Akumulator
Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz, SECHUBU
- Cherix
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 19
- Rejestracja: 2011-05-15, 15:52
- Model: S550 GT
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Ruby Red
Akumulator
Panowie, od momentu odebrania auta 1.12.2015 jeździłem nim praktycznie non stop. Wstawiłem do stajni Mustanga 12 dni temu, żeby przeczekać śniegi i niskie temperatury. Od dzisiaj chciałem rozpocząć znowu brykanie i klops. Aku totalnie rozładowany, co mnie trochę zdziwiło bo z innymi nowymi autami nigdy do tej pory takiej sytuacji nie miałem. Z usunięciem pokrywki przy klamce walczyłem chyba z 20 min na wszystkie sposoby. Okazało się że nie należy używać siły i jakoś to idzie. Najlepsze jest to, żę jak dostałem się do zamka żeby wsadzić kluczyk serwisowym, dalej nie potrafiłem otworzyć drzwi. Dopiero kombinerki i delikatnie kręcenie kluczem lewo prawo pozwoliło mi otworzyć drzwi. Zrobiliśmy pomiar akumulatora - 2V - totalnie dead. Prostowniki itp. pokazywały że aku jest uszkodzony. Dopiero na kable rozruchowe po 20min udało się go odpalić.
Ktoś pozostawiał już swojego kucyka dłużej na postoju? Jakieś rady? Może ja się dziwię a ten typ tak po prostu ma ? Zastanawiam się co będzie jak go będę musiał zostawić na 15 dni na parkingu przy lotnisku ? )
Btw. urzekła mnie pomoc i wsparcie serwisowe Auto Bossa Katowice. Jak zadzwoniłem i powiedziałem, że aku rozładowany i kluczyk serwisowy nie pozwala otworzyć drzwi, otrzymałem informację że nie wiedzą co zrobić i żebym zadzwonił na Assistance... Jak spytałem czy jak oni nie wiedzą co zrobić, to skąd Assistance będzie wiedział co zrobić? "- Jak przywiozą go na lawecie, to będziemy myśleć".
Chyba już był ten temat poruszany, ale obsługa przed i po sprzedaży w salonach Forda to jest kurde mistrzostwo świata. Wystrzelić ich w kosmos to mało.
Dzięki Ziomy za feedback.
Ktoś pozostawiał już swojego kucyka dłużej na postoju? Jakieś rady? Może ja się dziwię a ten typ tak po prostu ma ? Zastanawiam się co będzie jak go będę musiał zostawić na 15 dni na parkingu przy lotnisku ? )
Btw. urzekła mnie pomoc i wsparcie serwisowe Auto Bossa Katowice. Jak zadzwoniłem i powiedziałem, że aku rozładowany i kluczyk serwisowy nie pozwala otworzyć drzwi, otrzymałem informację że nie wiedzą co zrobić i żebym zadzwonił na Assistance... Jak spytałem czy jak oni nie wiedzą co zrobić, to skąd Assistance będzie wiedział co zrobić? "- Jak przywiozą go na lawecie, to będziemy myśleć".
Chyba już był ten temat poruszany, ale obsługa przed i po sprzedaży w salonach Forda to jest kurde mistrzostwo świata. Wystrzelić ich w kosmos to mało.
Dzięki Ziomy za feedback.
- Rezor
- Forumowicz
- Posty: 1624
- Rejestracja: 2015-03-19, 13:33
- Model: SN95 GT
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Niebieski
Re: Akumulator
2V i ożył?! Ja rozumiem zapomnieć wyłączyć żarówkę w kabinie ale wtedy nowy aku powinien mieć minimum 10V. Rozumiem że pomiar był z odłączonymi kablami? Jeśli nie to winiłbym jakiś opór w elektryce... Może masa gdzieś zasniedziała? Jeśli aku po wyciągnięciu tyle wskazywał to nie miał szans wstać...
Mój mustang jest jak pies:
Ciągle się z nim bawię
Kobieta wypomina ile mam przez niego wydatków i problemów
Dzieci go lubią
Matka ma go dość bo przeorał jej podwórko
Ojciec zwie bo olał mu kostkę na podjeździe
Znajomi wciąż muszą o nim wysłuchiwać
Ciągle się z nim bawię
Kobieta wypomina ile mam przez niego wydatków i problemów
Dzieci go lubią
Matka ma go dość bo przeorał jej podwórko
Ojciec zwie bo olał mu kostkę na podjeździe
Znajomi wciąż muszą o nim wysłuchiwać
-
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 34
- Rejestracja: 2015-05-06, 16:06
- Model: VI ecoboost
- Kolor: Ruby Red
Re: Akumulator
Mój ecoboost stał z załączonym alarmem ponad 3 tygodnie w garażu i akumulator działa jak należy.
Re: Akumulator
Nie ma takiej możliwości aby bateria sama się tak głęboko rozładowała.
Musiało być coś włączone lub wystąpił jakiś opór elektryczny.
Musiało być coś włączone lub wystąpił jakiś opór elektryczny.
- Cherix
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 19
- Rejestracja: 2011-05-15, 15:52
- Model: S550 GT
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Ruby Red
Re: Akumulator
Auto było wyłączone, zamknięte. Nic nie zostało się świecić itp. Kable były odłączone. Żałuję że nie nagrałem tego, ale miałem 4-ech świadków. Pojadę może do Forda i zapytam o co kaman, ale zakładam że to będzie pytanie retoryczne..
- KGT
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 96
- Rejestracja: 2015-03-16, 11:21
- Model: s550 GT 2015
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: MAGNETIC
Re: Akumulator
Mój stał ponad 6 tygodni, prawie 7 w garażu temp ok +4 st. I odpalił bez najmniejszego problemu. Coś musiało wyładować akumulator u Ciebie albo trafił Ci się jakiś felerny egzemplarz akumulatora. Niech Ci Ford na nowy wymieni.
- Rezor
- Forumowicz
- Posty: 1624
- Rejestracja: 2015-03-19, 13:33
- Model: SN95 GT
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Niebieski
Re: Akumulator
Nawet wymiana nie pomoże jak w elektryce ma gdzieś opór. Oby to był akumulator bo znam przypadek gdzie często akumulator się rozładowywał i właściciel kupił nowy. Finał był taki, że auto stanęło w płomieniach kiedy jego żona odwoziła dzieci do szkoły... Winowajcą okazal sie magik od LPG.
Mój mustang jest jak pies:
Ciągle się z nim bawię
Kobieta wypomina ile mam przez niego wydatków i problemów
Dzieci go lubią
Matka ma go dość bo przeorał jej podwórko
Ojciec zwie bo olał mu kostkę na podjeździe
Znajomi wciąż muszą o nim wysłuchiwać
Ciągle się z nim bawię
Kobieta wypomina ile mam przez niego wydatków i problemów
Dzieci go lubią
Matka ma go dość bo przeorał jej podwórko
Ojciec zwie bo olał mu kostkę na podjeździe
Znajomi wciąż muszą o nim wysłuchiwać
- Cherix
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 19
- Rejestracja: 2011-05-15, 15:52
- Model: S550 GT
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Ruby Red
Re: Akumulator
Ja też ten film widziałem Ale jak ktoś to potrafi ściągnąć za pierwszym razem to znaczy że ze mną jest coś nie tak Niby strzałki i wszystko jest objaśnione ale nakombinowałem się jak głupi.B0kiem pisze:mój też trochę postoi i ciekawi mnie ta 20-minutowa walka z nakładką przy klamce wczoraj widziałam film z różnymi ciekawostkami n/t nowego modelu, a dziś wyczytałam w instrukcji że pod spodem jest otwór z zapadką na klucz serwisowy, wystarczy go tam włożyć i przesunąć osłonę w prawo, nie wiem tylko jak to wygląda w praktyce