opole
						- 
				
				Volver
 - Forumowicz
 - Posty: 379
 - Rejestracja: 2015-10-27, 00:22
 - Model: Był GT Premium 2015
 - Silnik: V8 5.0
 - Kolor: Race Red
 - Lokalizacja:: Kraków
 
Re: Zmiana wydechu w Mustangu GT
Nie porównuję, wiem wszystko...  ciekawi mnie stosunek modyfikacji do zadowolenia.
			
									
									
			



