Hamulce oryginał czy zamiennik

Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz, SECHUBU

ODPOWIEDZ
StangN6
Posty: 4
Rejestracja: 2024-03-16, 12:54
Model: V6
Silnik: V6 3.7
Kolor: Lightning Blue (N6)
Lokalizacja:: Jelenia Góra
Stajnia: Stajnia Dolny Śląsk

Hamulce oryginał czy zamiennik

Post autor: StangN6 » 2024-03-26, 09:58

Witajcie, stoję przed dylematem. Chciałbym wymienić wszystkie tarcze i klocki. Poszukałem sobie trochę i znalazłem komplet Powerstopy Z26 za ok 4000 zł. Jednak komplet na oryginalnych częściach forda by wyniósł ok. 6000zł.

Pytanie: czy ford będzie lepszy jakościowo? Jak z silą hamowania?



Awatar użytkownika
Michał P.
Forumowicz
Posty: 1642
Rejestracja: 2017-06-07, 11:18
Model: Mustang V GT/CS
Silnik: V8 5.0
Kolor: Czerwony
Lokalizacja:: Zabrze
Stajnia: Stajnia Górny Śląsk

Re: Hamulce oryginał czy zamiennik

Post autor: Michał P. » 2024-03-26, 12:49

Ford raczej będzie gorszy od Power Stopów.
Potrzebujesz to na już ? Bo jeżeli możesz kupić tarcze osobno to klocki taniej wyjdzie z USA ściągnąć (w jakieś 5-7 dni).


Mustang 3.7l - 2012 Black Beauty 2017 - 2021
Mustang 5.0 l - GT/VS 2012 2021 -

StangN6
Posty: 4
Rejestracja: 2024-03-16, 12:54
Model: V6
Silnik: V6 3.7
Kolor: Lightning Blue (N6)
Lokalizacja:: Jelenia Góra
Stajnia: Stajnia Dolny Śląsk

Re: Hamulce oryginał czy zamiennik

Post autor: StangN6 » 2024-03-26, 17:35

Na już nie potrzebuje. Dopiero zacząłem się rozglądać. Może i poszukam jakiegoś sklepu w stanach z wysyłką do polski ale najpierw muszę znaleźć odpowiednie sklepy.

Ogólnie powestopy wydają się ogarnięte w stosunku jakość cena dlatego zacząłem badać temat porównań.



Awatar użytkownika
empi1955
Forumowicz
Posty: 755
Rejestracja: 2013-02-19, 23:40
Model: GT 2006 ; 1978 KC
Silnik: V8 4.6
Kolor: Satin Silver ; Bright Red
Lokalizacja:: 3city

Re: Hamulce oryginał czy zamiennik

Post autor: empi1955 » 2024-03-26, 18:43

Zainteresuj się też StopTech-ami. Nie narzekałem na nie .


Jedyne moje:
- słuszny, wolnossący GT 4,6 V8; 431 Hp; 569 Nm; tuned by HD-Customs
- taki na forum; Mustang II King Cobra 1978; 302 V8; 141 Hp; 339 Nm; import by As-Profi
- z kompresorem; GT500 5,4 V8; 600+ Hp; 800+ Nm; tuned by HD-Customs

ODPOWIEDZ

Wróć do „VI Generacja (2015- ... )”