No to będziesz miał trochę roboty, ale coś czuję, że będzie warto. W moim wypadku czekamy aż Wavetrac dojdzie do Pawła, ponieważ reszta już jest a tylko tego nam brakujeveeefour pisze:BTW, w pon rozbieram dyfer
Veeefour KUŃ
Moderatorzy: Pavulon_, Hans, Pavulon_, Hans
Re: Veeefour KUŃ
W takim wypadku zdecydowanie corniche conquer 

-
caniggia
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 3868
- Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
- Model: Mustang GT 4.6 Turbo
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: satin silver
-
caniggia
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 3868
- Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
- Model: Mustang GT 4.6 Turbo
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: satin silver
Re: Veeefour KUŃ
Robiłem więcej niż Ci się potrafi wyobrazić:)
Biuletyn forda mówi że dyfer się ściska aby się rozszedł, wystarczy ścisk stolarski:
Biuletyn forda mówi że dyfer się ściska aby się rozszedł, wystarczy ścisk stolarski:
-
caniggia
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 3868
- Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
- Model: Mustang GT 4.6 Turbo
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: satin silver
Re: Veeefour KUŃ
Napisałem tylko jak pokazuje instrukcja do tego konkretnego modelu, czyli nie trzeba dorabiać specjalistycznego narzędzia.
-
caniggia
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 3868
- Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
- Model: Mustang GT 4.6 Turbo
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: satin silver
Re: Veeefour KUŃ
To nie jest dokręcanie śrub, tylko wystarczy zrobić taką dźwignię na śrubie aby dyfer wyszedł. Wavetrac zainstalowałem już z 12-13, kilka już wyciągałem, wyciąga się bez żadnego problemu.
-
caniggia
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 3868
- Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
- Model: Mustang GT 4.6 Turbo
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: satin silver
Re: Veeefour KUŃ
O powtarzalności można mówić przy 10 sztukach, przy jednej nazwałbym to szczęściem. Nie robi powtarzalnie, albo nie robią powtarzalnie łożysk, albo obudowy są odkształcone, u mnie średnio 1/5 sztuk wychodzi fabryczna podkładka.
Git, że udało Ci się zwalczyć temat, teraz można spokojnie zrobić testy po dotarciu:)
Git, że udało Ci się zwalczyć temat, teraz można spokojnie zrobić testy po dotarciu:)
- Przemek64
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 1715
- Rejestracja: 2013-06-13, 20:51
- Model: 1964 1/2 ,MACH1 i GT
- Silnik: inny V8
- Kolor: wimbledon white,Competition Orange i Deep Forest Green
- Kontakt:
Re: Veeefour KUŃ
Fajnie się was czyta
Musicie na następnym zlocie coś
Ja stawiam
Pozdrawiam
Przemek
502 319 299
http://slubzmustangiem.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=80&t=6763" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=84&t=10801" onclick="window.open(this.href);return false;
Przemek
502 319 299
http://slubzmustangiem.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=80&t=6763" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=84&t=10801" onclick="window.open(this.href);return false;