Dziura w mocy GT 2500 obr. i grzanie wydechu.

Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz, SECHUBU

Volver
Forumowicz
Posty: 379
Rejestracja: 2015-10-27, 00:22
Model: Był GT Premium 2015
Silnik: V8 5.0
Kolor: Race Red
Lokalizacja:: Kraków

Dziura w mocy GT 2500 obr. i grzanie wydechu.

Post autor: Volver » 2016-08-14, 20:55

Mam na trzecim biegu dziurę w mocy przy 2500 obr. Czytałem gdzieś na forum USA o tym bugu. Przy tych obrotach i biegu przy WOT zero reakcji, zwiecha i po jakimś czasie, ok. 2-3 sek. silnik wkręca się w obroty. Macie tak? Nadto, tunel środkowy grzeje się jak diabli od skrzyni do końca konsoli. Mocniej od strony kierowcy. Powoduje to zawsze wysoką temperaturę w schowku, koło nóg, a dzisiaj poczułem tyłkiem jak grzeje się fotel od strony konsoli. No to już przesada. Muszę to zgłosić w ASO. Macie podobnie?



Awatar użytkownika
veeefour
Forumowicz
Posty: 1578
Rejestracja: 2016-02-25, 18:48
Model: 2015 GT Fastback US
Silnik: V8 5.0
Kolor: Race red AT
Kontakt:

Re: Dziura w mocy GT 2500 obr. i grzanie wydechu.

Post autor: veeefour » 2016-08-14, 21:19

Tunel jest cieply - to normalne. Zadnej natomiast dziury nie mam.



Awatar użytkownika
deeboy
Forumowicz
Posty: 411
Rejestracja: 2015-05-12, 19:07
Model: GT S550 MT
Silnik: V8 5.0
Kolor: Race Red

Re: Dziura w mocy GT 2500 obr. i grzanie wydechu.

Post autor: deeboy » 2016-08-14, 21:29

Potwierdzam, że tunel jest ciepły dość mocno z obu stron. Dziury nie mam - pełna moc jest zawsze gdy potrzebna.



Awatar użytkownika
kaskader bart
Forumowicz
Posty: 510
Rejestracja: 2009-10-30, 23:35
Model: GT '08 roush
Silnik: V8 4.6

Re: Dziura w mocy GT 2500 obr. i grzanie wydechu.

Post autor: kaskader bart » 2016-08-14, 21:31

A może tunel grzeje się od za wysokich temperatur spalin? Może jest coś nie tak z catami lub ma za ubogo. Zmieniłeś dolot na sportowy?



Volver
Forumowicz
Posty: 379
Rejestracja: 2015-10-27, 00:22
Model: Był GT Premium 2015
Silnik: V8 5.0
Kolor: Race Red
Lokalizacja:: Kraków

Re: Dziura w mocy GT 2500 obr. i grzanie wydechu.

Post autor: Volver » 2016-08-14, 23:53

Dzięki za informacje, jestem spokojny. Nic nie grzebałem mam tylko axleback, ale to było już wcześniej, tyle tylko, że powietrze pod samochodem było chłodniejsze, może ma to znaczenie, ostatnio dużo jeżdżę po mieście, dosyć dynamicznie. Swoją drogą muszę jakoś zakombinować z wentylacją komory silnika, gorąc z niej bije przez otwarte okna i chyba przydałoby to się silnikowi. Co do spadku mocy i zwiechy, zróbcie eksperyment-jazda na trójce, ok 2300 obr, chwilę odczekać i pełny gaz.



Awatar użytkownika
deeboy
Forumowicz
Posty: 411
Rejestracja: 2015-05-12, 19:07
Model: GT S550 MT
Silnik: V8 5.0
Kolor: Race Red

Re: Dziura w mocy GT 2500 obr. i grzanie wydechu.

Post autor: deeboy » 2016-08-15, 00:40

Volver pisze:Dzięki za informacje, jestem spokojny. Nic nie grzebałem mam tylko axleback, ale to było już wcześniej, tyle tylko, że powietrze pod samochodem było chłodniejsze, może ma to znaczenie, ostatnio dużo jeżdżę po mieście, dosyć dynamicznie. Swoją drogą muszę jakoś zakombinować z wentylacją komory silnika, gorąc z niej bije przez otwarte okna i chyba przydałoby to się silnikowi. Co do spadku mocy i zwiechy, zróbcie eksperyment-jazda na trójce, ok 2300 obr, chwilę odczekać i pełny gaz.
Nie bez powodu w stanach GT ma wentylowaną maskę. Ja rozważam możliwość wycięcia w masce takich otworów jak w usa, muszę tylko poszukać dobrego fachowca.
Jak nie zapomnę to jutro zrobię ten test.

Masz manual czy automat?



Volver
Forumowicz
Posty: 379
Rejestracja: 2015-10-27, 00:22
Model: Był GT Premium 2015
Silnik: V8 5.0
Kolor: Race Red
Lokalizacja:: Kraków

Re: Dziura w mocy GT 2500 obr. i grzanie wydechu.

Post autor: Volver » 2016-08-15, 01:00

Mam manual oczywiście, stąd wiem, że problem dotyczy tyko 3. biegu. Natomiast co do wentylacji komory silnika, to są różne wyroby Rousha, tyle, że trzeba dobrego majstra do pracy w aluminium. Dzięki, jak będziesz miał wynik testu, daj znać!



kkk
Forumowicz
Posty: 290
Rejestracja: 2015-02-10, 13:18
Model: 2015 Fastback
Silnik: V8 5.0
Kolor: Black

Re: Dziura w mocy GT 2500 obr. i grzanie wydechu.

Post autor: kkk » 2016-08-15, 02:28

U mnie podobnie. Po mocniejszej jeździe maska aż skwierczy. Ciepłe powietrze leci bokiem lub tunelem przy szybie.

Zauważyłem za to inny problem!
Byłem kilka dni temu na torze. Temp. zewnętrzna 20 stopni.
Po 10 minutach jazdy skrzynia krzyczała że za gorąco, wskaźnik temperatury wszedł na żółte pole. Silnik i olej nie drgnął odnośnie temperatury.
Skrzynia przestała zmieniać biegi, trzymała nisko, bez obciążenia, często niespodziewanie zamiast niższego biegu wrzucała wyższy lub zwlekała 3s ze zmianą.
Dopiero zmiana na tryb manualny nie pozwoliła skrzyni wejść w żółte pole temperatury.

Macie na to jakiś pomysł? Dodatkowa chłodnica skrzyni, czy co?
Dodam że na zimnym oleju mam charakterystyczne stuknięcie przy zmianie biegów D na P.



Volver
Forumowicz
Posty: 379
Rejestracja: 2015-10-27, 00:22
Model: Był GT Premium 2015
Silnik: V8 5.0
Kolor: Race Red
Lokalizacja:: Kraków

Re: Dziura w mocy GT 2500 obr. i grzanie wydechu.

Post autor: Volver » 2016-08-15, 10:38

Dziwna sprawa, przecież musieli obliczyć termikę na obciążanie auta i to częste... Pamiętaj o zmianie pomiędzy D i R przy CAŁKOWITYM zatrzymaniu auta, bo szlag trafi skrzynię. Sorki - to tylko pro memoriam.



Awatar użytkownika
veeefour
Forumowicz
Posty: 1578
Rejestracja: 2016-02-25, 18:48
Model: 2015 GT Fastback US
Silnik: V8 5.0
Kolor: Race red AT
Kontakt:

Re: Dziura w mocy GT 2500 obr. i grzanie wydechu.

Post autor: veeefour » 2016-08-15, 12:09

Brak wlotow w masce powoduje gorsze chlodzenie i szereg innych problemow. Jezdzilem juz ostro przy 40st we wloszech i zarowno silnik i skrzynia bez zadnych wzrostow temp. Dla manuala jest kit dla lepszego chlodzenia jak ktos tym usilnie juz po torze chce jezdzic:
" onclick="window.open(this.href);return false;



Awatar użytkownika
deeboy
Forumowicz
Posty: 411
Rejestracja: 2015-05-12, 19:07
Model: GT S550 MT
Silnik: V8 5.0
Kolor: Race Red

Re: Dziura w mocy GT 2500 obr. i grzanie wydechu.

Post autor: deeboy » 2016-08-15, 22:22

Sprawdzilem dzisiaj 5 moze 6 razy i dziury nie na. Jedzie na pełnej



Volver
Forumowicz
Posty: 379
Rejestracja: 2015-10-27, 00:22
Model: Był GT Premium 2015
Silnik: V8 5.0
Kolor: Race Red
Lokalizacja:: Kraków

Re: Dziura w mocy GT 2500 obr. i grzanie wydechu.

Post autor: Volver » 2016-08-15, 22:52

Dzięki bardzo, zatem mój ma jakiegoś buga, nie zawsze, co jakiś czas. Ale niedługo 15.000 km i przegląd, to pozałatwiam to w ASO.



Awatar użytkownika
B0kiem
Forumowicz
Posty: 406
Rejestracja: 2015-07-12, 14:49
Model: S550 GT
Silnik: V8 5.0
Lokalizacja:: Białystok
Kontakt:

Re: Dziura w mocy GT 2500 obr. i grzanie wydechu.

Post autor: B0kiem » 2016-08-15, 23:23

Volver pisze:Dzięki za informacje, jestem spokojny.
ja też, już myślałam że te uderzenia gorąca to przedwczesna menopauza :D



Awatar użytkownika
deeboy
Forumowicz
Posty: 411
Rejestracja: 2015-05-12, 19:07
Model: GT S550 MT
Silnik: V8 5.0
Kolor: Race Red

Re: Dziura w mocy GT 2500 obr. i grzanie wydechu.

Post autor: deeboy » 2016-08-15, 23:40

B0kiem pisze:
Volver pisze:Dzięki za informacje, jestem spokojny.
ja też, już myślałam że te uderzenia gorąca to przedwczesna menopauza :D
B0kiem, przez Ciebie ze śmiechu oplułem monitor :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl:



Awatar użytkownika
veeefour
Forumowicz
Posty: 1578
Rejestracja: 2016-02-25, 18:48
Model: 2015 GT Fastback US
Silnik: V8 5.0
Kolor: Race red AT
Kontakt:

Re: Dziura w mocy GT 2500 obr. i grzanie wydechu.

Post autor: veeefour » 2016-08-16, 08:23

B0kiem pisze:
Volver pisze:Dzięki za informacje, jestem spokojny.
ja też, już myślałam że te uderzenia gorąca to przedwczesna menopauza :D
:rotfl: :rotfl: :rotfl:



ODPOWIEDZ

Wróć do „VI Generacja (2015- ... )”