STUKI w zawieszeniu

Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz, SECHUBU

ondro
Młodszy Forumowicz
Posty: 20
Rejestracja: 2016-08-10, 09:57
Model: GT convertible
Silnik: V8 5.0
Kolor: magnetic grey

STUKI w zawieszeniu

Post autor: ondro » 2017-09-26, 11:29

Witam,

po 28000 zaczeło cos stukac na nierównościach w przednim zawieszeniu. Autoryzowany warsztat na gwarancji wymienił najpierw prawy wachacz, a po 2 tygodniac lewy. Troche pomogło ale nie do końca, stuki dalej sa, zwłaszcza na bruku, na asfalcie nie ma, tylko przy dużych nierównościach. Zaczyna mnie to wkurzac, wraz z serwisem który chyba za bardzo pojecia nie ma o naprawie samochodów. Mam doswiadczenie z serwisem BMW i widze tutaj dużą przepaść. Ma lub miał ktoś podobną usterkę w swoim Mustangu? Co jeszczde trzeba wymienić? Stuka wyraźnie w prawym przodzie. Pozdrawiam



Jejku
Forumowicz
Posty: 140
Rejestracja: 2014-11-30, 11:35
Model: 2012
Silnik: V6 3.7
Kolor: Black

Re: STUKI w zawieszeniu

Post autor: Jejku » 2017-09-26, 13:07

W moim przypadku jak mnie denerwowały stuki na nierównościach wymieniłem wszystkie łączniki i gumy problem rozwiązał się sam, jeszcze trochę upuściłem powietrza z kół bo lubiłem jeździć w mocno nabitych. Ale mój konik ma sporo więcej przebiegu :D



Fatso
Stowarzyszenie MKP
Posty: 44
Rejestracja: 2016-09-01, 15:08
Model: GT '05
Silnik: V8 4.6
Kolor: Srebrna perła

Re: STUKI w zawieszeniu

Post autor: Fatso » 2017-09-26, 14:03

Jeśli to kostka brukowa, to najwięcej pracuje tam amortyzator i obsada kolumny. Mimo to obstawiałbym amory.



konio12345
Forumowicz
Posty: 176
Rejestracja: 2011-08-08, 18:52
Model: GT 2016
Silnik: V8 5.0
Kolor: Oxford White

Re: STUKI w zawieszeniu

Post autor: konio12345 » 2017-09-26, 17:58

ondro pisze:Witam,

po 28000 zaczeło cos stukac na nierównościach w przednim zawieszeniu. Autoryzowany warsztat na gwarancji wymienił najpierw prawy wachacz, a po 2 tygodniac lewy. Troche pomogło ale nie do końca, stuki dalej sa, zwłaszcza na bruku, na asfalcie nie ma, tylko przy dużych nierównościach. Zaczyna mnie to wkurzac, wraz z serwisem który chyba za bardzo pojecia nie ma o naprawie samochodów. Mam doswiadczenie z serwisem BMW i widze tutaj dużą przepaść. Ma lub miał ktoś podobną usterkę w swoim Mustangu? Co jeszczde trzeba wymienić? Stuka wyraźnie w prawym przodzie. Pozdrawiam
Też chyba coś mi zaczyna pukać, w jakim serwisie byłeś ?

A


Borla Touring Catback, BC RS43 Forged Wheels, BMR Vertical Links - Spherical Bushings, SR Performance IRS Tie Down Kit, Steeda IRS Alignment Kit, C&L Street CAI, Ford Perf. GT350R Strut Tower Brace, Ford Perf. Oil Catch Can, DD LED Sidemarkers

ondro
Młodszy Forumowicz
Posty: 20
Rejestracja: 2016-08-10, 09:57
Model: GT convertible
Silnik: V8 5.0
Kolor: magnetic grey

Re: STUKI w zawieszeniu

Post autor: ondro » 2017-09-27, 10:30

Serwisuje w BEMO motors w Warszawie, to chyba jedyny punkt który sprzedaje i zajmuje sie mustangami w wawie, umowilem sie już na nastepną wizytę, zobaczymy co powiedza



Awatar użytkownika
skurwi
Młodszy Forumowicz
Posty: 13
Rejestracja: 2016-07-11, 16:28
Model: 2017 GT
Silnik: V8 5.0
Kolor: Czarny

Re: STUKI w zawieszeniu

Post autor: skurwi » 2017-09-27, 10:41

Podjedz do Auto Nobile, wg mnie maja duzo lepszy serwis



PCwiek
Posty: 6
Rejestracja: 2016-11-17, 11:22
Model: GT
Silnik: V8 5.0
Kolor: Ingot Silver

Re: STUKI w zawieszeniu

Post autor: PCwiek » 2017-09-27, 13:02

Osobiscie z AutoNobile mialem srednie doswiadczenia, jak sie okazuje niektorzy na forum mieli - mowiac wprost - slabe. Oczywiscie roznie to bywa, ale warto miec swiadomosc.

Ostatecznie skonczylo sie tak, ze nie serwisuje juz samochodu w Warszawie ;)



Teyeru
Młodszy Forumowicz
Posty: 36
Rejestracja: 2016-02-23, 16:14
Model: GT 2017
Silnik: V8 5.0
Kolor: Lightning Blue

Re: STUKI w zawieszeniu

Post autor: Teyeru » 2017-09-27, 14:00

PCwiek pisze:Osobiscie z AutoNobile mialem srednie doswiadczenia, jak sie okazuje niektorzy na forum mieli - mowiac wprost - slabe. Oczywiscie roznie to bywa, ale warto miec swiadomosc.

Ostatecznie skonczylo sie tak, ze nie serwisuje juz samochodu w Warszawie ;)
A podzieliłbyś się info gdzie?


Zamówiony: 29.04.2016
Wyprodukowany: 08.08.2016
Bremerhaven: 19.09.2016
Odbiór: 15.10.2016

PCwiek
Posty: 6
Rejestracja: 2016-11-17, 11:22
Model: GT
Silnik: V8 5.0
Kolor: Ingot Silver

Re: STUKI w zawieszeniu

Post autor: PCwiek » 2017-09-29, 10:28




Awatar użytkownika
5um
Młodszy Forumowicz
Posty: 75
Rejestracja: 2016-06-07, 10:52
Model: GT 2016
Silnik: V8 5.0
Kolor: Czerwony

Re: STUKI w zawieszeniu

Post autor: 5um » 2017-10-04, 01:00

Potwierdzam maja tu bardzo dobrego mechanika który o mustangach wie bardzo dużo.


Nie trać czasu na rzeczy na które nie masz wpływu.

konio12345
Forumowicz
Posty: 176
Rejestracja: 2011-08-08, 18:52
Model: GT 2016
Silnik: V8 5.0
Kolor: Oxford White

Re: STUKI w zawieszeniu

Post autor: konio12345 » 2017-10-09, 11:36

ondro pisze:Witam,

po 28000 zaczeło cos stukac na nierównościach w przednim zawieszeniu. Autoryzowany warsztat na gwarancji wymienił najpierw prawy wachacz, a po 2 tygodniac lewy. Troche pomogło ale nie do końca, stuki dalej sa, zwłaszcza na bruku, na asfalcie nie ma, tylko przy dużych nierównościach. Zaczyna mnie to wkurzac, wraz z serwisem który chyba za bardzo pojecia nie ma o naprawie samochodów. Mam doswiadczenie z serwisem BMW i widze tutaj dużą przepaść. Ma lub miał ktoś podobną usterkę w swoim Mustangu? Co jeszczde trzeba wymienić? Stuka wyraźnie w prawym przodzie. Pozdrawiam
I jak rozwiązałeś problem ?


Borla Touring Catback, BC RS43 Forged Wheels, BMR Vertical Links - Spherical Bushings, SR Performance IRS Tie Down Kit, Steeda IRS Alignment Kit, C&L Street CAI, Ford Perf. GT350R Strut Tower Brace, Ford Perf. Oil Catch Can, DD LED Sidemarkers

ondro
Młodszy Forumowicz
Posty: 20
Rejestracja: 2016-08-10, 09:57
Model: GT convertible
Silnik: V8 5.0
Kolor: magnetic grey

Re: STUKI w zawieszeniu

Post autor: ondro » 2017-10-14, 19:30

Nie rozwiązałem, w przyszłym tygodniu dopiero wizyta w serwisie, napiszę co powiedzą



konio12345
Forumowicz
Posty: 176
Rejestracja: 2011-08-08, 18:52
Model: GT 2016
Silnik: V8 5.0
Kolor: Oxford White

Re: STUKI w zawieszeniu

Post autor: konio12345 » 2017-10-16, 11:08

U mnie wymiana obu wahaczy lewy przód, powiedziałem im co mają zrobić, bo wcześniej sam sprawdziłem, ale pogadać sobie musieli.
ondro pisze:Nie rozwiązałem, w przyszłym tygodniu dopiero wizyta w serwisie, napiszę co powiedzą


Borla Touring Catback, BC RS43 Forged Wheels, BMR Vertical Links - Spherical Bushings, SR Performance IRS Tie Down Kit, Steeda IRS Alignment Kit, C&L Street CAI, Ford Perf. GT350R Strut Tower Brace, Ford Perf. Oil Catch Can, DD LED Sidemarkers

Awatar użytkownika
siara
Stowarzyszenie MKP
Posty: 1248
Rejestracja: 2009-02-26, 00:38
Model: 2015 GT
Silnik: V8 5.0
Kolor: Black

Re: STUKI w zawieszeniu

Post autor: siara » 2017-10-18, 20:03

Ja sie jeszcze zalapalem na gw na wymiane w przednim zawieszeniu co prawda przy 45k KM



Awatar użytkownika
5um
Młodszy Forumowicz
Posty: 75
Rejestracja: 2016-06-07, 10:52
Model: GT 2016
Silnik: V8 5.0
Kolor: Czerwony

Re: STUKI w zawieszeniu

Post autor: 5um » 2017-10-23, 00:27

Czy spotkaliście sie ze zjawiskiem stuków na wale. U mnie obserwuje zjawisko stuków przy przechodzeniu z jazdy na luzie i dodaniu gazu lub na luz po całkowitym odjęciu gazu.


Nie trać czasu na rzeczy na które nie masz wpływu.

ODPOWIEDZ

Wróć do „VI Generacja (2015- ... )”