Kluczyk w wersji amerykańskiej w Mustangu z polskiego salonu
Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz, SECHUBU
-
- Forumowicz
- Posty: 290
- Rejestracja: 2015-02-10, 13:18
- Model: 2015 Fastback
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Black
Re: Kluczyk w wersji amerykańskiej w Mustangu z polskiego sa
Normalnie odpalisz na biegu bez sprzęgła. Szarpnie (rozrusznik) i tyle.
Według Twojej teorii nigdy nie odpaliłbyś auta na "popych"
Według Twojej teorii nigdy nie odpaliłbyś auta na "popych"
- robin
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 601
- Rejestracja: 2015-11-15, 23:21
- Model: S550
- Silnik: V8 5.0
- Lokalizacja:: Bydgoszcz
- Stajnia: Stajnia Bydgoszcz
Re: Kluczyk w wersji amerykańskiej w Mustangu z polskiego sa
dlatego pomyslalem ze nie skomentuje :)pveeefour pisze:Ze niby co?
- KGT
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 96
- Rejestracja: 2015-03-16, 11:21
- Model: s550 GT 2015
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: MAGNETIC
Re: Kluczyk w wersji amerykańskiej w Mustangu z polskiego sa
kkk pisze:Normalnie odpalisz na biegu bez sprzęgła. Szarpnie (rozrusznik) i tyle.
Według Twojej teorii nigdy nie odpaliłbyś auta na "popych"
To chyba ta bardziej zaawansowana wersja systemu, że samochód od razu sam wyjeżdża z garażu Jak w nowym BMW 7. Tylko wsiadać trzeba w biegu
Re: Kluczyk w wersji amerykańskiej w Mustangu z polskiego sa
Dawno temu, gdy sprzęgło mi w mieście padło, właśnie tak wróciłem do domu. Po zapaleniu zielonego odpalałem rozrusznikiem na włączonym biegu. Szarpnął i pojechał. Bez sprzęgła zmieniałem też biegi. CO prawda nie Mustang ale inny Ford i też na M.
-
- Forumowicz
- Posty: 290
- Rejestracja: 2015-02-10, 13:18
- Model: 2015 Fastback
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Black
Re: Kluczyk w wersji amerykańskiej w Mustangu z polskiego sa
A probowaliscie? Czy po prostu piszecie zeby pisac ?
Bo efekty beda dwa. Albo zgasnie od razu, albo jak dluzej przytrzymacie w stacyjce to pojedzie
Nie ma zadnych czujnikow luzu czy wrzuconego biegu, ktory zapobiegalby odpaleniu rozrusznika.
Tylko z tego powodu remote start jest tylko w automacie, nie tylko w mustangu.
Bo efekty beda dwa. Albo zgasnie od razu, albo jak dluzej przytrzymacie w stacyjce to pojedzie
Nie ma zadnych czujnikow luzu czy wrzuconego biegu, ktory zapobiegalby odpaleniu rozrusznika.
Tylko z tego powodu remote start jest tylko w automacie, nie tylko w mustangu.
-
- Forumowicz
- Posty: 290
- Rejestracja: 2015-02-10, 13:18
- Model: 2015 Fastback
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Black
Re: Kluczyk w wersji amerykańskiej w Mustangu z polskiego sa
I co chlopaki?? BMW do tego nie potrzeba. Styknie Ford i juz sie gubicietorak pisze:Dawno temu, gdy sprzęgło mi w mieście padło, właśnie tak wróciłem do domu. Po zapaleniu zielonego odpalałem rozrusznikiem na włączonym biegu. Szarpnął i pojechał. Bez sprzęgła zmieniałem też biegi. CO prawda nie Mustang ale inny Ford i też na M.
- veeefour
- Forumowicz
- Posty: 1578
- Rejestracja: 2016-02-25, 18:48
- Model: 2015 GT Fastback US
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Race red AT
- Kontakt:
Re: Kluczyk w wersji amerykańskiej w Mustangu z polskiego sa
Ale zeby odpalic auto z wylaczony zaplonem - tak jak to ma miejsce przy wlaczonym remote start - trzeba wcisnac hamulec
w automacie a sprzeglo+hamulec w manualu...co ma kuzwa krecenie rozrusznikiem przy zapietym biegu do remote start...
Chyba, ze trzymasz jakiegos krasnala w aucie ktory to za ciebie zrobi...
Pogubiles kkk to chyba ty ale skarpetki...po tym jak sie zatrules mandarynkami...
w automacie a sprzeglo+hamulec w manualu...co ma kuzwa krecenie rozrusznikiem przy zapietym biegu do remote start...
Chyba, ze trzymasz jakiegos krasnala w aucie ktory to za ciebie zrobi...
Pogubiles kkk to chyba ty ale skarpetki...po tym jak sie zatrules mandarynkami...
- deeboy
- Forumowicz
- Posty: 411
- Rejestracja: 2015-05-12, 19:07
- Model: GT S550 MT
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Race Red
Re: Kluczyk w wersji amerykańskiej w Mustangu z polskiego sa
Oczywiście, że komputer przekazuje na jakim biegu jest auto także w manualu i to wystarczy teoretycznie do tego, żeby jednak ten system spróbować zainstalować. Ponadto, można także wykorzystać czujnik hamulca ręcznego jako dodatkowe zabezpieczenie.kkk pisze:A probowaliscie? Czy po prostu piszecie zeby pisac ?
Bo efekty beda dwa. Albo zgasnie od razu, albo jak dluzej przytrzymacie w stacyjce to pojedzie
Nie ma zadnych czujnikow luzu czy wrzuconego biegu, ktory zapobiegalby odpaleniu rozrusznika.
Tylko z tego powodu remote start jest tylko w automacie, nie tylko w mustangu.
- veeefour
- Forumowicz
- Posty: 1578
- Rejestracja: 2016-02-25, 18:48
- Model: 2015 GT Fastback US
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Race red AT
- Kontakt:
Re: Kluczyk w wersji amerykańskiej w Mustangu z polskiego sa
P.S
Kazda skrzynia manualna ma czujnik "luzu", nawet w Komarku czy Syrenie.
W S550 jak i w kazdym nowoczesnym aucie informacja o N jest wysylana po CAN wiec auto zawsze wie, ze jest na biegu.
Nie wazne czy to jest MAN czy AT. Kluczyk w wersji REMOTE ma zwiekszony zasieg i jest zupelnie inny niz ten ktory macie
w swoich eurowozach i rowniez daje "feedback zwrotny" w postaci LED na kluczyku i wymiguje wiele informacji jak i bledow
w razie jak auto odmowi odpalenia zdalnego. Auto pierw trzeba zamknac zeby odpalic, nie moze byc nikogo w aucie bo czujnik
w siedzeniu to wykryje, nie moze byc skrzynia poza N lub P - tu was zadziwie, ze AT maja mechaniczne mozliwosci przelaczenia
pozycje lewarka poza P i zamkniecia z tym jak gdyby nigdy nic auta - wtedy tez sie nie odpali. Nie odpali nawet jak bedzie
otwarty bagaznik albo otwarta maska - na pewno u Forda pracuja inteligentni ludzie i pilnuja zeby sobie taki kkk
nie zrobil krzywdy...
A ta blazenade i te infantylne analogie zafundowane przez "powyzszych" to proponuje im wybaczyc bo zupelnie nie maja pojecia o czym pisza...
Jak wspominalem wczesniej, Ford pisze w serwisowce o mozliwosci dolozenia zewnetrzych systemow zdalnego startu. W Stanach to jest
bardzo popularne jak sie okazuje i zakladaja to rowniez do manualnych skrzyni - po filmiku odsylam do YT.
I zamiast pisac jakies glupie docinki trza bylo tak jak ja poswiecic 5min na wpisanie w google kilku slow i juz cala lista dostepnych opcji prosto od kuzwa Forda:
https://accessories.ford.com/vehicles/m ... start.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Kazda skrzynia manualna ma czujnik "luzu", nawet w Komarku czy Syrenie.
W S550 jak i w kazdym nowoczesnym aucie informacja o N jest wysylana po CAN wiec auto zawsze wie, ze jest na biegu.
Nie wazne czy to jest MAN czy AT. Kluczyk w wersji REMOTE ma zwiekszony zasieg i jest zupelnie inny niz ten ktory macie
w swoich eurowozach i rowniez daje "feedback zwrotny" w postaci LED na kluczyku i wymiguje wiele informacji jak i bledow
w razie jak auto odmowi odpalenia zdalnego. Auto pierw trzeba zamknac zeby odpalic, nie moze byc nikogo w aucie bo czujnik
w siedzeniu to wykryje, nie moze byc skrzynia poza N lub P - tu was zadziwie, ze AT maja mechaniczne mozliwosci przelaczenia
pozycje lewarka poza P i zamkniecia z tym jak gdyby nigdy nic auta - wtedy tez sie nie odpali. Nie odpali nawet jak bedzie
otwarty bagaznik albo otwarta maska - na pewno u Forda pracuja inteligentni ludzie i pilnuja zeby sobie taki kkk
nie zrobil krzywdy...
A ta blazenade i te infantylne analogie zafundowane przez "powyzszych" to proponuje im wybaczyc bo zupelnie nie maja pojecia o czym pisza...
Jak wspominalem wczesniej, Ford pisze w serwisowce o mozliwosci dolozenia zewnetrzych systemow zdalnego startu. W Stanach to jest
bardzo popularne jak sie okazuje i zakladaja to rowniez do manualnych skrzyni - po filmiku odsylam do YT.
I zamiast pisac jakies glupie docinki trza bylo tak jak ja poswiecic 5min na wpisanie w google kilku slow i juz cala lista dostepnych opcji prosto od kuzwa Forda:
https://accessories.ford.com/vehicles/m ... start.html" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Forumowicz
- Posty: 290
- Rejestracja: 2015-02-10, 13:18
- Model: 2015 Fastback
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Black
Re: Kluczyk w wersji amerykańskiej w Mustangu z polskiego sa
No, no. Jak sie komus konczy sila argumentu, to sie siega po argument sily. Post dotyczyl odpalenia auta na biegu, co jest mozliwe, a do tego sie nie odniesliscie. Probowaliscie? Czy nie? Odpowiedzcie zanim zaczniecie sie wypowiadac. Czekam na relacje. Praktyka a nie teoria.
Nikt nie pisal o kreceniu rozrusznikiem przy remote start... Ktory jest dostepny tylko w automacie.
Panowie przestancie pierdolic glupoty, bo do tej pory uwazalem Was za meroterycznych uzytkownikow na tym forum. Czytajcie ze zrozumieniem.
Dolozyc system remote start to mozecie sobie dolozyc sobie zawsze. Pytanie czy porafisz go umiejetnie wykorzystac.
Nikt nie pisal o kreceniu rozrusznikiem przy remote start... Ktory jest dostepny tylko w automacie.
Panowie przestancie pierdolic glupoty, bo do tej pory uwazalem Was za meroterycznych uzytkownikow na tym forum. Czytajcie ze zrozumieniem.
Dolozyc system remote start to mozecie sobie dolozyc sobie zawsze. Pytanie czy porafisz go umiejetnie wykorzystac.
- veeefour
- Forumowicz
- Posty: 1578
- Rejestracja: 2016-02-25, 18:48
- Model: 2015 GT Fastback US
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Race red AT
- Kontakt:
Re: Kluczyk w wersji amerykańskiej w Mustangu z polskiego sa
Przestan pitolic - temat dotyczy pilota US, funkcji panic i zdalnego odpalania. Nie czy mozna odpalic auto na zalaczonym biegu czy nie bo to chyba oczywiste.kkk pisze:No, no. Jak sie komus konczy sila argumentu, to sie siega po argument sily. Post dotyczyl odpalenia auta na biegu, co jest mozliwe, a do tego sie nie odniesliscie. Probowaliscie? Czy nie? Odpowiedzcie zanim zaczniecie sie wypowiadac. Czekam na relacje. Praktyka a nie teoria.
Nikt nie pisal o kreceniu rozrusznikiem przy remote start... Ktory jest dostepny tylko w automacie.
Panowie przestancie pierdolic glupoty, bo do tej pory uwazalem Was za meroterycznych uzytkownikow na tym forum. Czytajcie ze zrozumieniem.
Dolozyc system remote start to mozecie sobie dolozyc sobie zawsze. Pytanie czy porafisz go umiejetnie wykorzystac.
A skoro piszesz juz "praktyka i teoria" to jaka masz praktyke z kluczykiem US, funkcja panic i zdalnym odpalaniem?...
Teraz idz do swojego S550 w manualu i pokaz jak na biegu bez wcisnietego hamulca i sprzegla odpalasz silnik - zrob filmik...
- celibad
- Forumowicz
- Posty: 1232
- Rejestracja: 2008-08-26, 09:21
- Model: GT 2015
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: yellow triple
- Kontakt:
Re: Kluczyk w wersji amerykańskiej w Mustangu z polskiego sa
Przemek nie trzeba wciskać hamulca , wystarczy tylko sprzęgło.... System odpalania z pilota jest bardzo często spotykany w stanach ale tylko ze skrzynią AT, skrzynia manualna nie ma czujnika N , ani tez wybierak biegów nie ma sensora jaki bieg jest w danej chwili zapięty, taka informacja w manualu nie jest do niczego potrzebna Montaz tylko w serwisie z uwagi na ominięcie rozpoznawania kluczyka (transpondera)veeefour pisze: Teraz idz do swojego S550 w manualu i pokaz jak na biegu bez wcisnietego hamulca i sprzegla odpalasz silnik - zrob filmik...
- veeefour
- Forumowicz
- Posty: 1578
- Rejestracja: 2016-02-25, 18:48
- Model: 2015 GT Fastback US
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Race red AT
- Kontakt:
Re: Kluczyk w wersji amerykańskiej w Mustangu z polskiego sa
Moze to znowu kwestia wersji EU i US - kolega ma manuala w wersji US i trzeba wcisnac sprzeglo i hamulec bo inaczej nie odpali.celibad pisze:Przemek nie trzeba wciskać hamulca , wystarczy tylko sprzęgło.... System odpalania z pilota jest bardzo często spotykany w stanach ale tylko ze skrzynią AT, skrzynia manualna nie ma czujnika N , ani tez wybierak biegów nie ma sensora jaki bieg jest w danej chwili zapięty, taka informacja w manualu nie jest do niczego potrzebna Montaz tylko w serwisie z uwagi na ominięcie rozpoznawania kluczyka (transpondera)veeefour pisze: Teraz idz do swojego S550 w manualu i pokaz jak na biegu bez wcisnietego hamulca i sprzegla odpalasz silnik - zrob filmik...
Czujnik N jest wierz mi, jest zawsze w kazdej skrzyni - no ja jeszcze takiej bez nie widzialem. Czujnika wybranego biegu moze i nie ma.
Ale nie wazne, nie odpalisz auta na biegu poki nie wcisniesz czy to samego hamulca czy razem ze sprzeglem a o to sie tutaj rozchodzi, nie?
S550 MT "sie nadaje do montazu" zdelnego odpalania i tyle na ten temat. Wiem, sporo histori z systemami aftermarketowymi gdzie ktos
odpali auto na biegu i pojechalo do rowu czy na plot ale to tylko z lenistwa i zaniedbania tego co to instalowal. Mam tez odpalanie zdalne
w motocyklu - jest to funkcja alarmu - podpiete bez lenistwa z wykorzstaniem ukladu N/stopka boczna.
Sam Ford w instrukcji US nie pisze, ze remote start jest tylko dla AT dla modelu S550 - wniosek taki, ze sie da ale to moze wymagac
montazu jednego z kitow z linku ktory podalem. Moze nie byc oferowany fabrycznie - trzeba by sie bylo dopytac Forda US.
Natomiast to juz moge teraz potwierdzic, ze kluczyk w wersji US nie bedzie dzialal z wersja EU. Inna czestotliwosc.
-
- Forumowicz
- Posty: 290
- Rejestracja: 2015-02-10, 13:18
- Model: 2015 Fastback
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Black
Re: Kluczyk w wersji amerykańskiej w Mustangu z polskiego sa
Wybacz, mam automat ale jednego forda w manualu odpalalem z 20 razy bez sprzegla w manualu w czasach biedy i kryzysu gdzie gdzie ciezko bylo o nowe sprzeglo.veeefour pisze: Teraz idz do swojego S550 w manualu i pokaz jak na biegu bez wcisnietego hamulca i sprzegla odpalasz silnik - zrob filmik...
Temat kluczyka z US zglebilem juz rok temu jak odebralem auto, probowalem zaprogramowac kluczyk z US. Bez skutku.
Przemek. Gdyby skrzynie manualne mialy czujnik polozenia N, to bys zadnego nie odpalil na "pych". Czaisz ?