Akumulator

Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz, SECHUBU

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Cherix
Młodszy Forumowicz
Posty: 19
Rejestracja: 2011-05-15, 15:52
Model: S550 GT
Silnik: V8 5.0
Kolor: Ruby Red

Akumulator

Post autor: Cherix » 2016-02-01, 22:19

Panowie, od momentu odebrania auta 1.12.2015 jeździłem nim praktycznie non stop. Wstawiłem do stajni Mustanga 12 dni temu, żeby przeczekać śniegi i niskie temperatury. Od dzisiaj chciałem rozpocząć znowu brykanie i klops. Aku totalnie rozładowany, co mnie trochę zdziwiło bo z innymi nowymi autami nigdy do tej pory takiej sytuacji nie miałem. Z usunięciem pokrywki przy klamce walczyłem chyba z 20 min na wszystkie sposoby. Okazało się że nie należy używać siły i jakoś to idzie. Najlepsze jest to, żę jak dostałem się do zamka żeby wsadzić kluczyk serwisowym, dalej nie potrafiłem otworzyć drzwi. Dopiero kombinerki i delikatnie kręcenie kluczem lewo prawo pozwoliło mi otworzyć drzwi. Zrobiliśmy pomiar akumulatora - 2V - totalnie dead. Prostowniki itp. pokazywały że aku jest uszkodzony. Dopiero na kable rozruchowe po 20min udało się go odpalić.

Ktoś pozostawiał już swojego kucyka dłużej na postoju? Jakieś rady? Może ja się dziwię a ten typ tak po prostu ma ? :) Zastanawiam się co będzie jak go będę musiał zostawić na 15 dni na parkingu przy lotnisku ? :))

Btw. urzekła mnie pomoc i wsparcie serwisowe Auto Bossa Katowice. Jak zadzwoniłem i powiedziałem, że aku rozładowany i kluczyk serwisowy nie pozwala otworzyć drzwi, otrzymałem informację że nie wiedzą co zrobić i żebym zadzwonił na Assistance... Jak spytałem czy jak oni nie wiedzą co zrobić, to skąd Assistance będzie wiedział co zrobić? "- Jak przywiozą go na lawecie, to będziemy myśleć".
Chyba już był ten temat poruszany, ale obsługa przed i po sprzedaży w salonach Forda to jest kurde mistrzostwo świata. Wystrzelić ich w kosmos to mało.

Dzięki Ziomy za feedback.



Awatar użytkownika
Rezor
Forumowicz
Posty: 1624
Rejestracja: 2015-03-19, 13:33
Model: SN95 GT
Silnik: V8 5.0
Kolor: Niebieski

Re: Akumulator

Post autor: Rezor » 2016-02-01, 23:05

2V i ożył?! Ja rozumiem zapomnieć wyłączyć żarówkę w kabinie ale wtedy nowy aku powinien mieć minimum 10V. Rozumiem że pomiar był z odłączonymi kablami? Jeśli nie to winiłbym jakiś opór w elektryce... Może masa gdzieś zasniedziała? Jeśli aku po wyciągnięciu tyle wskazywał to nie miał szans wstać...


Mój mustang jest jak pies:
Ciągle się z nim bawię
Kobieta wypomina ile mam przez niego wydatków i problemów
Dzieci go lubią
Matka ma go dość bo przeorał jej podwórko
Ojciec zwie bo olał mu kostkę na podjeździe
Znajomi wciąż muszą o nim wysłuchiwać

kkk
Forumowicz
Posty: 290
Rejestracja: 2015-02-10, 13:18
Model: 2015 Fastback
Silnik: V8 5.0
Kolor: Black

Re: Akumulator

Post autor: kkk » 2016-02-02, 00:40

Ja zostawiłem na ok 10 dni na śniegi, ale odpalił na strzał.



M@rek
Młodszy Forumowicz
Posty: 34
Rejestracja: 2015-05-06, 16:06
Model: VI ecoboost
Kolor: Ruby Red

Re: Akumulator

Post autor: M@rek » 2016-02-02, 12:15

Mój ecoboost stał z załączonym alarmem ponad 3 tygodnie w garażu i akumulator działa jak należy.



stargard
Stowarzyszenie MKP
Posty: 203
Rejestracja: 2015-12-12, 22:20
Model: eco boost
Kolor: biały

Re: Akumulator

Post autor: stargard » 2016-02-02, 16:20

Nie ma takiej możliwości aby bateria sama się tak głęboko rozładowała.
Musiało być coś włączone lub wystąpił jakiś opór elektryczny.



Awatar użytkownika
Cherix
Młodszy Forumowicz
Posty: 19
Rejestracja: 2011-05-15, 15:52
Model: S550 GT
Silnik: V8 5.0
Kolor: Ruby Red

Re: Akumulator

Post autor: Cherix » 2016-02-02, 23:02

Auto było wyłączone, zamknięte. Nic nie zostało się świecić itp. Kable były odłączone. Żałuję że nie nagrałem tego, ale miałem 4-ech świadków. Pojadę może do Forda i zapytam o co kaman, ale zakładam że to będzie pytanie retoryczne.. :)



Awatar użytkownika
KGT
Młodszy Forumowicz
Posty: 96
Rejestracja: 2015-03-16, 11:21
Model: s550 GT 2015
Silnik: V8 5.0
Kolor: MAGNETIC

Re: Akumulator

Post autor: KGT » 2016-02-03, 18:25

Mój stał ponad 6 tygodni, prawie 7 w garażu temp ok +4 st. I odpalił bez najmniejszego problemu. Coś musiało wyładować akumulator u Ciebie albo trafił Ci się jakiś felerny egzemplarz akumulatora. Niech Ci Ford na nowy wymieni.



Awatar użytkownika
Rezor
Forumowicz
Posty: 1624
Rejestracja: 2015-03-19, 13:33
Model: SN95 GT
Silnik: V8 5.0
Kolor: Niebieski

Re: Akumulator

Post autor: Rezor » 2016-02-03, 19:45

Nawet wymiana nie pomoże jak w elektryce ma gdzieś opór. Oby to był akumulator bo znam przypadek gdzie często akumulator się rozładowywał i właściciel kupił nowy. Finał był taki, że auto stanęło w płomieniach kiedy jego żona odwoziła dzieci do szkoły... Winowajcą okazal sie magik od LPG.


Mój mustang jest jak pies:
Ciągle się z nim bawię
Kobieta wypomina ile mam przez niego wydatków i problemów
Dzieci go lubią
Matka ma go dość bo przeorał jej podwórko
Ojciec zwie bo olał mu kostkę na podjeździe
Znajomi wciąż muszą o nim wysłuchiwać

Awatar użytkownika
Cherix
Młodszy Forumowicz
Posty: 19
Rejestracja: 2011-05-15, 15:52
Model: S550 GT
Silnik: V8 5.0
Kolor: Ruby Red

Re: Akumulator

Post autor: Cherix » 2016-02-04, 15:40

B0kiem pisze:mój też trochę postoi i ciekawi mnie ta 20-minutowa walka z nakładką przy klamce ;) wczoraj widziałam film z różnymi ciekawostkami n/t nowego modelu, a dziś wyczytałam w instrukcji że pod spodem jest otwór z zapadką na klucz serwisowy, wystarczy go tam włożyć i przesunąć osłonę w prawo, nie wiem tylko jak to wygląda w praktyce :)
Ja też ten film widziałem :) Ale jak ktoś to potrafi ściągnąć za pierwszym razem to znaczy że ze mną jest coś nie tak :) Niby strzałki i wszystko jest objaśnione ale nakombinowałem się jak głupi.



ODPOWIEDZ

Wróć do „VI Generacja (2015- ... )”