Kluczyk w wersji amerykańskiej w Mustangu z polskiego salonu

Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz, SECHUBU

kkk
Forumowicz
Posty: 290
Rejestracja: 2015-02-10, 13:18
Model: 2015 Fastback
Silnik: V8 5.0
Kolor: Black

Re: Kluczyk w wersji amerykańskiej w Mustangu z polskiego sa

Post autor: kkk » 2016-09-07, 17:58

Normalnie odpalisz na biegu bez sprzęgła. Szarpnie (rozrusznik) i tyle.
Według Twojej teorii nigdy nie odpaliłbyś auta na "popych" :)



Awatar użytkownika
veeefour
Forumowicz
Posty: 1578
Rejestracja: 2016-02-25, 18:48
Model: 2015 GT Fastback US
Silnik: V8 5.0
Kolor: Race red AT
Kontakt:

Re: Kluczyk w wersji amerykańskiej w Mustangu z polskiego sa

Post autor: veeefour » 2016-09-07, 18:48

Ze niby co? :szok: :zdziwko: :niepewny:



Awatar użytkownika
robin
Stowarzyszenie MKP
Posty: 601
Rejestracja: 2015-11-15, 23:21
Model: S550
Silnik: V8 5.0
Lokalizacja:: Bydgoszcz
Stajnia: Stajnia Bydgoszcz

Re: Kluczyk w wersji amerykańskiej w Mustangu z polskiego sa

Post autor: robin » 2016-09-07, 18:55

veeefour pisze:Ze niby co? :szok: :zdziwko: :niepewny:
dlatego pomyslalem ze nie skomentuje :)p



Awatar użytkownika
KGT
Młodszy Forumowicz
Posty: 96
Rejestracja: 2015-03-16, 11:21
Model: s550 GT 2015
Silnik: V8 5.0
Kolor: MAGNETIC

Re: Kluczyk w wersji amerykańskiej w Mustangu z polskiego sa

Post autor: KGT » 2016-09-07, 21:56

kkk pisze:Normalnie odpalisz na biegu bez sprzęgła. Szarpnie (rozrusznik) i tyle.
Według Twojej teorii nigdy nie odpaliłbyś auta na "popych" :)

To chyba ta bardziej zaawansowana wersja systemu, że samochód od razu sam wyjeżdża z garażu :szok: :D Jak w nowym BMW 7. Tylko wsiadać trzeba w biegu :rotfl:



torak
Młodszy Forumowicz
Posty: 43
Rejestracja: 2016-02-01, 21:43
Silnik: V6 3.7
Kolor: smolisty

Re: Kluczyk w wersji amerykańskiej w Mustangu z polskiego sa

Post autor: torak » 2016-09-07, 22:11

Dawno temu, gdy sprzęgło mi w mieście padło, właśnie tak wróciłem do domu. Po zapaleniu zielonego odpalałem rozrusznikiem na włączonym biegu. Szarpnął i pojechał. Bez sprzęgła zmieniałem też biegi. CO prawda nie Mustang ale inny Ford i też na M.



kkk
Forumowicz
Posty: 290
Rejestracja: 2015-02-10, 13:18
Model: 2015 Fastback
Silnik: V8 5.0
Kolor: Black

Re: Kluczyk w wersji amerykańskiej w Mustangu z polskiego sa

Post autor: kkk » 2016-09-07, 22:11

A probowaliscie? Czy po prostu piszecie zeby pisac :)?
Bo efekty beda dwa. Albo zgasnie od razu, albo jak dluzej przytrzymacie w stacyjce to pojedzie :)
Nie ma zadnych czujnikow luzu czy wrzuconego biegu, ktory zapobiegalby odpaleniu rozrusznika.

Tylko z tego powodu remote start jest tylko w automacie, nie tylko w mustangu.



kkk
Forumowicz
Posty: 290
Rejestracja: 2015-02-10, 13:18
Model: 2015 Fastback
Silnik: V8 5.0
Kolor: Black

Re: Kluczyk w wersji amerykańskiej w Mustangu z polskiego sa

Post autor: kkk » 2016-09-07, 22:14

torak pisze:Dawno temu, gdy sprzęgło mi w mieście padło, właśnie tak wróciłem do domu. Po zapaleniu zielonego odpalałem rozrusznikiem na włączonym biegu. Szarpnął i pojechał. Bez sprzęgła zmieniałem też biegi. CO prawda nie Mustang ale inny Ford i też na M.
I co chlopaki?? BMW do tego nie potrzeba. Styknie Ford i juz sie gubicie :)



Awatar użytkownika
veeefour
Forumowicz
Posty: 1578
Rejestracja: 2016-02-25, 18:48
Model: 2015 GT Fastback US
Silnik: V8 5.0
Kolor: Race red AT
Kontakt:

Re: Kluczyk w wersji amerykańskiej w Mustangu z polskiego sa

Post autor: veeefour » 2016-09-07, 22:41

Ale zeby odpalic auto z wylaczony zaplonem - tak jak to ma miejsce przy wlaczonym remote start - trzeba wcisnac hamulec
w automacie a sprzeglo+hamulec w manualu...co ma kuzwa krecenie rozrusznikiem przy zapietym biegu do remote start...
Chyba, ze trzymasz jakiegos krasnala w aucie ktory to za ciebie zrobi...

Pogubiles kkk to chyba ty ale skarpetki...po tym jak sie zatrules mandarynkami...



Awatar użytkownika
deeboy
Forumowicz
Posty: 411
Rejestracja: 2015-05-12, 19:07
Model: GT S550 MT
Silnik: V8 5.0
Kolor: Race Red

Re: Kluczyk w wersji amerykańskiej w Mustangu z polskiego sa

Post autor: deeboy » 2016-09-07, 22:52

kkk pisze:A probowaliscie? Czy po prostu piszecie zeby pisac :)?
Bo efekty beda dwa. Albo zgasnie od razu, albo jak dluzej przytrzymacie w stacyjce to pojedzie :)
Nie ma zadnych czujnikow luzu czy wrzuconego biegu, ktory zapobiegalby odpaleniu rozrusznika.

Tylko z tego powodu remote start jest tylko w automacie, nie tylko w mustangu.
Oczywiście, że komputer przekazuje na jakim biegu jest auto także w manualu i to wystarczy teoretycznie do tego, żeby jednak ten system spróbować zainstalować. Ponadto, można także wykorzystać czujnik hamulca ręcznego jako dodatkowe zabezpieczenie.



Awatar użytkownika
veeefour
Forumowicz
Posty: 1578
Rejestracja: 2016-02-25, 18:48
Model: 2015 GT Fastback US
Silnik: V8 5.0
Kolor: Race red AT
Kontakt:

Re: Kluczyk w wersji amerykańskiej w Mustangu z polskiego sa

Post autor: veeefour » 2016-09-07, 23:04

P.S
Kazda skrzynia manualna ma czujnik "luzu", nawet w Komarku czy Syrenie.

W S550 jak i w kazdym nowoczesnym aucie informacja o N jest wysylana po CAN wiec auto zawsze wie, ze jest na biegu.
Nie wazne czy to jest MAN czy AT. Kluczyk w wersji REMOTE ma zwiekszony zasieg i jest zupelnie inny niz ten ktory macie
w swoich eurowozach i rowniez daje "feedback zwrotny" w postaci LED na kluczyku i wymiguje wiele informacji jak i bledow
w razie jak auto odmowi odpalenia zdalnego. Auto pierw trzeba zamknac zeby odpalic, nie moze byc nikogo w aucie bo czujnik
w siedzeniu to wykryje, nie moze byc skrzynia poza N lub P - tu was zadziwie, ze AT maja mechaniczne mozliwosci przelaczenia
pozycje lewarka poza P i zamkniecia z tym jak gdyby nigdy nic auta - wtedy tez sie nie odpali. Nie odpali nawet jak bedzie
otwarty bagaznik albo otwarta maska - na pewno u Forda pracuja inteligentni ludzie i pilnuja zeby sobie taki kkk
nie zrobil krzywdy...

A ta blazenade i te infantylne analogie zafundowane przez "powyzszych" to proponuje im wybaczyc bo zupelnie nie maja pojecia o czym pisza...

Jak wspominalem wczesniej, Ford pisze w serwisowce o mozliwosci dolozenia zewnetrzych systemow zdalnego startu. W Stanach to jest
bardzo popularne jak sie okazuje i zakladaja to rowniez do manualnych skrzyni - po filmiku odsylam do YT.
I zamiast pisac jakies glupie docinki trza bylo tak jak ja poswiecic 5min na wpisanie w google kilku slow i juz cala lista dostepnych opcji prosto od kuzwa Forda:
https://accessories.ford.com/vehicles/m ... start.html" onclick="window.open(this.href);return false;



kkk
Forumowicz
Posty: 290
Rejestracja: 2015-02-10, 13:18
Model: 2015 Fastback
Silnik: V8 5.0
Kolor: Black

Re: Kluczyk w wersji amerykańskiej w Mustangu z polskiego sa

Post autor: kkk » 2016-09-08, 01:14

No, no. Jak sie komus konczy sila argumentu, to sie siega po argument sily. Post dotyczyl odpalenia auta na biegu, co jest mozliwe, a do tego sie nie odniesliscie. Probowaliscie? Czy nie? Odpowiedzcie zanim zaczniecie sie wypowiadac. Czekam na relacje. Praktyka a nie teoria.

Nikt nie pisal o kreceniu rozrusznikiem przy remote start... Ktory jest dostepny tylko w automacie.

Panowie przestancie pierdolic glupoty, bo do tej pory uwazalem Was za meroterycznych uzytkownikow na tym forum. Czytajcie ze zrozumieniem.

Dolozyc system remote start to mozecie sobie dolozyc sobie zawsze. Pytanie czy porafisz go umiejetnie wykorzystac.



Awatar użytkownika
veeefour
Forumowicz
Posty: 1578
Rejestracja: 2016-02-25, 18:48
Model: 2015 GT Fastback US
Silnik: V8 5.0
Kolor: Race red AT
Kontakt:

Re: Kluczyk w wersji amerykańskiej w Mustangu z polskiego sa

Post autor: veeefour » 2016-09-08, 06:24

kkk pisze:No, no. Jak sie komus konczy sila argumentu, to sie siega po argument sily. Post dotyczyl odpalenia auta na biegu, co jest mozliwe, a do tego sie nie odniesliscie. Probowaliscie? Czy nie? Odpowiedzcie zanim zaczniecie sie wypowiadac. Czekam na relacje. Praktyka a nie teoria.

Nikt nie pisal o kreceniu rozrusznikiem przy remote start... Ktory jest dostepny tylko w automacie.

Panowie przestancie pierdolic glupoty, bo do tej pory uwazalem Was za meroterycznych uzytkownikow na tym forum. Czytajcie ze zrozumieniem.

Dolozyc system remote start to mozecie sobie dolozyc sobie zawsze. Pytanie czy porafisz go umiejetnie wykorzystac.
Przestan pitolic - temat dotyczy pilota US, funkcji panic i zdalnego odpalania. Nie czy mozna odpalic auto na zalaczonym biegu czy nie bo to chyba oczywiste.
A skoro piszesz juz "praktyka i teoria" to jaka masz praktyke z kluczykiem US, funkcja panic i zdalnym odpalaniem?... :szok:

Teraz idz do swojego S550 w manualu i pokaz jak na biegu bez wcisnietego hamulca i sprzegla odpalasz silnik - zrob filmik...



Awatar użytkownika
celibad
Forumowicz
Posty: 1232
Rejestracja: 2008-08-26, 09:21
Model: GT 2015
Silnik: V8 5.0
Kolor: yellow triple
Kontakt:

Re: Kluczyk w wersji amerykańskiej w Mustangu z polskiego sa

Post autor: celibad » 2016-09-08, 07:29

veeefour pisze: Teraz idz do swojego S550 w manualu i pokaz jak na biegu bez wcisnietego hamulca i sprzegla odpalasz silnik - zrob filmik...
Przemek nie trzeba wciskać hamulca , wystarczy tylko sprzęgło.... System odpalania z pilota jest bardzo często spotykany w stanach ale tylko ze skrzynią AT, skrzynia manualna nie ma czujnika N , ani tez wybierak biegów nie ma sensora jaki bieg jest w danej chwili zapięty, taka informacja w manualu nie jest do niczego potrzebna :) Montaz tylko w serwisie z uwagi na ominięcie rozpoznawania kluczyka (transpondera)


"najlepszym lekiem na wszystkie problemy jest zwykła woda. dwie krople na szklankę wódki i wszystko przechodzi jak ręką odjął"

Jak mam czas to leże i odpoczywam, a jak nie mam czasu to tylko leże.

ObrazekObrazek

Awatar użytkownika
veeefour
Forumowicz
Posty: 1578
Rejestracja: 2016-02-25, 18:48
Model: 2015 GT Fastback US
Silnik: V8 5.0
Kolor: Race red AT
Kontakt:

Re: Kluczyk w wersji amerykańskiej w Mustangu z polskiego sa

Post autor: veeefour » 2016-09-08, 08:09

celibad pisze:
veeefour pisze: Teraz idz do swojego S550 w manualu i pokaz jak na biegu bez wcisnietego hamulca i sprzegla odpalasz silnik - zrob filmik...
Przemek nie trzeba wciskać hamulca , wystarczy tylko sprzęgło.... System odpalania z pilota jest bardzo często spotykany w stanach ale tylko ze skrzynią AT, skrzynia manualna nie ma czujnika N , ani tez wybierak biegów nie ma sensora jaki bieg jest w danej chwili zapięty, taka informacja w manualu nie jest do niczego potrzebna :) Montaz tylko w serwisie z uwagi na ominięcie rozpoznawania kluczyka (transpondera)
Moze to znowu kwestia wersji EU i US - kolega ma manuala w wersji US i trzeba wcisnac sprzeglo i hamulec bo inaczej nie odpali.

Czujnik N jest wierz mi, jest zawsze w kazdej skrzyni - no ja jeszcze takiej bez nie widzialem. Czujnika wybranego biegu moze i nie ma.

Ale nie wazne, nie odpalisz auta na biegu poki nie wcisniesz czy to samego hamulca czy razem ze sprzeglem a o to sie tutaj rozchodzi, nie? ;)
S550 MT "sie nadaje do montazu" zdelnego odpalania i tyle na ten temat. Wiem, sporo histori z systemami aftermarketowymi gdzie ktos
odpali auto na biegu i pojechalo do rowu czy na plot ale to tylko z lenistwa i zaniedbania tego co to instalowal. Mam tez odpalanie zdalne
w motocyklu - jest to funkcja alarmu - podpiete bez lenistwa z wykorzstaniem ukladu N/stopka boczna.

Sam Ford w instrukcji US nie pisze, ze remote start jest tylko dla AT dla modelu S550 - wniosek taki, ze sie da ale to moze wymagac
montazu jednego z kitow z linku ktory podalem. Moze nie byc oferowany fabrycznie - trzeba by sie bylo dopytac Forda US.

Natomiast to juz moge teraz potwierdzic, ze kluczyk w wersji US nie bedzie dzialal z wersja EU. Inna czestotliwosc.



kkk
Forumowicz
Posty: 290
Rejestracja: 2015-02-10, 13:18
Model: 2015 Fastback
Silnik: V8 5.0
Kolor: Black

Re: Kluczyk w wersji amerykańskiej w Mustangu z polskiego sa

Post autor: kkk » 2016-09-10, 00:12

veeefour pisze: Teraz idz do swojego S550 w manualu i pokaz jak na biegu bez wcisnietego hamulca i sprzegla odpalasz silnik - zrob filmik...
Wybacz, mam automat :) ale jednego forda w manualu odpalalem z 20 razy bez sprzegla w manualu w czasach biedy i kryzysu gdzie gdzie ciezko bylo o nowe sprzeglo.

Temat kluczyka z US zglebilem juz rok temu jak odebralem auto, probowalem zaprogramowac kluczyk z US. Bez skutku.

Przemek. Gdyby skrzynie manualne mialy czujnik polozenia N, to bys zadnego nie odpalil na "pych". Czaisz :)?



ODPOWIEDZ

Wróć do „VI Generacja (2015- ... )”